ďťż
Savage flux HP czy ... ?
macdad - Sob Sty 24, 2009 9:03 pm " />Witam, tak jak w temacie. Można już sava kupić w Polsce i tak się zastanawiam, czy go brać czy nie. Myślę, że będzie okej, ale chciałem się was poradzić. Mateusz Ś - Sob Sty 24, 2009 10:10 pm " />Żeby równie pośmigać takimi modelami (Savage Flux, e-revo BL) potrzebne jest na prawdę dobre zasilanie na które wydasz jeszcze około + 800zł. Tak więc dać 2500zł za model (http://allegro.pl/item530266242_model_r ... gw_fv.html) + 800zł i śmigać koło domu dla mnie bezsens. macdad - Sob Sty 24, 2009 10:24 pm " />Sorry ale ja nie tylko śmigam pod domem. Dorian Karczmarzyk - Sob Sty 24, 2009 10:47 pm " />A może macdad jest kasiasty ? I nie ma na co kasy wydawać ? Draxan - Nie Sty 25, 2009 12:26 am " />ok ok zejdzmy z tego tematu ktory nie ma nic wspolnego z wyborem modelu, na co wydaje pieniadze to jego sprawa. Tak wiec tak naprawde jesli chodzi o modele RTR co kupujesz i cieszysz sie jazda to zostaje Ci Savage Flux i chyba E-Revo BL (dalej nie wiem czy jest juz do kupienia). Jak masz ochote sie bawic i kombinowac proponowal bym poszukac/kupic LST2 po zmianie na BL. Maciolus - Nie Sty 25, 2009 8:36 am " /> ">Żeby równie pośmigać takimi modelami (Savage Flux, e-revo BL) potrzebne jest na prawdę dobre zasilanie na które wydasz jeszcze około + 800zł. A slyszales o ogniwach Zippy? macdad - Nie Sty 25, 2009 9:07 am " />Więc tak, po wydaniu 2515 na model, na zasilanie zostanie mi ok. 400zł. Moja ładowarka jak na razie to Muchmore Silent Charger ACDC. Takie cięcie kosztów niestety. Na wszystko mam max. 3000zł. p.s: nie jestem kasiasty. Adam Jugowski - Nie Sty 25, 2009 4:22 pm " />Flux HP to bardzo ciekawa opcja ale jest jedno skromne ale... Nikt, go wcześniej nie testował, więc nie wiadomo co i jak... Jednak, możesz być pierwszy i napisać co i jak macdad - Nie Sty 25, 2009 4:27 pm " />Hmm jakoś się tego nie boję. Chętnie opisze co i jak. HPI Polska - Sob Mar 07, 2009 12:24 pm " />W poniedziałkowej dostawie pojawią się pierwsze egzemplarze Savage Flux. Model jest również do wygrania w najnowszym Konkursie SMS. Mateusz Ś - Sob Mar 07, 2009 12:36 pm " />Mam dwa pytanka do Pana Dariusza z HPI. 1. Testowaliście już Sava Fluxa? Może coś na o nim powiecie? 2. W jaki sposób losowani są nowi przyszli właścicielowi samochodów które są w konkursach? Ponieważ wysyłam jak ten głupi SMSy od początku konkursów i 0 telefonów od Was. Może do mnie w końcu zadzwonicie? Bartosz Giza - Sob Mar 07, 2009 2:13 pm " /> ">Mam dwa pytanka do Pana Dariusza z HPI. 1. Testowaliście już Sava Fluxa? Może coś na o nim powiecie? 2. W jaki sposób losowani są nowi przyszli właścicielowi samochodów które są w konkursach? Ponieważ wysyłam jak ten głupi SMSy od początku konkursów i 0 telefonów od Was. Może do mnie w końcu zadzwonicie? Przecież napisali że dopiero pierwsze sztuki idą. A co do losowania to wygrywają Ci którzy najwięcej u HPI zostawili kasy Mateusz Ś - Sob Mar 07, 2009 2:21 pm " />"Przecież napisali że dopiero pierwsze sztuki idą." Kiedyś widziałem już na hpi, więc pytam. "A co do losowania to wygrywają Ci którzy najwięcej u HPI zostawili kasy " No nie wiem, bo ostatnio człowiek który wygrał bodajże Trophy 3.5 mówił, że będzie to jego pierwszy model. Dobra kończymy tą niepotrzebną dyskusje, czekam na odzew HPI. Tomasz Dolata - Sob Mar 07, 2009 2:25 pm " />co do tego sava... szukałbym w internecie recenzji, głównie na zagranicznych forach, opinia pana Flisiaka nie będzie za grosz obiektywna... HPI Polska - Sob Mar 07, 2009 4:23 pm " /> ">Mam dwa pytanka do Pana Dariusza z HPI. 1. Testowaliście już Sava Fluxa? Może coś na o nim powiecie? Dopiero w poniedziałek wyjmiemy z pudła ">2. W jaki sposób losowani są nowi przyszli właścicielowi samochodów które są w konkursach? Losowo â