ďťż
reguacja kyosho fw-05 t plus




kotangch - Wto Sty 29, 2008 8:38 pm
" />witam mam ogromna prosbe do doswiadczonych uzytkownikow spalinek, mianowicie zakupilem jak w tytule kyosho i prosze o dokladne opisanie regulacji gaznika w tym modelu, jest to silnik gxr-15.sa w nim 3 srubki do regulacjii gaznika i nie wiem jak powinna byc ustawiona ta wkrecona od strony przepustnicy w poprzek gaznika.jeszcze nie odpalalem silnika i troszke grzebalem w tych ustawieniach.srubka pionowo wkrecana,chyba od wysokich obrotow byla i jest ustawiona na 2,5 obrotu ta wkrecana w poprzek lekko po skosie od strony tlumika na okolo 1.1/3 obrotu zostawilem jak bylo , bo przy tym ustawieniu przepustnica ma luke okolo 1mm no moze troszke mniej.problem mam z ta trzecia srubka w krecana tak jakby w przepustnice,mianowicie gdy zaczale ja wkrecac nie poczulem zdecydowanego konca,poprostu coraz ciezeji ciezej sie wkrecala i pogubilem sie w liczeniu obrotow,teraz nie wiem jak mam ja spowrotem ustawic by rozpoczac docieranie.prosze o opinie ekspertow.




Kry$tian - Wto Sty 29, 2008 8:51 pm
" />ekspertem niejestem, ale : zapewne masz instrukcję obsługi i po zapoznaniu się z nią mozesz powrócić do ustawień fabrycznych, po drugie nie jeden temat był na forum o ustawianiu silnika wystarczy użyć opcji SZUKAJ, po trzecie dlaczego się brałeś za jakąkolwiek regulacje silnika bez jego odpalenia, producent ustawia silnik do docierania ięc nic niepowinneś robić.



F1Reyes - Wto Sty 29, 2008 9:16 pm
" />Po pierwsze dotrzej silnik. Po drugie reguluje się silnik w czasie jazdy.

Też mam ten silnik tyle że w buggy TR 15. Tą śrubkę najniżej gaźnika przykręć prawie na maxa bo it ak nie będziesz na jałowych obrotach jeździł.
Tą drugą od paliwa to zależy już od jazdy. Jeśli Ci silnik zalewa kręc tą śrubę w prawo. Jeśli ma za mało paliwa i gaśnie na max otwartej przepustnicy odkręć śrubę czyli kręć w lewo. Reguluja tak co 1/8 obrotu albo 1/4.
Ta trzecia śruba jest chyba od poziomu otwarcia przepustnicy. Sam nie wiem.

Pozdro!!!
Życzę powodzenia bo masz wspaniały model.
Wkońcu to Team Kyosho.



Draxan - Śro Sty 30, 2008 8:59 am
" />
">...Tą śrubkę najniżej gaźnika przykręć prawie na maxa bo it ak nie będziesz na jałowych obrotach jeździł...



">Ta trzecia śruba jest chyba od poziomu otwarcia przepustnicy. Sam nie wiem.

No gratuluje, jak Ty bedziesz tak tutaj doradzal ludziom to niezly z Ciebie spec... Jak sam nie wiesz to po co doradzasz ?




kotangch - Śro Sty 30, 2008 10:48 am
" />wdg instrukcji ta srubka wkrecana w przepustnice powinna byc wykrecona o 2.5 obrotu czyli jak ta pionowo wkrecana lecz gdy ja wkrecalem doliczylem sie okolo 3-3.5 i dalej sie pogubilem.a regulowalem je dlatego iz w instrukcji jest napisane ze mimo fabrycznych ustawien powinno sie przed odpaleeniem sprawdzicz czy jsrubki sa jednak odp wyregulowane



Marcin Sroka - Śro Sty 30, 2008 1:34 pm
" />Witam

Jak napisałeś masz trzy śrubki i teraz po kolei.

Pierwsze górna jest od wysokiego zakresu obrotów.
Druga od stronyserwa gazu jest od dolnego zakresuobrotów ( nie mylic z wolnymi obrotami )
I trzecia po prawej stronie silnika patrząc od tyłu jest od wolnych obrotów.

