ďťż
Pytania....
kanon45 - Wto Kwi 13, 2004 5:56 pm " />Związku z bardzo prawdopodobny kupnem savage 25 proszę drogich kolegów o odpowiedzi na poiższe pytania 1.Czy dostane w polsce glow starter? 2.Jakie inne rzczy dokupić do savage (tylko te których nie dostane w polsce) 3.Czy ma ktoś w polsce w sprzedaży drobne części do savage 25?? np wachacze?? To chyba wszystko ale jeśli macie jakieś uwagi dla początkującego to bardzo prosz o napisanie ich!! Krzysztof Trella - Wto Kwi 13, 2004 6:03 pm " />Na wstepie do Savage 25 bedziesz potrzebowal zasilanie do swiecy , klucz do swiecy ( ten sam bedzie pasowal do koł) , zapasowa swiece , butelke do tankowania , paliwo ( polecam 5L z 20% Nitra ), zasilanie do nadajnika ( polecam Sanyo 2100 dostepne po 9.50 na allegro za sztuke) , odrazu kup 5 ogniw 1100 mAh NiMH do zasilania odbiornika i serwomechanizmow i pomysl o zakupie mocnego serwa z metalowymi zebatkami ( polecam minimum Hiteca 925MG ) a i oczywiscie bedzie potrzeby akumulator do Rotostarta jak by co to znasz moj numer GG P.S. i jeszcze jedno chyba najwazniejsze w tym calym modelu - lewe kola odkreca sie w [b]PRAWO a nie w LEWO Adam Jaszczurowski - Wto Kwi 13, 2004 8:46 pm " />mysle ze hi-tec 645 mg wystarczy, a dlaczego ogniwa 1100 mah?? mysle ze jesli inwestujemy we wlasny pakiet odbiornika to mozna wieksze, ja mam 1800 i juz mi czasami brakuje wieszych ( bede szukal tanich 3300) ale pozatym to sie zgadza, jeszcze radze zalatwic after run oil, ale to w polsce mozna dostac bez problemu Michał Bugajski - Wto Kwi 13, 2004 8:46 pm " />Krzysiek a to serwo co jest w zestwie to co nie da rady na nim smigac..... jakie sa słabe strony S25 .... zastanawiam sie tez nad nim lub SS.. Krzysztof Trella - Wto Kwi 13, 2004 8:48 pm " />Serwo pewnie spelnia swoje zadanie ale jak przywalisz w cos i bezpiecznik nie zadziala jak nalezy to zebatki w serwie napewno poleca A wtedy trzeba sie zbierac do dom Krzysztof Trella - Wto Kwi 13, 2004 8:54 pm " /> ">mysle ze hi-tec 645 mg wystarczy, a dlaczego ogniwa 1100 mah?? mysle ze jesli inwestujemy we wlasny pakiet odbiornika to mozna wieksze, ja mam 1800 i juz mi czasami brakuje wieszych ( bede szukal tanich 3300) ale pozatym to sie zgadza, jeszcze radze zalatwic after run oil, ale to w polsce mozna dostac bez problemu 645MG moze i wystarczy ale jezeli jest mala roznica w cenie to lepiej zainwestowac w 925MG Mam na mysli ogniwa 1100 mniejsze od AA o polowe a pojemnosc 1100 jest graniczna dla tego wymiaru , ladowanie akusow typu R14 2400-3300 do modelu mija sie z celem ( model musi byc lekki ) zamiast after run mozna stosowac dowolny olej mineralny do silnika spalinowego ktory wlewamy do poprzez gaznik gdy silnik jest jeszcze cieply i napewno silnik nie zardzewieje Adam Jaszczurowski - Wto Kwi 13, 2004 9:00 pm " />ja mam AA i nie narzekam, a chcialbym zeby jeszcze mialy wieksza pojemnosc, przy silnym serwie 1100 wystarcza na godzine moze 1/5, a tego oleju to trzeba lac duzo, bo ja lalem ( widocznie za malo) i zardzewialem, a wydaje mi sie ze w modelu ktory wazy 7 kg, dodatkowe 100 g albo cos kolo tego duzej roznicy nie zrobi, ale to moje subiektywne zdanie Krzysztof Trella - Wto Kwi 13, 2004 9:07 pm " />Ja sobie narazie mam uzywany pakiet 5x600mAh ale zrobie sobie 2 pakiety po 5x1100 mAh i bedzie gucio ( bedzie mozna drugi ladowac gdy jeden jest w aucie ) a miejsca w skrzynce w Savage to niestety pozalowali na elektronike P.S. ale na zawody to zaloze 5x500~600mAh Ni-Cd Michał Bugajski - Wto Kwi 13, 2004 9:12 pm " /> ">Serwo pewnie spelnia swoje zadanie ale jak przywalisz w cos i bezpiecznik nie zadziala jak nalezy to zebatki w serwie napewno poleca A wtedy trzeba sie zbierac do dom oki dzieki za info hamulce seryjne sa dobre czy pasuje zainwestowac w cos lepszego ..... ja mowie o normalnej jezdzie, zadne ekstrema Krzysztof Trella - Wto Kwi 13, 2004 9:14 pm " />Moim skromnym zdaniem hamulec seryjny spelnia swoje