polecam regulamin konkursów Wiktor Sułek - Sob Mar 07, 2009 5:13 pm " />No ale 2770zł... (s)cenka opada Bartek Koźbielak - Sob Mar 07, 2009 6:49 pm " />Co nieco o fluxie: http://forums.radiocontrolzone.com/show ... ost2383638 http://www.bigsquidrc.com/category/hpi-savage-flux/ Mateusz Ś - Pią Mar 13, 2009 5:19 pm " />Oooo http://www.old.hpi.pl/index.php?lang=pl ... aktywna=34 widzę, że Błażej Zagozda wygrał ładowareczke, gratuluje. Ja dalej czekam na mojego Sava Fluxa xDD Maciek Bogusławski. - Pią Mar 13, 2009 6:22 pm " />Cześć, według mnie Savage Flux HP nie ma sobie równych. Wątpie czy te Revo-BL ma tyle mocy, że z miejsca robi backflipp i to byłby na prawde dobry zakup. Chociaż z drugiej strony, to jest dość spory wydatek, bo jeszcze nie bierzesz pod uwagę akusów x2 bo ten brusshles przecie jest na 16.4 o ile się nie mylę. Więc ja gdybym się decydował na kupno takiego diabła, kupił bym także pożądną ładowarę i ze 4 zestawy tych akusów czyli 8 sztuk Paulin - Pią Mar 13, 2009 6:37 pm " />Regulator i Slinik jest przystosowany nawet do 25V )))))) Marcin Jasiński - Pią Mar 13, 2009 7:00 pm " /> ">Cześć, według mnie Savage Flux HP nie ma sobie równych. Wątpie czy te Revo-BL ma tyle mocy, że z miejsca robi wheelie I tutaj widać jak bardzo dużo się mylisz i jak mało wiesz a wyznacznikiem mocy jest dla ciebie domniemanie Rafał Kowina - Pią Mar 13, 2009 7:22 pm " />Masz rację. Revo Bl nie robi wheely z miejsca... prawda jest okrutna... Revo Bl, robi backflipy Savage Flux - na pewno nie za taką cenę, po obejrzeniu kilku filmów z Savem Bl (np. w wykonaniu RCarAction ) nie byłem pod wrażeniem, bardzo przeciętnie. I tyle ode mnie. Pozdrowienia Mateusz Ś - Pią Mar 13, 2009 7:44 pm " />Ale Sav Flux również robi backflip z miejsca. Zresztą e-revo BL jeszcze chyba nie wyszło. Trzeba by pojeździć tymi dwoma modelami, bo z filmików nie można dużo wnioskować. Chętnie bym przetestował te dwa modele i czekam aż HPi zadzowni do mnie i oznajmi mi, że wygrałem Sava Flux xD. Maciek Bogusławski. - Nie Mar 15, 2009 4:57 pm " />Sav Flux HP a nie "xD" xD nie no żart wiem o co chodzi Andrzej Trzeciak - Wto Mar 17, 2009 11:19 am " />http://www.amainhobbies.com/product_info.php/products_id/33999 Mateusz Ś - Wto Mar 17, 2009 1:45 pm " />Tak, jak myślałem cena e-revo i sava flux są bardzo podobne. W przyszłości gdy będę wybierał swojego nowego elektrycznego MT będzie naprawdę problem czy E-revo czy Savage Flux ⌠I jak Panie Dariuszu testowaliście już Savage Fluxa? Bo jestem ciekawy bardzo. HPI Polska - Wto Mar 17, 2009 2:33 pm " /> ">I jak Panie Dariuszu testowaliście już Savage Fluxa? Bo jestem ciekawy bardzo. Po dostawie model oglądaliśmy dość dokładnie. Robi wrażenie. Pomijając napęd w tej wersji Sava wprowadzone są wszystkie nowe modyfikacje i usprawnienia. Niestety z braku czasu nie jeździliśmy nim, więc nie mogę napisać nic na ten temat. Z pierwszej dostawy zostały tylko 2 szt. Prosiliśmy klientów o relacje z jazdy ale na razie nie mam żadnych informacji. Jeśli jesteś zainteresowany zakupem i opisaniem testu na forum zadzwoń do nas â dogadamy się jakoś. Nasze zdanie dla modelarzy i tak nie ma znaczenia więc lepiej jak wrażenia z testów opisze osoba niezależna. macdad - Wto Mar 17, 2009 4:08 pm " />To bardzo fajnie, że jest duży popyt na ten model w Polsce HPI Polska - Wto Mar 17, 2009 4:47 pm " /> ">To bardzo fajnie, że jest duży popyt na ten model w Polsce Też mnie to cieszy bo do niedawna w Polsce elektryczny off-road był domeną amatorów. Natomiast u Czechów temat rozwija się wyśmienicie. Od ubiegłego roku organizują zawody w klasach 1:10 opartych na modelach Firestorm. http://rcteamrychvald.nolimit.cz/modely-1-10-offroad Główną zaletą z punktu widzenia organizatorów jest brak hałasu i spalin dzięki czemu zawody zimą odbywają