ďťż
REKORDY dziwnie to zabrzmiało




krzysiek892 - Pon Sty 21, 2008 9:29 pm
" />Myślę że takiego tematu jeszcze nie było
chciałbym się dowiedzieć ile przejechaliście na silnikach spalinowych
NIE PISAĆ MÓJ KOLEGA WYPALIŁ 20 litrów bo tak mi powiedział

KONKRETY czy ktoś będzie kłamac czy zmyślac jego sprawa liczę na waszą uczciwośc !!!!! aha oczywiście nazwa silnika dokładna najlepiej i czy jesteście z niego zadowoleni:))

może pozwolicie że ja zaczne żarcik taki mały

hmmm silnik FORCE 15 carson 2,5 cm 3 przelił 10 litrów i .... zdechł kompresja minimalna może to przez 20 % paliwo ??
FORCE 15 carson 2,5 cm3 był to mój drugi silnik ten pierwszy posłałem po 10 litrach do reklamacji i przysłali nowy niepowiem w jakim sklepie ale i tak już nie isnieje
Ogólnie to z 1 silnika byłem ciągle nie zadowolony to nie odpalał to gasł poprostu włosy z głowy
2 natomiast było niebo lepszy regulacja gładko i eksploatacja ciągle trwa (11litrów)

NO jeszcze PEŁEN WERWY SH 28 p6 ale tu by było pisania (oczywiście na ++++++++ JEST SUPER )

PISZMY MOŻE O POGRZEBANYCH SILNIKACH BO temat Ciągnął by sie ..... ....... ..... i jeszcze dłużej )




Bartek Koźbielak - Pon Sty 21, 2008 9:33 pm
" />chcesz rekord?
silnik hobby pro z 3 baki spalił i sie zatarł
trzpień tłoka wypadł i bum
Najlepiej wspominam silnik 21bb przepaliłem nim koło 11 litrów i nadal był sprawny potem wymieniłem sava na thora więc niewiem co z nim sie działo.
W każdym razie przez 10 litrów od poczatku niebył mierzony tempgunem i przeżył niejedno bardzo dobry silnik polecam



Grzegorz Pośpiech - Wto Sty 22, 2008 12:20 am
" />No to ja tez sie pochwale
TRX 2,5 bez termometra (ostro katowany) przezył kolo 10l, niewiem dlaczego



Michał Ankier - Wto Sty 22, 2008 8:55 am
" />HPI S-25 przeżył ok 10l (pierwszy silnik) - potem sprzedałem go i u kumpla również trochę jeździł ale ile dokładnie to nie powiem bo nie wiem...

SH 28 P6 (z góry polecam) - aktualnie ma 1...2...5... chyba 8l albo 10l - coś w tych granicach i silnik chodzi tak samo jakbym go dopiero co dotarł i wyregulował - 0 śladów zużycia;]

Wydaje mi się że jeszcze ten sezon przeżyje, bo on mi tak mówi jak go zalewam ARO: "Michał, Michał ty mnie jeszcze nie wymieniaj bo ja ten sezon jeszcze prześmigam"




XAX - Śro Sty 23, 2008 4:37 am
" />Witam

Silnik HPI S-25 w moim starym savie. Silnik docierany przeze minie i stale regulowany aby było wszystko OK. Na dzień dzisiejszy coś ponad 14 litrów i dalej jeździ bez problemu (jakiś cud ale czasem się zdarza)

Silnik SH 28-P3 teraz ma już coś ponad 8 litrów i działa bez problemu



Tomek Przybylski - Śro Sty 23, 2008 4:02 pm
" />Hpi standard sava 25, pierwszy model, bez docierki, okolo 20litrow.

LRP 28 spec3 okolo 25litrow. pojezdzil by dalej, ale nie zadbalem o filtr i spadl..

Hpi k4,6 HO - 6litrow. pekniety tlok

Hpi k4,6 HO - 8litrow. pekniety tlok



Michał Bugajski - Śro Sty 23, 2008 4:17 pm
" />Obecne co mam:
LRP .21 Team Spec 2 - 21L i dalej jezdzi, ale juz tylko na trening go mam
Ofna Jammin .21 JPX - 6L i dalej smiga

Stare co miałem:
Mach .26 - 7-8L brak kompresji
Hyper .21 4p - ok 7L j.w.
Hyper .21 8p - 15L padło łozysko przednie
Hyper .21 8p - po ok 7L sprzedalem i jeszcze jezdzil u kogos innego
HB .26 - po ok 6-7L sprzedany i dalej jeździł
silnik Conrad .21 - po 11L sprzedany
coś tam jeszcze chyba było ale nie pamietam.



Tomasz Ostrowski - Śro Sty 23, 2008 5:34 pm
" />
">Hpi standard sava 25, pierwszy model, bez docierki, okolo 20litrow.

LRP 28 spec3 okolo 25litrow. pojezdzil by dalej, ale nie zadbalem o filtr i spadl..

