ďťż
Savage brushless czy wybrac cos innego?
2strong - Nie Paź 21, 2007 6:50 pm " />Mam sava na ramie FLM i amorkami LST ostatnio wymieniłem w nim silnik z k4.6 na sh p8 i jest dopiero docierany ale zaczynam coraz czesciej mysles o przerobieniu mojego sava na system brushless tylko zastanawia mnie czy przerobienie sava na brushless ma sens i czy czasami nie lepiej bedzie sprzedac obecny model i kupic cos innego - przystosowanego do silnika elektrycznego takie jak e-maxx? Pytam dlatego ze obawiam sie ze sav jest troche za ciezki i mam dosc duzy dylemat. A moze jest ktos kto ma Sava zrobionego jako elektryka? Syncro - Nie Paź 21, 2007 8:14 pm " /> ">tylko zastanawia mnie czy przerobienie sava na brushless ma sens i czy czasami nie lepiej bedzie sprzedac obecny model i kupic cos innego - przystosowanego do silnika elektrycznego takie jak e-maxx? No właśnie, co nadaje się bardziej? Sam się nad tym zastanawiałem i poza E-Maxxem nie znalazłem modelu elektrycznego off-road, który dobrze nadaje się do tego typu instalacji. Osobiście też bardzo się interesuję przeróbkami GP na EP i na Twoim miejscu zostałbym przy Savagu Sprzedaj silnik i wszystkie podzespoły dotyczące instalacji i zasilania silnika spalinowego i za to kup porządnego brushlessa, ładowarke i zasilanie. Są już nawet mocowania silnika elektrycznego przeznaczone do takich modeli i myślę, że nie będzie takiego wielkiego problemu z przeróbką. Poza tym zawsze to coś innego - mieć E-Savage z prawdziwego zdarzenia Co do masy to się nie bój. Jeśli kupisz odpowiednio mocny silnik to przewróci go nawet na plecy przy starcie. Ps. Polecam zwrócić się do Maciolusa - zna się na rzeczy i na pewno nie odmówi pomocy w dobraniu silnika, regulatora, przełożenia itd itd... pozdr. 2strong - Nie Paź 21, 2007 8:27 pm " />Zastanawia mnie tylko gdzie to wszystko pomieścic i czy da rade zeby w savie zrobic wsteczny zeby samochod jechal do tylu ale z racji zmiany kierunku obrotow silnika, a nie korzystac z biegu wstecznego? Syncro - Nie Paź 21, 2007 8:48 pm " />Wpisz w google 'savage brushless' i popatrz - ludzie mają naprawdę fajne pomysły. Przykład --> http://nitrotrucks.surfmysites.com/brus ... index.html Co do wstecznego, tutaj niestety nie pomogę. Poczytaj też na zagranicznych forach, można znaleźć dużo ciekawych informacji. _bollo_ - Nie Paź 21, 2007 9:25 pm " />licz sie z tym, ze sav będzie dosyć ciężki... e maxx poszedł by nawet na zwykłej mambie max 4600 na odpowiednich przełożeniach, tutaj dojdą Ci koszty skompletowania takiego silnika. Dodatkowo pozostaje problem czym to zasilić? na moj gust pozostają tylko lipole, ale to juz kwestia 600-700zł - celle IB 4200WC przy mambie max zamontowanej w modelu 1/10 on road w sumie nie dają do końca rady także wiesz, albo masz środki do 2k zł - wtedy e maxx + np esc Mamby + feigao X(X)l (ew silnik od CC ale max 4600KV) do tego jakiś pakiecik min 8 celowy, albo masz srodki nieograniczone, a wtedy to juz hulaj dusza piekła nie ma Tomek Trzos - Pon Paź 22, 2007 7:02 am " /> ">Mam sava na ramie FLM i amorkami LST ostatnio wymieniłem w nim silnik z k4.6 na sh p8 i jest dopiero docierany ale zaczynam coraz czesciej mysles o przerobieniu mojego sava na system brushless tylko zastanawia mnie czy przerobienie sava na brushless ma sens i czy czasami nie lepiej bedzie sprzedac obecny model i kupic cos innego - przystosowanego do silnika elektrycznego takie jak e-maxx? Pytam dlatego ze obawiam sie ze sav jest troche za ciezki i mam dosc duzy dylemat. A moze jest ktos kto ma Sava zrobionego jako elektryka? Czy to nie był savage Adama Dylewskiego??Adam takim savagem na zawodach esse prawie na każdych był w pierwszej trójce. Adam Dylewski - Pon Paź 22, 2007 4:06 pm " />Nie to na pewno nie mój savage Ogólnie z doświadczenia odradzam amorki LST w savie pogarszają skręt i zawieszenie wcale nie pracuje lepiej Sorki za OT. Pozdrawiam kuba112004 - Pon Paź 22, 2007 4:37 pm " />Jezeli chodzi o e-maxa to polecam silniki hacker wlasnie planuje zakup takowego |