się na hali - http://www.czmini.com/czmini/-VIDEO/-Rc ... d_2009.wmv a letni tor może powstać na każdym osiedlu domków jednorodzinnych. - http://www.czmini.com/czmini/-VIDEO/-Rc ... chvald.wmv W przypadku spalin jest to niemożliwe. Mi podoba się taki kierunek. Mateusz Ś - Wto Mar 17, 2009 5:30 pm " />Mhmmmm jakby w Polsce można by się ścigać Rustlerem/eFirestormem to by była bajka. Nie da się coś z tym zrobić?: Tomasz Dolata - Wto Mar 17, 2009 5:37 pm " /> ">Mhmmmm jakby w Polsce można by się ścigać Rustlerem/eFirestormem to by była bajka. Nie da się coś z tym zrobić?: viewtopic.php?f=7&t=40974 podobna sytuacja, i podobne rozwiązanie. macdad - Wto Mar 17, 2009 6:09 pm " />A może hpi by coś takiego zorganizowało ? Michał_modelomaniak - Wto Mar 17, 2009 9:58 pm " /> ">A slyszales o ogniwach Zippy? niezłe te ogniwa, muszą mieć niezłą moc i cena jest niedroga tylko ciekawi mnie jak długo można jeździć savage fluxem z takimi ogniwami ? HPI Polska - Śro Mar 18, 2009 9:35 am " /> ">Mhmmmm jakby w Polsce można by się ścigać Rustlerem/eFirestormem to by była bajka. Nie da się coś z tym zrobić?: Od 2 lat w naszych zawodach HPI Challenge można startować elektrykami off-road w skali 1:10. Klasa Truck Nie mam natomiast pojęcia dla czego użytkownicy tych modeli nie zgłaszają się na zawody. Może w tym sezonie zwiększy się zainteresowanie. Ze swojej strony serdecznie zapraszam. fiksiu - Czw Mar 19, 2009 9:14 pm " />Jeśli temat bardziej będzie pasował gdzie indziej to proszę o przeniesienie go.Do większości forum niestety nie mam dostępu. A więc parę opinii na temat Savage Flux Na początek zaznaczam że modele służą mi tylko i wyłącznie do zabawy,nie jestem zawodnikiem tylko amatorem. I proszę nie czepiać się gramatyki nie jestem humanistą. Poprzedni model jaki miałem to E-savage więc siłą rzeczy FLUXa będę porównywał właśnie do poprzedniego modelu. Na początek o prądzie. E-savage jeździł na pakietach od LRP 2x 4200mAh niebieskie a FLUX na 2x lipo 7.4 również od LRP 5000mAh 25C czerwone(teraz nie ma już ich w ofercie). Pakiety 4200 eksploatowałem około roku,przeszły parędziesiąt cykli.Około połowy na standardowej ładowarce z E-savage a następnie na MYSTERY MY-B6V1 Zwykle wchodziło do nich 4000-4200mAh czyli całkiem nieźle. Pakiety z FlUXa używałem dopiero parę razy.Jeździłem modelem do pierwszych oznak odcinania pod obciążeniem przez regulator.Nie dojeżdżałem do całkowitego odcięcia.Przy takiej eksploatacji pakiet przy ładowaniu łyka ok 4300mAh. Praktycznie do samego końca model ma bardzo dużo mocy.Dopiero pod koniec czuć osłabienie na tej zasadzie że od polowy prędkości maksymalne modelu nie podnosi na "gume" EDIT: A więc koryguję czas jazdy-dokładnie 20-25min.Wcześniej wydawało mi się że jeździłem dłużej. Odcięcie lipo(na 2*2S) ustawiłem manualnie na 12.6V.Po tym pakiety mają delikatnie ponad 3V a model do samego końca jeździ na max i ostatnie 10-15sek jazdy parę razy szarpnie przy obciążeniu i się wyłącza. W pakiety za każdym razem wchodzi 4200-4300MaH więc parametry jej są trochę przesadzone(miała mieć 5000MaH) W tych samych warunkach jeżdżąc dwoma modelami na raz(E-savage jeździł mój kolega równocześnie )FLUXem śmigałem spokojnie z 5min dłużej. Niestety nie zmierzyłem czasu jazdy ale wydaje mi się że grubo ponad pół godziny.Co jak dla mnie było bardzo zaskakujące że tak duży i ciężki model jeździ tak długo na bądź co bądź mało firmowych pakietach. Jeździłem w temperaturach ok 5-10stopni więc nie mogę za bardzo powiedzieć czy silnik się grzeje.Przy takiej temp zewnętrznej był po prostu ciepły.Nie było również problemów z grzaniem się pakietów,po półgodzinnej jeździe były lekko ciepłe. Pierwsze odczucia są bardzo pozytywne.Przeróbka modelu nitro na elektryka wyszła całkiem nieźle.Dzięki zmniejszeniu masy w stosunku