ďťż
SAV 25 silnik nie ciagnie przy zmianie biegu




NoweAutko - Pią Mar 03, 2006 3:39 pm
" />Witam!
Wlasnie wrcilem z jazdy moim savem 25, o ok 2 obroty wkrecilem iglice HSN od ustawien fabrycznych, silnik max mial 110C.
Co mnie zdziwilo, przy dodawaniu gazu gdy auto mialo zmieniac juz bieg 1 na 2 przez 2 sekundy samochod jakby sie dlawil po czym dopiero wrzucil dwujke i przyspieszyl albo i tez nie i wtedy wogole juz nie ciagnal.
Co to moze byc??




Tomasz Ostrowski - Pią Mar 03, 2006 4:11 pm
" />
">Witam!
Wlasnie wrcilem z jazdy moim savem 25, o ok 2 obroty wkrecilem iglice HSN od ustawien fabrycznych, silnik max mial 110C.
Co mnie zdziwilo, przy dodawaniu gazu gdy auto mialo zmieniac juz bieg 1 na 2 przez 2 sekundy samochod jakby sie dlawil po czym dopiero wrzucil dwujke i przyspieszyl albo i tez nie i wtedy wogole juz nie ciagnal.
Co to moze byc??


jak dymi na wysokich obrotach?



NoweAutko - Pią Mar 03, 2006 4:17 pm
" />wydaje mi sie ze jest to bialy dymek.
Jeszcze co zauwazylem, jesli chwile auto odpocznie i dopiero dodam gazu to raczej nie ma problemu ze zmiana biegu na 2 jesli pojezdze z minute i dodam gazu to dopiero wtedy.
Dziwne bo regularnie sprawdzam temperature i nigdy nie przekraczala 110C.



Monster-Truck - Pią Mar 03, 2006 4:20 pm
" />musisz trochce odkrecic (1/8 obrotu) HSN




NoweAutko - Pią Mar 03, 2006 4:21 pm
" />jesli troche odkrece wtedy autko jezdzi wolniej i ma problem zeby wskoczyzc w 2 bieg slysze ze silnik juz nie ciagnie ale dopiero kilka sekund minie zanim zaskoczy na bieg.



Monster-Truck - Pią Mar 03, 2006 4:29 pm
" />musisz w takim razie wyregulowac skrzynie biegow bo jak dasz max gazu i leci bialy dymek to znczy ze masz za uboga mieszanke a tak byc nie moze.
Musi leciec taki NIEBIESKAWY



NoweAutko - Pią Mar 03, 2006 4:57 pm
" />a mi sie do tej pory wydawalo ze gdy leci niebieskawy dym to jest zauboga mieszanka a jak leci bialy to jest w porzadku.



Monster-Truck - Pią Mar 03, 2006 5:09 pm
" />a jest inaczej regulowałes juz skrzynie??????



NoweAutko - Pią Mar 03, 2006 5:10 pm
" />nigd nie dotykalem skrzyni, wiem tylko gdzie sie znajduje i ze sie otwiera jakby takie dwie zaslepki i chyba tam sie reguluje.



Monster-Truck - Pią Mar 03, 2006 5:22 pm
" />nom bravo!!!!! teraz trzeba wziaz do reki taka miagiczna ksiazeczke ktora sie nazywa instrukcja otworzyc na stronie gdzie jet narysowana regulacja i regulowac



NoweAutko - Pią Mar 03, 2006 5:29 pm
" />no dobra, ale generalnie to to ze sie auto dlawi to wina zle wyregulowanej skrzyni tak??
Zaznaczam ze nigdy tego nie ruszalem a dzisiaj cos takiego zdarzylo sie pierwszy raz.



Monster-Truck - Pią Mar 03, 2006 5:36 pm
" />nie! wina skrzyni jest tylko za puzne wejscie 2 biegu, a to ze sie ayto dlawi to wina zle wyregulowanego silnika musisz trochce odkrecic HSN!



NoweAutko - Pią Mar 03, 2006 7:57 pm
" />wyreguluje ta skrzynie jakos na poczatku tygodnia i napisze na ile podzialalo chyba ze nie bede potrafil, ale mam nadzieje instrukcja mi naswietli co mam zrobic.
A jeszcze mam pytanie.
Jak np jade savem na przeciw siebie z max predkoscia po prostej widze ze opony zachowuja si ejak balonym sprawiaja wrazenie jaby byly szerokie na 2 cm i duzo wyzsze, takie wrazenie optyczne, czy to normalne zjawisko??



Wojtek Sadowski - Pią Mar 03, 2006 8:15 pm
" />niestety opony w savie właśnie się tak pompują

Mam pytanie co do regulacji skrzyni biegów - w instrukcji jest napisane ze trzeba takie gumowe zaślepki odczepić tam powinna być jakas sruba a u mnie nic takiego nie ma... wiec jak to sie w końcu reguluje?

EDIT: oleee, znalazłem te śrubke skubaną, juz nie tzreba pomocy



NoweAutko - Pią Mar 03, 2006 8:34 pm
" />Wojtek a gdzie to znalazles bo ja tez to otworzylem i tam jest dziura...



Adam Dylewski - Pią Mar 03, 2006 9:22 pm
" />najpierw musisz pokręcić tarczą zębatką odbierajacą aby ujrzeć dziure w tej zębatce jednej a potem np. tarczą hamulcową zeby w tej dziurze ujżeć śrubki...

PZDR Adam
Powered by WordPress, ©