ďťż
Regulacja Savage
kuba112004 - Nie Wrz 30, 2007 7:00 pm " />Mam nastepujacy problem i nie wiem czym krecic i jak Jezeli zahamuje do konca i potrzymam tak pare sekund to model gasnie wiec czego to wina czym musze krecic i w ktora strone? Trymetr jest juz na max hamulca... A drugi problem to to ze kola sie same kreca bez dodawania gazu krecilem ta srubka co pisałem wczesniej ale nic nie dało tzn koła sie jeszcze szybciej kreciły Pozdr Tomasz Ostrowski - Nie Wrz 30, 2007 7:05 pm " />a jak nie dotykasz gazu to przepustnica jest zamknięta czy lekko otwarta? znaczy jak hamujesz to przepustnica cofa jeszcze troszkę? kuba112004 - Nie Wrz 30, 2007 7:26 pm " />tak cofa przepustnica jak hamuje troche Kicha - Nie Wrz 30, 2007 8:04 pm " />To jesli cofa przy hamowaniu to musisz tak wyregulowac trymerem od gazu ,ze albo przy pelnym Hamulcu wogole sie nie cofnie przepustnica 9a jak nie dasz rady) to chociaz tak aby ruch ten byl minimalny i nie powodowal zamkniecia szczelinki-bo przez to ci gasnie model. kuba112004 - Nie Wrz 30, 2007 8:07 pm " />No krece trymetrem i jest na maxa a on nadal dociska wiec raczej musze pokrecic ktoras srubka...? Tomasz Ostrowski - Nie Wrz 30, 2007 8:41 pm " /> ">No krece trymetrem i jest na maxa a on nadal dociska wiec raczej musze pokrecic ktoras srubka...? ustaw trymer na środek, a potem zdejmij orczyk z serwa w włóż tak, zeby przepustnica była zamknieta, jesli się nie da to najbliżej zamknięcia i reszte trymerem, dopiero potem wuyreguluj obroty jałowe silnika uzywając śruby ISN inaczej kazda regulacja psu w d... bo albo obroty będa za duże, albo bedzie gasł przy hamowaniu kuba112004 - Pon Paź 01, 2007 9:52 am " />OK czyli musze ustawic serwo tak zeby przepustnica była na maxa wcisnieta zadnej szparki ma nie byc? Tomasz Ostrowski - Pon Paź 01, 2007 10:15 am " /> ">OK czyli musze ustawic serwo tak zeby przepustnica była na maxa wcisnieta zadnej szparki ma nie byc? orczyk ustawiasz tak, zeby przepustnica była dociśnięta do oporu, to jaka jest szpara dla biegu jałowego ustawia się śrubą. kuba112004 - Pon Paź 01, 2007 12:50 pm " />ok dzieki orczyk jest juz ustawiony odpale model i zobacze czy jedzie sam i czy gasnie ewentulanie spytam czym krecic Dzieki Toost ;] Tomasz Ostrowski - Pon Paź 01, 2007 1:57 pm " /> ">ok dzieki orczyk jest juz ustawiony odpale model i zobacze czy jedzie sam i czy gasnie ewentulanie spytam czym krecic Dzieki Toost ;] ISN, sruba w korpusie gaźnieka, lekko pod kątem kuba112004 - Pon Paź 01, 2007 2:09 pm " />Przed chwila odpalalem model i jezeli go odpale to odrazu gasnie Jak dodam gazu i puszcze to tez gasnie ;c czym mam pokrecic i w ktora strone ? kuba112004 - Śro Paź 03, 2007 1:43 pm " />Sory ze post pod postem ale teraz zauwazylemjezeli zdejme grzalke to pochodzi jakies 5 sekund a jezeli zostanie to pochodzi troche dluzej ale tez potem zgasnie swieca to r5 jak mam grzalke to moge i hamowac i gazowac i troche dluzej pochodzi a bez grzalki to zaraz gasnie a pozatym trudniej odpala tzn musze dluzej ciagnac Tomasz Ostrowski - Śro Paź 03, 2007 2:21 pm " />spróbuj z inną świecą kuba112004 - Śro Paź 03, 2007 2:30 pm " />a jaka polecasz na taka pogode ? Tomasz Ostrowski - Śro Paź 03, 2007 2:33 pm " />A5 kuba112004 - Sob Paź 06, 2007 1:34 pm " />Moze mi ktos powiedziec fabryczne ustawienia silnika poniewaz postanowilem ustawiac wszystko od nowa... wykrecilem lsn na rowno z kolnierzem i jest lepiej ale teraz jak chce dodac gazu nieraz mi gasnie i jeszcze nie chodzi caly czas chodzi dluzej ale zgasnie po jakims czasie teraz mam wykrecac czy wkrecac idle kuba112004 - Sob Paź 13, 2007 10:42 am " />SOry za post pod postem ale myslelm ze nie ma sensu zakladac nowego tematu... /edit juz jest wporzadku savage wyregulowany jak cos bede pisal |