ďťż
Sav 25 - Sav 3,5 - T-Maxx




nero93 - Pią Kwi 28, 2006 12:30 pm
" />Którego z tych 3 MT wybrać? Który z nich jest najszybszy? Którym sie najlepiej skacze? Są jeszcze tego typu warte uwagi max do 1600zł??




Wojtek Sadowski - Pią Kwi 28, 2006 12:39 pm
" />Sorry za OT ale wywołasz wojne Sam uważam, że z tych savage 25 jest najszybszy i skacze też neiźle. Z T-maxxem wygrałem drag race choć niewiele. Savage 3,5 jest już odrobinę słabszy ale ma dużo upgrade'ów których nie ma savage 25. Co ważne za savage 3,5 1600 zł to masz nówke z hpi lub t-maxxa. Sav 25 już trudno dostać, ale ludzie jeszcze po domach chowaja nawet nówki. O części bedzie wojna, wiadomo, że w przypadku wszystkich 3 modeli części są dostępne jednak w hpi dużo łatwiej o nie. Nie powiem Ci co jest najlepsze bo trudno to stwierdzić. Wybierz na zasadzie co Ci sie bardziej podoba.

CENZOR DODAŁ: w powyższej wypowiedzi żaden model nie był faworyzowany proszę nie wciągać autora w ewentualna wojnę, dziękuje za uwagę



Jędrzej Bieniasz - Pią Kwi 28, 2006 2:07 pm
" />cóż ja mam sava 25 i ci go polecam po odpowiednim wyregulowaniu silnika a także (coś w tym jest) po zamontowaniu alu wydechu samochodzik jeździ ekstra oczywiście nie musisz od razu jej montować, ale to tak na przyszłość byłem dzisiaj na torze i samochód jak ta lala za 1600 to chyba najprędzej kupisz sava 3.5 bo raczej hpi już nie będzie wydawać 25 - w końcu jest następca: Sav X Jedynie z pod szyldu 25 to bedzie LE ale widze w sklepie ze też nie najlepiej. Więc możesz jeszcze poszukać na allegro lub w sprzedam.

Pozdrawiam.



szatan3000 - Pią Kwi 28, 2006 6:01 pm
" />bierz t-maxx i sie ich nie słychaj;) albo dróga wersja zrub jak chcesz ale ja bym wzioł t-maxx:D




Wojtek Sadowski - Pią Kwi 28, 2006 6:26 pm
" />
">bierz t-maxx i sie ich nie słychaj;) albo dróga wersja zrub jak chcesz ale ja bym wzioł t-maxx:D

Szatan3000 póki nie kupisz słownika ortograficznego lepiej na to forum nie właź. Jak ktoś patrzy na to jak piszesz na pewno nie będzie się liczył z Twoja (dodam, że niczym nie popartą) opinia.



Bartłomiej Skwara - Pią Kwi 28, 2006 7:15 pm
" />haha wy nie wiecie co potrafi t maxx 2.5 ( z silnikiem trx 2.5) nikt go nie miał i nie wiecie Ci co mają t maxxa to wiedzą co potrafi i takie tematy to brednie bo nigdy nie dojdziesz do porozumienia każdy chce co innego.



Wojtek Sadowski - Pią Kwi 28, 2006 7:25 pm
" />
">haha wy nie wiecie co potrafi t maxx 2.5 ( z silnikiem trx 2.5) nikt go nie miał i nie wiecie Ci co mają t maxxa to wiedzą co potrafi i takie tematy to brednie bo nigdy nie dojdziesz do porozumienia każdy chce co innego.

jeździłem nim i wiem co potrafi, potężna maszyna. To samo powiedziałbym o savage więc wybór jest poprostu kwestią gustu lub sympatii do danej firmy.



