ďťż
Ranking Producentów w MP
Mikołaj Barakoński - Śro Lut 22, 2006 9:12 am " />Proponuje wprowadzić ranking producentów w Mistrzostwach Polski. Zliczać np po 2 najlepsze wyniki danego producenta w danej klasie na danych zawodach. Może taki ranking zwiększyłby zainteresowanie firm oraz sprzedawców w wspieraniu zawodników. Ranking byłby wskazówką co kupić w co inwestować. Pozdrawiam Mikołaj Marek Gawel - Śro Lut 22, 2006 11:19 am " />Witam zobacz - http://www.rcauto.pl/forum/viewtopic.ph ... sc&start=0 pozdrawiam Mikołaj Barakoński - Śro Lut 22, 2006 3:25 pm " />Uważam że teamt jest godny by go osobno poruszyć nie jako element rejestrowania zawodników a temat z dziedziny podnoszenie rangi zawodów i rywalizcji. Nikogo nie zmusimy do wpisywania danych przy rejestracji, chyba nie pomogą tzw pola obowiązkowe i wybierane z listy. To trzeba zrobić samemu, jak przepisujemy wyniki ręcznie do statystyk i rankingów tak tu trzeba samemu zdobyć informacje dopóki producenci (przedstawiciele) sami nie będą pilnować tematu np zachęcając zawodników by się chwalili czym jeżdżą. Na początek może przyjąć bardzo prosty ranking, wyniki z pierwszych trójek (podium). Po zawodach np ja przejde się i spytam czym jechali, uzupełnie ranking i podeśle na rcauto i tak robie własne rankingi. Byłby to ranking nieoficjalny, ale jak by się temat przyjął ustanowiło by się zasady prowadzenie rankingu np przez obowiązkowe pole w rejestracji (producent modelu, typ) może by wpisać zasady współzawodnictwa producentów do przepisów sportowych zawodów jak to jest w prawdziwych zawodach. Cel rankingu: jest chyba jasny 1. rozruszać producentów i sprzedawców 2. koniec płonnych dyskusji który model czy producent ma szanse w jakiś klasach. Pozdrawiam Paweł Skalec - Śro Lut 22, 2006 3:34 pm " />Jestem zdecydowanie na TAK !!! Jest to b. dobry pomysł. Pozdrawiam Paweł Skalec Adam Jaszczurowski - Śro Lut 22, 2006 4:09 pm " />to nie jest tak, liczy sie kierowca, dobry kierowca nawet marnym modelem pokona gorszych kierowcow z lepszymi autami, co zafalszuje wynik ktore auto sie nadaje a ktore nie. Paweł Skalec - Śro Lut 22, 2006 4:18 pm " /> ">to nie jest tak, liczy sie kierowca, dobry kierowca nawet marnym modelem pokona gorszych kierowcow z lepszymi autami, co zafalszuje wynik ktore auto sie nadaje a ktore nie. A jeśli by ktoś prowadził model np. Tamiya FF01 to nawet doświadczony kierowca nie ma szans na wyprzedzenie modelu np. TT-01 a nie mówiać np. o Xray'u T1R lub innym. Mariusz Wichniarek - Śro Lut 22, 2006 4:24 pm " />MakroMan mylisz się. TT-01 jest słabym podwoziem jak i FF-01. X ray T1R to już coś naprawdę pożądnego. I ewentualnie X raya czy też Yokomo lub Tamiyę TRF 415 nie dałby rady wyprzedzić. Adam Jaszczurowski - Śro Lut 22, 2006 4:35 pm " />ale jakto by nie dal, posadzcie nowicjusza za kolkiem Tamiyi TRF 415, i obok kogos z pierwszej 10 w TT i z takim samym silnikiem mysle ze wynik bylby co najmniej oczywisty. Paweł Skalec - Śro Lut 22, 2006 4:48 pm " /> ">ale jakto by nie dal, posadzcie nowicjusza za kolkiem Tamiyi TRF 415, i obok kogos z pierwszej 10 w TT i z takim samym silnikiem mysle ze wynik bylby co najmniej oczywisty. Adamie ale sam wcześniej napisałeś że doświadczony kierowca prowadząc MARNY (podkreślam marny) model wyprzedzi tego co pojedzie lepszym modelem. A TT'ka znowu nie jest marnym modelem bo jest to nowsza konstrukcja oraz lepsza. Jeśli ktoś powie że TT'ka jest słabym modelem to się zgodzę, bo jest głównie dla początkujących ale nie jest modelem marnym, dlatego tutaj nie możemy porównywać TT'ke z TRF 415 bo