ďťż
RCWorld
Adam Fic - Czw Lip 27, 2006 11:04 am " />Witam, ten temat chcial bym poswiecic ekipie serwisu RCworld którzy zachowali sie naprawde jak nikt inny.Jeszcze nigdy nie zostalem tak profesionalnie obslużony.Zasługuja na pochwałę.RCworld pokazuje ze inne sklepy przy nim wysiadaja... Mirek Michalski - Czw Lip 27, 2006 12:18 pm " /> ">Witam, ten temat chcial bym poswiecic ekipie serwisu RCworld którzy zachowali sie naprawde jak nikt inny.Jeszcze nigdy nie zostalem tak profesionalnie obslużony.Zasługuja na pochwałę.RCworld pokazuje ze inne sklepy przy nim wysiadaja... Dziękuję w imieniu całego zespołu (skromnego) RCWORLD.PL Twoje słowa są jak łyk zmrożonej wody, na rozgrzanej pustyni pracy, którą codziennie w ten sklep wsadzamy. Mamy nadzieję, że to nie fatamorgana Pozdr Mirek Tomasz Ostrowski - Czw Lip 27, 2006 12:32 pm " /> ">Witam, ten temat chcial bym poswiecic ekipie serwisu RCworld którzy zachowali sie naprawde jak nikt inny.Jeszcze nigdy nie zostalem tak profesionalnie obslużony.Zasługuja na pochwałę.RCworld pokazuje ze inne sklepy przy nim wysiadaja... Dziękuję w imieniu całego zespołu (skromnego) RCWORLD.PL Twoje słowa są jak łyk zmrożonej wody, na rozgrzanej pustyni pracy, którą codziennie w ten sklep wsadzamy. Mamy nadzieję, że to nie fatamorgana Pozdr Mirek cześć BMF, nie to nie fatamorgana, ja też jestem zadowolony Michał Bugajski - Czw Lip 27, 2006 1:30 pm " /> ">Witam, ten temat chcial bym poswiecic ekipie serwisu RCworld którzy zachowali sie naprawde jak nikt inny.Jeszcze nigdy nie zostalem tak profesionalnie obslużony.Zasługuja na pochwałę.RCworld pokazuje ze inne sklepy przy nim wysiadaja... Dziękuję w imieniu całego zespołu (skromnego) RCWORLD.PL Twoje słowa są jak łyk zmrożonej wody, na rozgrzanej pustyni pracy, którą codziennie w ten sklep wsadzamy. Mamy nadzieję, że to nie fatamorgana Pozdr Mirek cześć BMF, nie to nie fatamorgana, ja też jestem zadowolony Czuje sie prawie jak na autokaciku Marek Byrczak - Czw Lip 27, 2006 2:22 pm " />A kto jest niezadowolony ?? Adam Fic - Czw Lip 27, 2006 8:01 pm " />Niezadowolonych chyba niema i na przyszlość -->NIeBęDZIe<-- mam taką nadzieje:)... Tomasz Ostrowski - Czw Lip 27, 2006 9:25 pm " /> ">Witam, ten temat chcial bym poswiecic ekipie serwisu RCworld którzy zachowali sie naprawde jak nikt inny.Jeszcze nigdy nie zostalem tak profesionalnie obslużony.Zasługuja na pochwałę.RCworld pokazuje ze inne sklepy przy nim wysiadaja... Dziękuję w imieniu całego zespołu (skromnego) RCWORLD.PL Twoje słowa są jak łyk zmrożonej wody, na rozgrzanej pustyni pracy, którą codziennie w ten sklep wsadzamy. Mamy nadzieję, że to nie fatamorgana Pozdr Mirek cześć BMF, nie to nie fatamorgana, ja też jestem zadowolony Czuje sie prawie jak na autokaciku bo świat jest mniejeszy niż się zdaje Michał Bugajski - Pią Lip 28, 2006 8:25 am " /> ">Witam, ten temat chcial bym poswiecic ekipie serwisu RCworld którzy zachowali sie naprawde jak nikt inny.Jeszcze nigdy nie zostalem tak profesionalnie obslużony.Zasługuja na pochwałę.RCworld pokazuje ze inne sklepy przy nim wysiadaja... Dziękuję w imieniu całego zespołu (skromnego) RCWORLD.PL Twoje słowa są jak łyk zmrożonej wody, na rozgrzanej pustyni pracy, którą codziennie w ten sklep wsadzamy. Mamy nadzieję, że to nie fatamorgana Pozdr Mirek cześć BMF, nie to nie fatamorgana, ja też jestem zadowolony Czuje sie prawie jak na autokaciku bo świat jest mniejeszy niż się zdaje wiem wiem... Ajo_00 - Pią Lip 28, 2006 11:33 am " />Tylko dlaczego ceny idą do góry