Bartłomiej Skwara - Pią Kwi 28, 2006 7:40 pm
" />no co ty nie powiesz.A wyregulowany był na fulla bo te silnik trx mają piękny dźwiek i dużo, dużo mocy



Jędrzej Bieniasz - Pią Kwi 28, 2006 7:40 pm
" />Panie Bartłomieju, jeżeli to miało byc także do mnie, to niech pan przeczyta moje posty. Ja tylko podawałem swoją sympatię, nawet nic o t maxxie nie wspominałem, bo nie widziałem i nim nie jeździłem przyznaje sie do razu,ale nie moze Pan mówić, że inni nie jeździli i sie nie znają. Powiem bardziej naukowo: Pan wprowadza stereotyp: jak ktoś ma HPI to nigdy T-Maxxa na oczy nie widział. A stereotypy prowadzą do ignorancji a ignorancja do dyskryminacji. W jego sprawie nie bede sie wypowiadał. Po prostu chciałem koledze pomoc na temta dwóch Hpi, a teraz powinna rozegrać się dyskusja HPI czy T-Maxx ale to sie mija z celem...więc poraźdzmy koledze jak sie tylko da. Ja myślę że nowe to tylko 3.5 i T-Maxx bo 25 bedzie tylko używane. ale to już zalezy od ciebie. Pozdrawiam.



Bartłomiej Skwara - Pią Kwi 28, 2006 7:40 pm
" />
">Panie Bartłomieju, jeżeli to miało byc także do mnie, to niech pan przeczyta moje posty. Ja tylko podawałem swoją sympatię, nawet nic o t maxxie nie wspominałem, bo nie widziałem i nim nie jeździłem przyznaje sie do razu,ale nie moze Pan mówić, że inni nie jeździli i sie nie znają. Powiem bardziej naukowo: Pan wprowadza stereotyp: jak ktoś ma HPI to nigdy T-Maxxa na oczy nie widział. A stereotypy prowadzą do ignorancji a ignorancja do dyskryminacji. W jego sprawie nie bede sie wypowiadał. Po prostu chciałem koledze pomoc na temta dwóch Hpi, a teraz powinna rozegrać się dyskusja HPI czy T-Maxx ale to sie mija z celem...więc poraźdzmy koledze jak sie tylko da. Ja myślę że nowe to tylko 3.5 i T-Maxx bo 25 bedzie tylko używane. ale to już zalezy od ciebie. Pozdrawiam. nie no stary nie mam nic do Ciebie



Jędrzej Bieniasz - Pią Kwi 28, 2006 7:47 pm
" />ok dzieki tak z resztą to widziałem raz na siekierkach revo (był taki Pan i miał bude Mercedesa) to powiem że fajnie śmigał. Nie wiem , dla mnie pierwszą różnicą rzucającą się w oczy jest zawieszenie: w Revo jest takie płaskie - płyta, a w Savie to jest bardziej rama



Tomasz Ostrowski - Pią Kwi 28, 2006 8:07 pm
" />
">Którego z tych 3 MT wybrać? Który z nich jest najszybszy? Którym sie najlepiej skacze? Są jeszcze tego typu warte uwagi max do 1600zł??

szybkość to kwestia przełożenia i regulacji silnika
3.5 może spokojnie objechać 25 a nawet 4.6, na torze bardziej liczą się umiejętności

co do skakania ... a nie nie będę pisał



nero93 - Sob Kwi 29, 2006 8:47 am
" />
">Którego z tych 3 MT wybrać? Który z nich jest najszybszy? Którym sie najlepiej skacze? Są jeszcze tego typu warte uwagi max do 1600zł??

szybkość to kwestia przełożenia i regulacji silnika
3.5 może spokojnie objechać 25 a nawet 4.6, na torze bardziej liczą się umiejętności

co do skakania ... a nie nie będę pisał

Czemu Toost nie bedziesz pisał o skakaniu?