Najpierw ustaw dolny zakrez obrotów i wolne obroty silnika silnik powinien pracować tak ze na wolnych obrotach nie gaśnie a przy dodaniu gazu do niej wiecej jednej trzeciej otwarcia przepustnicy ma swobodnie wchodzic na obroty.
Następny krok to jest ustawianie górnego zakresu obrotów i tu pozostaje regulacja pierwszą srubka musisz tak ja ustawić żeby silnik wchodził na górny zakres obrotów płynnie.

Jak już ci sie to uda zostaje temat temperatury silnika.
Silnik GXR 15 prawidłowo pracuje przy temperaturze miedzy 120 a 130 stopni i tego musisz pilnować po wyregulowaniu trzeba zacząć jeżdzic i kontrolowac temperature silnika.

To sie robi juz głównie śrubka numer jeden jeśli silnik sie nie dogrzewa należy delikatnie ją dokręcać jeśli sie przegrzewa nalerzy ja odkręcać.

Jesli bedziesz miał jeszcze jakieś pytania to prosze o kontakt.

Pozdrawiam
Marcin sroka



Tomasz Ostrowski - Śro Sty 30, 2008 2:34 pm
" />
">Witam

Jak napisałeś masz trzy śrubki i teraz po kolei.

ciachhhh


tylko może najpierw niech dotrze silnik, nie?
a problem w tym, że pokręcił zanim uruchomił i teraz nie wiej jakie były fabryczne na docieranie



Marcin Sroka - Śro Sty 30, 2008 9:25 pm
" />
">Witam

Jak napisałeś masz trzy śrubki i teraz po kolei.

ciachhhh


tylko może najpierw niech dotrze silnik, nie?
a problem w tym, że pokręcił zanim uruchomił i teraz nie wiej jakie były fabryczne na docieranie

Dobre dobre

Tylko że w tych silnikach nie ma czegoś takiego jak ustawienie fabryczne każdy jest ustawiony tak jak go Japoniec skręci.

Wiem coś o tym bo przez ostatnie kilka miesiecy przeszło ich przez moje ręce grubo ponad setka i wszystkie sie cieszą dobrym zdrowiem.

Pozdrawiam
Marcin Sroka



Tomasz Ostrowski - Śro Sty 30, 2008 10:08 pm
" />
">Witam

Jak napisałeś masz trzy śrubki i teraz po kolei.

ciachhhh


tylko może najpierw niech dotrze silnik, nie?
a problem w tym, że pokręcił zanim uruchomił i teraz nie wiej jakie były fabryczne na docieranie

Dobre dobre

Tylko że w tych silnikach nie ma czegoś takiego jak ustawienie fabryczne każdy jest ustawiony tak jak go Japoniec skręci.

Wiem coś o tym bo przez ostatnie kilka miesiecy przeszło ich przez moje ręce grubo ponad setka i wszystkie sie cieszą dobrym zdrowiem.

Pozdrawiam
Marcin Sroka

a to inna kwestia

powiedz chłopakowi ile mniej więcej obrotów, bo na czuja chyba nie da rady, jeszcze ma za słabego czuja w te tematy



F1Reyes - Sob Lut 02, 2008 4:57 pm
" />Mam inny model ale ten sam silnik i zauważyłem czwartą śrubkę. Jest ona na wysokości śrubki od wysokich obrotów a wolnych obrotów po przeciwnej stronie serwa gazu. Do czego ona jest?



kotangch - Sob Lut 02, 2008 5:05 pm
" />ta srubka nie slozy do regulacji tak wiec nie powinienes jej regulowac ta srubka, ze tak sie wyraze trzyma gaznik w calosci.a mozesz podac jakie masz ustawinia reszty srubek?a i zauwazylem ze jak wkrecam srube od niskiego zakresu obrotow, to przy zamknietej przepustnicy wkreca sie ona okolo 2.5 raza od obecnego ustawienia tj o 2 pelne obroty mniej jak przy otwartej przepustnicy (gaz na full)
Powered by WordPress, ©