Ja jeszcze czekam na część wrzech - Sob Lip 29, 2006 8:05 pm " />Rowniez zostalem profesjonalnie obsluzony, moja ofna przygotowana do odbiory, fajny kontak mejlowy i duza otwartosc i rozmownosc sprzedawcy co bardzo lubie bo daje mi to wrazenie solidnosci i profesjonalnosci Piotrek-krk - Pon Lip 31, 2006 8:20 am " />Sklep Super. Produkty rowniez! P.Marek zostawil model na pol miesiaca, czekajac na wplate, bez zaliczki - nic! bardzo mi sie to podoba, nie w kazdym sklepie mozna to zrobic! Pozdrawiam Arcykot - Pon Sie 14, 2006 1:10 pm " />Tak jak na alegro dostaje się tytuł SUPER SPRZEDAWCA nie za piekne oczy. Ja proponuje już taki tytuł dla RCWORLD Marcin Kierkus - Pon Sie 14, 2006 3:04 pm " />I jak dorzycę 3 grosze. R/C zajmuję się od 8 lat w tym czasie przerobiłem więkrzość sklepów. W żadnym sklepie nie potraktowano mnie tak miło jak w rcword. Miły stosunek do klienta nie kończy się w rcwordzie w chwili kupna o czym mogłem się przekonać reklamując zepsute serwa. Procedura reklamacji przebiegła super szybko a rcword podszedł do sprawy na moją korzyść. Każde nawet najmniejsze zamówienie jest traktowane priorytetowo. Super szybkie czasy realizacji zamówienia. Gratuluję Mirkowi i ekipie super sklepu. Lord - Pon Sie 14, 2006 4:01 pm " />Ja jak narazie zamówiłem tylko jedną rzecz z RCWorld i powiem szczerze że paczka przyszła tak szybko, że byłem bardzo zaskoczony jak do mnie kurier przyjechał. Domino_nt - Wto Sie 15, 2006 7:46 am " />Ja jestem niezadowolony z jednego. Ludzie rozgrabili świece rossi r5 na którą polowałem A tak to część otrzymałem w mniej niż 24h od zamówienia. Lepiej być nie może. Mariusz Nowakowski - Wto Sie 15, 2006 7:59 am " />Zamawialem z RCWORLD juz dwa razy, pierwsza wysylka expresowa, ale drugie zamowienie juz gorzej :/ Zamowilem 10.08 dzis jest 15.08 do tej pory nie mam towaru, wiadomo byl weekend i dzis mamy swieto, ale byl piatek i poniedzialek pracujacy...Mimo dwoch maili nie dostalem odpowiedzi... Wojtek Sadowski - Wto Sie 15, 2006 8:03 am " />MAriusz, wyrozumiałości troche, ja też nei dostaje odpowiedzi na maile i mnie to zainteresowało. Spojrzałem w kalendarz i doszedłem do wniosku, że panowie mają długi weekend. Czekam i na pewno jutro do Ciebie wyślą paczkę a do mnei odpowiedzą na maila. To też ludzie Mariusz Nowakowski - Wto Sie 15, 2006 8:07 am " /> ">MAriusz, wyrozumiałości troche, ja też nei dostaje odpowiedzi na maile i mnie to zainteresowało. Spojrzałem w kalendarz i doszedłem do wniosku, że panowie mają długi weekend. Czekam i na pewno jutro do Ciebie wyślą paczkę a do mnei odpowiedzą na maila. To też ludzie OK, wszystko rozumiem, ale wydaje mi sie ze Panowie powinni poinformowac kliejentow o tym fakcie... Mirek Michalski - Wto Sie 15, 2006 7:51 pm " /> ">MAriusz, wyrozumiałości troche, ja też nei dostaje odpowiedzi na maile i mnie to zainteresowało. Spojrzałem w kalendarz i doszedłem do wniosku, że panowie mają długi weekend. Czekam i na pewno jutro do Ciebie wyślą paczkę a do mnei odpowiedzą na maila. To też ludzie OK, wszystko rozumiem, ale wydaje mi sie ze Panowie powinni poinformowac kliejentow o tym fakcie... Witaj, Przepraszam za opóźnienie, które wdarło się do realizacji Twojego zamówienia. Kontaktowałem się z Biurem Obsługi Klienta RCWORLD.PL (jestem na urlopie) i tak: - zamówienie zostało wysłane przez Ciebie w czwartek "na przelew" - zostało przez nas zrealizowane zgodnie z regulaminem sklepu, czyli po zarejestrowaniu płatności na naszym koncie - w poniedziałek obsługa sklepu poinformowała