TT'ka nie jest marnym modelem. Może ktoś z klasy DTM OPEN prowadząc model FF01 (podkreślam może) dałby prześcignąć TT-01 ale bedzie bardzo, bardzo ciężko ponieważ FF01 ma napęd tylko na przednie koła a TT'ka na wszystkie 4. Pozdrawiam Adam Jaszczurowski - Śro Lut 22, 2006 4:57 pm " />to niech bedzie TL-01, jesli juz porownywac to modele o takich samych typach napedu, ale tak czy inaczej dobry kierowca z napede tylko na przod pokona tego co ma znacznie lepsze auto, ale nie potrafi go opanowac. Dam taki przyklad na eliminacjach off-road pani Adrianna Skubel, jadaca calkowicie seryjnym kyosho MP7.5 sport, z seryjnym silnikiem miala lepsze czasy od lepszych samochodow z lepszymi silnikami, bo jechala rowno i nie wypadala, co z tego ze na prostej ja wiekszosc wyprzedzala jak pozniej to nadrabiala na zakretach A to co mowilem o TT, porownujac z najnowszymi autami to jest marna konstrukcja, co by nie powiedziec Marek Gawel - Śro Lut 22, 2006 5:50 pm " />Witam ">Proponuje wprowadzić ranking producentów w Mistrzostwach Polski. Tez jestem za. Poruszajac temat obowiazkowych notatek dotyczacych "sprzetu" w szerszym zakresie, moim celem bylo to samo: pomoc tym ktorzy chca sie bawic w te wspaniale hobby. Czy to bedzie w takiej formie jaka proponuje P.Adam, czy tez inna nie ma to najmniejszego znaczenia. Najwazniejszym elementem calej sprawy jest chec tych ktorzy jezdza, a przede wszystkim tych ktorzy sa najlepsi., Bo to na ich doswiadczeniach moga sie uczyc nowi. Tak czesto na lamach FORUM czyta sie: co kupic..? , jaki silnik ..? jakie, jakie, jakie itd..... Informacje zawarte w wyzej wymienionej publikacji byly by cenna wskazowka. Zalezy to tylko od tych ktorzy chca pomoc, i nie chowaja wszystkiego dla siebie. Jeszcze raz ZA. Pozdrawiam Filip Zaremba - Śro Lut 22, 2006 6:04 pm " />Czołowi zawodnicy jeżdżą na wszystkim wystarczy przykład Maćka Dżwigaja.W zeszłym roku było HPI,potem Asso,potem X-ray,teraz Tamyia. To który model jest naj.Odpowiedż jest prosta Maciek. Promocją modeli powinni zająć się dystrybutorzy i umiejętnie przekonywać do swojego,a nie zawodnicy którzy za uciułane pieniądze kupili model. Marek Gawel - Śro Lut 22, 2006 6:48 pm " />Witam ">Czołowi zawodnicy jeżdżą na wszystkim wystarczy przykład Maćka Dżwigaja.W zeszłym roku było HPI,potem Asso,potem X-ray,teraz Tamyia. To który model jest naj.Odpowiedż jest prosta Maciek. ....... Zgadzam sie Filipie w tym wypadku tylko Maciek moze powiedziec, ktory model jest dla niego lepszy. I napewno jest to interesujace. Odnosnie promocji i reklam, mysle ze ten temat jest jak rzeka i mozemy podyskutowac ale na priv, albo w nowym temacie np. "Reklamy producentow" ( nie chcialbym po prostu "uciekac" od tematu - Ranking Producentów w MP ) pozdrawiam Adam Jugowski - Śro Lut 22, 2006 6:54 pm " />W sumie wszystko fajnie ale zobaczcie: Chcłopaczek lat 6 kupił sobie model, nie dotarł silnika tylko położył i jeździł. Pojechał na zawody i co? on ma reprezentowac np.: firme ofna, traxxas, czy hpi?? Wydaje mi sie, ze jezeli juz robic taka klasyfikacje to producent powinien sam wyznaczac kierowcow do zdobywania punktow (jak to jest w WRC). Np.: 5 kierowcow! Kieruje się tu bardziej w strone klas IC-8T i IC-8MT, nie mam pomyslu co z reszta Maciej Barabasz - Śro Lut 22, 2006 7:07 pm " />A ja jestem przeciw po co mam robic reklame?? nie płaca mi za to ja jeszcze im place za model, a jak ktos nie wie jaki model kupic to zapraszam do działu "Co wybrać?" jak ktos bedzie chciał to pomoze. Pozdrawiam. Mikołaj Barakoński - Czw Lut 23, 2006 11:02 am " />Dzięki za tą