ďťż
Serwo do Sava 4.6




Jaan - Nie Cze 29, 2008 8:38 pm
" />Zgodnie z tym co pisaliście wcześniej padło mi serwo skretu. Znalazłem http://www.helipad.pl/index.php?product ... rod_id=288

Czy nadaje sie do sava i czy wystarczy?




HPI Polska - Nie Cze 29, 2008 9:30 pm
" />http://www.lrp.pl/sklep/index.php?cPath ... =1&sort=4d



karolpenconek - Pon Cze 30, 2008 6:07 am
" />Serwo MG995 jest bardzo silne, jednak powolne i dużą bezwładnością przy nagłej zmianie kierunku. Napewno nadaje się do wolniejszych modeli terenowych, jednak jak spisze się przy większych prędkościach? Tego już niewiem



XAX - Śro Lip 02, 2008 5:43 pm
" />Witam
Na skręt godne zastanowienia są trzy serwa.

Najtańsze
Tower Pro MG-995R
moment: 9,4kg (4,8V); 11,0kg (6V)
prędkość: 0,17s (4,8V); 0,14s (6V)

W miarę tanie (powiedzmy ekonomiczne)
Blue Bird BMS 620
moment: 9,1kg (4,8V); 10,6kg (6V)
prędkość: 0,15s (4,8V); 0,13s (6V)

Bardzo wytrzymałe (ale może nie za szybkie)
HiTec HS 645MG
moment: 7,7kg (4,8V); 9,6kg (6V)
prędkość: 0,24s (4,8V); 0,20s (6V)

Oczywiście że są jeszcze inne serwa i firmy je produkujące ale dużo ludzi takie właśnie najczęściej używa.




Monster-Truck - Śro Lip 02, 2008 7:00 pm
" />Ja ze swojej strony również polecam Hiteca HS-645MG... Przejeździłem już na nim 11 litrów - w tym w bardzo trudnym terenie, czyt. błoto, woda, śnieg - i nic się z nim nie stało... Więc na prawdę polecam...



Chopper - Śro Lip 02, 2008 8:02 pm
" />TP995 mam na gazie i coś mi drga i piszczy zawsze... ale działa.
Na skręcie mam BB BMS630MG i daje rade super.



Jaan - Śro Lip 02, 2008 10:44 pm
" />Ok już załorzyłem Tower pro. Narazie jest ok zobaczymy jak bedzie za pare litrów.



Draxan - Czw Lip 03, 2008 2:53 am
" />No ja testowalem dzielnie towery pro kilka sztuk w moim muggy i powiem szczerze te serwa nie sa najwyzszych lotow (coz mozna sie spodziewac po serwie za 1 dolara...). Po jednej jezdzie serwo lapie duze luzy (skret), druga sprawa to dziwne dziweki jakie wydaje i niektore sztuki drgaja, serwo w momencie puszczenia nagle kola od skretow w apce, hmm "lata" na boki zamist poprostu wrocic na neutrala. Pozatym umylem model, starajac sie za bardzo nie lac po nim wody a i tak serwo hamulca/gazu (tez TP995) szlag trafil . Ogolnie, do zabawy jako najtansze rozwiazanie moze i ok, ale jak ktos sie spodziewa czegos lepsiejszego to radze wybrac cos innego .



Andrzej Trzeciak - Czw Lip 03, 2008 7:20 am
" />Ehh, jak można myć model nie wyjmując uprzednio serw??
Jeszcze jak myłeś pod ciśnieniem, to sprawdź łożyska:)

Od siebie polecam Sanwe Erg VB jakby TP padło Tobie



Draxan - Czw Lip 03, 2008 2:57 pm
" />Jak bym mial przed kazdym myciem wyciagac serwa to juz bym wolal nie myc tego modelu . Hmm czy ja wiem czy pod takim cisnieniem? Po prostu polewalem go tu i owdzie prysznicem i pedzlem czyscilem i tyle w zasadzie . Po serwach chlapnelo mi sie moze kilka razy i to na gazie szlag trafil (co mnie zalamalo zdeka...) ale na skrecie kompletnie nic sie nie stalo. Wiec pewnie mniej szczelna sztuka byla na gazie .



Jaan - Czw Lip 03, 2008 10:50 pm
" />Ten model jest bardziej ojca niż mój, więc nie ingeruje w to co kupił aczkolwiek sav zle sobie nie radzi. Jeszcze w tym miesiącu kupuje HB Lightinga wiec bede robił w nim po swojemu. Ojciec dosc delikatnie jeżdzi, ja preferuje częste odwiedzanie toru i jakies tam skoki więc nie będe kupował jakis tanich kich bo niestac mnie aby kupować 2 razy.
Powered by WordPress, ©