ďťż
Revo 3,3 vs Hellfire vs MGT 4,60SE??




Marciniszyn - Nie Lis 25, 2007 8:45 pm
" />Witam co wybrać do jazdy pod domem, lekki średni teren. Może czasami las. Może jakies zawody??Skoki, czasem asfalt. Który model :
-Revo 3,3
-Hellfire
-MGT 4,60 SE??




Marek Byrczak - Nie Lis 25, 2007 8:56 pm
" />Jeśli chcesz zaoszczędzić, weź MGT. Model bez kompromisów - Revo (ma rewelacyjne wyposażenie w RTR).

Nad Hellem się zastanów dobrze.



Piotrek Zawierucha - Nie Lis 25, 2007 9:41 pm
" />Co mam napisać jak nie Revo to zawsze możesz kupić Revo
ale najlepiej będziesz zadowolony jeżeli kupisz to co ci się podoba i pamiętaj że niejest to tylko zabawka i trzeba dużo czasu poświęcić kosmetyce

Pozdrowienia i powodzenia w zakupach



Piotr Szcześniak - Nie Lis 25, 2007 10:17 pm
" />Bierz Hellfirea




Bartek Koźbielak - Nie Lis 25, 2007 10:32 pm
" />powiem tak:
hellfire to typowy model o niskim zawieszeniu,zawodniczy można by
tak powiedzieć na szuter ale na większe skoki to nie zabardzo

revo to monster truckz specyficznym zawieszeniem, też bardziej pod zawody jakiś tor szutrowy
jest poprostu bardziej przystosowany na wyścigi,tor

mta4 najbardziej się nadaje na skoki .standardowe 8 amortyzatorów to według mnie dobry standard w monsterze do skakania i katowania
napęd w mta4 jest wytrzymały łączone wałki cva ,dyferencjały nie do zdarcia,bieg wsteczny
i silnik uruchamiany na dwa sposoby,idealny do rekreacji



Tomek Trzos - Pon Lis 26, 2007 8:07 am
" />
">Bierz Hellfirea
Może jakieś podstawy??



miki49 - Pon Lis 26, 2007 12:19 pm
" />kto powiedział że hellem czy jakim kolwiek innym truggy dobrym nie można skakać? mam tragusa, parę osób z klubu ma tragusy. jak będzie dobrze wyregulowane zawieszenie to poskaczesz tym dalej i wyżej niż monsterem. jak umiesz latać to wylądujesz każdy skok, a, co za tym idzie, jak dobrze wylądujesz, nic mu się nie stanie. proste, trzeba tylko trochę czasu poświęcić na naukę, a potem będziesz kręcił backflipy i frontflipy tak że wszystkim szczeny opadną.
podsumowując: truggy nadaje się do skoków



Błażej Zagozda - Pon Lis 26, 2007 1:01 pm
" />zastanow sie jeszcze nad Mantisem... cena dobra, konstrukcja spoko, support w czesci jest... a teraz nawet Jacek promocje na niego zrobil...

(ten post bynajmniej nie jest krypto ani jawna reklama, sam bym ten model kupil )

pozdrawiam



krzysiek892 - Pon Lis 26, 2007 1:36 pm
" />Ja jako własciciel MGT Se polecę Ci go naknajbardziej tymbardziej że znów staniał i da się go dostac nawet za niecałe 1300!!!! do tego jakiś silnik z oferty Sh oczywiście że orginał będzie Ci się wydawał za słaby chociarz mocy to mu nie brakuje albo możesz terz kupic cos ciutke lepszego np z oferty LRP

w moim mam Sh 28 P6 o mocy niecałe 4 konie oczywiście że tyle nie ma podają tak dla szpanu ale wheele robi z palcem w ..... układ napedowy wytrzymuje wszystkie moje wygłupy ) na skoki wartało by wymienic amorki albo sprężyny na twardsze
za reszte jaką byś wyadał na Revo możesz kupic dobre koła Foc itd