wymiane opinii. Podsumuję: 1. Zrobić jak w WRC (w nowy sezon zrobić regulamin w przepisach, może dla jednej klasy na początek) 2. Ja proponuje zanim pkt1 zrobić nieoficjalny ranking - tylko liczyć wózki z pudeł - 1sza trójka (odpadają chłopaczki 6lat ) 3. Wiadomo kierowca ważny ale pewne minimum sprzętowwe musi być 4. Jak pkt 2 to wiadomo nikt nikogo nie zmusi do "chwalenia się" i reklamowania za free producenta, który nie chce temu najlepszemu pomagać. Jeśli udałoby się profesjonalnie zrobić ranking producentów to samo przez się tych najlepszych nabijającyh punkty producentom, dystrybutorzy sprzedawcy itd.. uhonorują i nie będzie to juz czyn społeczny. Oczywiście dyskusja dyskusją ale liczyć się będzie praktyka. Może ktoś z zainteresowanych, LOK, kluby, Dostawcy i ci z pudeł, napiszą w temacie parę zdań, musimy poczekać na ich opinię. Pozdrawiam Mikołaj (2gi senior w TS ) Maciej Barabasz - Czw Lut 23, 2006 1:21 pm " />Napisałeś LOK czy Ci sie literki poprzestawiały watpie zeby "LOK" sie tym zainteresował juz bardziej stawaim na producentów Pozdrawiam. Mikołaj Barakoński - Wto Lut 28, 2006 3:55 pm " />temat chyba za trudny i z rzeczowy Może jednak temat rozrusza się. - Pan Matukin jak by to widział - 1sza trójka z OPENa i MP z innych klas? - Dariusz Flisiak - ATA A w Borzęcinie - rusze z osobistym (nieoficjalnym rankigiem). Pozdrawiam Mikołaj[/code] Artur Dzierzęcki - Wto Lut 28, 2006 5:51 pm " /> ">temat chyba za trudny i z rzeczowy Może jednak temat rozrusza się. - Pan Matukin jak by to widział - 1sza trójka z OPENa i MP z innych klas? - Dariusz Flisiak - ATA A w Borzęcinie - rusze z osobistym (nieoficjalnym rankigiem). Pozdrawiam Mikołaj[/code] O czym Ty chlopie piszesz!??!!?? Mieszasz sedziego i dwóch dystrybutorów? Mikołaj Barakoński - Śro Mar 01, 2006 10:24 am " />masz racje nie warto pisac, moze nie jestem literatem. 1. jak chcesz miec ranking pROdUcEntow, to musza byc przepisy, a to chyba wymaga zapisow w regulaminie. 2. dystrybutorzy - to przedstawiciele priducentow - i chyba ich opinia jest wazna. i tak to se chopie popisolem. pozdrawiam Mikołaj Barakoński - Czw Mar 09, 2006 5:58 pm " />pisze sam do siebie. Info po borzecinie, powoli tworzy sie ranking. 50% tych co zajeli 1..3. dali mi info na czym jezdza. mam nadzieje ze opublikuje ranking juz w poniedzialek. a jest to ciekawa lektura. Pozdrawiam, i dziekuje zwyciescom z borzecina, za pomoc. prosba do reszty zwyciescow (1..3), by podeslali info. Niektorych nie umie namierzyc emailowo Mikolaj Jacek Żurek - Czw Mar 09, 2006 11:44 pm " /> ">temat chyba za trudny i z rzeczowy Może jednak temat rozrusza się. - Pan Matukin jak by to widział - 1sza trójka z OPENa i MP z innych klas? - Dariusz Flisiak - ATA A w Borzęcinie - rusze z osobistym (nieoficjalnym rankigiem). Pozdrawiam Mikołaj[/code] O czym Ty chlopie piszesz!??!!?? Mieszasz sedziego i dwóch dystrybutorów? Artur Jacek Żurek - jako przedstawiciel ATA na forum nie ma z tym nic wspólnego zupelnie nie wiem czemu ma sluzyc takie zestawienie skoro wiadomym jest ze licza sie umiejetnosci a nie sprzet dziekuje za uwage Mikołaj Barakoński - Nie Mar 12, 2006 2:35 pm " />Baju baju Panie Jacku. Powiedz to w F1 i w WRC - po co naco ranking producentow? i ze kierowca to 100% sukcesu. Sorry ale producenci, Ferrari, Ford, Subaru, Michelin, Goodyear, abarth, BMW, Jaguar, Porsche (sorry zal literówki) mylą się??? :-) pocholere się ścigają wywalają kasę, budują teamy walczą w klasyfikacjach Producentów, kierowca tu jest raczej trybikiem, ważnym ale nie znam teamu opartego o kierowce i by