ďťż
serwo w savie




Monster-Truck - Sob Paź 20, 2007 3:04 pm
" />witam, dzisiaj jezdzilem modelem w miejscu w ktorym prawie zawsze jezdze... czyli przed domem... Jezdze i jedze i tu nagle (po 5 minutach jazdy) serwo gaz/hamulec (hitec 625mg) w ogóle nie reaguje na moje "polecenia".. otworzyło przepustnice na maksa i model uderzył w ogrodzenie... konsekwnecja tego jest złamane to http://www.lrp.pl/sklep/product_info.ph ... cts_id=293 oraz zgubiłem dogbona http://www.lrp.pl/sklep/product_info.ph ... cts_id=200 i razem te czesci kosztuja prawie 70 zł.... i teraz moje pytanie dlaczego to serwo sie tak zachowało? dodam ze pakiet w odbiorniku był naładowany w aparaturze tez... na pewno nie zamoczyłem go bo jedziłem tylko po suchyb szutrze....

p.s.
gdy podszedłem do modelu zauwazyem ze własnie to serwo okropnie drga...
a serwo na skret (hitec 645mg) zachowuje sie normalnie...

Pozdrawiam i mam nadzieje ze nie czeka mnie wymiana serwa




Piotr Krzyżanowski - Sob Paź 20, 2007 3:06 pm
" />a ja sie obawiam, ze serwo do wymiany

jak to w Hitec'ach bywa - zesmolone

pozdrawiam



Monster-Truck - Sob Paź 20, 2007 3:14 pm
" />aha a jakie bys proponawał serwo własnie na haz/hamulec musi byc oczywiscie niezbyt drogie....

Pozdro



Piotr Krzyżanowski - Sob Paź 20, 2007 3:17 pm
" />Najpierw odczekaj troche, mozesz serwo otworzyc i przesuszyc. jak nie pomoze, to do wymiany

co to znaczy niezbyt drogie?




Monster-Truck - Sob Paź 20, 2007 4:13 pm
" />ale ja juz mowilem serwa nie zamoczyłem bo model stał 2 miesiace w suchym garazu w pudle kartonowym.... i dopiero dzisiaj pierwszy raz jezdzilem od tych 2 miesiecy.... wiec raczej sie nie zamopczyło....

p.s.
niezbyt drogie - to znaczy w granicach 100zł

pozdro



Erik Turlejski - Sob Paź 20, 2007 4:13 pm
" />Może ktoś Ci czymś wlazł na kanał, albo jakieś zakłócenia ?



Monster-Truck - Sob Paź 20, 2007 4:19 pm
" />własnie nie wiem w poblizu raczej nie ma nic co mogłoby to zrobic jutro zobacze to serwojak bedzie dalej drgac toz naczy ze do wymiany jak nie to mogły to byc zaklocenia warte 70 złotych...

EDIT:
Znalazłem jakies nowe serow co było dołaczona razem z aparatura Hitec Agressor FM Nazywa sie ono : Hitec HS-325HB
Mam nadzieje ze powinno wystarczyc bo staree serwo (Hitec 625mg) hamowało sava bardzo dobrze...

pozdro



Monster-Truck - Nie Paź 21, 2007 7:49 pm
" />sory za post pod postem ale temat ucichł a ja potrzebuje odpowiedzi dosyc szybko...

wiec jeszcze raz czy to serwo bedzie dobre do sava na gaz/hamulec: Hitec HS-325HB ?

Pozdro



Tomek Trzos - Pon Paź 22, 2007 6:44 am
" />
">sory za post pod postem ale temat ucichł a ja potrzebuje odpowiedzi dosyc szybko...

wiec jeszcze raz czy to serwo bedzie dobre do sava na gaz/hamulec: Hitec HS-325HB ?

Pozdro

Wsadź to serwo i sam zobaczysz



Rafał Iłendo - Pon Paź 22, 2007 1:02 pm
" />jest za słabe. Polecam z Hiteców HS 645mg bądz wyżej. P.S. mam minimalnie uzywane na sprzedaz pisz pm jakby co



Monster-Truck - Pon Paź 22, 2007 1:16 pm
" />Powinno raczej wystarczyć... Ma prawie 4kg i 0.15sec przy 6V....

