ďťż
Regulacja silnika spalinowego - Prosze o pomoc




TornadoBB - Śro Kwi 09, 2008 5:48 pm
" />Wiatam.
Na poczatek powiem, ze jestem poczatkujacym uzytkownikiem RC.

Jestem szczesliwym wlascicielem Modelu Hyper 8.5 pro z silnkiem RB Sw7 3.

Problem polega natym, ze przy etapie regulacji silnik gasnie przy docisniecu cyngla na maxa.
Czytalem w tym opisie :http://www.modelehobby.pl/tab.php/tab_id/6
ze jest to spowodowane zbyt bogata dawka paliwa.

Cwiek w tym, ze silnik nawet przy 2.5/ 2.25 obrotu nadal gasnie...
Zastanawiam sie, czy to moze byc spowodowane czyms innym




Jarek Poniatowski - Śro Kwi 09, 2008 5:53 pm
" />Sprawdź swiece.



Gieroll - Śro Kwi 09, 2008 5:58 pm
" />jeśli już tyle wkręciłeś to raczej bym postawił na zbyt ubogą mieszankę, co jest dość niebezpieczne, lepiej wróć do ustawień fabrycznych i zacznij regulację od nowa.



TornadoBB - Śro Kwi 09, 2008 6:35 pm
" />Swieca jest Ok.

Czyli wychodzi nato, ze jednak jest to kwestia doplywu paliwa...
Niewiem czy jest zbyt uboga gdyz dym jest widoczny podczas pracy silnika...ale postaram sie zrobic to od poczatku.




Wojtek Sadowski - Śro Kwi 09, 2008 6:53 pm
" />
">Swieca jest Ok.

Czyli wychodzi nato, ze jednak jest to kwestia doplywu paliwa...
Niewiem czy jest zbyt uboga gdyz dym jest widoczny podczas pracy silnika...ale postaram sie zrobic to od poczatku.


to nie ma być mała mgiełka tylko dość duży buch dymu Bo dym zawsze jest ale ma być go dość dużo



Draxan - Czw Kwi 10, 2008 5:30 pm
" />pozatym pewnie go zalewa nie HSN tylko LSN , wiec dokrecanie ciagle HSN nie da nic bo zalewa go na niskich obrotach wiec nawet nie zdazy wejsc na wysokie.



adzinek - Śro Kwi 16, 2008 8:05 pm
" />Też przechodziłem przez ten sam problem. Tkwi on, jak sądzę w regulacji, o czym przekonałem się na własnej skórze. Proponuje podkręcić troszeczkę najpierw, wbrew zasadom LSN, tylko tak aby nie gasło, potem HSN całkowicie wyregulować, i później do końca LSN. U mnie po porządnym rozgrzaniu silnika i kilku odpalaniach nie gasł (spróbuj tego również), więc regulowałem najpierw HSN, później LSN.



orcio - Nie Kwi 20, 2008 7:25 pm
" />
">Swieca jest Ok.
Po czym tak sądzisz? Nawet jak się żarzy po podłaczeniu do grzałki, to nie znaczy, że jest dobra. Pierwsza zasada - jeżeli coś jest nie tak z silnikiem, a nie zmieniałeś paliwa - zmień świecę i zobacz czy problem ustąpił. Ostatnio miałem nową świecę LRP Turbo która świeciła w grzałce, a silnik chodził na niej tylko jak była podłączona grzałka. Kup nową śiwecę ( i tak trzeba mieć zapas) i sprawdź, a dopiero potem reguluj.
Powered by WordPress, ©