ďťż
Schumacher Mission S1 KIT
Jakub Mazur - Pon Lip 03, 2006 8:23 am " />Witam Planuje start tym modelem w zawodach wyglada bardzo dobrze zarowno na fotkach jak i na zywo. http://www.rcworld.pl/shop/index.php?pr ... prod_id=30 Model jest wykonany bardzo dobrze z wysokiej jakosci materialow, a do tego ma niezwykle atrakcujna cene. Prosil bym o opinie doswiadcznych modelarzy na temat tego modelu, palunje go wystawic do DTM540 albo do DTMstandard. Mysle ze to doskonala konstrukcja jak na poczatek ale i na dalsza "kariere" w wysciagach poniewaz model jest wyposarzony w dyferencjaly kulkowe, aluminowe montowanie silnika, doskonaly uklad modelu tzn - silnik w srodku, dziury na akku. Do tego jest pelen asortyment tunningu tzn aluminowe bulkheady, tytanowe szafty, 5 rodzajow sprezyn, alu radiator silnika, tytanowe kielichy, aluminowe amortyzatory i hexy. Mysle ze to calkiem ciekawy model - jakie jest wasze zdanie drodzy koledzy? marian.kala - Nie Sie 20, 2006 6:37 pm " />Może ja pomogę ci się w tym rozeznzć,a więc model o którym piszesz w wersji taniej napewno nie nadaje sę do klasy dtm st i 540,gdyż w tych klasach większość zawodników jeżdzi wszędzie tylko nie do przodu i oberwą ci w tym modelu wszystko.Natomiast wersja tuningowa kosztuje już prawie tyle co dobre sprawdzone podwozia znanych firm, które widać na arenach światowych i europejskich.Jeśli chcesz model,to zgoda jeśli chcesz startować w zawodach no to widzę to blado. Michał Olech - Nie Sie 20, 2006 7:01 pm " />Jak się nie nadaje jak się nadaje Wprawdzie w klasie Standart i nawet 540 jeżdzą "fajniejsze" modele to jeżdżą także np. TT-01 [częściej jednak w 540, jakoś TTtki nie widzę w Standarcie ] Płyta węglowa niby, można próbować startować w 540. Lord - Nie Sie 20, 2006 7:38 pm " />Michał, sam mi pisałeś, że do 540'stki nadaje się każdy model on-road w skali 1:10 i oczywiście musi byc elektryczny Michał Olech - Nie Sie 20, 2006 7:40 pm " /> ">Michał, sam mi pisałeś, że do 540'stki nadaje się każdy model on-road w skali 1:10 i oczywiście musi byc elektryczny Bo się nadaje, tylko oczywiście lepsze modele mają napewno jakieś większe szanse, zależy też jaki kierowca Jacek Starostecki - Nie Sie 20, 2006 8:43 pm " />p.Marianie chyba zapomniał pan na jakich modelach robiono mistrza polski w klasie ST, widziałem tam jedynie plastik tylko kierowca miał ręke a nie węgiel na pokładzie Karol Janiak - Pon Sie 21, 2006 11:10 am " />Też sie zastanawiam nad kumnem tego modelu na zawody. Ale jak nie nadaje się to jaki inny, dostępny w Polsce, z częściami dostępnymi za podobną cene? (50zł +/- ) ? EDIT: A np. ten model? Aluminiowe podwozie i takie bajery http://www.model-fan.com.pl/index.php?d=produkt&id=1043 Albo taki http://www.model-fan.com.pl/index.php?d=produkt&id=129 Michał Olech - Pon Sie 21, 2006 12:20 pm " />Heh, konstrukcja podwozia jest aluminiowe, nie jest jasno napisnane że podwozie jest z aluminium. Kup może jakiś lepszy model używany (Asso TC3/TC4, Yokomo SD