ďťż
Savage się muli...
Dorian Karczmarzyk - Wto Lis 06, 2007 2:18 pm " />Witam. Dziś chciałem wyregulować dobrze swojego sava 25. Odpaliłem i poczekałem kilka minut, aż nabierze temperatury. Jak już był 70 stopni to ruszyłem. Dałem mu pełny raz a jego tak jakby muliło. Zatrzymałem model i podniosłem go do góry. Dałem pełny gaz to było ok, a w jeździe było tak jak wcześniej opisałem. I tu moje pytanie. Czy to może być wina gaźnika czy to kwestia regulacji ? Rafał Kowina - Wto Lis 06, 2007 2:26 pm " />Miałem tak samo w moim buggy W czsie jazdy stopniowo przykręcaj LSN i dawaj gazu a jak przestanie sie mulić pojeżdzij troche i sprawdź temperature Wojtek Sadowski - Wto Lis 06, 2007 2:31 pm " />wina regulacji. Musisz mu wykręcić delikatnie LSN. Tylko nie za dużo bo będzie gasł na postoju. EDIT: CO do wypowiedzi Rafała, masz rację, ale Twoja wypowiedź dotyczny sytuacji kiedy model nie ustoi długo w miejscu. Skoro kolega mówi, że na postoju go rozgrzewa (model stoi) to raczej model ma za mało paliwa. To już zależy. Jeżeli na postoju silnik równo pracuje to dajesz tak jak ja napisałem, jesli praca jets niestabilna już od początku to tak jak Rafał CI poradził Dorian Karczmarzyk - Wto Lis 06, 2007 2:46 pm " />Na postoju chodzi elegancko Tylko w czasie jazdy na "oporze". Wojtek Sadowski - Wto Lis 06, 2007 2:52 pm " />to znaczy, że na niskich ma mało paliwa, czyli jeżeli silnik nie jest obciążony to jest go pod dostatkiem, ale jak dodajesz gazu, to przez chwilę jest go za mało, i zanim silnik otrzyma potrzebną mu do rozpędy dawkę, musi się chwilę pomulić Wojtek Sadowski - Wto Lis 06, 2007 2:52 pm " />to znaczy, że na niskich ma mało paliwa, czyli jeżeli silnik nie jest obciążony to jest go pod dostatkiem, ale jak dodajesz gazu, to przez chwilę jest go za mało, i zanim silnik otrzyma potrzebną mu do rozpędy dawkę, musi się chwilę pomulić PS: przy tym muleniu się dużo dymu jest z rury czy mało? Dorian Karczmarzyk - Wto Lis 06, 2007 3:03 pm " />Nawet nie patrzyłem ale zaraz go odpalę w piwnicy i zobaczę... EDIT: Odpaliłem i dałem pełnego gazu.. dymu prawie w ogóle nie widać. Ledwo co leci.. snochems - Wto Lis 06, 2007 4:52 pm " /> ">Nawet nie patrzyłem ale zaraz go odpalę w piwnicy i zobaczę... EDIT: Odpaliłem i dałem pełnego gazu.. dymu prawie w ogóle nie widać. Ledwo co leci.. a jaka ma wtedy temperature ?? Draxan - Wto Lis 06, 2007 5:06 pm " />No to jak nie ma dymu to daj mu wiecej paliwa. Przeciez to nawet w instrukcji pewnie jest... Dorian Karczmarzyk - Wto Lis 06, 2007 6:06 pm " />Pewnie i tak, ale model kupiłem używany i nie dostałem instrukcji kuba112004 - Wto Lis 06, 2007 6:35 pm " />Dorian jezeli dajesz mu w opor i go muli to wkrecaj co 1/8 obrotu ta srubke w Harmonijce Wojtek Sadowski - Wto Lis 06, 2007 6:48 pm " /> ">Dorian jezeli dajesz mu w opor i go muli to wkrecaj co 1/8 obrotu ta srubke w Harmonijce Twoja rada byłaby dobra gdyby koledze model nie chciał w ogole sie wkręcać na obroty. Ten zaś się wkręca jednak ówcześnie się przymulając - wykręcaj po odrobince LSN i będzie ok. Monster-Truck - Wto Lis 06, 2007 7:04 pm " />sorry ze pisze w cudzym temacie ale moj problem jest podobny.... Jak dam mu w palnik (savage) to jak wrzuci dwojke to sie dławi a w ekstremalnych przpadkach gaśnie... temperatura oscyluje miedzy 125 - 130 stopni wiec jest okey... Z tego co wiem powinienem mu zubozyc mieszanke, tak?? bo podczas dławienia jest taka srednia ilosc dymu.... Pozdrawiam Wojtek Sadowski - Wto Lis 06, 2007 7:07 pm " />sprawdź świecę, jak na moje oko jak gaśnie przy maks gazie to świeca jest kopnięta... ew. za mało lub za dużo paliwa dostaje, sprawdź temp. jeśli jest wysoka (choć ciężko to stwierdzic przy obecnej aurze) to musisz wykręcić, jak jest dość niska, to wkręć... Ale na moje oko za mało