ďťż
Rwanie połączeń co 12h - Spray?
kOmOr - Wt mar 03, 2009 23:54 " />Czy ktoś z Was - szczęśliwych posiadaczy internetu w spray - używa router Wszystko działa Wam bez problemu Nie przerywa Wam połączenia mniej więcej co 12 godzin U mnie jest jakaś lipa ... i raczej wykluczam kwestię niesprawnego router-a. Pytanie do znawców tematu ... czy to może być coś po stronie ISP dzierżawa IP na 12h ale przecież mam stałe to publiczne IP ... Zaczyna mnie już denerwować to odłączanie i podłączanie routera do sieci. Coś chyba się zakręciłem Pomocy ... BYQ - Śr mar 04, 2009 6:49 " />Ja raczej tego nie zauwazylem - dzialo mi sie podobnie jak mialem net z Aster i co jakis czas musialem restartowac router. Teraz nie mam takich problemow. kOmOr - Śr mar 04, 2009 8:42 " />dzięki za info. W takim razie zadzwonie do Spray i zapytam ... ~|_ukasz - Śr mar 04, 2009 11:00 " />Dzierżawę (czas) IP możesz sprawdzić, w Jedynym Słusznym SO (TM) będzie to polecenia ipconfig /all. Czy problem jest z routerem? Sprawdzisz podłączając kompa na dłużej... Czy może godziny rozłączeń są stałe? Wtedy to pewnie Spray resetuje sobie sprzęty... Stałe? Publiczne? Wpisane na sztywno czy DHCP się o wszystko troszczy? Routery czasem tak mają, że się wieszają... wtedy trzeba zmienić sprzęta lub jego oprogramowanie. BYQ - Śr mar 04, 2009 11:50 " />~|_ukasz - w przypadku kOmOr w taki sposob raczej nie sprawdzi czasu dzierzawy IP - net ma podlaczony przez router a dopiero potem swojego kompa. O ile nie ma jakiegos systemiku linuxopodobnego na tym routerze (typu OpenWRT) to raczej pozostaje mu sprawdzenie poprzez panel administracyjny na www routera. IP ze SPRAY jest przypisywany z DHCP i numer ten nie zmienia sie. kOmOr - Śr mar 04, 2009 11:59 " />narazie spróbuje wgrać nowy firmware a potem podmienić router na inny jeżeli to nie pomoże. Po tych 2 zabiegach sporo powinno sie wyjasnić ... dzieki za support w temacie ... ~|_ukasz - Śr mar 04, 2009 12:13 " /> ">~|_ukasz - w przypadku kOmOr w taki sposob raczej nie sprawdzi czasu dzierzawy IP Sprawdzi - jak podłączy się bezpośrednio, dzięki za uzupełnienie, napisałem niedokładnie. Zmiana IP nie ma nic do czasu dzierżawy. majerek - Cz mar 05, 2009 8:46 " />Ja miałem podobnie w Asterze ale to była wina sterowników od modemu po reinstalacji wszystko było ok. grabma - Cz mar 05, 2009 14:03 " />jesli mozna chcialbym dodac swoje 2 grosze może router sie po prostu przegrzewa, niestety tak często bywa. Spróbuj postawić go w pionie tak by niczego nie dotykał (najlepsze chlodzenie). Stawiałbym jeszcze na błędu konfiguracji, spróbuj zrestartować do ustawień fabrycznych - co powinno również usunąć wpisy o dynamic dns itp. no i oczywiście firewall a w przypadku routerow wi-fi proponuje minimum zmienny wpa kOmOr - Cz mar 05, 2009 14:13 " /> ">jesli mozna chcialbym dodac swoje 2 grosze może router sie po prostu przegrzewa, niestety tak często bywa. Spróbuj postawić go w pionie tak by niczego nie dotykał (najlepsze chlodzenie). Stawiałbym jeszcze na błędu konfiguracji, spróbuj zrestartować do ustawień fabrycznych - co powinno również usunąć wpisy o dynamic dns itp. no i oczywiście firewall a w przypadku routerow wi-fi proponuje minimum zmienny wpa dzięki za wskazówki, obecnie moje urządzenie i zainstalowany software spełnia wszystkie Twoje wymagania Za czasów aster mógł się przegrzewać bo musiał stać na parapecie nad grzejnikami ale teraz stoi w zupełnie innym miejscu z dala od źródeł ciepła tego typu ... Z drugiej strony teraz postawiłem go ok. 1 metr od telewizora ale to raczej nie powinno zakłucać jego pracy. Dzisiaj napisałem e-mail do supportu Linksys-a. Opisałem problem najlepiej jak umiałem. Ciekawe czy się odezwą. Zauwałyłem że transmisja przewodowa - przez switch - działa a problem jest z bezprzedową. Niezależnie od trybu N czy G (w zalezności od peceta) zawiesza się ona co kilkanaście godzin. Dioda przestaje do mnie mrugać W takim razie póki co obstawiam usterkę routera ... kOmOr - Cz mar 05, 2009 18:56 " />Dostałem instrukcję, dość szybko, nie spodziewałem się tak szybko tylko pochwalić Twardy reset i zobaczymy czy coś się zmieni na lepsze ... Prosiłbym Pana o wykonanie twardego resetu urządzenia, procedura ta powinna przebiegać następująco: - proszę przytrzymać przycisk reset znajdujący się z tyłu urządzenia przez 30 sekund - następnie proszę wypiąć kabel zasilający trzymając cały czas przycisk reset przez kolejne 30 sekund - następnie proszę puścić przycisk reset i pozostawić urządzenie bez prądu przez około 5 minut - po tym czasie włączamy urządzenie do prądu - następnie proszę ponownie skonfigurować urządzenie. W przypadku dalszych pytań, proszę o ponowny kontakt. BYQ - Cz mar 05, 2009 19:30 " />Jak nie wrocisz do swiata zywych, to znak, zeby nie ufac supportowi technicznemu |