do oryginału możemy mieć nadzieję że model będzie bardziej odporny na uszkodzenia.Do jakości wykonania osobiście nie mam żadnych zastrzeżeń. Dużą wadą według mnie są nieosłonięte zębatki-silnika i odbierająca.Będą się szybko zużywać z winy wpadającego między nie piasku,brudu itd.W E-savage układ był dość szczelnie zamknięty.Duży minus. Po pierwszych montażach pakietów mogę stwierdzić że system zamykania koszyczków nie przypadł mi do gustu(na zatrzaski trzeba naciągać gumowe osłonki).Poprzednie rozwiązanie z E-savage na zwykłe zapinki było wygodniejsze i szybsze.W razie zgubienia zapinki nie było problemów z jej zastąpieniem.Gumowy kapturek w razie zagubienia czy uszkodzenia ciężko będzie zastąpić. Pierwsze uruchomienie i kalibracja pilota.Za jego pomocą można wyłączyć lub włączyć(co TRZEBA ZROBIĆ jeśli się używa lipo) automatyczne odcięcie lipo.Całkiem fajne rozwiązanie ponieważ kabelek do programowania regulatora nie jest w zestawie. I pierwsza jazda model jest ZAJE.....E głośny.Nie przypuszczałem że elektryk może wydawać takie dźwięki. A teraz sama jazda i moc. Regulator + silnik użyte w tym modelu to znane kombo Mamby monster z silnikiem 2200kv Castle Creations.I powiem tyle,że najodpowiedniejsze słowo pasujące tu to że zestaw ten po prostu "POMIATA" tym modelem i to z taką łatwością że szczęka opada.Trzeba tu zaznaczyć że nie korzystam z najmocniejszej konfiguracji pakietów(Mam 2x 2S czyli 14.8V natomiast najmocniejsza opcja to 2x 3S czyli 22.2V ). Przy pierwszej jeździe nie mogłem opanować modelu.Prawie każde przyśpieszenie kończyło się dachowaniem mimo kółeczka na tyle mającemu temu zapobiegać. Tak więc po zakończeniu pakietów w dachu była "piękna"dziura wytarta przez asfalt(spora część jazd odbyła się kołami do góry ) Przy każdej prędkości wciśnięcie gazu na maxa równa się stanięciu na "gumę" a przy prędkościach poniżej połowy v-max zbyt duże odchylenie przepustnicy równa się wyskoczeniem modelu do przodu równoznaczne z przewróceniem go przez tył na dach co kończy się parometrowym ślizgiem na dachu.Przy dobrym wyczuciu gazu można do v-max śmigać na tylnych kolach. Zaznaczmy,że na oko(niestety jeszcze nie zmierzyłem dokładnie),prędkość maksymalna będzie wynosić koło 70km/h. Jeżdżąc E-Savage większość czasu gaz był do oporu W FLUX większość czasu jeździmy na pół gwizdka. Przyśpieszenie jest naprawdę piorunujące. I tutaj należało by szukać wytłumaczenia że autko jeździ tak długo.W słabszych modelach wykorzystujemy prawie cały czas 100% mocy,tutaj natomiast większość czasu dozujemy gaz w miarę potrzeb mając praktycznie cały czas zapas mocy. Przyczepić się można hamulców.Fabryczne ustawienie regulatora ogranicza je do 36%(akurat miałem kabelek z Mamby monster i mogłem posprawdzać wartości i pozmieniać je)co jak dla mnie było znacznie za mało.Z pewnością jest to bezpieczne ustawienie bo model nawet na piasku nie blokował kół jednak droga hamowania była bardzo długa.Osobiście ustawiłem hamowanie na 65% co w zupełności mi wystarczyło. I tutaj znowu kwestia hałasu.Nie spodziewałem się że hamowanie silnikiem może mieć tak potężne brzmienie. Co do możliwości terenowych modelu.Tam gdzie po E_savage widać było że to już teren to dla FLUXa jeszcze "gładka i równa nawierzchnia". Jest bardzo dobrze wyważony,podczas skoków można bez problemu kontrolować lot modelu. Na razie to wszystko model mam od paru dni więc za dużo nie mogę się jeszcze wypowiedzieć.Będę próbował na bieżąco dokładać kolejne spostrzeżenia. EDIT2: Zamykanie koszyków na pakiety-TRAGEDIA otwierają się prawie przy każdej jeździe.Trzeba będzie coś wymyślić. XAX - Pią Mar 20, 2009 5:48 am " />Narobiłeś mi smaka na ten model macdad - Pią Mar 20, 2009 9:56 am " />Heh mi też.. ciężkie życie modelarza HPI Polska - Pią Mar 20, 2009 11:28 am " />Dziękuję