Z tego co przeczytałem Sav 25 odpada, bo nie ma nówki, a nie mam chęci brać używanego. Mój pierwszy model był używany, i jakoś nie mam chęci powtarzać tego. A toru w Olsztynie nie ma. Chodzi mi poprostu żeby nie był taki no... jak to powiedzieć. Jak samochód dostawczy z silnikiem 1.2



Gismo_PL - Sob Kwi 29, 2006 9:01 am
" />
">A toru w Olsztynie nie ma
Poki co nie ma, ale mamy zamiar to zmienić. Kolega Mayo jest powiedzmy dla nas wzorem godnym naśladowania, czyli bez gadania do roboty. Szkoda tylko, że wszelkie wieści na temat toru i jego dalszych postępów przy budowie ucichły, zanikły Jeśli ktoś posiada możliwość nawiązania kontaktu z Mayo to bylby wdzięczny za przekazanie wszelkich nowych informacji.
Przepraszam za małą dygresję, ale w sprawie tematu Nero znasz moja opinię



Tomasz Ostrowski - Sob Kwi 29, 2006 9:42 am
" />o skakniu nie będę pisał bo samochody są do jeżdżenia a nie skakania
poskakłem trochę na początku, ale jak zobaczyłem jakie rujnacje robią skoki w układzie napędowym to mi przeszło

co do toru to nie mysi być od razu taki w Blue City, wystarczy troche butelek z woda porozstawiać i już masz tor, albo taśma ogrodzić, żeby było bardziej "profesjonalnie"
i w tedy okazuje się, że prędkość jest drugorzędna

pamietam moje zdziwienie z trzeciej eliminacji w Rembertowie. Schodzac z podestu byłem przekonany że to był najgorszy przejazd, bo jechałem wolniutko
Okazało się, że byłem pierwszy i wykręciłem 9 kółek w 5min 20s (savem 3.5).
poprostu to był najczystrzy przejazd bez zwiedzania krajobrazów poza torem



nero93 - Nie Kwi 30, 2006 5:04 pm
" />Kilka jeszcze pytań. Savy mają większą pojemność silnika. Więcej palą, więc są mniej ekonomiczne, i ogoolnie więcej kosztują. Częściej trzeba kupować paliwo, i silnik szybciej sie zużyje. TRX 2,5 nie ma tych wad, ale, jeśli już, to:
1.czy tlok i tuleja (jedyna którą znalazłem do silników traxxasowskich) od silnika 2,5r bedzie pasować do 2,5, słyszałem że różnią się tylko kosmetyką.
2.Da rade dostać korbowód w Polsce do tego silnika?

Oczywiście jak dla mnie jest to troche dziwne.

Do Sava są doslownie wszystkie części w Polsce, ale więcej kosztuje jego utrzymanie, plus jakoś nie mam do niego chęci.

Do t-maxxa są PRAWIE wszystkie części, ale nie ma np. zębatek do szkrzyni biegów, no i części do odbudowy silnika. Nie uśmiecha mi sie póki co po ok 15l jeżdżenia kupować jakby nowy model T-maxx mi sie podoba, i jest tańszy w utrzymaniu. Plus do tego maxx ma przewage wagową, i silnik się w nim lepiej spisuje.

Mowa była o Savie 3,5 oczywiście.

I co tu robić?



Wojtek Sadowski - Nie Kwi 30, 2006 5:20 pm
" />silnik traxxas'a t'maxxa i revo wcale nie pali mniej Jak jeździmy z kolegami (coprawda różne ustawienia) to revo i t-maxx zawsze szybciej kończą bak (po części też dlatego, że sav ma bak 160ccm a nie 125 jak revo i maxx) ale patrząc na oko palą podobnie.



Bartłomiej Skwara - Pon Maj 01, 2006 5:46 am
" />
">Kilka jeszcze pytań. Savy mają większą pojemność silnika. Więcej palą, więc są mniej ekonomiczne, i ogoolnie więcej kosztują. Częściej trzeba kupować paliwo, i silnik szybciej sie zużyje. TRX 2,5 nie ma tych wad, ale, jeśli już, to:
1.czy tlok i tuleja (jedyna którą znalazłem do silników traxxasowskich) od silnika 2,5r bedzie pasować do 2,5, słyszałem że różnią się tylko kosmetyką.
2.Da rade dostać korbowód w Polsce do tego silnika?

Oczywiście jak dla mnie jest to troche dziwne.

