ďťż
Silnik bezszczotkowy!
Koskiu69 - Sob Cze 30, 2007 2:29 pm " />Witam! Czy ten silnik uda mi się zamontowac do samochodu w sklali 1/10(df-03):D http://www.allegro.pl/item209703918_sil ... ro_pl.html I czy da się nim normalnie jezdzic off-road-em Pozdrawiam czaja007 - Nie Lip 01, 2007 7:50 am " />To jest silnik do modeli latających. Ten silnik raczej nie nadaje się. Patrz ile robi obrotów. - Rpm/v(Kv): 3100 zwykły blaszak robi około 20000 obrotów. amonsul - Nie Lip 01, 2007 10:13 am " />żeby blaszak tyle wykręcił to trzeba być naprawde wieżącym człowiekiem. (to sa obroty bez obciązenia i do tego zawyzone) co do tego silnika to niewiem czy wytrzyma obciązeie masą modelu czy nie bedzie do tego za słaby. pozostaje jeszcze problem regla do niego, lotniczy sie nienadaje (brak hamulca i charakterystyka pracy inna, oraz brak wstecznego) jak dopasujesz regiel pewnie po delikatnych przeróbkach mocowania uda ci sie go upchnąc w modelu. a czy pojeżdzi to, to juz empirycznie trzeba sprawdzić. Koskiu69 - Nie Lip 01, 2007 10:29 am " />Oki! DZx A jaki silnik bezszczotkowy proponujecie do modeli 1/10 do 70$ Np. C-4 etc. Daniel Rzeszutko - Wto Lip 03, 2007 7:53 pm " />a masz regulator do tego? silniki chodza w granicach 100$ Rafał Piesio - Śro Lip 04, 2007 5:21 pm " /> ">Patrz ile robi obrotów. - Rpm/v(Kv): 3100 zwykły blaszak robi około 20000 obrotów. rpm/v znaczy obrotów na wolt - teraz tę liczbę pomnóż przez przyłożone napięcie - np. 7,2 albo 12 V (ten silnik bezproblemowo przyjmie napięcie 12V) i wtedy będziesz wiedział ile obrotów robi ten silnik na minutę. pomogę Ci i napiszę, że odpowiednio będzie to: 22320 i 37200 obrotów na minutę. co do silnika - to, że jest to silnik do samolotów nie jest problemem (poza tym, że nie jest szczelny i do środka wpadałby kurz i piach), bo to liczy się to jaki masz regulator, a nie silnik, ale jest to silnik za mały do modelu 1/10 - 13 amperów i 40 gram wagi - to dobre do mikro, ale nie do 1/10. Poza tym rozstaw otworów na śruby mocujące też by nie pasował... HPI Polska - Śro Lip 04, 2007 5:37 pm " />Silniki elektryczne LRP |