Przychodzi kolej na Buggy 1/8 bezszczotke
andidvb - Pon Kwi 13, 2009 9:51 pm " />siemka jako ze zaczyna wprowadzac sie na tory juz klase modeli Buggy 1/8 bezszczotke przynajmniej u mnie w DE to postanowilem tez cos takiego powoli zaczac majstrowac zeby w wekendy poscigac sie torze offradowym skoro taka klase juz wprowadzaja to napewno bedzie coraz wiecej posiadaczy takich sprzetow jako wymagania to max 4s na zasilaniu teraz kwestia wyboru bazy pod takiego bugassa co byscie polecili zeby po skoku nie rozlecial sie dodam ze model ma nie byc na zawody tylko w wekendowe sciganie sie na torze tor nie jest plaski ma pelno gorek to ten tor http://www.youtube.com/watch?v=L9fnOwEoeos jesli ma ktos techniczne przemyslenie to super i czekam na porady jesli chodzi o zasilanie to pewnie moje obecne pakiety A123 jakie mam w emaxx i icland nie zdadza sie trzeba bedzie nabyc pakiety 4s lipole czy w buggy jest sens wkladania Slippera jak to zrobilem w MT Iclandzie czy wystarczy nylon 46T ??? Draxan - Pon Kwi 13, 2009 10:32 pm " />qrde no normalnie tor praktycznie identiko jak te co mamy w Polsce! A wszystko to dzieki LOK, bo bez nich to bysmy chyba nic nie mieli Maciolus - Wto Kwi 14, 2009 5:18 am " />Jesli chcialbys przeroobic bagusa Lightninga to podesle Ci dwa pliki ze schematami trzymadelka na regulator i akusy. Wystarczy podejsc z plytka weglowa do ktosia z cieciem wodnym/lasetowym/frezarka cyfrowa. Na 6S A123 jest wywazony idealnie Adrian Lutyński - Wto Kwi 14, 2009 5:28 am " />Tor zupełnie jak nasze Model może warto zastanowić się nad czym¶ gotowym np. graupnera? Ew bardzo fajny jest robitronic br-50, wygl±da jak auto Chłopaki na offroad-cult.de maj± temat przerobiony. zwierzak - Wto Kwi 14, 2009 6:04 am " />A może się zastanów nad czym¶ takim http://sklep.rcracing.pl/product_info.p ... ts_id=5854 ? miałem go brać ale skończyło się na trialu. Gadałem z Panem Jackiem i jest 10% zniżki na niego andidvb - Wto Kwi 14, 2009 8:13 am " />siemka w Pl sa inne realia w DE smiganie na takim torze tez nie jest tanie clubowicze 100 euro na rok a bez clubu 15 euro za dzien smigania gotowy model nie wchodzi w gre bo lubie przerabiac i budowac dlatego tez emaxxa kupilem na ebay w proszku baza ma byc tania dlatego ze jak nie spodoba mi sie sciganie buggy to nie bedzie wtopy pokaze wam kilka modeli i powiedzie co sadzicie o nich ansmann vapor nastepca virusa ale podobno juz zaprojektowany w DE http://www.neobuggy.net/modules/newbb/v ... ic_id=1244 wymiary Dlugosc 490 mm Szerokosc 285 mm Rozstaw 320 mm przeswit 28 mm a ten to reely Rex-x promo II http://www.rc-news.de/12/2008/18-verbre ... mo-ii-rtr/ Dlugosc: 470 mm Szerokosc: 312 mm Wysokosc : 140 mm Przeswit: 35 mm Rozstaw: 330 mm Rozstaw tyl : 268 mm waga 3450 g wybralem te modele bo sa dostepne wersja Kit dla Vapor i ARR dla Rex-x dodam ze ma to byc pierwszy model tzw testowy na pierwszy ogien nauki jazdy na torze jaki silnik bylby zalecany 2200 kv czy lepiej 2700 kv pod 4s i teraz sprawa najwazniejsza waga czy ladowac 2 pakiety 2s czy odrazu brac pod uwage jeden 4s??? ale wydaje mi sie ze tu musi byc model wywazony i pod tym wzgledem chyba 2x 2s jesli mialy by bys 2 x 2s to moze jednak moje pakiety a123 tam wpakowac no chyba ze wagowo jednak lipole beda duzo duzo lzejsze ??? no i ten slipper wkladac czy nie ???? kolejna sprawa jaki wplyw w buggy ma szerokosc plyty podlogowej na wlasciwosci jezdne ??? luke - Wto Kwi 14, 2009 8:32 am " />Lipo 4s bedzie mocniejsze i szybsze konkurencyjne byloby a123 4s2p a i tak mysle ze przez napiecie bedzie wolniej. andidvb - Wto Kwi 14, 2009 9:06 am " />a tu wiecej fotek szczegolowych Vapora http://cgi.ebay.de/Ansmann-Vapor-Verbre ... 