paliwa, bo przy wrzucaniu "dwójki" powinien taki większy kłębek polecieć Dorian Karczmarzyk - Wto Lis 06, 2007 7:12 pm " />Świeca nówka R5 P Monster-Truck - Wto Lis 06, 2007 7:22 pm " /> ">sprawdź świecę, jak na moje oko jak gaśnie przy maks gazie to świeca jest kopnięta... ew. za mało lub za dużo paliwa dostaje, sprawdź temp. jeśli jest wysoka (choć ciężko to stwierdzic przy obecnej aurze) to musisz wykręcić, jak jest dość niska, to wkręć... Ale na moje oko za mało paliwa, bo przy wrzucaniu "dwójki" powinien taki większy kłębek polecieć Odkrece troche HSn i zobacze jak bedzie Dorian Karczmarzyk - Śro Lis 07, 2007 6:59 am " /> ">Nawet nie patrzyłem ale zaraz go odpalę w piwnicy i zobaczę... EDIT: Odpaliłem i dałem pełnego gazu.. dymu prawie w ogóle nie widać. Ledwo co leci.. a jaka ma wtedy temperature ?? Temperatura: 100-108 stopni, ale było zimno więc nie wiem tak dokładnie. Monster-Truck - Śro Lis 07, 2007 10:50 am " /> ">Nawet nie patrzyłem ale zaraz go odpalę w piwnicy i zobaczę... EDIT: Odpaliłem i dałem pełnego gazu.. dymu prawie w ogóle nie widać. Ledwo co leci.. a jaka ma wtedy temperature ?? Temperatura: 100-108 stopni, ale było zimno więc nie wiem tak dokładnie. Jesli dym prawie w ogóle nie leciał tzn ze masz za uboga mieszanke -> to znaczy ze musisz troche odkrecic LSN albo HSN Pozdro Andrzej Trzeciak - Śro Lis 07, 2007 12:35 pm " /> ">Temperatura: 100-108 stopni, ale było zimno więc nie wiem tak dokładnie. W zimie nie reguluje sie na temperature. Gdzieś w ''silnikach spalinowych'' Piotrek Zawierucha podał fajna tabele. kuba112004 - Śro Lis 07, 2007 12:49 pm " /> ">sprawdź świecę, jak na moje oko jak gaśnie przy maks gazie to świeca jest kopnięta... ew. za mało lub za dużo paliwa dostaje, sprawdź temp. jeśli jest wysoka (choć ciężko to stwierdzic przy obecnej aurze) to musisz wykręcić, jak jest dość niska, to wkręć... Ale na moje oko za mało paliwa, bo przy wrzucaniu "dwójki" powinien taki większy kłębek polecieć Dorian on pisał to do MONSTER-TRUCK Dorian Karczmarzyk - Śro Lis 07, 2007 2:37 pm " /> ">Temperatura: 100-108 stopni, ale było zimno więc nie wiem tak dokładnie. W zimie nie reguluje sie na temperature. Gdzieś w ''silnikach spalinowych'' Piotrek Zawierucha podał fajna tabele. Jeszcze nie jest tak zimno ">sprawdź świecę, jak na moje oko jak gaśnie przy maks gazie to świeca jest kopnięta... ew. za mało lub za dużo paliwa dostaje, sprawdź temp. jeśli jest wysoka (choć ciężko to stwierdzic przy obecnej aurze) to musisz wykręcić, jak jest dość niska, to wkręć... Ale na moje oko za mało paliwa, bo przy wrzucaniu "dwójki" powinien taki większy kłębek polecieć Dorian on pisał to do MONSTER-TRUCK Wiem właśnie ^^ Piotrek Zawierucha - Śro Lis 07, 2007 3:01 pm " />Wlaśnie jak gaśnie na wysokich obrotach to nie jest uszkodzona świeca wtedy gaśnie na wolnych najlepszym sposobem na sprawdzenie świecy jest jazda z zalożoną grzalką jeżeli wtedy jeżdzi poprawnie to wtedy jest wina świecy. Ale mi to wygląda na malo paliwa Monster-Truck - Śro Lis 07, 2007 3:27 pm " />no tak to dobry sposob ale jesli swieca jest dobra i bede jezdził z grzalka to sie przepali wiec prawie 2 dychy w błoto.... Dorian Karczmarzyk - Śro Lis 07, 2007 3:35 pm " />Mam drugą do zjechania świece Draxan - Śro Lis 07, 2007 4:28 pm " />Daj mu tego paliwa wiecej i zobacz jak bedzie Piotrek Zawierucha - Śro Lis 07, 2007 4:53 pm " /> ">no tak to dobry sposob ale jesli swieca jest dobra i bede jezdził z grzalka to sie przepali wiec prawie 2 dychy w błoto.... Dlaczego ma się przepalić? Przecież po to jest chyba ................. Spalające się paliwo przecież caly czas ją grzeje. Potrzeba sprawdzić jeszcze szczelności ukladu paliwowego, dojście od tlumika i szczelność gaźnika i reszty silnika z przednim lożyskiem wlącznie |