ďťż
savage 3.5 i zawody???




-Fifi- - Śro Sie 19, 2009 4:20 pm
" />co myślicie o modelu savage 3.5 rtr i czy on nadaje się na zawody ?




gelo - Śro Sie 19, 2009 5:23 pm
" />Troche glupolawe pytanie, bo kazdy model nadaje sie na zawody oczywiscie w swojej klasie.
Chociaz nigdy nie bylem na zwodach ale z roznych zrodel wiem ze dobrze przygotowany model to podstawa w uzyskaniu niezlego wyniku.



-Fifi- - Śro Sie 19, 2009 5:26 pm
" />a co należy zmienić żeby mieć jakiekolwiek szanse na zajęcie dobrej pozycji???



Tomasz Dolata - Śro Sie 19, 2009 5:29 pm
" />model




gelo - Śro Sie 19, 2009 5:51 pm
" />
">model

Nie przesadzaj

Moim zdaniem to na pierwsze zawody bym sie wybral jako obserwator i podpatrzyl innych zawodnikow jak maja ustawione modele, co zmienione i jak sie wogole odbywa cala procedura zwodow, no chyba ze juz byles na takim rekonensansie (ale trudne slowo ).



Tomasz Dolata - Śro Sie 19, 2009 6:03 pm
" />nie dośc że ogólnie savy mają się nijak do zawodów, to model 3,5 jest bodaj najsłabszym z serii... coś czuje że będzie baaardzo ciężko tym modelem ujechac na torze...



Piotr Owcarz - Śro Sie 19, 2009 6:05 pm
" />Gelo, nie oszukujmy się w Sava trzeba włożyć dużo kasy żeby coś uzyskać na zawodach...

Silnik, ramę, koła, serwa, to tylko kilka elementów, które trzeba wymienić żeby coś osiągnąć.



gelo - Śro Sie 19, 2009 6:13 pm
" />
">Gelo, nie oszukujmy się w Sava trzeba włożyć dużo kasy żeby coś uzyskać na zawodach...

Silnik, ramę, koła, serwa, to tylko kilka elementów, które trzeba wymienić żeby coś osiągnąć.


Nigdy nie mialem sava wiec nie moge nic o nim powiedziec ale czytajac forum wiem ze aby cos zdzialac na zawodach trzeba troche kasy wsadzic w niego.
Nie chcialem tego glosno mowic bo jest duzo zwolennikow sava i zaraz wybuchnie klotnia/wojna.

W razie czego bedzie na ciebie



Michał Kowalski - Śro Sie 19, 2009 6:16 pm
" />jako ze mam 3.5 ( a wlasciwie duzo to z modelu 3.5 nie zostalo ) to sie wypowiem
1. umiejetnosci !!
2. zmiana dyfrow na hd (przynajmniej) badz tytanowe...
3.zmiana polosiek
4.jakies kola dobre np PROLINE BOW TIE 40 SERIES
5. to jest off-road i silnik F 3.5 nie da rady na zawodach
6.servo skretu - ok. 400zl (dobre)
7.rama low cg albo jakas grubsza przynajmniej 3mm
nie wymienialem wszystkiego bo jest tego naprawde duzo... lepiej dozbierac jakies 300 zl i napisac np . do Tomasza Świąteckiego z prosba o zlozenie Savag'a.
zaplacisz minimalnie wiecej a bedzie duzo wieksza frajda z jazdy...-tak naprawde skladajac go ,tylko sie zaoszczedzi pieniadze



-Fifi- - Śro Sie 19, 2009 6:20 pm
" />a savage x 4.1 co o nim sądzicie???



Koc1u - Śro Sie 19, 2009 6:21 pm
" />Jak chcesz Savage, to wal do mnie na GG : )
Myślę że się dogadamy ; >

GG: 12798963

//

X4.1 już nie produkują ; )



Michał Kowalski - Śro Sie 19, 2009 6:22 pm
" />moge polecic Koc1u. wiec pisz do niego jak cos



-Fifi- - Śro Sie 19, 2009 6:23 pm
" />narazie jeszcze nie chyba pojadę na zawody i dowiem się troche czekam na zawody w nowym targu bo mieszkam w nowym sączu a to nie daleko



-Fifi- - Śro Sie 19, 2009 6:57 pm
" />a i jeszcze jedno w jakiej klasie można startować monsterami???



Michał Kowalski - Śro Sie 19, 2009 7:32 pm
" />IC-8 MT STANDART - http://www.rcauto.pl/modules.php?name=C ... ge&pid=414
IC-8 MT OPEN - http://www.rcauto.pl/modules.php?name=C ... ge&pid=415



Andrzej Trzeciak - Śro Sie 19, 2009 7:39 pm
" />Kod:obowiązują od sezonu 2007

Teraz są klasy: MT Start i MT.

Tłumy są w tych klasach



Tomasz Ostrowski - Śro Sie 19, 2009 9:01 pm
" />
">jako ze mam 3.5 ( a wlasciwie duzo to z modelu 3.5 nie zostalo ) to sie wypowiem
1. umiejetnosci !!
2. zmiana dyfrow na hd (przynajmniej) badz tytanowe...
3.zmiana polosiek
4.jakies kola dobre np PROLINE BOW TIE 40 SERIES
5. to jest off-road i silnik F 3.5 nie da rady na zawodach
6.servo skretu - ok. 400zl (dobre)
7.rama low cg albo jakas grubsza przynajmniej 3mm
nie wymienialem wszystkiego bo jest tego naprawde duzo... lepiej dozbierac jakies 300 zl i napisac np . do Tomasza Świąteckiego z prosba o zlozenie Savag'a.
zaplacisz minimalnie wiecej a bedzie duzo wieksza frajda z jazdy...-tak naprawde skladajac go ,tylko sie zaoszczedzi pieniadze


Oj chyba HPI znaczne oszczędności porobiło w seryjnych dyfrach.
Jeszcze trzy lata temu na seryjnych dyfrach przelatałem cały sezon zawodów.
Co do serwa to 400zł to lekka przesada, Hs985MG kosztuje coś koło 200zł i świat i ludzie, będzie działać tak samo jak to za 400zł.
Rama seryjna wystarczy, LOW CG to jak się nauczy jeździć.

Co do reszty zgoda, trzeba wywalić silnik i całe przeniesienie napędu (bo mocniejszego silnika nie zniesie).
Trzeba wywalić koła i wstawić 40stki na hexach 23, czarne sprężyny też się nie nadają, za twarde.
Aparatura też licha, nie daje za dużo możliwości, ale na począte starczy, kwarców trzeba tylko dokupić ze dwa komplety. Dobre dwa pakiety 6V złożyć z akusów AA
... i można szaleć

Ogólnie, żeby savem powalczyć w zawodach to trzeba w niego drugie tyle włożyć co kosztował, ale satysfakcja gwarantowana



-Fifi- - Czw Sie 20, 2009 9:13 am
" />aha i jeszcze jedno czy do mt można stosować paliwo 16% nitro???



aspires - Czw Sie 20, 2009 12:00 pm
" />jeśli masz zamiar polać model i podpalić to polecam

a tak na poważnie to 25% będzie idealne
Powered by WordPress, ©