ďťż
serwo do stockowego TT-01... ale które??




yanki80 - Pon Gru 18, 2006 8:03 pm
" />TT-01
silnik standard
regulator elektr. standard wkładany do zestawów tamiya
aparatura traxxas TQ AM z odbiornikiem
generalnie stock nie licząc elemantów alumuniowych układu kier. łożysk itp

do powyższego potrzebuję dokupić serwo na skręt i tu moje pytanie...

1) Hitec HS-475HB - 71 zł
http://nastik.pl/hitec-hs475hb-p-509.ht ... e1fa139df8

2) Hitec HS-325HB - 49 zł
http://nastik.pl/hitec-hs325hb-p-504.ht ... e1fa139df8

3) BMS-620 - 69 zł
http://www.rcworld.pl/shop/index.php?pr ... prod_id=62

4) BMS-620MG - 89 zł (jakieś metalowe elementy)
http://www.rcworld.pl/shop/index.php?pr ... prod_id=63

jestem poczatkujący i tak sie zastanawiam czy do powyższego zestawu jest sens kupowania czegoś na styl serwa z poz. 1,3,4
czy może to wymienione w poz. 2 da sobie radę a ja i tak nie zauważyłbym różnicy między nimi wszystkimi??

druga kwestia czy wszystkie one będą pasowały gabarytowo do TT-01 i swobodnie będzie można je zamocować?

ogólnie nie wybieram się na mistrzostwa świata a potrzebuję czegos co spełni swoja rolę i będzie stosunkowo trwałe

(myślałem również o jeździe po szutrach - wszystkie z powyższych przetrzymają nieczystości z tym związane? a może jest w śród nich takie, które nada sie bardziej niz inne?)

chyba że polecicie cos jeszcze innego ale prosił bym odrazu o linki do produktu bo ta tematyka jest mo póki co zupełnie obca

pozdrówka

EDIT: widzę ze post został przeniesiony - fajnie że nie skasowany jak to napisano w ostrzeżeniu - napisałem go w "co wybrać" bo w mailu jaki dostałem przy rejestracji napisane było ze poczatkujący nowe tematy moze tworzyć jedynie w "od czego zaczac" "co wybrać" i komisie (wymieniłem z pamięci) - to tak w kwestii wyjaśnienia wyprzedzając ewentualne upomnienie admina...




mknet - Pon Gru 18, 2006 8:16 pm
" />Serwa firm renomowanych (Futaba, Hitec, Sanwa itd) za cenę do 50 zł wystarczą, ja w swoim Sprincie mam serwo Futaba S3003 i w zupełności mi wystarcza działa super, jest niezawodne jazda po błocie itd to nie dla niej problem. A na przykład w mojej Ofnie mam te same serwa (dostałem w zestawie) i są stanowczo za słabe koła nie skręcają w miejscu dopiero po podniesieniu ledwo chodzą. Teraz będę do niej musiał kupić serwo z metalowymi trybami bo te co jest na skręcie jest jedynie dobre do on-roada np. TT-01



Michał Erazmus - Wto Gru 19, 2006 9:43 am
" />W swoim TT-01 miałem 7 różnych serw i muszę powiedzieć, że jedyna różnica, jaką zauważyłem to szybkość skrętu na postoju i wytrzymałość na uderzenia. Podczas jazdy nie było żadnej różnicy. Jeśli jeździsz na silniku standard to nie rozwalisz tak łatwo zębatek od serwa. Na początek w zupełności wystarczy serwo najzwyklejsze standard. Możesz też zainwestować w HS-475HB. Mam takie i muszę powiedzieć, że jest bardziej wytrzymałe.
Powered by WordPress, ©