ďťż
Reg. skrzyni w savie




Monster-Truck - Śro Sty 18, 2006 2:44 pm
" />Jak wyregulowac skrzynie gdy drugi biek wchodzi za pozno? wiem trzeba zdjac ta zaslepke i tam jest taka srubka ale nie wiem w ktora strone krecic. Mam instrukcje ale nie zabardzo rozumiem po angielsku.

P.S.
Szukałem takiego tematu ale nie znalazłem

POZDRO 4ALL




Paweł Rzedzicki - Śro Sty 18, 2006 2:56 pm
" />Jak za pozno to wykrecasz



Adam Jugowski - Śro Sty 18, 2006 3:12 pm
" />Str. 18
earlier gear shift- wczesniejsza zmiana biegu i masz rysuneczek!
later gier shift- pozniejsza zmiana biegu



Piotr Krzyżanowski - Śro Sty 18, 2006 3:30 pm
" />a ja mam pytanie co do skrzyni 3-biegowej. ta zaslepka reguluje bieg 1-2, czy 2-3 i jesli reguluje np. 1-2 to jak wyregulowac 2-3




Paweł Rzedzicki - Śro Sty 18, 2006 3:56 pm
" />2-3 regulujesz po rozebraniu skrzyni- lipa na maxa



Piotr Kraskiewicz - Śro Sty 18, 2006 4:09 pm
" />wlasnie nie!!
dziurka regulujemy 3 bieg (moment jego dolaczenia) skrzynie rozbieramy by wyregulowac 2 bieg. wiem bo mam...



Piotr Krzyżanowski - Śro Sty 18, 2006 4:48 pm
" />wiec jak to w koncu jest?



Piotr Kraskiewicz - Śro Sty 18, 2006 4:53 pm
" />
">wlasnie nie!!
dziurka regulujemy 3 bieg (moment jego dolaczenia) skrzynie rozbieramy by wyregulowac 2 bieg. wiem bo mam...


tak to jest. mam trojbiegowa skrzynie i czytalem instrukcje



klima1 - Śro Sty 18, 2006 4:57 pm
" />dobże krasek mówi
mądry chłopczyk z niego
lingwista



lem3.5sav - Śro Sty 18, 2006 9:53 pm
" />A czy najpierw reguluje się gaźnik (lsn i hsn) czy skrzynię biegów.bo raz mi 2 bieg wskakiwał raz nie, zależy jak ustawiałem lsn i hsn. ciężko z tym ustawianiem...pzd.Dorian



Tomasz Ostrowski - Śro Sty 18, 2006 10:04 pm
" />
">A czy najpierw reguluje się gaźnik (lsn i hsn) czy skrzynię biegów.bo raz mi 2 bieg wskakiwał raz nie, zależy jak ustawiałem lsn i hsn. ciężko z tym ustawianiem...pzd.Dorian

jedno z drugim raczej nie ma wiele wspólnego
skrzynie regulujesz w zależności od tego gdzie jeździsz i co jest wazniejsze - przyspieszenie czy prędkość

fakt faktem, że jak silnik źle ustawisz to nie osiągnie odpowiednich obrotów żeby bieg zmienić, ale to już inna bajka



lem3.5sav - Śro Sty 18, 2006 10:21 pm
" />..dzięki, czyli w sumie najpierw silnik chyba (wyregulowany jest po 4h prób i błędów) ale 2 bieg wskakuje czasem... jeszcze się muszę dużo nauczyć poczytać forum.pzdr



Tomasz Ostrowski - Śro Sty 18, 2006 10:28 pm
" />
">..dzięki, czyli w sumie najpierw silnik chyba (wyregulowany jest po 4h prób i błędów) ale 2 bieg wskakuje czasem... jeszcze się muszę dużo nauczyć poczytać forum.pzdr

u mnie musiałem "przyspieszyć" dwójkę o ponad pół obrotu, a i tak za wcześnie nie wskakuje



lem3.5sav - Śro Sty 18, 2006 10:42 pm
" />heh, no tak to jest chyba. ale jestem wytrwały w swoich działaniach z Savem i w końcu go ustawię "na igłę". ta dwójka musi szybko wskakiwać jak Sav jest na podstawce, bo na ziemi koła mają chyba większy opór i znacznie ciężej nabiera obrotów. to tyle. pzdr.Dorian



Monster-Truck - Czw Sty 19, 2006 7:24 am
" />dobrze, zrozumiałem z tego co pisaliscie ze mam wykrecic. ale o ile obrotow?

P.S.
Prosze nie odchdzic od tematu bo mi go zamkną. Dziękuje



Tomasz Ostrowski - Czw Sty 19, 2006 7:30 am
" />
">dobrze, zrozumiałem z tego co pisaliscie ze mam wykrecic. ale o ile obrotow?

P.S.
Prosze nie odchdzic od tematu bo mi go zamkną. Dziękuje


reguluje się skokami po 1/4 obrotu (90 st)

... weź instrukcję i poprzeglądaj, jest pismem "jaskiniowym" napisane co, jak, w którą stronę i ile kręcić.



Monster-Truck - Czw Sty 19, 2006 9:20 am
" />
">dobrze, zrozumiałem z tego co pisaliscie ze mam wykrecic. ale o ile obrotow?

P.S.
Prosze nie odchdzic od tematu bo mi go zamkną. Dziękuje


reguluje się skokami po 1/4 obrotu (90 st)

... weź instrukcję i poprzeglądaj, jest pismem "jaskiniowym" napisane co, jak, w którą stronę i ile kręcić.

No wlasnie w tym rzecz ze ja nie kapuje tego co jest w instrukcji ale to juz nie wazne owiedziałem sie wszystkiego czego chciałem

P.S.
do moderatora: temat mozna zamknąć.



Tomasz Ostrowski - Czw Sty 19, 2006 10:45 am
" />
">dobrze, zrozumiałem z tego co pisaliscie ze mam wykrecic. ale o ile obrotow?

P.S.
Prosze nie odchdzic od tematu bo mi go zamkną. Dziękuje


reguluje się skokami po 1/4 obrotu (90 st)

... weź instrukcję i poprzeglądaj, jest pismem "jaskiniowym" napisane co, jak, w którą stronę i ile kręcić.

No wlasnie w tym rzecz ze ja nie kapuje tego co jest w instrukcji ale to juz nie wazne owiedziałem sie wszystkiego czego chciałem

P.S.
do moderatora: temat mozna zamknąć.

tu masz przetłumaczone na polski



Paweł Szturomski - Czw Sty 19, 2006 7:39 pm
" />Jezeli chcesz aby bieg wskakiwal wczesniej krecisz w lewo a jezeli pozniej to w prawo. Pytasz o ile obrotow. Ciezko powiedziec. Nalezy rozwiazac problem metoda prob i bledow. Regulujesz> odpalasz autko> sprawdzasz moment w ktorym wskakuje drogi bieg. Jezeli Ci nie odpowiada> gasisz i regulujesz.
Powered by WordPress, ©