ďťż
SH 21 p8 czy SH 28 p6?




Michał_DT - Pią Gru 07, 2007 9:54 pm
" />Witam,

Mam bardzo mało czasu na wybór silnika więc stworzyłem nowy temat i proszę o chwilowe nie kasowanie go.
Mam możliwość zakupu go z USA.
Mam truggy 1:8.
Na początku się napaliłem na silniki RB, ale tam takich w ogóle nie sprzedają (przynajmniej w sklepie w którym kupuję). :/

W końcu wybrałem SH Engines.
Tak sobie myślę czy .21 P8 da radę w TRUGGY? Czy jednak .28 P6?
Zależy mi jednak żeby mieć kopa od samego dołu tak jak mają silniczki własnie 3,5cm(buggy), dlatego też rozważam kupno .21

Tak w ogóle to jakoś nie jestem przekonany do tego .21 w truggy bo mi się wydaje że to jakoś dziwnie taki mały silniczek do tragusa (troche to bedzie dziwnie wyglądało)

P.S. Znacie ludzi którzy jeżdżą dużymi modelami (np. truggy, monster) z silnikami własnie .21?

proszę o pomoc
Pozdrawiam
Michał




Jakub Żebrowski - Pią Gru 07, 2007 10:08 pm
" />W monsterach .21 nie ale w truggy jak najbardziej. Wymiarowo się nie różnią .21 od .28, tylko wnętrzem i wyglądem



Michał_DT - Pią Gru 07, 2007 10:11 pm
" />Ok, ale co bys polecał?
tego SH .21 P8 (2,7km sporo mniej niż 28 P6 który ma 3,8km...)
czy jednak .28 P6?

P.S.
Zauważyłem że są co najmniej dwie wersje tych .21 P8:
- 21"XB1"P8 (ten właśnie mogę kupić w USA za 170$
- oraz 21"XB3"P8 - może ten jest dużo lepszy czy one raczej mają małe zmiany między sobą?

Pzdr



Jakub Żebrowski - Pią Gru 07, 2007 10:14 pm
" />Jeżeli chodzi o SH to .21 będzie miała wielkie problemy.

Weź P6 lub P8 ale z .28 (SH)




Michał_DT - Pią Gru 07, 2007 10:23 pm
" />Niestety nie mam możiwości kupienia SH 28 P8 chociaż bardzo bym chciał (w USA go nie sprzedają. Jest tam tylko SH 28 P6).
A czy jest między nimi duża różnica w osiągach (P6 a P8 ) eksploatacji itd. i czy jest to w ogóle DOBRY wybór?



Tomek Trzos - Sob Gru 08, 2007 7:02 am
" />Nie ma wielkiej przepaści osiągów między p6 a p8.



Jakub Żebrowski - Sob Gru 08, 2007 10:21 am
" />Dokładnie weź .28 P6



Michał_DT - Sob Gru 08, 2007 11:39 am
" />Dobra, dzięki
A wiecie może na jakich silnikach jeżdżą teamowcy z RcWorld.pl?



Mateusz Jezierski - Sob Gru 08, 2007 11:41 am
" />Zalezy kto.



Bartosz Giza - Sob Gru 08, 2007 11:41 am
" />Stawiam na Hypery i Force od Ofny ;]



Michał_DT - Sob Gru 08, 2007 12:04 pm
" />Wygrani z 6 godzinnego nocnego wyścigu w Piasecznie

Michał Tronowski
Tomasz Ostrowski
Michał Zieliński

Jak przyspieszali to im się przód chciał od podłoża oderwać.
Moc mieli w każdym zakresie obrotów.
To raczej na 90% nie mogły być STANDARDOWE silniki Ofny...

Pzdr



Jakub Żebrowski - Sob Gru 08, 2007 12:59 pm
" />Zieliński - RB C6
Ostrowski - RB 728 (ale nie jestem 100% pewny)
Tronowski nie wiem



Michał Zieliński - Sob Gru 08, 2007 1:02 pm
" />Tronowski Jammin .28 TR + JP3
Zieliński c6B7 + 2045
Ostrowski TM 928 +2045



Tomasz Ostrowski - Sob Gru 08, 2007 6:11 pm
" />nie wiem czy .21 to dobry wybór do truggy, przynajmmnie dla mnie to troche za mało
pogoniłem jammka na axe rossi mamba .21 i do TM928 nie ma porównania.

obecnie moja mamba może być na sprzedaż, nawet z tłumikiem JP-3
nie będę się drożył ...



Michał_DT - Wto Gru 11, 2007 9:48 pm
" />....
Dobra. Kupuję jednak z Polski, bo w USA kosztuje 135$ (silnik) + 15 $ (przesyłka) = 375zł (gdy $ = 2,5zł). W Polsce mogę go mieć za 410zł więc dam sobie spokój.
Skoro w PL to wziąć P6 czy P8 (warto w ogóle)? (pytam o P8 bo w USA w ogóle go nie sprzedają i to jest z kolei 2gi argument za zakupem w PL)



Tomasz Ostrowski - Wto Gru 11, 2007 11:37 pm
" />P8 ma dwa porty wiecej, kręci więcej obrotów i będzie bardziej elastyczny niż P6
P8 to nic innego jak LRPZ28Spec3

tylko jesli to ma być do truggy to trzeba silnik odpalany z boxa. W tej wersji ten sam silnik będzie sie rozkręcał spokojnie o 5tys wiecej.



Michał_DT - Śro Gru 12, 2007 4:13 pm
" />odpalany z boxa będzie miał 5 tys większe obroty niż np. Z SZARPANKI czy ROTO?
Według mnie to chyba nie ma wpływu na silnik i jego obroty?
Może się myle....

Pzdr



Andrzej Trzeciak - Śro Gru 12, 2007 4:27 pm
" />Z szarpanki i roto sa mniejsze obroty



Jakub Wroński - Śro Gru 12, 2007 5:41 pm
" />Silniki na szarpanke i roto mają takie same obroty a na startboxa większe.
p6 na startboxa jest nawet tanszy 409zł.



Tomasz Ostrowski - Śro Gru 12, 2007 5:47 pm
" />
">odpalany z boxa będzie miał 5 tys większe obroty niż np. Z SZARPANKI czy ROTO?
Według mnie to chyba nie ma wpływu na silnik i jego obroty?
Może się myle....

Pzdr


mylisz się
silnik odpalany ze start boxa nie ma one waya, który go "przytrzymuje", tylko mało który producent o tym mówi
Powered by WordPress, ©