âźfiksiuâ za relację z pierwszej jazdy. Hmm â w takim razie idąc za cisem chyba czas na małe zawody dla elektryków. Mam propozycję. W terminie 28-03-2009 zostaliśmy zaproszeni do udziały w otwarciu Galerii Konstantynów. Mieliśmy robić tylko pokazy ale chętnie zrobimy małe zawody. Zastanowię się nad tym jeszcze dzisiaj a szczegóły opublikuje jutro. Wstępnie zapraszam posiadaczy modeli off-road z napędem elektrycznym w dniu 28-03-2009 do Konstantynowa. Przygotujemy tor na twardym podłożu â kostka parkingu + kilka sztucznych skoczni. macdad - Pią Mar 20, 2009 9:17 pm " />Co do zawodów, to jeśli ktoś się wybiera z okolic Podkarpacia i mógłby mnie wziąć to proszę pisać na GG. @fiksiu: jak możesz odezwij się do mnie na GG, masz na dole Pozdro. HPI Polska - Sob Mar 21, 2009 4:40 pm " />Zapraszam na spotkanie / zawody. HPI Polska - Pon Mar 23, 2009 8:56 am " />Nowy film z Savage Flux Tym razem Savage na torze rowerowym do dirtu... Piotr Gorczyca - Pon Mar 23, 2009 7:10 pm " />Tak się zastanawiam, po obejrzeniu tego filmiku, czy to jeszcze samochód, czy już samolot Czy taka jazda na tylnych kołach nie wpływa negatywnie na przyspieszenie. W końcu po to jest napęd na 4x4 żeby tą przyczepność zwiększyć i poprawić właściwości trakcyjne a w tym przypadku równie dobrze można założyć z przodu centralnie jedno koło, bo i tak się z niego prawie nie korzysta. XAX - Wto Mar 24, 2009 6:32 am " />Ścigałem sobie dokumentacje do FLUXa i imałem trochę ponarzekać na zwykle padające w Savikach dyfry. A ściślej na ulubione przez wszystkich łożyska B032 a tu miłe zaskoczenie. W fluxsie zastosowano nowy zestaw zębatek dyfra HPI 102246. http://www.hpieurope.com/piw.php?lang=pl&partNo=102246 Zastąpiono w nim łożysko B032 (10x16x5) od strony zębatki odbiorczej dużo mocniejszym B085 (8x16x5). Modernizacja polega na stoczeniu zewnętrznej krawędzi ośki zębatki na wymiar 8mm zamiast 10mm. Zastanawiałem się nad tym rozwiązaniem ale wolelismy z kolegą rozwiercić obudowę dyfra co jest robotą precyzyjną i czasochłonną. Z tego co można zobaczyć na stronie HPI ten zestaw podchodzi do całej rodziny Savage X ale moim zdaniem do 25 powinien też podejść Kolejny PLUS dla HPI. Może wreszcie zaczęli słuchać ludu o lepsze rozwiązania Ps1. Chyba dziś uruchomię tokarkę Ps2. Ciekawe że Flux ma inną obudowę dyfra (HPI 102272) niż pozostałe X (HPI 85235). Z tego co wypatrzyłem belka wzmacniająca przykręcana do płyty inaczej wygląda. Czyżby tylko to było inne? fiksiu - Nie Mar 29, 2009 3:08 pm " />Kurde Po paru jazdach cieknie dyfer z przodu (we FLUXe oczywiście) Poprzednim modelem e-savage wyjeździłem parędziesiąt pakietów i bez ani jednej usterki. A tu po czterech jazdach leci z dyfra!!!! Nie wróży to dobrze na przyszłość.Ciekawe czy można to reklamować?? XAX - Nie Mar 29, 2009 5:15 pm " />Z ciekawości. Cieknie od strony ataku czy drugiej? Ciesz się bo w moim na standardzie rozsypywały sie po 4 litrach fiksiu - Nie Mar 29, 2009 6:03 pm " />Leci z lewego kielicha. XAX - Nie Mar 29, 2009 6:24 pm " />Patrząc z przodu czy z tyłu modelu??? Ja na twoim miejscu bym tam zajrzał na łożyska. Przy standardowych łożyskach B032 siadały dość szybko. Przy moim mocnym silniku siadały po 4-5 litrach. A przy twoim potworku też nie będą żyć dłużej mimo ze jezdnej strony masz już mocniejsze B085. Ile czasu jeździsz na pakiecie. Można zrobić porównanie do spaliny. Ja na pełnym baku śmigam około 8-10 minut. fiksiu - Pon Mar 30, 2009 5:37 pm " />Leci z przedniego kielicha.Patrząc od tyłu-z lewej strony(kierowcy) Wyjeżdżone dokładnie 4 pakiety-po ok 20-30min Rozumiem że napęd jest potężny ale po to nie modyfikowałem e-savage tylko kupiłem fluksa który powinien być przystosowany do mocy którą osiąga. Michał Witek - Pon Mar 30, 2009 5:42 pm " />Nie dziw się na tak potężnym