mnie o problemach z internetem (pracujemy normalnie, nie korzystamy z długiego weekendu, gdyby było inaczej, poinformowalibyśmy o tym fakcie naszych Klientów) - sklep odpisał też na Twojego maila, informując o przyczynie opóźnienia (nie wiem dlaczego go nie dostałeś) - najprawdopodobniej UPS nie dostarczył przesyłki na czas lub też wystąpiły jakieś problemy z doręczeniem (np. nie było nikogo w domu, podczas gdy kurier próbował ją doręczyć). - jutro (środa, 16.08.), z samego rana, będziemy interweniować w UPS, celem ustalenia co dzieje się z przesyłką i poinformujemy Cię "na telefon". Next time, jak się coś dzieje, po prostu zadzwoń do nas. Łatwo tworzą się nieporozumienia i można je od ręki wyjaśnić, zamiast pobieżnie oceniać nas na forum. Pozdr Mirek Mariusz Nowakowski - Wto Sie 15, 2006 8:11 pm " /> "> Witaj, Przepraszam za opóźnienie, które wdarło się do realizacji Twojego zamówienia. Kontaktowałem się z Biurem Obsługi Klienta RCWORLD.PL (jestem na urlopie) i tak: - zamówienie zostało wysłane przez Ciebie w czwartek "na przelew" - zostało przez nas zrealizowane zgodnie z regulaminem sklepu, czyli po zarejestrowaniu płatności na naszym koncie - w poniedziałek obsługa sklepu poinformowała mnie o problemach z internetem (pracujemy normalnie, nie korzystamy z długiego weekendu, gdyby było inaczej, poinformowalibyśmy o tym fakcie naszych Klientów) - sklep odpisał też na Twojego maila, informując o przyczynie opóźnienia (nie wiem dlaczego go nie dostałeś) - najprawdopodobniej UPS nie dostarczył przesyłki na czas lub też wystąpiły jakieś problemy z doręczeniem (np. nie było nikogo w domu, podczas gdy kurier próbował ją doręczyć). - jutro (środa, 16.08.), z samego rana, będziemy interweniować w UPS, celem ustalenia co dzieje się z przesyłką i poinformujemy Cię "na telefon". Next time, jak się coś dzieje, po prostu zadzwoń do nas. Łatwo tworzą się nieporozumienia i można je od ręki wyjaśnić, zamiast pobieżnie oceniać nas na forum. Pozdr Mirek W domu zawsze ktos jest wiec, napewno by ktos odebral...Zadnego maila w tej sprawie nie dostalem, no ale ok mniejsza juz o to wazne zeby paczka doszla, az tak sie nie pali Faktycznie moglem zadzwonic, nie pomyslalem bo zawsze szybko na maile odpsujecie wiec pomyslalem ze i tym razem tak bedzie... Napewno nie zmienie opinii o Waszym sklepie bo, naprawde obsluga 1sza klasa, pierwsze moje zamowienie dostalem exprosowo... I tak zapamietam Wasz sklep, a o tej sytuacji zapomne ( oczywiscie jesli paczka dojdzie ) W takim razie czekam na jakies informacje.... pozdrawiam Ajo_00 - Wto Sie 15, 2006 8:13 pm " />NO prosze jaka pożądna firma od słowa POŻĄDAĆ hehe tak trzymać bo ze świeczką szzukać takich zetelnych fachowców w sklepach Takie OT małe. U mnie zamówienie było na czas tak że RESPECT Tak ze jak coś nie tak to widze ze to prawdziwy problem a nie jakiś sciemnianie... Piotrek-krk - Wto Sie 15, 2006 8:29 pm " />Ja jeszcze raz wezme glos. Narazie zlozylem 3 zamowienia. 1 - ofna blazer - na drugi dzien, szybciutko. 2 - paliwo - na drugi dzien 3 - servo - na drugi dzien ( chyba w ok 17h ). Oprocz tego zwrocilem spalone servo, zaraz przyszlo nowe! Wiec naprawde pelen profesjonalizm, bardzo mi sie to podoba. Dobry kontakt telefoniczny oraz mailowy. Polecam Panstwu zalozyc cos w stylu komentarzy, bo zakonczonej transakcji - pozytywnych komentarzy byloby wiele. Co prawda jak ktos kupuje w rcworld, to wielkie prawdopodobienstwo, ze zna kogos z rcauto lub z innych zrodel ma info, ze sklep jest EXTRA. Pozdrawiam |