Revo naoglądałem się bardzo dużo filmików i uważam że to terz jest super modelik tyle że nie w moim type bo to mi bardziej truugy przypomina niż monster trucka ;/ w wersji 3,3 chyba mu mocy ne brakuje :))

hell to tak jak powiedzieli przedmówcy raczej na zawody



Marciniszyn - Pon Lis 26, 2007 1:52 pm
" />Witam, a jak wygląda wytrzymałość tych modeli, szczególnie REVO i MGT po zastanowieniu Hell odpada z powodu zbyt niskiego zawieszenia i najwyższej ceny(które części się najszybciej psują/zużywają). Jak jest z dostępem i cenami części??
Revo- bardzo dobre wyposażeniem(EZ starter, pakiet odbiornika, OptiDrive i wiele innych patentów), cena w miarę przystępna(z USA).
MGT- własności terenowe, niska cena, dostępna duża ilość części zamiennych.
Z góry dzięki za odpowiedzi



Rafał Kowina - Pon Lis 26, 2007 2:19 pm
" />zamiast revo (>2000zł) lepiej kupić mgt se plus silnik sh p6 albo lrp 28 spec 3.
Mgt uważam jako najlepszy (jakosć/cena) model. Kosztuje tyle co 1/10 buggy a moc ma jak savage 4.6 - do mnie to przemawia a do was?



Marciniszyn - Pon Lis 26, 2007 2:34 pm
" />Jest chyba napisane, że REVO ma być z USA ok1500zł



krzysiek892 - Pon Lis 26, 2007 2:37 pm
" />częsci do mgt nie są drogi a dostęp hmmm
www.rojna.pl
www.rcworld.pl
www.modelarnia.pl
www.modele.sklep.pl
jeszcze gdzies są pewnie :D więc dostęp bardzo prosty :D:))

najczęsciej sie zużywa ?? hmmm 11 litrów za sobą i co poszło ??
kielichy z dyfrów 2 na za 20 zł koszt naprawy 50 zł z przesyłką
moze troszke sie porobiły luzy ale tylko na zwrotnicach koszt nowych 20 zł ;/ więcc nie dużo tuning w polsce terz jest dostępny np zwrotnice RPM 44 zł za komplet 1 kółka kółka np bow tie i mocowanie hex 17 i tuning gotowy noo... i ten silnik

za te kwote trudno żebys dostał coś lepszego poprostu polecam :)):))



Marciniszyn - Pon Lis 26, 2007 2:50 pm
" />Dobra wiem już, że do MGT jest bardzo dużo części zamiennych, troszkę mniej tuningowych. Jak sprawa wygląda z Revo??



krzysiek892 - Pon Lis 26, 2007 3:03 pm
" />hmmm do każdego modelu możesz wsadzic 2 x razy tyle co kosztuje tylko po co ???
W revo to samo jest możliwy wielki tuning płyta drążki skrętne spężyny amroków wachacze
jednak warto wymienic tylko najpotrzebniejsze żeczy bo wymienianie np płyty podwoziowej np w mgt na lżejszą i bardziej wytrzymałą mija się z celem kosztuje 260 zł widział ktoś żeby komuś płyta w mgt szczeliła ?????? no ja jeszcze się z tym nie spotkałem



Rafał Kowina - Pon Lis 26, 2007 3:14 pm
" />Sorry, niedoczytałem



Marciniszyn - Pon Lis 26, 2007 3:31 pm
" />Dobra ale nie odpowiedziałeś na moje pytanie: Jak sprawa wygląda z Revo?? Proszę o wypowiedzi posiadaczy tych modeli. Wady i zalety.



Marciniszyn - Sob Gru 01, 2007 3:31 pm
" />No i stało się. Revo 3.3 zamówione. Niestety muszę czekać ok.2 tygodnie. Teraz mam 3 pytania:
-jakie paliwo na docieranie i później
-akku do apki gp2500 czy sanyo2500
-w jakie części należy się zaopatryć na początek



Lekter17 - Sob Gru 01, 2007 3:40 pm
" />Paliwko polecam tornado
warto kupic termometr który jest niezbędny na początek , nie wiem czy nie bedziez musiał dokupic pakietu 7,2 do ez box



Tomek Trzos - Sob Gru 01, 2007 4:06 pm
" />1.Polecam tornado.
2.akku do aparatury polecam sanyo2500
3.Jeśli kupiłeś nowe revo to kup lepsze opony i pakiet do odbiornika.
Jak napisał poprzednik kup termometr.