zestawie napędowym to z pewnoscia poleci wiecej rzeczy . Sav to jak dla mnie powinien jezdzić a nie skakac i fikołki robić ;/ XAX - Pon Mar 30, 2009 7:35 pm " /> Fiksiu Czyli leci ci od strony ulubionego przez wszystkich Savowców łożyska B032 (10x16x5) Lepiej zajrzyj do dyfrów a u ciebie nie jest to dużym problemem i sprawdź czy się nie rozpadło bo możesz mieć potem straty w zębatkach (przeważnie atak) a one nie są tanie. Michał nie przesadzaj. Pojeździ innymi monsterami na przykład w kamieniołomach a wtedy zobaczysz jaki tani jest Sav w utrzymaniu. Zrób glebę na kamień modelem opartym na płycie a nie ramie a wtedy pogadamy. MT ma smigac w ostrym terenie a nie po płaskim. fiksiu - Pon Mar 30, 2009 8:35 pm " />OK już kumam. Jak tylko będzie chwilka to zajrzę.Fakt lepiej wymienić łożysko niż dyfer. Wielkie dzięki. macdad - Czw Kwi 16, 2009 3:13 pm " />Kiedy znowu będą w sprzedaży? Bo akurat mam pieniądze i jak zwykle to co chcę kupić, to nie ma... HPI Polska - Czw Kwi 16, 2009 7:03 pm " /> ">Kiedy znowu będą w sprzedaży? Bo akurat mam pieniądze i jak zwykle to co chcę kupić, to nie ma... Połowa przyszłego tygodnia grewos - Pon Maj 11, 2009 4:42 pm " />Witam wszystkich , jestem szczesliwym (a może nie szczesliwym) posiadaczem Savage flux , co do pakietu i jazdy nim nie bede sie rozpisywal bo widzialem ze ten temat ktos wczesniej juz wyczerpal , napisze tylko iż model po okolo 2 miesiącach użytkowania mial awarie :Spalił sie regulator napiecia (po okolo miesiacu , i to nie w trakcje jazdy tylko kiedy model stal i byl włączony), takze po miesiacu zaczął wyciekac nie wiem czy olej czy smar z przedniego dyferencjalu , po dobrym skoku urwalo sie mocowanie stabilizatora z tyłu od strony kola lewa strona(wczesniej byly już wieksze skoki), po ostrych jazdach po piachu ukreciła sie jedna półos , nie długo także bedą do wymiany kielichy półosi bo są nie osłoniete i juz maja spory luz , model może i fajny ale gdyby nie jeden gosc z ebaya amerykanskiego ktory jako jedyny ma w ofercie calą game wszystkich oryginalnych czesci do fluxa stalby po prostu bez urzyteczny bo czesci do tego nie ma poprostu gdzie kupic.Jak dla mnie to nie jest on za udany . Grzegorz Kopertowski - Pon Maj 11, 2009 4:45 pm " />U polskiego dystrybutora nie ma części? coś chyba nie tak, prawda? grewos - Śro Maj 13, 2009 6:28 pm " />No niestety regulatora napiecia do savage flux , nie udało mi sie znalezc na polskim rynku wiec musiałem zamówic z USA koszt z przesyłką 165 dolarów (3.20zl) czas oczekiwania 2 tygodnie (gdybym zamówił cos jeszcze koszt zmalal by o polowe), w polsce nawet jak by sie znalazł pewnie kosztował by z 800 stów,Pozniej zamawialem ,Np za dwe oski w polsce 98 zika a potrzebne sa cztery plus walki na przod i tyl 40 zika . A ja kupilem za 22.95$ cały komplet w sumie 6 szt ,takie cos jak UPRIGHT SET 24 zl za 2 szt , plus lozyska 19 zal za 2 szt. , w stanach za komplet 4 lozyska i cztery Sety 12,95 $, i hexy ktore u nas 24 zika za 2 , a tam za 4 plus jeszcze mniejsze aby wszły koła od savaga bo flux ma wieksze mocowania felg od wewnątrz i kola od zwyklego savaga nie pasuja , koszt 9,95$ plus przesylka za to wszystko 11$ ( nie wiem ile kosztują te do mocowania na mniejsze kola policzmy po 20 zł)razem , 56,85$ (po 3.20 czyli okolo 190-200zl) a w polsce za to samo zł 395 no chyba jest troche róznica no i nie można dostac regulatora napiecia. Maciolus - Śro Maj 13, 2009 6:36 pm " />Czemu regla nie wyslales do producenta - Castle Creations? Za 70$ odeslaliby Ci nowy lub naprawiony. http://www.castlecreations.com/support.html Kuba - Śro Maj 13, 2009 6:40 pm " />Ten regulator z Fluxa to Castle Creations Mamba Monster. grewos - Czw Maj 14, 2009 4:54 pm " />No tak tylko że savaga kupiłem w polsce od hpi i co oni mi pomogą ? Oddałbym model na