ďťż
Serwis LRP w Polsce




baggus - Czw Sie 14, 2008 11:44 am
" />Padła mi ostatnio na zawodach ładowarka lrp pulsar 3. Kupiłem ją w Polsce u oficjalnego dystrybutora czyli HPI więc napisałem odrazu do nich w tej sprawie. Poproszony zostałem o rozkręcenie ładowarki i zrobienie zdjęc wnętrzności. Dzisiaj dostałem odpowiedź, że na podstawie zdjęć nie mogą uznać gwarancji i trzeba wysłać towar do NIEMIEC. Wysyłka według cennika poczty polskiej około 50zł i oczywiście na koszt własny. Oczywiście zapytałem czemu mam wysyłac do Niemiec, skoro kupiłem ładowarkę w Polsce, otrzymałem odpowiedź, że takie mają procedury i jeżeli chce to mogę sie skontaktować z prezesem Flisiakiem, który jest na wakacjach i wraca za 2 tygodnie. Oto jak traktuje się klientów w HPI.

Jaki jest sens kupowania drożej produktów w Polsce, jeżeli i tak trzeba to wysyłac do Niemiec?!

Po prostu śmiech na sali z takim traktowaniem.




Draxan - Czw Sie 14, 2008 1:30 pm
" />hmm skontaktuj sie z odpowiednimi organami od spraw ochrony konsumenta. To co oni odwalaja to smiech na sali, kupujac u nic to ONI daja Ci gwarancje, jak chca to slac do niemiec to niech to sla na WLASNY KOSZT !! Zanies im to do sklepu, pieprznij na lade i tyle, oczywiscie wez dowod ze to zostawiles, bo to jest juz jawne przegiecie!



Adaś Brzoza - Czw Sie 14, 2008 1:34 pm
" />Troszki to dziwne kolega ma LRP silnik i mu sie popsół to wysłał do HPI i oni wysłali do Niemiec na Własny koszt



baggus - Czw Sie 14, 2008 2:03 pm
" />Draxan - nie będe jechał do łodzi za tym. Naprawie na własny rachunek za pare złotych, na moje oko to nie powinno być drogie.

Adaś - takie informacje dostałem po zadzwoneniu do hpi i rozmowie z gościem, który sie zajmuje gwarancją.

Gwarancja to ostatnia rzecz, która mnie trzymała przy kupnie elektroniki w Polsce. Miałem kupić regiel lrp, ale widze, że nie ma sensu.




Marcin Jasiński - Czw Sie 14, 2008 3:06 pm
" />Był ostatnio podobny temacik o spalonym reglu i historii gwarancji według HPI



Michał Bugajski - Czw Sie 14, 2008 4:11 pm
" />
">Był ostatnio podobny temacik o spalonym reglu i historii gwarancji według HPI

Tez miałem przejscia z polskim przedstawicielem hpi i po ok miesiacu sprawa wyjasniona, ale szkoda gadac jak to przebiegło.



Adaś Brzoza - Czw Sie 14, 2008 5:03 pm
" />
">
Adaś - takie informacje dostałem po zadzwoneniu do hpi i rozmowie z gościem, który sie zajmuje gwarancją.


Czyli dobrze powiedziałem czy nie



Jakub Kusiewicz - Czw Sie 14, 2008 6:51 pm
" />
">
Adaś - takie informacje dostałem po zadzwoneniu do hpi i rozmowie z gościem, który sie zajmuje gwarancją.


Czyli dobrze powiedziałem czy nie

Kurde...mógłbyś przestać nabijać sobie posty jakimiś *****ókami??
Powered by WordPress, ©