240%3A1318 ja bym wolal generalnie podejsc pod A123 bo mam 5 pakietow 2s i ladowanie szybsze wtedy silnik 2700 kv x13.2 bylo by jakies 35k obrotow przy 2200 (obecnie w emaxxe wlozony) byloby jakies 29k zebatki na modul 1 mam 12 13 14 15 to tez bym dobral jakies przelozenie luke - Wto Kwi 14, 2009 9:12 am " />No to dawaj 4s2p tylko sobie odpowiednie zlaczki zrob w sumie to i tak masz tylko jedna taka zmiane... Maciolus - Wto Kwi 14, 2009 2:00 pm " />Utrudniasz sobie zycie wyborem modelu. Szukaj podwozia, do ktorego czescvi dostaniesz w Polsce, do ktorego jest do kupienia mocowanie silnika i w ktorym nie padna dyferencjaly po 20 min smigania z bezszczotka. Jesli myslisz o MMM to 2650kv jest dedykowany dla bagusow 4S. Raz piszesz o 4S, tak zeby byc zgodnym z przepisami, raz o 4S2P A123. Cos tu sie kupy nie klei. Do buggy jest idealnie wlozyc po jednej stronie 6S A123 i wziac motorek o nizszym kv, pieknie sie rowniez miesci 4S, dobre wywazenie i prady daje pakiet kolo 5000mAh. Jak do bagusa chcesz elegancko zmiescic osiem ogniw A123, jak je zamocowac, jak wywazyc model? Moze najpierw wez do reki autko, ktore bedziesz przerabiac i pobaw sie suwmiarka. Silniki CC nie sa jedynymi slusznymi do konwersji osemek. Medusa produkuje motorki w podobnej cenie, tej samej technologii i o niebo wiekszym wyborze rozmiarow i kv. O jakim slipperze mowisz? Masz 2 dostepne rozwiazania. Sprzeglo (ala nitro) Tekno i slipperential RC-Monster. Oba sa chwalone przez zawodnikow. Do mnie przemawia bardziej slipperential, po co ladowac do autka dodatkowe serwo i tarcze hamulcowe. Wazy toto dodatkowe 150gramow. Niestety slipperential kosztuje 140$ :/ Na poczatek wystarczy ci nylonowy odbior Kyosho. Luke wyraz sie troche jasniej, bo mozna opacznie rozumiec Twoja wypowiedz. andidvb - Wto Kwi 14, 2009 4:25 pm " />siemka a dlaczego mam patrzec na czesci w Polsce ??? czytales moj post od poczatku?? nie mieszkam w PL tylko w DE napisalem ze ma byc zasilanie 4s bo takie sa wymagania klasy 1/8 Buggy bezszczotki na obecny rok 2009 i chce miec takie zasilanie zeby dopasowac sie do ludkow na torze w wekendy jaki slipperential??? a no taki co zalozylem na central w conwersji 1/8 Monstera Icelanda (fotki na forum) czyli slipperential na centralny dyfer od HPI MT2 http://img73.imageshack.us/my.php?image=pict0233.jpg silnik masz racje okolo 2700kv musi byc luke - Wto Kwi 14, 2009 7:38 pm " />Maciolus poprostu imo 4s a123 to za malo jak na buggy 1/8... Maciolus - Wto Kwi 14, 2009 7:43 pm " />Przepraszam, zapomnialem, ze mieszkasz w Niemczech. Wiec rozumiem, ze jednak 4S LiPo. Czemu sie chcesz pozbywac centralnego dyfra? To dzieki niemu bagusy tak jezdza jak jezdza. Ochrona motorka i przeniesienia napedu - owszem, ale nie za cene utraty centralnego dyfra. Slipperential - http://www.rc-monster.com/proddetail.ph ... pperential Electri-clutch - http://www.teknorc.com/product_info.php ... 