ďťż
Pseudo rotostart-prosze o pomoc.




marcinmb - Śro Cze 10, 2009 2:38 pm
" />Witajcie

Mam pytanie...Bardzo mnie denerwuje ciagle zrywajaca sie szarpanka i ogolnie sa z nia same problemy..Wiec pomyslalem o rotostarcie ale jest on dlamnie troszeczke zadrogi...Wiec pomysllem,czy mozna by kupic sama ta nakladke w miesce szarpanki,walek taki jakby(aluminowy chyba) i odpalac silnikz a pomoca wkretaki akumulatorowej?Jesli ma to wogule sens,bardzo bym prosil o jakas nazwe tych 2 elementow albo jakies linki poniewaz niemam pojecia jak tego szukac




Maciek Bogusławski. - Śro Cze 10, 2009 2:53 pm
" />Ma to sens. wystarczy wymienic szarpanke na back plate i kupic odpowiednia koncówke do wkretarki. tym sposobem odpalam moj kolega MTA4



tomulpol - Śro Cze 10, 2009 3:11 pm
" />robisz tak kupujesz Np. taki zestaw http://www.lrp.pl/sklep_opole/product_i ... cts_id=267
zakładasz go na silnik
kupujesz wkrętarkę z odpowiednimi obrotami
do tego 1 śrubokręt krzyżak i rozłupujesz rączkę i masz idealny pręt kwadratowy
zakręcisz to na wkrętarce drugą stroną i wszystko będzie grało



marcinmb - Śro Cze 10, 2009 4:18 pm
" />A czy w tym zestawie co podales jest juz ten pret??Bo niedokonca zrozumialem jak ten pret ma wygladac ;D
PS.Jest jakis tanszy ten zestaw?Bo 60zl to troche duzo jak kompletny roto 115zl...(HPi)




Maciek Bogusławski. - Śro Cze 10, 2009 5:23 pm
" />Żeby zrobić ten pręd aby mozna bylo go w sadzic w otwór od back plate musisz: Kupić 1 sredni srubokręt krzyzakowy, rozłupac mu rączkę tak aby pozostał sam metal, kupić wkrętatrke akumulatorową wsadzic w nią ten 'ogryzek śrubokręta ' wetknac go w otwor back plate i odpalić
PS. Tańszego zestawu back plate nie kupisz, cena którą podałeś '115zł' tyczy się do samego roto startu, bez back plate.



tomulpol - Czw Cze 11, 2009 9:24 am
" />
">Żeby zrobić ten pręd aby mozna bylo go w sadzic w otwór od back plate musisz: Kupić 1 sredni srubokręt krzyzakowy, rozłupac mu rączkę tak aby pozostał sam metal, kupić wkrętatrke akumulatorową wsadzic w nią ten 'ogryzek śrubokręta ' wetknac go w otwor back plate i odpalić
PS. Tańszego zestawu back plate nie kupisz, cena którą podałeś '115zł' tyczy się do samego roto startu, bez back plate.


dokładnie



Dorian Karczmarzyk - Czw Cze 11, 2009 9:33 am
" />A nie płaski ? Mi się zdaje, że tam trzeba płaski...



marcinmb - Czw Cze 11, 2009 9:58 am
" />Myslalem o tym roto-Roto-start

Ale chyba zrobie tak jak mowicie



Przemo Zabłocki - Czw Cze 11, 2009 10:14 am
" />
">A nie płaski ? Mi się zdaje, że tam trzeba płaski...
Płaski,kumpla Savika ostatnio też odpalaiśmy płaską końcówką i wkrętarką
Tylko musisz pamiętac o lewych obrotach wkretarki



Kuba - Czw Cze 11, 2009 12:37 pm
" />Jest jeszcze inny sposob. Z szarpanki wyjmujesz lozysko jednokierunkowe i wkladasz je do nasadki z przedluzaczem.



marcinmb - Czw Cze 11, 2009 2:56 pm
" />Kuba,myslalem o tym samym ale to nie przejdzie bo kolo przeszkadza...



marcinmb - Czw Cze 11, 2009 3:41 pm
" />Ok,wykonalem rotostart,pieknie kreci itd itp ale niechce zapalic ;/Obawiam sie ze moze w zla strone krece?nawet zadnego dzwieku niema nic..albo zawolno kreci..Szybka musi byc ta wkretarka?Ja krece w prawo patrzac od tylu silnika..(tak jakbym wkrecal srobke)



Wiktor Sułek - Czw Cze 11, 2009 6:10 pm
" />
">Tylko musisz pamiętac o lewych obrotach wkretarki

Czytanie ze zrozumieniem się kłania



marcinmb - Czw Cze 11, 2009 6:26 pm
" />Poslzo bez prolbemu jak wziolem wiertarke udarowa BOSH 11000 obrotow/min A teraz juz odpalam za pomoca wkretaki akumulatorowej..Troche ciezej to idize ale da sie I bez zadnych dodatkowych urzadzen,tylko lozysko jednokierunkowe,klucz nasadowy,sroba z opilowana glowka i odpowiednie mocowanie(wszystko wykonane wlasnorecznie xD) no i wszystko dziala



Tomasz Ostrowski - Wto Cze 16, 2009 1:41 pm
" />Pamietaj tylko, że wkrętarka musi być ze sprzęgłem. Jak wczęśniej odpalałeś zalany silnik to rwałeś sznurek, teraz urwiesz korbowód



Maciek Bogusławski. - Wto Cze 16, 2009 2:38 pm
" />
">Pamietaj tylko, że wkrętarka musi być ze sprzęgłem. Jak wczęśniej odpalałeś zalany silnik to rwałeś sznurek, teraz urwiesz korbowód
Ciekawe co tu sprzęgło zmieni



Andrzej Trzeciak - Wto Cze 16, 2009 2:42 pm
" />Maciek, jak będzie za duży opór to nie zje*** się korba ani zeby we wkretarce, tylko sprzeglo zadziała.