gwarancje i czekał niewiadomo ile na nową część bo przecież regulatora nie mają w ofercie a i tak pewnie napisali by że spalił sie z mojej winy i nie uznali by gwarancji jak wogule jest na elektronike,wysyłać go gdzieś płacić za wysyłke , nie kalkuluje sie lepiek kupic nowy po za tym , dałem do kolesia dobrego elektronika i napisze tak REGULATORA NAPIECIA DO SAVAGE FLUX NIE DA SIE NAPRAWIC , wiekszosc wszystkich scalaczków i całej elektroniki w tym regulatorze nie ma symbolu ani żadnej nazwy , nie ma oznaczeń co to jest , jedynym sposobem naprawy tego jest schemat ale nie sądze aby gdzieś ktoś miał dostep do takiego dokumentu a nawet jak by mial to i tak pewnie nie dostalby tych scalaczkow . Dlatego po prostu jedynym rozsądnym wyjsciem bylo zamówić ze stanów nowy.Fluxa kupiłem w polsce ze względu na ewentualną gwarancję ale nie sądziłem że tu takie coś od razu wyskoczy ale skoro wymieniłem regulator to pewnie hpi uznało by że straciłem gwarancje oczywiscie jak by byla dlatego reszte czesci tez musialem zamowic w USA , ale koszty znacznie nizsze niz w polsce wiec nie ma co narzekać. Kuba - Czw Maj 14, 2009 5:16 pm " />Ja zaplace za wysylke, mozesz mi wyslac ten zepsuty regulator? Maciolus - Czw Maj 14, 2009 5:21 pm " />Grewos czy Ty czytasz ze zrozumieniem? Ja nie pisze nigdzie o naprawie gwarancyjnej. Chlopaki z Castle wymienia za 70$ nawet umyslnie popsuta MMM. Wtopiles 100$ :/ Zuzycie modelu jest sprawa naturalna. Szczegolnie z potezna bezszczotka. Savage nie grzeszy rowniez uzytymi materialami, ale to juz inna sprawa. Ponad 90% modelarskiej elektroniki jest psutej z winy uzytkownika. Produkty CC zdobyly sobie slawe niezawodnych nie bez powodu. Mieli co prawda wtope z pierwszymi MMM, ale Twoj egzemplarz jest juz V3. KiT - Czw Maj 14, 2009 10:12 pm " />regulator Mamba stał i się spalił? Możesz to rozwinąć? Przemo-e-revo - Pią Maj 15, 2009 12:19 pm " /> ">Witam, tak jak w temacie. Można już sava kupić w Polsce i tak się zastanawiam, czy go brać czy nie. Myślę, że będzie okej, ale chciałem się was poradzić. E-Revo Brushless Edition ZDECYDOWANIE! Bije na głowę Savage'a jakością pracy zawieszenia, możliwościami ustawień itp. Środek ciężkości w Savage jest zdeycowanie wyżej niż w E-Revo co czyni E-Revo autem znacznie lepszym w prowadzeniu. grewos - Sob Maj 16, 2009 1:08 pm " />No to niestety jestem stówe w plecy ale za to mam sprawny model. Co do tego jak to sie stało to może po kolei, 2 pakiety 3S Lipo 3300 LRP , ładowarka GT Power z wbudowanym balanserem wszystko naładowane i podłączone jak należy ,prawidłowo zaprogramowany pilot , wcześniej jezdziłem nim sporo razy ładowałem te akumulatory z 8-10 razy i nic sie nie działo ,po błocie ,trawie ,plaży ,kamieniach,asfalcie i nic sie nie działo a tego dnia kiedy sie spalił akumulatory byly akurat naładowane tak jak powinno byc prosto z ładowarki ,tyle tylko ze nie smigalem nim na maksa tylko z dzieciakiem po trawie on sobie powoli za nim biegal tak z 10-15 minut (2lata) potem dorwał szpadel i cos zaczął broic a model stał włączony nie wiem ile 3 - 5 - 7 minut coś koło tego potem zapiszczał i poszedł spod kabiny dym i tyle , wczesniej nic nie bylo kombinowane ani przełączane z wyjątkiem przelutowania wtyczek do akumulatorów bo oryginalne LRP nie pasują ,są okrągłe a do Fluxa są prostokątne, a przecież wczesniej wyjezdzilem juz tyle pakietów < może sie po prostu zużył> Ale czytałem też na kilku forach anglojezycznych ze było kilka przypadków spalenia regulatora napiecia właśnie wtedy kiedy model stał ale były to przypadki od razu po pierwszym włączeniu po wyciągnieciu z pudełka .Co do wysyłki to nie ma problemu ,moge go wysłać jesli jeszcze go nie wyrzuciłem , obciąłem kable z wtyczkami (nigdy nie wiadomo może się kiedyś przydadzą) ale sam regulator nie wiem