ďťż
SAV 25 silnik nie ciagnie przy zmianie biegu
NoweAutko - Pią Mar 03, 2006 3:39 pm " />Witam! Wlasnie wrcilem z jazdy moim savem 25, o ok 2 obroty wkrecilem iglice HSN od ustawien fabrycznych, silnik max mial 110C. Co mnie zdziwilo, przy dodawaniu gazu gdy auto mialo zmieniac juz bieg 1 na 2 przez 2 sekundy samochod jakby sie dlawil po czym dopiero wrzucil dwujke i przyspieszyl albo i tez nie i wtedy wogole juz nie ciagnal. Co to moze byc?? Tomasz Ostrowski - Pią Mar 03, 2006 4:11 pm " /> ">Witam! Wlasnie wrcilem z jazdy moim savem 25, o ok 2 obroty wkrecilem iglice HSN od ustawien fabrycznych, silnik max mial 110C. Co mnie zdziwilo, przy dodawaniu gazu gdy auto mialo zmieniac juz bieg 1 na 2 przez 2 sekundy samochod jakby sie dlawil po czym dopiero wrzucil dwujke i przyspieszyl albo i tez nie i wtedy wogole juz nie ciagnal. Co to moze byc?? jak dymi na wysokich obrotach? NoweAutko - Pią Mar 03, 2006 4:17 pm " />wydaje mi sie ze jest to bialy dymek. Jeszcze co zauwazylem, jesli chwile auto odpocznie i dopiero dodam gazu to raczej nie ma problemu ze zmiana biegu na 2 jesli pojezdze z minute i dodam gazu to dopiero wtedy. Dziwne bo regularnie sprawdzam temperature i nigdy nie przekraczala 110C. Monster-Truck - Pią Mar 03, 2006 4:20 pm " />musisz trochce odkrecic (1/8 obrotu) HSN NoweAutko - Pią Mar 03, 2006 4:21 pm " />jesli troche odkrece wtedy autko jezdzi wolniej i ma problem zeby wskoczyzc w 2 bieg slysze ze silnik juz nie ciagnie ale dopiero kilka sekund minie zanim zaskoczy na bieg. Monster-Truck - Pią Mar 03, 2006 4:29 pm " />musisz w takim razie wyregulowac skrzynie biegow bo jak dasz max gazu i leci bialy dymek to znczy ze masz za uboga mieszanke a tak byc nie moze. Musi leciec taki NIEBIESKAWY NoweAutko - Pią Mar 03, 2006 4:57 pm " />a mi sie do tej pory wydawalo ze gdy leci niebieskawy dym to jest zauboga mieszanka a jak leci bialy to jest w porzadku. Monster-Truck - Pią Mar 03, 2006 5:09 pm " />a jest inaczej regulowałes juz skrzynie?????? NoweAutko - Pią Mar 03, 2006 5:10 pm " />nigd nie dotykalem skrzyni, wiem tylko gdzie sie znajduje i ze sie otwiera jakby takie dwie zaslepki i chyba tam sie reguluje. Monster-Truck - Pią Mar 03, 2006 5:22 pm " />nom bravo!!!!! teraz trzeba wziaz do reki taka miagiczna ksiazeczke ktora sie nazywa instrukcja otworzyc na stronie gdzie jet narysowana regulacja i regulowac NoweAutko - Pią Mar 03, 2006 5:29 pm " />no dobra, ale generalnie to to ze sie auto dlawi to wina zle wyregulowanej skrzyni tak?? Zaznaczam ze nigdy tego nie ruszalem a dzisiaj cos takiego zdarzylo sie pierwszy raz. Monster-Truck - Pią Mar 03, 2006 5:36 pm " />nie! wina skrzyni jest tylko za puzne wejscie 2 biegu, a to ze sie ayto dlawi to wina zle wyregulowanego silnika musisz trochce odkrecic HSN! NoweAutko - Pią Mar 03, 2006 7:57 pm " />wyreguluje ta skrzynie jakos na poczatku tygodnia i napisze na ile podzialalo chyba ze nie bede potrafil, ale mam nadzieje instrukcja mi naswietli co mam zrobic. A jeszcze mam pytanie. Jak np jade savem na przeciw siebie z max predkoscia po prostej widze ze opony zachowuja si ejak balonym sprawiaja wrazenie jaby byly szerokie na 2 cm i duzo wyzsze, takie wrazenie optyczne, czy to normalne zjawisko?? Wojtek Sadowski - Pią Mar 03, 2006 8:15 pm " />niestety opony w savie właśnie się tak pompują Mam pytanie co do regulacji skrzyni biegów - w instrukcji jest napisane ze trzeba takie gumowe zaślepki odczepić tam powinna być jakas sruba a u mnie nic takiego nie ma... wiec jak to sie w końcu reguluje? EDIT: oleee, znalazłem te śrubke skubaną, juz nie tzreba pomocy NoweAutko - Pią Mar 03, 2006 8:34 pm " />Wojtek a gdzie to znalazles bo ja tez to otworzylem i tam jest dziura... Adam Dylewski - Pią Mar 03, 2006 9:22 pm " />najpierw musisz pokręcić tarczą zębatką odbierajacą aby ujrzeć dziure w tej zębatce jednej a potem np. tarczą hamulcową zeby w tej dziurze ujżeć śrubki... PZDR Adam |