Ludu!



Marcin Jasiński - Wto Cze 16, 2009 2:43 pm
" />A to zmieni że jeśli silnik będzie zalany i będzie mega opór na korbie, a wkrętarka będzie bez sprzęgła i będziemy na hama kręcić to jeśli nie wykruszą się zębatki roto to pęknie korbowód w pół



Tomasz Ostrowski - Wto Cze 16, 2009 2:46 pm
" />
">Pamietaj tylko, że wkrętarka musi być ze sprzęgłem. Jak wczęśniej odpalałeś zalany silnik to rwałeś sznurek, teraz urwiesz korbowód
Ciekawe co tu sprzęgło zmieni

widzisz ile się jeszcze musisz nauczyć?



marcinmb - Wto Cze 16, 2009 9:39 pm
" />Jak mi sie wkretarka rozladowala to odpalalem Mlotem udarowym BOSCH i to dopiero byla jazda Cała"wiertarka" 3 razy wieksza od modelu :wszystko pieknie chodzi ale chyba jednak naprawie szarpanke...Kupilem sznurek alpinistyczny mm mam nadzieje ze go nie zerwe..



Tomasz Ostrowski - Śro Cze 17, 2009 6:37 am
" />sprawdza się linka żeglarska
przed nawinięciem pociągnij świeczką, będzie się ładnie ślizgać i nie strzępić



Maciek Bogusławski. - Śro Cze 17, 2009 8:45 am
" />Może być



Mateusz Jura - Śro Cze 17, 2009 8:47 am
" />
">Dobra wkretarka i tak zakręci nawet ostro zalanym silnikiem o poj. 3.0 A sprzęgło tu nic nie pomoże
PS. widzisz ile się jeszcze musisz nauczyć?
Nie jestem tagi głupi, jak się Panu zdaje

Maciek, bzdury piszesz straszliwe, chyba nie wiesz na czym polega zasada działania sprzęgła we wkrętarce.



Marcin Jasiński - Śro Cze 17, 2009 9:03 am
" />
">Dobra wkretarka i tak zakręci nawet ostro zalanym silnikiem o poj. 3.0 A sprzęgło tu nic nie pomoże
PS. widzisz ile się jeszcze musisz nauczyć?
Nie jestem tagi głupi, jak się Panu zdaje

O rany skąd albo z czego ty spadłeś że takie bajeczki opowiadasz - a może nie wiesz jak się używa sprzęgła i do czego ono służy w wkrętarce Mistrz kolejny na forum



Tomasz Ostrowski - Śro Cze 17, 2009 9:13 am
" />
">Dobra wkretarka i tak zakręci nawet ostro zalanym silnikiem o poj. 3.0 A sprzęgło tu nic nie pomoże
PS. widzisz ile się jeszcze musisz nauczyć?
Nie jestem tagi głupi, jak się Panu zdaje

rozłożyłeś mnie na łopatki
nie mam siły wstać



Max Malewski - Śro Cze 17, 2009 11:12 am
" />No *****ły po prostu piszesz Jest taka zasada, że jak się czegoś nie wie to się nie odzywa



Maciek Bogusławski. - Śro Cze 17, 2009 11:21 am
" />Ok przepraszam. Wiem jak działa sprzęgło w wkrętarce. Pisze te bzdury ponieważ jedna osoba w tym temacie mnie denerwuje i chce jej jak najbardziej dogryźć.
PS. Już sie nie wypowiadam



Andrzej Trzeciak - Śro Cze 17, 2009 11:38 am
" />Maciek, ale nie ma co palić mostów za sobą.

Na 99,(9)% bedziesz kiedyś potrzebował pomocy Tomka...

Pozdrawiam



Maciek Bogusławski. - Śro Cze 17, 2009 12:34 pm
" />Dobra sorry



Mateusz Jura - Śro Cze 17, 2009 3:05 pm
" />Odciąć NEOstrade



janusz S - Pią Cze 19, 2009 10:00 pm
" />Tu są fotki po odpalaniu wiertarką bez sprzęgła http://picasaweb.google.com/Serekszop/A ... 7378199586
Jak chcesz to zaryzykuj



marcinmb - Sob Cze 20, 2009 8:23 pm
" />o ja o.O A ja caly czas odpalam wiertarka z udarem bez sprzegla ;/ Ale jak silnik niezalany to chyba nic sie niestanie..Chyba zaczne odpalac kretarka akumulatorowa ze sprzeglem.. Bezpieczniej ;P



Bartek Koźbielak - Sob Cze 20, 2009 8:27 pm
" />
">Tu są fotki po odpalaniu wiertarką bez sprzęgła http://picasaweb.google.com/Serekszop/A ... 7378199586
Jak chcesz to zaryzykuj


Dodać by jeszcze trzeba że na zalanym silniku:)



Tomasz Dolata - Sob Cze 20, 2009 8:37 pm
" />
">Tu są fotki po odpalaniu wiertarką bez sprzęgła http://picasaweb.google.com/Serekszop/A ... 7378199586
Jak chcesz to zaryzykuj


Dodać by jeszcze trzeba że na zalanym silniku:)

pod zdjęciem jest to napisane.



Bartek Koźbielak - Sob Cze 20, 2009 8:41 pm
" />Racja - nie spojrzałem
Powered by WordPress, ©