ďťż
RS4 3 18SS




Olaf Kuziemka - Pon Mar 06, 2006 9:34 am
" />Witam, noszę się z zamiarem zakupu modelu on-road i zastanawiam się nad zakupem RS4 3 18SS. W chwili obecenej posiadam Sav'a 4.6, a o on-roadach nie mam zielonego pojęcia.
Do jakiej klasy należą tego typu modele??
Moja wstęna decyzja związana jest z tym, iż taki model mogę sobie zakupić w ratach - więc poniekąd w kierunku niego się kieruję.

Proszę o opinie i rady, ewentualnie jakies sugestie i możliwości nabycia innego modelu.




Grzegorz Nóżka - Pon Mar 06, 2006 9:50 am
" />Hej. masz zamiar brać udział w zawodach?
czy tylko rekreacja, bo od tego zależy wybór.



Olaf Kuziemka - Pon Mar 06, 2006 9:55 am
" />Jeżeli chodzi o zawody to niewyklucozne. Wiem, że najlepiej byłoby poisadać serpenta, ale raczej to chyba za wysoka półka.
A w jakiej klasie jeździ RS4?



Han_ - Pon Mar 06, 2006 2:23 pm
" />Właściwie to w żadnej :>. ale brawo bede miał z kim jeździć może hpi challenge stworzą jakąś eliminacje onroadów, kto wie




Forrest - Pon Mar 06, 2006 2:39 pm
" />Po wymianie silnika na przepisowy (.12) w RS4 (nie SS) możesz wystartować w IC10TC ale bez większych szans. Na forum jest do sprzedania kilka serpentów Impuls'ów wprawdzie używane ale RTR za taką samą cenę jak nowy RS4. Wprawdzie to nie jest serpent 710 ale dwa lata temu bodajże Pan Andrzej Trela zdobył na takim modelu tytuł mistrza Polski, więc szanse są
Konstrukcja Impulsa wyprzedza dość znacznie RS4 choćby pod względem samych możliwych regulacji zawieszenia.



Piotr Michalski - Pon Mar 06, 2006 2:48 pm
" />Na forum jest też do sprzedania Serpent 710 chyba nawet RTR za ok 1100zl, model napewno wart uwagi.

P.S. Andrzej Trella miał chyba wtedy v-ce MP, ale ręki nie dam sobie uciąć;)



Mateusz Sworobowicz - Pon Mar 06, 2006 3:09 pm
" />Fores ma racje, Andrzej zdobył wtedy Mistrza Polski, to były zawody w Rudzie Śląskiej i faktycznie startował na pożyczonym Serpencie Impulsie, do tamtego czasu nie mógł się przekonać do tej klasy, w następnym sezonie kupił sobie własny model.
A wracając do tematu to tym HPI z tym silnikiem nie wystartujesz w zawodach, musiał byś wymienić silnik, co wiąże się z kosztami, a kupić taki model tylko po to, żeby pojeździć przed blokiem to mija sięz celem.
Jeśli był byś zainteresowany modelem Seprenta Impulsa Pro po tuningu w dowolnej konfiguracji (z silnikiem, bez, RTR czy też nie) to czekam na kontakt, A szczerze wątpie żeby ktoś sprzedawał sprawnego Serpenta 710 RTR za 1100zł.

P.S.
Link do ogłoszenia: http://www.rcauto.pl/forum/viewtopic.php?t=15015
Jeśli był byś poważnie zainteresowany to mogli byśmy się umówić na coś w rodzaju "rat"



Piotr Michalski - Pon Mar 06, 2006 3:14 pm
" />Wcześniej był RTR, teraz nie wiem, http://www.rcauto.pl/forum/viewtopic.php?t=13069



Artur Dzierzęcki - Pon Mar 06, 2006 3:17 pm
" />
">Fores ma racje, Andrzej zdobył wtedy Mistrza Polski, to były zawody w Rudzie Śląskiej i faktycznie startował na pożyczonym Serpencie Impulsie, do tamtego czasu nie mógł się przekonać do tej klasy, w następnym sezonie kupił sobie własny model.
A wracając do tematu to tym HPI z tym silnikiem nie wystartujesz w zawodach, musiał byś wymienić silnik, co wiąże się z kosztami, a kupić taki model tylko po to, żeby pojeździć przed blokiem to mija sięz celem.
Jeśli był byś zainteresowany modelem Seprenta Impulsa Pro po tuningu w dowolnej konfiguracji (z silnikiem, bez, RTR czy też nie) to czekam na kontakt, A szczerze wątpie żeby ktoś sprzedawał sprawnego Serpenta 710 RTR za 1100zł.

P.S.
Link do ogłoszenia: http://www.rcauto.pl/forum/viewtopic.php?t=15015
Jeśli był byś poważnie zainteresowany to mogli byśmy się umówić na coś w rodzaju "rat"


W 2004 roku Andrzej nie mógl zdobyć Mistrza Polski



Mateusz Sworobowicz - Pon Mar 06, 2006 3:30 pm
" />Bo pewnie Ty Arturze wtedy go zdobyłeś:P
Zaraz sprawdze w moim albumie foto kiedy to było

Po sprawdzeniu:
Artur ma racje, Andrzej zdobył ten tytuł na Otwartych Mistrzostwach Polski w Rudzie Śląskiej na zawodach 20-21.09.2003

Ale kto by tam pamiętał, rok w tą czy w tą, w moim wieku mogą się zdarzyć takie błędy



Olaf Kuziemka - Pon Mar 06, 2006 4:14 pm
" />
">Fores ma racje, Andrzej zdobył wtedy Mistrza Polski, to były zawody w Rudzie Śląskiej i faktycznie startował na pożyczonym Serpencie Impulsie, do tamtego czasu nie mógł się przekonać do tej klasy, w następnym sezonie kupił sobie własny model.
A wracając do tematu to tym HPI z tym silnikiem nie wystartujesz w zawodach, musiał byś wymienić silnik, co wiąże się z kosztami, a kupić taki model tylko po to, żeby pojeździć przed blokiem to mija sięz celem.
Jeśli był byś zainteresowany modelem Seprenta Impulsa Pro po tuningu w dowolnej konfiguracji (z silnikiem, bez, RTR czy też nie) to czekam na kontakt, A szczerze wątpie żeby ktoś sprzedawał sprawnego Serpenta 710 RTR za 1100zł.

P.S.
Link do ogłoszenia: http://www.rcauto.pl/forum/viewtopic.php?t=15015
Jeśli był byś poważnie zainteresowany to mogli byśmy się umówić na coś w rodzaju "rat"


Nawiącując do rozmowy - model wstępnie zarezerwowany.
Pozdro FOR ALL
Powered by WordPress, ©