powinien jeszcze chyba leżeć na biurku w pracy , na 50%. fiksiu - Wto Maj 26, 2009 9:52 pm " />Hmm piszesz że kupiłeś model w Polsce po to aby mieć gwarancję, a jak się coś zepsuło(i to akurat praktycznie najdroższa część autka) to zamiast oddać do naprawy w ramach gwarancji to pozamawiałeś części. Kurde albo jesteś bardzo bogaty albo delikatnie mówiąc W GORĄCEJ WODZIE KĄPANY. Trzeba było jechać do HPI w końcu to ich obowiązek przyjąć reklamację.Ja przynajmniej bym spróbował. W każdym bądź razie współczuje. KiT - Śro Maj 27, 2009 7:27 am " /> ">Hmm piszesz że kupiłeś model w Polsce po to aby mieć gwarancję, a jak się coś zepsuło(i to akurat praktycznie najdroższa część autka) to zamiast oddać do naprawy w ramach gwarancji to pozamawiałeś części. Kurde albo jesteś bardzo bogaty albo delikatnie mówiąc W GORĄCEJ WODZIE KĄPANY. Trzeba było jechać do HPI w końcu to ich obowiązek przyjąć reklamację.Ja przynajmniej bym spróbował. W każdym bądź razie współczuje. Albo dokładnie odwrotnie ma już doświadczenie jak jest realizowana gwarancja w kraju i doszedł do wniosku, że woli jeździć modelem, a nie czekać na wysłanie modelu do ekspertyzy, odwoływanie się do ekspertyzy, czekanie na wysłanie modelu do naprawy, czekanie na naprawę, czekanie aż wróci z naprawy, i koniec końców wyszło by pewnie na to samo cenowo lub ze 200zł taniej. Tylko system nerwowy ... bezcenny. Doskonale rozumiem. grewos - Wto Cze 02, 2009 3:50 pm " />Do ekspertyzy? Na naprawe? Przecież tej części nie da się naprawić , a jak udowodnię że model spalił sie nie z mojej winy , rozumiem gdyby połamała sie jakaś część (co i tak stało sie pózniej) od razu oddałbym na gwarancję ale jak zamawiasz model nie dostajesz od nich nic tylko rachunek , żadnej karty gwarancyjnej więc skąd masz wiedzieć co jest objęte gwarancją?, z drugiej strony prawo w uni mówi że jeżeli coś się zepsuje w ciągu pół roku od daty zakupu , miało wadę fabryczną i należy wymienić to urządzenie na nowe, takie prawo .Sęk tylko w tym że kupiłem model po to aby nim pojezdzić a nie wysyłać po serwisach , wymieniać na nowe i wysyłać nie wiadomo jeszcze gdzie. Ktoś wczesniej pisał żeby ten regulator gdzieś tam wysłac i oni naprawią i odeślą , ale tak naprawde to wolę kupić sobie nowy na ebayu za 500 zł niż wysyłać płacić za wysyłki czekać i sie denerwować , rozumiem gdyby była zima nie było by sprawy mógłbym poczekać ale w tej sytuacji wolałem kupić nowy.Gdyby spalił się silnik od razu oddałbym na gwarancje żądając nowego modelu ale spalił sie regulator który dałem do bardzo dobrego elektronika , i on stwierdził że jest tak spalony że nawet nie da się zobaczyć co było przyczyną a o naprawie wogle nie bylo mowy.A jechać do HPI ze szczecina ? Ciekawe kto zapłaci za benzyne?Dodatkowe bezsensowne koszta.Powiem tak kupiłem model po to aby nim jezdzić ,a HPI nie daje na model żadnej karty gwarancyjnej tylko sam model więc skąd mam wiedzieć co jest objęte gwarancją a co nie i czy wogule ją ma.Tak jak zamawiają tak wysyłają do klienta , nic żadnej instrukcji czy słowa po polsku , tak szczerze to gdybym wiedział że to tak wygląda zamówiłbym sobie model w stanach a nie przepłacał w polsce.Z tym regulatorem to chyba jest ogólnie problem , dla zainteresowanych zdjęcie , nie mojego ale spalił się w podobny sposób. http://hpisavageforum.com/forums/showth ... 408&page=3 macdad - Pon Cze 08, 2009 1:22 pm " />Flux kupiony... dzięki wszystkim ! macdad - Pią Cze 12, 2009 11:57 am " />Mam problem, zgubiłem standardową zebatke 20T, wie ktoś może gdzie to można kupić ? pozdro. luke - Pią Cze 12, 2009 12:15 pm " />Jaki modul i czy na oske 3.17mm? HPI Polska - Pią Cze 12, 2009 1:01 pm " />http://www.lrp.pl/sklep/advanced_search ... =1&sort=4d macdad - Pią Cze 12, 2009 7:06 pm " />Wielkie dzięki! Już zamówione |