ďťż
REVO TYLNONAPĘDOWE




piotrjust - Czw Kwi 21, 2005 4:28 pm
" />padl mi przedni wal napedowy,czy ktos ma doświadczenia w poruszaniu sie z jednym napędem,czy dyfer to wytrzyma,czy jest sens regulowac w skrzyni biegów ten poślizg(slipper clutch)aby zmniejszyc obciążenia na przeniesienie napędu?




Michał Sękal - Czw Kwi 21, 2005 4:32 pm
" />hmmm może nie mam revo ale ja bym na twoim miejscu rozglądał się za kupnem tego przedniego wału - to jest moje zdanie



>>kubcia<< - Czw Kwi 21, 2005 6:46 pm
" />sam tylny dyfer moze nie wytrzymac wsumie mozna z napendem na tyl niezle podriftowac ale to nie to co napend na 4 kola



Michał Sękal - Czw Kwi 21, 2005 6:52 pm
" />tak logicznie biorąc to tylni dyfer powinien być z tytanu żeby to wytrzymać PS. na 4 kołach sie łatwiej driftuje modelami ale samochodami(skali1:1) z łatwiej z napędem na tył(i zaspawanym dyfrem)




Maciej Bartoszek - Pią Kwi 22, 2005 4:54 am
" />Jak ukręciłem przednie dog bones to miałem napęd na tył. Wrażenia z jazdy rewelka, normalnie nie potrafiłem poprowadzić modelu po prostej przy wiekszym gazie. Jednak tylni dyferencjał tego nie wytrzymał.



>>kubcia<< - Pią Kwi 22, 2005 1:21 pm
" />jak mówilem sam tylni dyfer nie wytrzyma mozna driftowac z napendem na tyl modelem ale trzeba miec zarombiscie opanowaną technike i dobrze panowac nad modelem
Powered by WordPress, ©