ďťż
rb tm523 - coś nie tak
maro - Wto Lip 24, 2007 7:46 pm " />witam. mam problem z którym nie moge sie uporać a próbowałem już chyba wszystkiego, silnik odpala jednynie gdy jest zimny i na jałowych obrotach chodzi bardzo nie stabilnie raz wkręca sie na wysokie obroty a raz obroty spadaja tak że zaraz ma zgasnąć i nie raz tak sie dzieje . na wysokie obroty ładnie sie wkręca ale po 2 sek gaśnie , bak jest nowy wiec myśle że szczelny tłumik jest lekko uderzony od dołu ale był uderzony juz dawno zanim zaczeło sie tak dziac , a zaczeło sie tak dziac po 2 dniach przerwy od jazdy wiec nagle bo jeździł bardzo dobrze, zmieniałem juz 2 razy świece i nic regulowałem jak potrafiłem i tez nic , rezkeciłem go 2 razy i dalej jest tak samo, sam już nie wiem co może być nie tak . aha w te 2 dni przerwy zmieniłem wężyki paliwa i ten łącznik między kolektorem a tłumikiem . na starych wężykach tez próbowałem i jest tak samo, jak ktoś ma jeszcze pomysł co można zrobić to super bo ja już nie mam pojęcia. myślałem jeszcze że to moze paliwo [ tornado 25 % ] ale patrzyłem na innym silniku i jest ok, aha no i silnik jest w revo :d . pozdr Tomasz Ostrowski - Wto Lip 24, 2007 7:54 pm " />gaźnik sprawdzałeś? iglice nie są pozatykane lub oklejone glutami poolejowymi? maro - Wto Lip 24, 2007 8:00 pm " />cały silnik, gaźnik rozbierałem i czyściłem juz dwa razy. iglice [ hsn ] mam nie oryginalną [ z silnika t-15 ] bo tamta sie złamała ale jeżdze juz na niej 5 l i jest dobrze a sam silnik ma 7 l wiec raczej jest jeszcze [ w sile wieku ] Adrian Kopeć - Wto Lip 24, 2007 8:35 pm " />to zależy jak sie właściciel obchodzi z silnikiem ... Wojciech Forysiak - Wto Lip 24, 2007 8:53 pm " />ma kompresje ? filtr paliwa czysty ? jesli tak ja na twoim miejscu wrocil bym do ustawien fabrycznych i od nowa regulowal Pozdrawiam maro - Wto Lip 24, 2007 9:28 pm " />kompresje ma. filtr paliwa mam tylko w baku który jest nowy ale i tak go sprawdzałem [ jest idealnie] a jeśli ustawienia fabryczne to [ hsn na max i 3 obroty odkręcam i lsn tak samo ] to już 3 razy próbowałem to jest już mój 3 silnik który docierałem i nigdy nie miałem takich problemów . maro - Wto Lip 24, 2007 9:36 pm " />aha. i jeszcze jak ma za dużo paliwa w sobie to sporo wylatuje przy sprzęgle, nie wiem moze to przez to , , łożyska tez sprawdzałem ale wydają sie ok prawie zero luzów , w trx 2.5 mam gorzej a silniczek pali, wydaje mi sie że to raczej problem z dostarczeniem paliwa , czy przez te łożyska może być lewe powietrze ? |