SSG, X-Ray T1R, T2, T2R, itp.) marian.kala - Pon Sie 21, 2006 1:09 pm " />zkontaktuj się z p.J.Ochocińskim z Łodzi może on ma dla ciebie rozwiązanie andropow - Pon Sie 21, 2006 1:12 pm " />W Vanguard'zie sypia sie dyfry, to chyba najwiekszy jego grzech. TS4e V2 - jest niezlym modelem - aluminium to uper-dec i chyba obudowy amortyzatorow, wada pewnie bedzie waga - nie jest on najlzejszy, ale za ta cene jest naprawde niezly - bardzo ciekawa konstrukcja i dobrze wykonana. Minusem obydwu modeli jest brak lozysk i sredniawy dostep do czesci zamiennych. marian.kala - Pon Sie 21, 2006 1:34 pm " />tak p.Jacku S.ja też widziałem polskiego zawodnika który nie tuningową Tamiją, top stok ,robił więcej okrążeń niż pan najnowszym RDX,a co śmieszniejsze to Tamija miała regulator mechaniczny,ale widziałem bardzo wielu początkujących modelarzy którzy po pierwszym biegu jechali do domu bo model był tak zniszczony ze był nie do odtworzenia.I nie ma porównania modelu plastykowego z modelem węglowo-tytanowym,konstrukcje węglowe są bardzo sztywne a zarazem bardzo lekkie i super wytrzymałe,a co za tym idzie odporne na odkształcenia i zwichrowania. Choć widziałem i te modele połamane,lecz są to naprawdę wyjątki. Tak że p.Jacku nie tylko ręka ale i pieniądze,doświadczenie,a niejednokrotnie spryt decyduje o tym jakie kto osiągnie wyniki. Artur Dzierzęcki - Pon Sie 21, 2006 2:28 pm " /> ">Tak że p.Jacku nie tylko ręka ale i pieniądze,doświadczenie,a niejednokrotnie spryt decyduje o tym jakie kto osiągnie wyniki. No, wreszcie Marianie powiedzialeś coś konkretnie. Karol Janiak - Pon Sie 21, 2006 3:37 pm " />No to wkoncu opłaca się kupić tego Missiona S1? Jakub Mazur - Pon Sie 21, 2006 8:04 pm " /> ">No to wkoncu opłaca się kupić tego Missiona S1? Za te cene oczywiście, że tak. Konstrukcyjnie przewyzsza wszystkie modele w tym przedziale cenowym, a tak jak pisalem w pierwszym poscie, nie wszystkie czesci to plastik (głównie karbon i alu dobrej jakosci), a wiele da sie zmienic na tytan ustawicznie pokolei, jednak mysle ze nie trzeba, wystraczy omijac tych co jezdza zygzakiem, jechac szybciej, a to Mission napewno potrafi. Mysle, że wyposażony w silnik 540 będę walczył w dtm540 i mam nadzieje z sukcesami i zapraszam innych napewno model będzie dawał satyfsakcje. I nie należy się nastawiać jak Pan Marian, że destruktorzy wszystko połamią. Ekipa RCWORLD.pl zapewni na zawodach support części dla zawodników więc to też duży + tego modelu. Michał Olech - Wto Sie 22, 2006 8:10 am " /> ">No to wkoncu opłaca się kupić tego Missiona S1? Za te cene oczywiście, że tak. Konstrukcyjnie przewyzsza wszystkie modele w tym przedziale cenowym, a tak jak pisalem w pierwszym poscie, nie wszystkie czesci to plastik (głównie karbon i alu dobrej jakosci), a wiele da sie zmienic na tytan ustawicznie pokolei, jednak mysle ze nie trzeba, wystraczy omijac tych co jezdza zygzakiem, jechac szybciej, a to Mission napewno potrafi. Mysle, że wyposażony w silnik 540 będę walczył w