ďťż
"Pytania Nowych" - Dlaczego paliwko wraca i jak to
r4d0o5 - Pią Maj 25, 2007 9:57 pm " />Witam wszystkich forumowiczow!Otoz jest to moj pierwszy post na tym jakze cudownym forum i postaram sie go napisac dosc estetycznie.Otoz mam taki problem - gdy pompuje paliwko do silniczka i probuje go odpalic paliwko mi wraca do zbiorniczka.Znajomy modelarz powiedzial mi ze to zle i zastanawialem sie jak temu zapobiec.Czytalem o tym na forum ale tam bylo tyle ze to dlatego ze silnik jest goracy.W moim przypadku on nie moze byc goracy gdyz jeszcze nie odpalil.Ani razu.Jest na poczatku fazy docierania.Dodam tyle ze silniczek to Carson Pinkhead ale to raczej ma male znaczenie.Interesowalo mnie tez polaczenie wydech - zbiorniczek bo nie widze sensownego zastosowania dla niego oprocz tego ze moze robic cisnienie spalinami w srodku zbiorniczka nie wiem tez jak to uszczelnic bo narazie jest to bardzo ale baaardzo luzne.Nie wiem tez jak ustawic odstep miedzy zebatka atakujaca a odbierajaca (atakujaca to ta przymocowana do silnika metalowa , a odbierajaca to ta przymocowana do walu plastikowa?) slyszalem o sposobie na kartke ale nie do konca wiem jak po przejsciu przez te zebatki ma wygladac bo narazie mi wychodzi co chwile inna (powinna byc harmonijka?).Uff ale sie rozpisalem , przepraszam wszystkich ktorych ten tekst zmeczyl ale jest to moj pierwszy spaliniak i niezbyt wiem z czym to sie je Prosilbym tez o w miare szybka odpowiedz i jakies wskazowki gdyz w weekend chcialbym posluchac tego pieknego warkotu silnika spalinowego bula - Pią Maj 25, 2007 10:26 pm " />To że przewód ze zbiornika nie jest uszczelniony to normalne nic dziwnego zazwyczaj tak jest, metoda na kartkę to taka że należy złożyć kartkę przynajmniej dwa razy i docisnąć mocno silniczek, ma wyjść harmonijka jak napisałeś, a zębatki mają chodzić lekko aby nie było oporów wtedy jest dobrze, do do powracającego paliwa to Ci nic nie pomogę bo porostu nie wiem a u mnie też tak jest i nigdy nie stwarzało mi to problemu. pozdrawiam P.S. bardziej od warkotu lubię zapach nitro Gieroll - Sob Maj 26, 2007 3:47 am " /> ">.Interesowalo mnie tez polaczenie wydech - zbiorniczek bo nie widze sensownego zastosowania dla niego oprocz tego ze moze robic cisnienie spalinami w srodku zbiorniczka Zastosowanie tego jest takie jak pompa paliwa w aucie 1:1. Jak dobrze zauważyłeś w zbiorniku paliwa powstaje ciśnienie, które wpycha paliwo do gaźnika. Zycze powodzenia, zapewniam ze sie tym zarazisz. r4d0o5 - Sob Maj 26, 2007 6:26 pm " />Przyczyna wracania sie beny bylo to ze jej bylo mniej niz pol zbiorniczka Natomiast mam drugie pytanie Do czego powinien byc przymocowany ten drucik ktory idzie w okolice filtra powietrza i jak sie nim rusza to we wlocie sie otwiera przepustnica jakas czy cus takiego narazie mi to luzno wisi a model dalej nie chce palic.Dzisiaj probowalem rozgrzewac swiece za pomoca "bateryjki" jaka jest R20 Nie udalo mi sie lecz martwi mnie to ze czasem za szarpanke ciagnie sie luzno a czasem jak pociagne to model podskakuje Jest moze ktos z okolic Piekar Sl. ktory ma czas mi pokazac w tym modelu to i owo i poustawiac jak trzeba? Bo cos czuje ze nie dam rady sam go odpalic :/ PS.Ma ktos do sprzedania grzalke do swiec? Gieroll - Sob Maj 26, 2007 7:29 pm " />ten drucik który przymocowany jest do przepustnicy, z drugiej strony powinien być połączony z serwem gazu, czyli jeśli na aparaturze dodasz gazu, serwo pociągnie drucik (lub popchnie), drucik otworzy przepustnice itd. Myślę ze problemem z odpaleniem może być właśnie to, ze ten drucik wisi u ciebie luźno, zamiast być przymocowany do serwa gazu, co może powodować ze przepustnica jest całkowicie domknięta. bikeman1 - Sob Maj 