zadanie, nawet auto staje deba przy hamowaniu , choc widzialem juz hamulec wentylowany za nie malo kasiorki. Michał Bugajski - Wto Kwi 13, 2004 9:18 pm " /> ">Moim skromnym zdaniem hamulec seryjny spelnia swoje zadanie, nawet auto staje deba przy hamowaniu , choc widzialem juz hamulec wentylowany za nie malo kasiorki. Hamulec wentylowany mozna przeciesz samemu zrobic, wziasc wzór tarczy i nawierciec go malymi otworkami... a tarcze mozna wykonac .... hmmmm moze z alu, alebo z jakiejs stali nierdzewnej ?? Krzysztof Trella - Wto Kwi 13, 2004 9:19 pm " />tylko trzeba pamietac by tarcza byla wywarzona , wszystko musi byc centrycznie bo inacze rozpieprzy lozysko[/url] Adam Jaszczurowski - Wto Kwi 13, 2004 9:20 pm " />z tym moze byc problem bo slyszalem ze wtedy siada bardzo szybko " mocowanie" hamulca, to na czym tarcza siedzi, najlepiej to tez miec z lepszego materialu Michał Bugajski - Wto Kwi 13, 2004 9:22 pm " /> ">tylko trzeba pamietac by tarcza byla wywarzona , wszystko musi byc centrycznie bo inacze rozpieprzy lozysko[/url] no oczywiscie ze jak juz takie cos robic to starannie i co do mm wymierzyc otworki. Bede miał czas to byc moze takie tarcze sobie zrobie do buggy, ale narazie musze jakies zaciski hamulcowe skolowac bo nie mam hamulców Krzysztof Trella - Wto Kwi 13, 2004 9:22 pm " />Mysle ze na poczatku hamulcem nie ma co zawracac sobie glowy bo dziala wysmienicie , trzeba tylko go dobrze ustawic. Adam Jaszczurowski - Wto Kwi 13, 2004 9:27 pm " />a wlasnie sorki za OT ale bugi przywiezc Ci te hamulce? moge je uzyczyc na pewien czas labo sprzedac za grosze Krzysztof Trella - Wto Kwi 13, 2004 9:27 pm " />jezeli tarcze masz stalowa to zrob zaciski z laminatu epoksydowego lub weglowego ( 2-3 mm wystarczy ) Michał Bugajski - Wto Kwi 13, 2004 9:29 pm " /> ">jezeli tarcze masz stalowa to zrob zaciski z laminatu epoksydowego lub weglowego ( 2-3 mm wystarczy ) oki dzieki za info, Adas możesz przywieść spr. czy pasuja..... (na jakies nasze spotkanko). Adam Jaszczurowski - Wto Kwi 13, 2004 9:30 pm " />bugi ma teraz klopot bo jednej tarczy brak Krzysztof Trella - Wto Kwi 13, 2004 9:31 pm " />Mozesz przykleic cyjanopanem jeszcze okleiny na szczeki z uszczelki samochodowej pod glowice ( chyba to jest azbest ) Michał Bugajski - Wto Kwi 13, 2004 9:31 pm " /> ">bugi ma teraz klopot bo jednej tarczy brak co ... ja mam obie tarcze ok promian - Wto Kwi 13, 2004 9:44 pm " />Nie bede sie powtarzal ale warto zainwestowac w tarcze tytanowe. Wydatek niewielki a wydajnosc wzrasta ogromnie!!! Krzysztof Trella - Wto Kwi 13, 2004 9:56 pm " />Nie wazne czy to beda tarcze tytanowe czy z innego materialu , wazne jest to jakie tarcie wytwarzaja miedzy soba dwie powierzchnie przylegajace do siebie. Hamulec robi sie z tego co chcemy uzyskac , sile hamowania ( czyli sprawnosc hamulca ) czy mala bezwladnosc obrotowa masy ktora jest na wale glownym przekladni. Im mniejsza masa tym wieksze przyspieszenie. promian - Wto Kwi 13, 2004 10:05 pm " />Widze, ze juz fizyka sie nam tu wdziera... Nigdy nie bylem orlem wiec wypowiadac sie nie bede. Jedno jest pewne -> tytanowe tarcze sa nie do zajechania i dobrze odrowadzaja cieplo. Adam Jaszczurowski - Śro Kwi 14, 2004 6:25 am " />to tytan powinien byc idealny, lzejszy od stali, a wytrzymalszy od alu (sorki wydawalo mi sie ze jedna masz juz strasznie zmeczona) promian - Śro Kwi 14, 2004 6:27 am " />mowisz do mnie? Adam Jaszczurowski - Śro Kwi 14, 2004 7:06 am " />tak ogolnie Michał Bugajski - Śro Kwi 14, 2004 10:52 am " /> ">to tytan powinien byc idealny, lzejszy od stali, a wytrzymalszy od alu (sorki wydawalo mi sie ze jedna masz juz strasznie zmeczona) tarcze sa oki, to okladziny sie skonczyly.... byly z fibry Adam Jaszczurowski - Śro Kwi 14, 2004 12:23 pm " />a to zrozumialem, sorki Adam Jaszczurowski - Śro Kwi 14, 2004 12:24 pm " />a to zrozumialem, sorki promian - Śro Kwi 14, 2004 4:06 pm " />to ja nie mam wiecej pytan |