taki team coś zdobył. Znam casus Benetona - firmy od ciuchow która dokopała Ferrari (zrekrutowali nie znanego kierowce - dzis walczy w ferrari - Miachael) Zabrałeś głos o to chodziło w mym poście, by zainteresowani tematem zauważyli temat - ale pisać to nie znaczy mieć coś do napisania. Niektorzy poprostu podali dane do rankingu i niezadawali dziwnych pytań. zdrówko. Mikołaj Zadaj sobie pytanie po co wielcy walcza by być jak najwyżej w rankingach producenckich? A ranking się tworzy chocby dla wiedzy najlepszych i tych co go bedą robić. Artur Groszkowski - Nie Mar 12, 2006 5:55 pm " />Ja bym nie porownywal samochodow RC do samochodow skali 1:1. Adam Jugowski - Nie Mar 12, 2006 6:55 pm " /> ">Ja bym nie porownywal samochodow RC do samochodow skali 1:1. Dlaczego? Jezeli firma hpi, traxxas, ofna, itd wystawilyby swojich kierowcow to bysmy zobaczyli profezjonalizm. Narazie wiekszosc startuje jako osoby prywatne w rajdach 1:1 tez tak masz. Lecz gdyby byłoby tak jak w RSMŚ (WRC), że auta wraz ze swojim konstruktorem jeżdzą po całym świecie (rajdy) i są non stop ulepszane. Czemu nareszcie Gronholm zaczoł wygrywać? Czemu nie wygrywał 307? Odpowiedź prosta- auto. Gdyby poprawiono savaga to tezby dorownal revo ale to co innego. Gdybym mogl zrealizowac swoje prototypowe pomysly to savage przybral by zupelnie inny ksztalt. Nowy system tlumienia (nie chodzi tu o pionowy 4-ro zawias) i nowy system amortyzacji ( z zastosowaniem na tor), jak i wiele innych rzeczy (system doprowadzania powietrza do filtra). Stworzylbym odmiany sava, a nie jeden do wszystkiego ;D Ale to inna bajka! Chyba ze znalazby sie smialek, z ktorym moglibysmy testowac odmiany savaga! Powracajac do tematu: Gdyby kazdy team nominowal do zdobywania punktow np.: 3 zawodnikow to to by bylo co innego. I wtedy moznaby bylo mowic o rankigu producentow. Bo team ma swojich kierowcow i swoje pojazdy. Jacek Żurek - Nie Mar 12, 2006 9:34 pm " /> ">Baju baju Panie Jacku. Powiedz to w F1 i w WRC - po co naco ranking producentow? i ze kierowca to 100% sukcesu. Sorry ale producenci, Ferrari, Ford, Subaru, Michelin, Goodyear, abarth, BMW, Jaguar, Porsche (sorry zal literówki) mylą się??? :-) pocholere się ścigają wywalają kasę, budują teamy walczą w klasyfikacjach Producentów, kierowca tu jest raczej trybikiem, ważnym ale nie znam teamu opartego o kierowce i by taki team coś zdobył. Znam casus Benetona - firmy od ciuchow która dokopała Ferrari (zrekrutowali nie znanego kierowce - dzis walczy w ferrari - Miachael) Zabrałeś głos o to chodziło w mym poście, by zainteresowani tematem zauważyli temat - ale pisać to nie znaczy mieć coś do napisania. Niektorzy poprostu podali dane do rankingu i niezadawali dziwnych pytań. zdrówko. Mikołaj Zadaj sobie pytanie po co wielcy walcza by być jak najwyżej w rankingach producenckich? A ranking się tworzy chocby dla wiedzy najlepszych i tych co go bedą robić. MP LOK to nie MŚ IFMAR albo ME EFRA sprzet uzywany u nas to raczej to co w danej chwili jest dostepne a nie przeglad rynku modelarskiego w Polsce praktycznie nie ma samochodow takich firm jak Associated, Losi, Kyosho, Yokomo i wielu wielu innych sa firmy ktore produkuja profesjonalny sprzet i zawodnicy ktorzy maja wiedze na temat sprzetu dostepnego na rynku nie musza tworzyc zestawien aby wiedziec co jest najlepsze nie zawsze ilosc przeklada sie na jakosc przykladowo wg. mnie najlepsze akumulatory produkuje ORION ile osob takie akusy ma w swoim aucie ?? prawie nikt ciekawe czy kupi Pan sprzet ktrego wg rankingu bedzie najwiecej dziekuje za uwage Jacek Zurek