5694d51dfe Maciolus - Wto Kwi 14, 2009 7:46 pm " />4S1P A123 to zdecydowanie za malo. Granica to 6S1P A123. Eagle Tree pokazywalo i tak 180A w piku... 8 celek trudno wchodzi :/ andidvb - Wto Kwi 14, 2009 9:21 pm " />a czy 4s2p a123 to bedzie za malo na silnik 2700hv ?? wychodzi mi jakies 35k obrotow i predkosc jakies 65km/h na kalkulatorku ale nikt nie wypowiedzial sie o bazie buggy o tych modelach co dalem linki ten Ansmann Vapor to jakas nowosc na rok 2009 jesli da rade 2 pakety miec to takie rozwiazanie jest dobre koszt 80 euro http://www.teamnovak.com/products/brush ... FNA9.5.jpg Kuba - Wto Kwi 14, 2009 9:33 pm " />Ta konwersje bedziesz robil sam od zera czy chcesz kupic jakis gotowy zestaw do przerobki? Jezeli to drugie to zobacz co mozna kupic i do jakich modeli, np od Novaka http://www.teamnovak.com/products/price ... rsion_kits Ja bym stawial na Ofne, jest tania, popularna i jest duzo czesci zamiennych. Co do kontrolerow i silnikow do przerobek, poszukaj sobie zestawow ezrun albo hobbywing na ebay. andidvb - Wto Kwi 14, 2009 9:37 pm " />model bedzie kupiony nitro a reszte bede sam robil regulatorek wezme pewnie tego ezruna 80A on jest do max 4s czyli co zostawic org dyfercentralny i dac nylona np 46T kyosho ?? nie robic slippera ???? Maciolus - ¦ro Kwi 15, 2009 4:24 am " />Pytanie tylko czy zmiescisz jakos rozsadnie 8 celek A123 i czy przepisy dopuszczaja LiFe. 2650kv CI spokojnie wystarczy. Ja smigam bagusem na 31k rpm, 34k rpm na zawodach spokojnie CI wystarczy. Gdyby CI sie udalo wcisnac silnik po lewej z przodu - 4S2P by sie zmiescilo symetrycznie z tylu do przecietnego buggy. Nie znam tych modeli. Nie spotkalem rowniez dedykowanych mocowan silnika. Moze Kajmanaowi wpadlo cos w oko na niemieckich forach. andidvb - ¦ro Kwi 15, 2009 6:41 am " />1:8 Offene Buggy Elektro Fun-Klasse Wszystkie Buggys im 1:8 mit Elektroantrieb (z.B.: LOSI 8ight-E, Ishima, Associated, LRP, Caster, usw.) Motor: wszystkie brushless Motoren opony: - GRP Atomic Ă Reifen-Satz EUR 22,- - LOSI Eclipse (Preis TBA) Akku: Max 14,8 Volt bzw 4 Zellen Tuning: Frei Karosserie: Frei andidvb - ¦ro Kwi 15, 2009 8:27 pm " />no to dzis decyzja zapadla jaki to bedzie model a bedzie to Ansmann Vapor dlatego ze jest to kopia dobrze znanego modelu Losi 8IGHT tu Vapor http://www.neobuggy.net/modules/newbb/v ... ic_id=1244 a tu Losi 8IGHT http://www.losi.com/Products/ProductGal ... D=LOSB0084 widzicie podobienstwo?? a do tego zamowilem dzis zestaw Losi do conwersji ktory bedzie wlasnie idealnie pasowal do Vapora http://cgi.ebay.de/LOSI-8IGHT-Electric- ... dZViewItem http://www.losi.com/Content/Tours/8ightE20/tour.html teraz czekam na wszystkie graty i przymiarka do zakupu nowej apki 2,4 (sanwa lub dx3s z czujnikami ) Maciolus - Czw Kwi 16, 2009 4:26 am " />Czy jestes pewien co do zfgodnosci? Mam nadzieje, ze wiesz o: AR126000001 - ANSMANN RACING VAPOR BRUSHLESS 1:8TH BUGGY - RTR andidvb - Czw Kwi 16, 2009 6:59 am " />wiem wiem ale co to za radocha w modelarstwie kupic gotowca ???? dlatego kupilem kita do zlozenia i reszta bede dopasowywal andidvb - Sob Kwi 18, 2009 12:15 pm " />pytanko przelozenia do jakiej predkosci dopasowywac na tor ??? Maciolus - Sob Kwi 18, 2009 6:58 pm " />Zalezy jak duzy tor. Na poczatek dobrze nie przekraczac 40 mph andidvb - Sob Kwi 18, 2009 8:48 pm " />tor jest pokazany w pierwszym tutaj poscie film z youtuba prezentacja toru Andrzej Trzeciak - Nie Kwi 19, 2009 6:15 am " />http://www.ansmann.de/cms/racingroot/rc-cars/nitro-off-road-18/vapor-pro.html Tego widziałe¶? Kuba - Nie Kwi 19, 2009 3:55 pm " />Jezeli przerabiamy takiego buggy na elektryke, to jaki silnik (1600kV, 2000kV, 2200kV) i jaka liczbe ogniw wybrac (4S ,5S ,6S) zeby byl konkurencyjny w stosunku do modeli nitro na torze gdzie Vmax jest okolo 65-70km/h? Maciolus - Nie Kwi 19, 2009 6:36 pm " />Bagusy zwykle sie robi na 4S, kv 2650 (MMM). Zwiekszenie napiecia zwiekszy efektywnosc zestawu. Optymalnie 6S i kv ok 1600 (Medusa, Tekno, Neu). |