26, 2007 9:11 pm " /> ">PS.Ma ktos do sprzedania grzalke do swiec? Czyżbyś nie mial wogole grzałki do świec...?????? bula - Sob Maj 26, 2007 9:24 pm " />Na allegro są do sprzedania ciekawe startery do modeli spalinowych a widzę że tobie by sie takie coś przydało, masz w kąplecie żarkę+ładowarkę, butelkę do tankowania, 2 klucze do świec długi i krótki zestawik taki kosztuje 100zł za żarkę wydasz 50 wybór należy do Ciebie r4d0o5 - Sob Maj 26, 2007 11:48 pm " />Nie wiem jak takie cos sie nazywa ale ciekawa propozycja moge prosic linka do allegro?Niestety grzalki nie mam a narazie zarzylem z baterii jak napisalem.Probowalem odpalac z otwarta i zamknieta przepustnica i nic :/ a ten drucik jest przymocowany (tzn. jutro bedzie) do serwa do ktorego idzie jeszcze jeden w okolice zebatek?I jak go odpalam to mam dodawac gazu?Z gory dziekuje za odp. bula - Nie Maj 27, 2007 9:05 am " />http://www.allegro.pl/item198406739_sta ... ze_i_.html http://www.allegro.pl/item197979496_sta ... full_.html http://www.allegro.pl/item197979873_sta ... owych.html Proszę to linki, Co do tych drucików to tak jak napisał kolega wyżej jeden z gaźnika idzie do serwa i on steruje przepustnicą dodawanie i ujmowanie gazu, natomiast ten co idzie w okolice tylnych zębatek zapewne steruje hamulcem i też musi być przymocowany do serwa sterującego przepustnicą. Wygląda to tak że jak dodasz gazu przepustnica sie otwiera, a jeżeli wciśniesz na aparaturze chamule serwo cofa sie i klocki saciskają sie na tarczy, lecz musisz tak wyregulować przepustnicę aby przy maxymalnym wychyleniu hamulca nie domykała się całkowicie bo mogel będzie gasł, jest taka śróbka na gażniku. Jest o tym już pisane na forum, co do odpalania bez grzałki nie rób tak - bo i tak nie odpalisz. pozdrawiam r4d0o5 - Wto Maj 29, 2007 8:51 pm " />Narazie martwi mnie to ze jak go popchne do przodu to zebatki sie nie kreca a jak do tylu to wrecz przeciwnie ale strasznie sgrzypia.Grzalke juz mam i dzisiaj go odpalalem to tylko warknal tak na 2 sek ale potem spostrzeglem ze najpierw wypadaloby ja naladowac Jutro zdam relacje co z nim i pewnie zadam kolejne pytania PS.Jest jakas blokada ze jak go pcham do przodu to zebatki sie nie kreca??? bula - Wto Maj 29, 2007 9:08 pm " />A jesteś pewny że ten sinik jest sprawny może tłok jest zakleszczony, albo sprawdź czy na tarczy hamulcowej (okolice tego drucika co idzie do tylnych zębatek),(jak pisałeś) nie są zaciśnięte klocki hamulcowe jak tarcza sie nie obraca przy pokręceniu ręcznym kołami to prawdopodobnie jest to przyczyna jak nie to problem leży w silniku. Tomasz Ostrowski - Wto Maj 29, 2007 10:00 pm " />czytając te pytania mam wrażenie że karmimy trola kolego, jesli naprawdę pytasz, a nie robisz sobie jaj, to proponuję, żebyś najpierw posiadł elementarna wiedzę o budowie i działaniu modelu spalinowego inaczej po odpaleniu model pojedzie w siną dal, a Ty zadasz pytanie dlaczego odjechał nie mówiąc już o jakiej kolwiek regulacji ... r4d0o5 - Śro Maj 30, 2007 1:16 pm " />Nie rozumiem tego joke'a z trolem ale mniejsza z tym.Model odpalil dzisiaj rano lecz odrazu zgasl gdy sciagnalem grzalke (ile po starcie powinno sie ja trzymac na swiecy?).Zaraz pewnie znow sproboje go odpalic Panie Tomaszu , wydaje mi sie , ze to forum jest od tego aby pomagac a nie krytykowac...czy mi sie tylko tak wydaje? kanon45 - Śro Maj 30, 2007 5:35 pm " />Owszem forum jest po to aby odpowiadać na pytania. Ale jeśli nie masz zielonego pojęcia o tym co robisz to nikt ci nie pomoże. Zacznij od instrukcji do modelu, potem poszukaj ciekawych informacji w dziale silniki spalinowe, elektronika etc. A dopiero potem jak nie będziesz czegoś rozumiał zadaj pytanie. Życzę owocnych jazd. |