ďťż
serwo w M18 i układ kierowniczy.




KiT - Czw Lis 26, 2009 8:04 am
" />W M18 na węglu (chyba konwersja Patek) mam włożone serwo Hitec H82MG bez SS.
Co do prędkości serwa to nie ma większych zastrzeżeń, natomiast nie podoba mi się fakt, że auto myszkuje po wyjściu z zakrętu. Wahacze na przodzie są 12st. Serwo na pewne niewielkie luzy na przekładniach, ale nie jestem przekonany, że to jest to. Oporów w układzie przeniesienia brak. Jazda jest na piankach. Zwrotnice i półosie alu, dyferencjały kulowe.

Co powinienem zrobić, młodszy dostaje już furii bo jak mówi model nie chce jechać prosto.




Szymon Madziara - Czw Lis 26, 2009 12:27 pm
" />Są 2 opcje:
1. Padła elektronika w serwie i nie trzyma neutrum ( typowe dla serw hiteca w 1/18 bez SS)
2. Zbieżność z tyłu zbyt duża, proponuje 2.5*



KiT - Czw Lis 26, 2009 2:11 pm
" />tyłowi niewiele trzeba by wyprzedzić przód przy przyhamowaniu.



Grzegorz Kopertowski - Czw Lis 26, 2009 2:27 pm
" />Jeżeli na prostej jedzie dobrze to z serwem raczej wszystko ok. Jakie opony? Smarowane? Większa zbieżność z tyłu stabilizuje model w zakrętach i przy hamowaniu, z przodu poleciłbym jednak koła ustawić rozbieżnie, przy zbieżnym przodzie rzuca modelem (stara się go na siłę "wyprostować" nawet w zakrętach)




KiT - Czw Lis 26, 2009 2:59 pm
" />to pianki i trzymają nieźle ale smarowane, w stusunku do 1:10 widzę, że serwo spokojnie pracuje na 1/3 zakresu.



Szymon Madziara - Czw Lis 26, 2009 3:24 pm
" />A pro po regulacji zbieżności:
http://www.teamxray.com/teamxray/news/n ... Correction

Jeżeli serwo jest ok to proponuje poszukać na stronie xraya setupów jakiś i dostosować jeden do siebie. Najlepsze są te od team driverów.



Grzegorz Kopertowski - Wto Gru 08, 2009 6:00 pm
" />Piszę trochę z opóźnieniem ale ostatnio podczas zawodów miałem bardzo podobną sytuację, tył chciał wyprzedzić przód, powodem była bardzo słaba przyczepność. Aby choć w pewnym stopniu zapewnić większą przyczepność smarowałem opony(przód 50 tył 35) jakieś 40 minut przed biegiem, wykręciłem z tyłu dwie zewnętrzne śrubki w górnej płycie (Multi-Flex), amortyzatory z tyłu w pozycji soft (na zewnątrz) oraz trochę zwiększyłem prześwit- pomogło.



KiT - Śro Gru 09, 2009 8:02 am
" />to przód mam 38 czyli spokojnie mogę założyć coś twardszego... sprawdzę co się dzieje jak smaruje tylko tył

Czy mogę poprosić o podanie długości orczyka serwa w M18/M18Pro jaki stosujecie?
Powered by WordPress, ©