ďťż
regulacja s 25
Jakub Żebrowski - Pią Cze 23, 2006 4:34 pm " />mam sava 25 zze standardowym silnikiem, troche tuningu i troche 'nowych' temperatur i silniczek się grzeje. Więc jak ustawić powietrze i paliwo aby się nie grzał, wiem że to nie takie proste ale syszałem kiedyś o wykręceniu i wkręceniu ileś obrotów śróbke od paliwa. Chodzi mi o tak mniejwięcej ile wkręcić ponieważ z resztą sobie poradze Wojtek Sadowski - Pią Cze 23, 2006 5:53 pm " />każdy silnik zareaguje inaczej, choćby dlatego, że może być różnica w paliwie. Musisz wykręcić śrubkę HSN do ustawień fabrycznych i wkręcać co 1/8 obrotu aż do uzyskania optymalnej temp. i osiągów. Silnika nie da się regulowac na oko. PS: Napisz mi wreszcie czy doszły pieniadze z wydech Jakub Żebrowski - Pią Cze 23, 2006 6:41 pm " />widze że masz 25 możesz mi napisać stawienia fabryczne. Ja nieposiadam instrukcji do tego silnika Wojtek Sadowski - Pią Cze 23, 2006 7:57 pm " />ja również nie posiadam ale w internecie jest, że musisz wkręcić do samego końca (tylko nie przekręć, delikatnie) i od pełnego wkręcenia 2 i 1/2 do 3 obrotów wykręcić należy PS: w przypadku LSN jest tak samo. Jak masz ustawienia fabryczne przywrócone to skręcasz o 1/8 obrotu aż do uzyskania dobrych osiągów przy zachowaniu optymalnej temperatury. luki994 - Sob Cze 24, 2006 4:57 pm " />nie będe tworzył nowego tematu tylko tu napisze mam silnik f4.1 i jest po dotarciu(ja go nie docierałem) i jak go chce zapalić na chamulcu to się dusi a jak na lekkim gazie to odpala i jak w czasie jazdy chamuje to gaśnie co jest przyczyną? ustawienie obrotów?? jak tak to którą śrubką?? Adam Jugowski - Sob Cze 24, 2006 5:16 pm " />masz nie wyregulowana iglice. Gdy chamujesz ona sie zamyka. Jak to sprawdzic? Jak masz model wylaczony , to sciagnij sobie filtr powietrz, wlacz aparature i elektronike. NAcisnij gaz i chamulec to zobaczysz ze takie cos metalowe sie rusza. Jak dodajesz gazu to sie otwiera (wsowa) a jak chamuje to pewnie sie domyka, a nie powinna sie domykac przy chamowaniu, wiec masz taka srubke (mniej wiecej) rownolegla do iglicy wychodzaca pod kontem, taka jakby wrosnieta i musisz ja dokrecic i ja ustawic, zeby sie nie domykala przy chamowaniu. Co do pierwszego postu. odkrec troche HSN luki994 - Sob Cze 24, 2006 5:19 pm " />to coś metalowe co się rusza to przepustnica luki994 - Sob Cze 24, 2006 7:56 pm " />jest już dobże tylko że jest bardzo słaby silnik i wolniej jeździ jak to poprawidź Wojtek Sadowski - Sob Cze 24, 2006 8:02 pm " />wkręć HSN, tylko konstroluj temp silnika, żeby nie zagotować go. Adam Jugowski - Sob Cze 24, 2006 8:14 pm " />i kup sobie termometr- jezeli nie masz. Bardzo przydatna rzecz Jezeli nie wiesz jaka temp. powinien miec silnik to tu: http://www.hpieurope.com/instructions.p ... rtNo=10501 w instrukcji do hellfira ^^ masz objasnione i narysowane ! luki994 - Sob Cze 24, 2006 8:16 pm " />mam termometr 8) Tomasz Ostrowski - Nie Cze 25, 2006 12:58 pm " /> ">nie będe tworzył nowego tematu tylko tu napisze mam silnik f4.1 i jest po dotarciu(ja go nie docierałem) i jak go chce zapalić na chamulcu to się dusi a jak na lekkim gazie to odpala i jak w czasie jazdy chamuje to gaśnie co jest przyczyną? ustawienie obrotów?? jak tak to którą śrubką?? przede wszystkim musisz ustawić trymerem serwo gazu tak, zeby w czasie hamowanie nie cofało się domykając przepustnicę znaczy jak naciśniesz hamulec to cięgno gazu ma sie nie poruszyć, dopiero potem ustaw obroty jałowe (zwiększ). Maciej Pożycki - Nie Cze 25, 2006 2:08 pm " /> ">nie będe tworzył nowego tematu tylko tu napisze mam silnik f4.1 i jest po dotarciu(ja go nie docierałem) i jak go chce zapalić na chamulcu to się dusi a jak na lekkim gazie to odpala i jak w czasie jazdy chamuje to gaśnie co jest przyczyną? ustawienie obrotów?? jak tak to którą śrubką?? przede wszystkim musisz ustawić trymerem serwo gazu tak, zeby w czasie hamowanie nie cofało się domykając przepustnicę znaczy jak naciśniesz hamulec to cięgno gazu ma sie nie poruszyć, dopiero potem ustaw obroty jałowe (zwiększ). to o czym mowisz nie reguluje sie trymerem gazu tylko srubka od jalowych obratow. Tomasz Ostrowski - Nie Cze 25, 2006 4:12 pm " /> ">nie będe tworzył nowego tematu tylko tu napisze mam silnik f4.1 i jest po dotarciu(ja go nie docierałem) i jak go chce zapalić na chamulcu to się dusi a jak na lekkim gazie to odpala i jak w czasie jazdy chamuje to gaśnie co jest przyczyną? ustawienie obrotów?? jak tak to którą śrubką?? przede wszystkim musisz ustawić trymerem serwo gazu tak, zeby w czasie hamowanie nie cofało się domykając przepustnicę znaczy jak naciśniesz hamulec to cięgno gazu ma sie nie poruszyć, dopiero potem ustaw obroty jałowe (zwiększ). to o czym mowisz nie reguluje sie trymerem gazu tylko srubka od jalowych obratow. iglicą ISN reguluje się obroty jałowe, a nie położenie neutralne serwa ja pisałem o położeniu neutralnym serwa tak, żeby nie cofało przepustnicy przy hamowaniu. |