Hpi k4,6 HO - 6litrow. pekniety tlok

Hpi k4,6 HO - 8litrow. pekniety tlok


popatrz, u mnie też w tym silniku tłok pękł po mniej więcej takim przebiegu



Wojtek Sadowski - Śro Sty 23, 2008 6:13 pm
" />15 CXP - 0,5 L zatarty
OS MAX 18 - 5 litrów sprzedany i śmigał świetnie
T-15 HPI - 8 litrów sprzedany, smigał ok
S-25 - 10 litrów, sprzedany, nie wiem co z nim dalej
Force .32 - 5 litrów, zero oznak zużycia, śmiga jak złoto.



Marek Byrczak - Śro Sty 23, 2008 6:36 pm
" />Pierwszy Force .26 - 18 litrów, sprzedany, chodził u następnego podobno ok. Kompresja do 10 litrów idealna, później spadła momentalnie.

Drugi Force .26 - około 10 litrów, sprzedany z idealną kompresją. Nie wiem czy chodzi nadal.

Hyper .21 - 8 litrów. Nie byłem zadowolony z niego, więcej poszło na codzienną regulację niż na konkretną jazdę. Poszedł do następnego i nie wiem co z nim dalej.

SH XB1 .21 - 7 litrów. Chodzi nadal, sezon 2008 na rezerwę. Przez pierwsze 2 litry, z winy dziurawego baku przegrzewany i błędnie regulowany przez to. Stracił trochę na kompresji, ale chodzi nadal bardzo żwawo.

Tak apropo. Porównywał ktoś Force .26 i S-25 ? Podobno to te same konstrukcje.



Tomek Przybylski - Śro Sty 23, 2008 6:44 pm
" />
">Hpi standard sava 25, pierwszy model, bez docierki, okolo 20litrow.

LRP 28 spec3 okolo 25litrow. pojezdzil by dalej, ale nie zadbalem o filtr i spadl..

Hpi k4,6 HO - 6litrow. pekniety tlok

Hpi k4,6 HO - 8litrow. pekniety tlok


popatrz, u mnie też w tym silniku tłok pękł po mniej więcej takim przebiegu

pewnie wada fabryczna, pekl tlok, wyjalem pekniety kawalek i jezdzilem dalej ale nie za dlugo



Wojciech Forysiak - Śro Sty 23, 2008 6:57 pm
" />
">Tak apropo. Porównywał ktoś Force .26 i S-25 ? Podobno to te same konstrukcje.

Wydaje mi się że blok i korba sa identyczne ale nie jestem pewien, natomiast na pewno mają taki sam wał- wiem bo przekładałem

Mach 26- 2 litry (piach w gaźniku)
Picco 27- 5litrow- przegrzany poza skale termometra przez fabrycznie nie dokręconą głowice po przegrzaniu przejezdzil ponad litr
hpi 25- 9 litrow zerwany czop na wale
HB 26- 6 litrów wypchnięty backplate - zerwane gwinty
Hyper 21 8p - 2litry- sprzedany z idealna kompresja nie wiem co dalej
SH 28 p6- 4 litry - utopiony w nowym targu
Sh 28 p6- 2 litry- sprzedany z idealna kompresją

Pozdrawiam



Rafał Iłendo - Śro Sty 23, 2008 7:19 pm
" />CXP .15 - 5 litrów (stracił kompresje)
2x hpi T.15 - prawie odrazu straciły kompreche
zenoah 23ccm - temu nic nie zaszkodzi kompresja do śmierci modelu
trx 2.5r .... zatarło go bo łapał lewe powietrze ale i tak w kij litrów zobił
sh .18 - porażka kompletna nie przepalil 5 litrów i kompresja nie istaniała
force .28 - świerzy niecale 3 litry za nim
carson 3ccm - nowy
sh .25 - po 4 litrach kompresja znośna porysowany tłok (takiego juz go dostalem)
hyper .21 na sb - wspaniały silniczek przepalil u mnie niecale 2 litry i poszedł dalej z bagusem.



krzysiek892 - Śro Sty 23, 2008 10:29 pm
" />NO !!!!!!!! O TAKIE COŚ MI CHODZIŁO !!:D
NIE POWINNO JUŻ BYC PYTAŃ ILE PRZEPALILIŚCIE NA SWOICH SILNIKACH JAKIE ONE SĄ JAK CHODZI ITD

może ktoś sporządzi tabele ilośc litrów. powód końca żywota . opinia ŻART )



Jarek Poniatowski - Czw Sty 24, 2008 3:16 pm
" />Silnik z Nandy Raptor MT, gdy dostałem był po 10L, ja dojezdziłem jeszcze 17.

Sh pt002 docierany w zimie. Przejezdził u mnie 15 i poszedł dalej ale kolega go zabił (brak umiejętnosci regulowania) Drugi taki sam, jeźdźił przez 5L w Revo dawał świetnie rade. Kompresja bez zmian po docierce. Ale sprzedany, dalej nie wiem co z nim było.

Sh PT2004Xb1 pierwszy zabity po 6L ( spadł filtr )
Drugi padł w Kłodzku po 5L również przez filtr.
Trzeci ma juz ponad 17L za sobą i trzeba znów wymienić korbe Ma taką kompresje ze pośmiga jeszczez dyszke minimum.

Sh PT2503A prześmigał z 8L, sprzedany z Revem.
Powered by WordPress, ©