Do Sava są doslownie wszystkie części w Polsce, ale więcej kosztuje jego utrzymanie, plus jakoś nie mam do niego chęci.

Do t-maxxa są PRAWIE wszystkie części, ale nie ma np. zębatek do szkrzyni biegów, no i części do odbudowy silnika. Nie uśmiecha mi sie póki co po ok 15l jeżdżenia kupować jakby nowy model T-maxx mi sie podoba, i jest tańszy w utrzymaniu. Plus do tego maxx ma przewage wagową, i silnik się w nim lepiej spisuje.

Mowa była o Savie 3,5 oczywiście.

I co tu robić?


1.bedzie pasować
2.na zamówienie dostaniesz



nero93 - Pon Maj 01, 2006 3:54 pm
" />No to fajnie. a skąd na zamówienie?? Może dałoby rade tak i inne części skołować Tylko skąd ?



Robert Małyszewicz - Pon Maj 01, 2006 4:24 pm
" />Polecam T-maxxa bo sam go mam i dobrze smiga



nero93 - Pon Maj 01, 2006 4:56 pm
" />
">No to fajnie. a skąd na zamówienie?? Może dałoby rade tak i inne części skołować Tylko skąd ?

Odpowiedź wielce trafna, na temat, i poparta wieloma przekującymi argumentami, bez urazy.


">Polecam T-maxxa bo sam go mam i dobrze smiga

Proszę o kontynuację dyskusji To skąd na zamówienie?



Piotr Michalski - Pon Maj 01, 2006 7:32 pm
" />www.model-fan.com.pl - Mówisz co chcesz i w 2 tygodnie masz u siebie.



KrzychOlsztyn - Pon Maj 01, 2006 10:51 pm
" />Co do palenia paliwa to uwazam ze silnik tRX2,5R dobrze wyregulowany pali znacznie mniej od Sava. Sav wsysa i to konkrentie. W Olsztynie mamy 2 Savy 25 oraz 2 T-maxxy z silnikami TRX 2,5. Maxxy jezdzą na 125ml zawsze o około 8 - 10 minut dłuzej jak Savy 25 z bakami znacnzie wiekszymi. bierz maxxa, a czesci ci Krzychu załatwi co tam chcesz bez problemu



nero93 - Wto Maj 02, 2006 9:25 am
" />Dobra, ,,wiem wszystko" teraz zrobie tylko troche OT do maxxa pasują tylko silniki small block tak?? Po czym poznać że taki i taki silnik jest samll block, a inny big block? Jeśli silnik jest small block, ale ma większą pojemność, to nie trzeba np. zmieniać czegoś?



Piotr Michalski - Wto Maj 02, 2006 9:30 am
" />Silniki do .18 czyli 3.0ccm to silniki typu small block, wszystko powyżej to big block. Zdarzają się jednak wyjątki, że silnik o pojemności większej od .18 ma rozmiary small blocka, ale wtedy producent to podaje. Tak jest m.in. z silnikami Ofnay, RB, Mega do T-maxxa/Revo.



Andrzej Trzeciak - Wto Maj 02, 2006 2:08 pm
" />
">Dobra, ,,wiem wszystko" teraz zrobie tylko troche OT do maxxa pasują tylko silniki small block tak?? Po czym poznać że taki i taki silnik jest samll block, a inny big block? Jeśli silnik jest small block, ale ma większą pojemność, to nie trzeba np. zmieniać czegoś?
Ostatnio w stanach(na ebayu)byłu konwersje big block do tmaxxa



Piotr Michalski - Śro Maj 03, 2006 7:17 am
" />Konwersje BB do Tmaxxa są juz od bardzo długiego czasu, robi je m.in. XTM i New Era. W każdym razie nie polecam ich zbytnio do standardowego T-maxxa.



nero93 - Śro Maj 03, 2006 8:38 am
" />Dobra dzieki za wszystko. Temat chyba można zamknąć, chyba że ktoś bardzo chce coś ważnego mi powiedzieć
Powered by WordPress, ©