Dobra seerwo wystarczy czesci zamowione ale ja wciaz nie wiem dlaczego to serwo nagle zglupiało

pozdro



Jakub Żebrowski - Pon Paź 22, 2007 3:02 pm
" />Spaliłeś je (sam mam pare hiteców na sumieniu, na gaz nie polecam hiteców, zresztą na gazie serwa się dość często palą nie wiem czemu)

Serwo będzie za słabe, ja w buggy mam 14kg na gazie 24 na skrecie



Mateusz Jura - Pon Paź 22, 2007 3:28 pm
" />Duży nadmiar, w baggusie mozna smigac bez problemów na 8kg (oczywiscie z dobrego serwa), na gaz starczy 5-6 kg (byle było szybkie i miało metalowe zęby), chociaz ja cały sezon przejezdzilem na standarcie Graupnera 3 kg i dawało rade dużo lepiej niż sHitec 645.



Jakub Żebrowski - Pon Paź 22, 2007 3:43 pm
" />Wiem że nadmair
Ja preferuje serwa co mają 0.15 bez obciążenia wiec kierowałem sie tym a ze miałem na jedno kase a drugie no cóż brałem pod czas i nie patrzyłem na uciag i tylko takie było



Mateusz Jura - Pon Paź 22, 2007 5:09 pm
" />Mam sanwe erg-vb na skrecie 0.10s i nie narzekam, na gaz wrzuce na nowy sezon cos szybszego, może erg-vr 0.07s.



Jakub Żebrowski - Pon Paź 22, 2007 5:45 pm
" />Ja mam na skręcie Hiteca 5955 a na gazie BlueBirda 630MG nie śmiać sie to jedyne serwo co wytrzymało mi więcej niż niecałe jedne zawody!!



Monster-Truck - Pon Paź 22, 2007 7:06 pm
" />
">Spaliłeś je (sam mam pare hiteców na sumieniu, na gaz nie polecam hiteców, zresztą na gazie serwa się dość często palą nie wiem czemu)

Serwo będzie za słabe, ja w buggy mam 14kg na gazie 24 na skrecie


Tzn. ze Tobie tez model uciekl i dopiero jak w cos walnał i sie przewalil na plecy to go zlapales?

p.s.
jest jeszcze cos takiego z tym serwem ze jak dodaje gazu to hamuje a po chwili wraca na dodawanie gazu... tak jakby wariuje....

pozdro



Jakub Żebrowski - Wto Paź 23, 2007 8:09 am
" />Na gazie stawało serwo i tyle
Jade, jade i model nie jedzie (miałem szczęście ze paliły sie w neutrum)



Monster-Truck - Wto Paź 23, 2007 12:33 pm
" />ale po tym spaleniu serwo ci dalej dzialalo ale "glupiało" ?



Wojtek Sadowski - Wto Paź 23, 2007 1:15 pm
" />
">Na gazie stawało serwo i tyle
Jade, jade i model nie jedzie (miałem szczęście ze paliły sie w neutrum)


No sorry, w Piasecznie jak śmignąłeś w namiot na zakręcie to koledzy mało ze strachu nie poumierali



Jakub Żebrowski - Wto Paź 23, 2007 1:28 pm
" />Spalone = spalone, śmierdzi, wsyztsko czarne, itp itd.

Wojtek nie czepiaj się jechałem wtedy bez trybów ale to i tak na małym gazie jechałem w was



Adam Paprota - Wto Paź 23, 2007 1:43 pm
" />
">Spalone = spalone, śmierdzi, wsyztsko czarne, itp itd.

Wojtek nie czepiaj się jechałem wtedy bez trybów ale to i tak na małym gazie jechałem w was

A ja niestety jako mechanik Kuby musiałem łapać model.Ale sie na biegałem .Najpierw na prostą bo zaczą kręcić "bączki" a potem pojechal w długa prosto w namiot... i zgasiłem go .



Jakub Żebrowski - Wto Paź 23, 2007 2:05 pm
" />Chyba wolałeś żebym kręcił bączki niż uciekał przed tobą



XAX - Wto Paź 23, 2007 2:13 pm
" />Serwo na gazie pada głównie z powodu dwóch rzeczy. Większość ludzi nie ma możliwości ustawienia na apce skrajnych wychyleń serwa (słabe wersje aparatur) lub co gorsza nie chce im sie lub nie wiedzą ze mają taką możliwość ustawić aparaturę. Jeżeli się to zaniedba to szybko pada elektronika lub zębatki w serwie (jak są plastikowe) bo serwo dochodzi do maksymalnego otworzenia przepustnicy lub hamulca a ponieważ jest źle ustawione to zamiast zatrzymać się w takiej pozycji to dalej ciągnie co owocuje głównie przeciążeniem elektroniki i silnika.

Druga sprawa to zawsze bierz serwo z metalowymi zębami. W przypadku Hiteca z końcówką MG. HB ma plastikowe zębatki z łożyskami kulkowymi czyli jak nie spalisz serwa to może polecieć ci zębatka jak je przeciążysz.
Powered by WordPress, ©