Rafał Kowina - Sob Gru 01, 2007 5:27 pm
" />Zamiast tornado możesz kupić big bang sical z takim samym procentem nitro co tornado



Marciniszyn - Sob Gru 01, 2007 6:01 pm
" />Tak Revo nowe leci do mnie z USA. termometr mam,pakiet do Ez-startu też(1300NiCd). Do apki wezmę sanyo 2500. Jakie oponki polecacie(trzeba kupić też nowe felgi?). Co do paliwa to wezmę chyba BB Sical tylko nie wiem ile % 16 czy 20?



Gieroll - Sob Gru 01, 2007 6:03 pm
" />pakiet do ezstaru słabiutki, mogą być problemy.
Jeżeli będziesz miał revo 3.3 to paliwo 20 - 25 % to chyba takie optimum.



Marciniszyn - Sob Gru 01, 2007 6:13 pm
" />A pakiet Sanyo NiCd 2400 da radę ?? Czy jest duża różnica w wydajności, temperaturze między Tornado 20% i BB Sical 20%??



Tomek Trzos - Sob Gru 01, 2007 6:23 pm
" />Kup GRP.



Marciniszyn - Sob Gru 01, 2007 6:29 pm
" />Chyba, narazie sobie odpuszcze te opony-240zł/komplet. Na zimę muszą wystarczyć standardowe.



Tomek Trzos - Sob Gru 01, 2007 6:58 pm
" />Na zimę te od revo będą ok ale na lato kup GRP



Custom - Sob Gru 01, 2007 7:36 pm
" />Ja na Twoim miejscu wybrałbym Tornado 20-25%. Dlaczego jest lepsze od BB? Przede wszystkim nie posiada wilgoci (Tornado przechowywane jest w blaszanych puszkach), no i według mnie lepsze jakościowo. Sama cena chyba też mówi sama za siebie (ale nie twierdze, że im droższe tym lepsze). Za 2,5l BB 20% zapłacisz ok.50zł, a za 2,5l Tornado 20% zapłacisz ok.90zł. Na BB też napewno sobie popyrkasz, w końcu dużo osób na tym jeździ ale kosztem żywotności silnika. Coś za coś. Pamiętaj, że Tornado jest jednym z najlepszych jakościowo paliw.



Gieroll - Nie Gru 02, 2007 10:23 am
" />
">Ja na Twoim miejscu wybrałbym Tornado 20-25%. Dlaczego jest lepsze od BB? Przede wszystkim nie posiada wilgoci (Tornado przechowywane jest w blaszanych puszkach), no i według mnie lepsze jakościowo. Sama cena chyba też mówi sama za siebie (ale nie twierdze, że im droższe tym lepsze). Za 2,5l BB 20% zapłacisz ok.50zł, a za 2,5l Tornado 20% zapłacisz ok.90zł. Na BB też napewno sobie popyrkasz, w końcu dużo osób na tym jeździ ale kosztem żywotności silnika. Coś za coś. Pamiętaj, że Tornado jest jednym z najlepszych jakościowo paliw.

Czy uważasz że skoro tornado nie posiada wilgoci to BB je posiada, skąd ta informacja? Co do blaszanej puszki to wcale nie ma to znaczenia, a mam duże wątpliwości co do szczelności samego wlewu, pewnie zauważyliście że się on rusza (obraca). Czy lepsze jakościowo? polemizowałbym nad tym, nowy BB sical to bardzo dobre paliwo. Jeżdząc na BB po 25 litrach zaoszczędzasz na nowy silnik, więc nawet jak silnik będzie żył krócej ( w co szczerze wątpię) to po 25l masz nowy. sam byłem zwolennikiem Tornado, ale po ostatnich próbach z BB sical chyba już do niego nie powrócę (chyba że stanieje o jakieś 40%)



