ďťż
SANWA Blazer Sport problem!!!!! PILNE




BatineR - Sob Sty 20, 2007 1:27 pm
" />Witam mam taką apkejak wyzej kupiłem regiel nieprogramowalny i wszystko byłoby już dobrze gdymy nie fakt ze jedego z potencjometrów (przód tył) nie można już bardziej przekręcić bo sie skończyła skala i model jedzie sam po woli do przodu!! Co mam zrobić gdymby udało sie go przekręcić jeszcze odrobine w prawo to model by sie zatrzymał i wtedy wszystko byłoby ok!!!

POMOCY




Jarek Poniatowski - Sob Sty 20, 2007 1:43 pm
" />Kupiłes regiel z tzw "biegiem jałowym" da sie to zatrzymac ale na aparaturze którza ma sub-trim, czyli w wyzszym modelu mx-3.. w tej sie nie da tego zrobic i musisz sie z tym pogodzic, albo zmienic regiel.



Mariusz Szopa - Sob Sty 20, 2007 5:43 pm
" />Zdjąć obudowę nadajnika i wyregulować koder. W wielu przypadkach 1,5 ms +- 0,5 to teoria, która rozmija się z praktyką.
Drugą rzeczą jest, że regiel może mieć gdzieś potencjometr, którym można to wyregulować.

Ps. "Człowiek całe życie się uczy i ......."
Pierwszy raz słyszę o takim biegu jałowym w regulatorach!
Czego też ludziom się nie wciska?



Tomasz Ostrowski - Sob Sty 20, 2007 6:25 pm
" />czy to jest ten regulator?
http://www.allegro.pl/item159474412_regulator_do_12_zwojow_bcm_z_odbiornikiem.html




Jarek Poniatowski - Sob Sty 20, 2007 6:54 pm
" />Panie Tomku, ten regiel z allegro to kozacki 12 zwoi i odbiornik w jednym



Tomasz Ostrowski - Sob Sty 20, 2007 8:06 pm
" />
">Panie Tomku, ten regiel z allegro to kozacki 12 zwoi i odbiornik w jednym

tylko Tomku

obawiam się, że mowa jest o tym właśnie "reglu".



Jarek Poniatowski - Sob Sty 20, 2007 8:21 pm
" />Ok Myślę ze to jest coś na podobieństwo Tamiya od Bonzera i do rtr wszystkich dają takie... Wszystkim pierniczą sie juz zaraz po uruchomieniu modelu... I wątpie zeby wytrzymało 12 zwoi motor i tym bardziej miało bieg jałowy...



Tomasz Ostrowski - Sob Sty 20, 2007 8:49 pm
" />takie coś na kształt CPR-01
miałem to kiedyś w chińskiej TL-ce, jeździło, spokojnie wytrzymywało stokowego blaszaka

teraz takiego szukam do pewnego projektu, ale sprawnego i niekoniecznie wytrzymującego 12 zwoi

dlatego zwróciłem na to uwagę

teraz jedna rzecz
zwracam się z prośbą do autora wątku o informację, czy to ten sam "regulator", który jest w dziale sprzedam i na allegro?



BatineR - Nie Sty 21, 2007 11:08 am
" />Tak jest to ten regiel osoba od której go kupiłem przerobiła do na 12T i zapewnie ze ten regiel tyle wytrzyma. Nie wiem tylko czy warto go rozbierac i coś tam grzebać regiel chodi ładnie gdyby nie teo ze jedzie powokli do przodu!!!



BatineR - Nie Sty 21, 2007 11:13 am
" />Z drugiej strony to ja już nie wiem co myśleć jedni mówią ze chińska tandeta drudzy ze regiel stworzony do lepszych apek. Ludzie zdecydujcie sie



Jarek Poniatowski - Nie Sty 21, 2007 11:29 am
" />Nie koniecznie stworzony do lepszych apek.. poprostu jesli masz jakis lepsiejszy nadajnik ( np MX-3 ) mozesz to ustawic.. ze model po puszczeniu gazu stoi w miejscu jak w ryty... A jesli nie chcesz sprzedawac tego co masz, rozbierz apke przestaw trymer i po kłopocie.



BatineR - Nie Sty 21, 2007 11:49 am
" />UUU teraz dałes mi dużo do myslenia a przedewszystkim nadzieje chyba zostawie sobie tego regla a pobawie sie z apką!!
Dzieki chciałem tylko sie dowiedziec czy to wykonalne czyli rozebrac ape i przekrceić trymer??



Jarek Poniatowski - Nie Sty 21, 2007 12:32 pm
" />Wykonalne, Tylko potem mozesz miec problem zeby wracac z trymerem podczas gdy apka bedzie złozona. No ale jak juz ustawisz sobie by model nie jechał, to po co przestawiac by jechal... Ale pamietaj zostaw delikatnie do porzodu by podczas jazdy model sam Ci nie hamował bo beznadziejnie sie tak jezdzi...



BatineR - Wto Sty 23, 2007 11:11 pm
" />Rozebrałem dzisiaj apke i co sie okazało potencjometrów nie można przekręcić ponieważ jest on jakoś zablokowany sam w sobie a nie przez obudowe nadajnika. Kiedy odlepiłem nalepke koło trymera którym ustawia sie kąt skrętu ku mojemu zdziwieniu jest tam miejsce na jeszcze dwa potencjometry które zostały nawet opisane jest to ST-EPA i TH-EPA. gdybym miał ten ostatni to pewnie problem miałbym z głowy!!
Niestety z przekręceniem potencjometrów to zły pomysł!!



Łukasz Spychalski - Śro Sty 24, 2007 12:04 am
" />Podejrzewam, ze Twoj problem wynika z tego, ze regulator przystosowany jest do apy z gazem 50/50, a Blazer ma 70% przod/30% tyl. Przyjrzyj sie cynglowi - jego skok od neutrum do max gazu w przod jest ponad dwa razy dluzszy, niz od neutrum do max wstecznego.

Zrob eksperyment: ustaw cyngiel w polowie skoku i zobacz, czy uda sie wytrymowac zero gazu. Jesli tak - jestes w domu - potrzebujesz apki z gazem 50/50.

Przy okazji - czy moglbys podejrzec jaka wartosc i charakterystyke (literka A, B lub C) ma potencjometr regulacji kata skretu? Pytam, bo mam okrojona wersje Blazera pozbawiona dual-rate oraz EPA, a musze to dorobic (wartosci trymerow EPA to 10k).



BatineR - Śro Sty 24, 2007 12:38 pm
" />Regiel działa dzieki oto co zrobiłem:

- Ustawiłem spust 50/50
- Zamieniłem wtyczki na silniku czerowny do niebieskiego i odwrotnie
- wyregulowałem trymerem TH-Trim

model działa śmigam na Stingerze na różnych prędkościach do tyłu i przody hamuje i regiel po zabawie jest lekko letni.

Mushe zakończyć aukcje na allegro!!

Jeszcze raz wam dziekuje temat do zamkniecia
Powered by WordPress, ©