ďťż
Regulatory LRP i "Limited Lifetime Warranty"
Evolter - Czw Lut 07, 2008 10:58 pm " />Czy moglbym prosic kogos z doswiadczeniem w tych sprawach o wypowiedz? Interesuje mnie jak wyglada taka gwarancja, jej realizacja i 'waznosc': -Czy obojetne gdzie, w jakim sklepie kupowany byl regulator? -Czy reklamacje sa realizowane bezposrednio; nabywca-LRP (USA), czy moze przez sklep, w ktorym kupowalismy, lub jeszcze inaczej? -Jak wyglada sprawa kosztow wysylki? My placimy w 1, obie, czy zadna strone? Czekam na wszelkie przydatne i !!SPRAWDZONE!! informacje. Z gory dziekuje. HPI Polska - Wto Lut 12, 2008 2:37 pm " />Nie wiem czy ci się to przyda, ale napisze jak jest w Polsce. Gwarancja obejmuje obszar kraju, w jakim kupujesz sprzęt. Dostarczasz na własny koszt uszkodzony sprzęt, gwarancję i dokument zakupu do sklepu, w którym kupowałeś lub bezpośrednio do krajowego dystrybutora. Niebawem na naszej nowej stronie www opublikujemy wszystkie formularze zgłoszeniowe, które powinny max uprościć tą procedurę. W twoim przypadku proponuję zwrócić się do LRP w Niemczech. Wyślij poczta elektroniczną kopię dokumentów zakupu i gwarancję. Jeśli uznają ci reklamację i wyślą nam potwierdzenie tego faktu możemy wydać nowy regulator z magazynu. |