Custom - Nie Gru 02, 2007 11:37 am
" />Nie będe sie sprzeczał, ponieważ każdy ma inne doświadczenia z modelami i paliwem. Na BB silnik ma większą temperaturę pracy (w moim przypadku) i trochę inną charakterystykę. Większa temperatura pracy może być spowodowana innym składem, a co za tym idzie słabszym "smarowaniem". A co do tych 25l, to bym polemizował. Najpierw należało by zadać pytanie czy silnik bez jakiego kolwiek remontu wytrzyma te 25litrów. Ja wolę przejechać 12-14l na Tornado i praktycznie nic nie wymieniać w silniku (oprócz łożysk na koszu sprzęgłowym) niż przejechać ok. 8-10l na tańszym tornado i później coś grzebać przy silniku. Generalnie uważam, że jest to kwestia podejścia do tematu. Każdy ma inny pogląd i swoje racje. Ja osobiście polecam Tornado, ale to Twój wybór i Twoje pieniądze.



Jarek Poniatowski - Nie Gru 02, 2007 2:35 pm
" />
">Ja na Twoim miejscu wybrałbym Tornado 20-25%. Dlaczego jest lepsze od BB? Przede wszystkim nie posiada wilgoci (Tornado przechowywane jest w blaszanych puszkach), no i według mnie lepsze jakościowo. Sama cena chyba też mówi sama za siebie (ale nie twierdze, że im droższe tym lepsze). Za 2,5l BB 20% zapłacisz ok.50zł, a za 2,5l Tornado 20% zapłacisz ok.90zł. Na BB też napewno sobie popyrkasz, w końcu dużo osób na tym jeździ ale kosztem żywotności silnika. Coś za coś. Pamiętaj, że Tornado jest jednym z najlepszych jakościowo paliw.

Czy uważasz że skoro tornado nie posiada wilgoci to BB je posiada, skąd ta informacja? Co do blaszanej puszki to wcale nie ma to znaczenia, a mam duże wątpliwości co do szczelności samego wlewu, pewnie zauważyliście że się on rusza (obraca). Czy lepsze jakościowo? polemizowałbym nad tym, nowy BB sical to bardzo dobre paliwo. Jeżdząc na BB po 25 litrach zaoszczędzasz na nowy silnik, więc nawet jak silnik będzie żył krócej ( w co szczerze wątpię) to po 25l masz nowy. sam byłem zwolennikiem Tornado, ale po ostatnich próbach z BB sical chyba już do niego nie powrócę (chyba że stanieje o jakieś 40%)

A ja bym nie brał Sicala bo śmierdźi Odpal model to sie wyj**esz na plecy jak przez przypadek się sztachniesz... a Tornado mozna wdychac do oporu

Nie no, tak na poważnie. Jesli do zabawy to BB Sical, jak juz ostra jazda i jakieś wyscigi - tylko tornado.



Gieroll - Nie Gru 02, 2007 2:44 pm
" />ja tylko ostro jeżdżę, bo tylko z tego jest frajda, i na razie nie widzę różnicy, choć tak naprawdę pod koniec następnego sezonu będę w stanie dostrzec jakieś różnice, na razie zapowiada się bardzo obiecująco, bardzo ładnie silnik trzyma temperaturę, rewelacyjnie się reguluję , pięknie odpala, a co do zapachu, to faktycznie jakieś inne, ale wielu się podoba



Jarek Poniatowski - Nie Gru 02, 2007 6:14 pm
" />
"> ... a co do zapachu, to faktycznie jakieś inne, ale wielu się podoba

Tja, szczególnie jak odpali się ze 3 modele na tym i walniesz sztacha, gwarantuje że leżysz na glebie :] Nie wiem co oni dają do tego paliwa, że to tak wali okropnie..



Jakub Żebrowski - Nie Gru 02, 2007 6:21 pm
" />
"> ... a co do zapachu, to faktycznie jakieś inne, ale wielu się podoba

Tja, szczególnie jak odpali się ze 3 modele na tym i walniesz sztacha, gwarantuje że leżysz na glebie :] Nie wiem co oni dają do tego paliwa, że to tak wali okropnie..

Szkoda ze nie można zapachu wybrać, np. miętowy



Tomek Trzos - Nie Gru 02, 2007 8:23 pm
" />Albo zapach lawendy
Powered by WordPress, ©