dtm540 i mam nadzieje z sukcesami i zapraszam innych napewno model będzie dawał satyfsakcje. I nie należy się nastawiać jak Pan Marian, że destruktorzy wszystko połamią. Ekipa RCWORLD.pl zapewni na zawodach support części dla zawodników więc to też duży + tego modelu. Co do ostatniego, napewno pomoże to początkującym, jeżeli coś im się złamie, itp. szybko będzie miała dostęp do części. Może RCWorld sprowadzi także inne modele + części których niema w Polsce? [Np. Yokomo, podono świetne modele, ale w PL niema części ] Karol Janiak - Wto Sie 22, 2006 9:02 pm " />A klasa dtm540 jest na zawodach w łodzi? Jakie są jej zasady bo w dziale przepisy nei moge się doszukać EDIT: AA, już mam, chodzi o klase nazwaną w 'przepisach' jako "N 2wd,4wd"? Michał Olech - Śro Sie 23, 2006 6:48 am " /> ">A klasa dtm540 jest na zawodach w łodzi? Jakie są jej zasady bo w dziale przepisy nei moge się doszukać EDIT: AA, już mam, chodzi o klase nazwaną w 'przepisach' jako "N 2wd,4wd"? Niewiem czy jest na zawodach w Łodzi, to jest bardziej klasa 540, niektórzy mówią że to nie DTM, ale to tylko kosmetyka jeżeli chodzi o nazwę No 540 to raczej nie 2wd albo 4wd (to chyba bagusy ). Pozatym przepisy są nie aktualne, zjedź na dół i tam masz Pobierz przepisy techniczne na 2006 rok, ściągnij je, będą tam przepisy co do 540 bądź do DTM Standart, jedyna różnica między DTM Standart a 540 to to, że w 540 używamy 3 silników: HPI Saturn, Traxxas Stinger bądź Tamiya Sport Tuned (23T). Polecam Saturna, prawie każdy na Saturnie jeździ. Karol Janiak - Śro Sie 23, 2006 10:00 am " />Dzięki, a możesz zapodać linka do saturna? Michał Olech - Śro Sie 23, 2006 10:03 am " /> ">Dzięki, a możesz zapodać linka do saturna? Proszę: http://www.hpi.pl/sklep/product_info.ph ... cts_id=574 Karol Janiak - Śro Sie 23, 2006 10:06 am " />ok, sciągnołem sobie te przepisy i tam sa klasy: E-18, E-12, E-10F, E-10 TOP STOCK, E-10 TC, ET-10, IC-10 TC, IC-8 Sport, IC-8 T, IC-8 Monster Truck Która to to 540 ? I gdzie są napisane przpisy co do modeli startujących w następujących klasach? Michał Olech - Śro Sie 23, 2006 10:08 am " /> ">ok, sciągnołem sobie te przepisy i tam sa klasy: E-18, E-12, E-10F, E-10 TOP STOCK, E-10 TC, ET-10, IC-10 TC, IC-8 Sport, IC-8 T, IC-8 Monster Truck Która to to 540 ? E-10 TC E-10 TC to 540, Standard, Open... Niedługo 540, Spec, Modified Karol Janiak - Śro Sie 23, 2006 10:11 am " />A jaką zembatke na atak polecacie? Michał Olech - Śro Sie 23, 2006 10:19 am " />Zależy jaki masz model, ja mam w Asso TC3 [moduł 48p] atak 32T, odbiór 72T, czyli 5.63. Patryk Raczyński - Śro Sie 23, 2006 12:02 pm " /> ">Zależy jaki masz model, ja mam w Asso TC3 [moduł 48p] atak 32T, odbiór 72T, czyli 5.63. model nie ma nic do rzeczy,ma natomiast przelozenie wewnetrzne. Nigdy nie dobierzesz jednej zebatki na ktorej bys caly czas jezdzil. Zapytaj sie osoby ktora ciut wiecej sie zna i jezdzi w tej klasie jakie przedzialy przelozen sa uzywane i na tej podstawie kup kilka zebatek. |