Waldemar Wolak - Nie Mar 12, 2006 10:23 pm " />Firma ORION nie jest producentem akumulatorów jedynie selekcjonuje akumulatory. Jest to firma równiez z pietnastoletnim stażem. Jacek Żurek - Nie Mar 12, 2006 11:00 pm " /> ">Firma ORION nie jest producentem akumulatorów jedynie selekcjonuje akumulatory. Jest to firma równiez z pietnastoletnim stażem. dziękuje za sprostowanie ORION - jest to Szwajcarska firma która zajmuje się selekcją akumulatorów i następnie je sprzedaje ze swoim logo. W ofercie są akumulatory wielu producentów np. Sanyo, GP… Nie zmienia to faktu iż niektóre produkty z branży modelarskiej nie są u nas znane. Jeżeli już rozmawiamy o akumulatorach to moje pytanie. Ilu zawodników używa akumulatory selekcjonowane i przez jakie firmy zostały one sprawdzone. Waldemar Wolak - Nie Mar 12, 2006 11:08 pm " />Z informacji które posiadam , to na tak zwanych selekcjach jeżdzi juz wielu zawodników. Są to akumulatory selekcjonowane przez różne firmy, np ORION , SMC , PEEK , EPIC itd (Jest to wiedza rodzica z więcej jak piętnastoletnim stażem modelarskim) pozdrawiam Jacek Żurek - Nie Mar 12, 2006 11:16 pm " /> ">Z informacji które posiadam , to na tak zwanych selekcjach jeżdzi juz wielu zawodników. Są to akumulatory selekcjonowane przez różne firmy, np ORION , SMC , PEEK , EPIC itd (Jest to wiedza rodzica z więcej jak piętnastoletnim stażem modelarskim) pozdrawiam mnie najbardziej intersuje "itd. " skoro wymienił Pan firmy które są obecne w Polsce to poprosze też te firmy których się nie używa potem przejdziemy na silniki następnie na producentów opon, karoserii, podwozi, elektroniki w ten sposób wyłoni nam sie kompendium wiedzy dotyczacej sprzetu jaki jest uzywany na świecie, a nie tylko w PL dziękuję za informacje Waldemar Wolak - Nie Mar 12, 2006 11:25 pm " />Myślę , że osoba zakładająca temat miała na myśli ranking producentów podwozi samochodów , a nie spektrum o którym pisze Pan powyżej. Pozdrawiam Jacek Żurek - Pon Mar 13, 2006 12:24 am " />mysle ze niezaleznie od rankingu mozna sie pokusić o zestawienie wszystkich podwozi skoro ograniczamy sie tylko do producentow podwozi i z tego co zrozumialem skali 1:10 samochodow on-road z napedem elektrycznym to sprawa wydaje sie banalnie prosta. bedzie to kilkadziesiat podwozi jakie zostaly wyprodukowane i sa powszechnie dostepne na calym swiecie. taki material moze byc przydatny do analiz w klasach 540, TS, standard, open dziekuje Jacek Mikołaj Barakoński - Pon Mar 13, 2006 10:16 pm " />milo mi ze dyskusja staje sie coraz bardziej rzeczowa. zbieram info tylko o sprzecie ktory zajal 1..3 wiec nie ilosc a jakosc. najlepsi oczywiste wiedza na czym jezdza, nie ukrywaja tego. ranking the best, mam w rozbiciu do opony i ladowarki i plynu do opon, poprzez selekcje, silinki, podwozia, apki i regle i serwa. tylko nasladowac/kopiowac co do selekcji to moj syn jezdzi w ts z bateryjka selekcjonowana 3800 smc od rudy slaskiej promocja na tower hobby. lok to nie f1 racja?, ale powinno byc lepiej, co to za sukcesy jesli bawimy sie na parkingu. obiecalem dzis cos opublikowac, czekam jednak na pare dodatkowych obiecanych informacji,.jak wyniki opracuje, moze jutro, a najpozniej po tarnowie wystawie ranking, na rcauto, mam wstepne pozwolenie, albo na rslteam. potem ocenimy reakcje a co dalej, nie wiem. punktacja: ts (miejsce, pkty) 1 = 10 2=5 3=3 open j.w +5 std jak ts +3 540 ts+1 dzieki za dyskusje, licze na dalsze wskazowki od forumowiczow. mikolaj inne klasy niz torowe elektryki?, jak onroad sie przyjmie chetnie zrobie rankingi ofroadow i spaliniakow. |