ďťż
Silnik do driftu




Karol Janiak - Wto Sty 23, 2007 9:06 pm
" />Witam

Czytałem troche na forum na ten temat ale w sumie wacham sie. Chciałbym driftować elektrykiem bez żadnej taśmy na kołach ani na żardnych rurkack pcv lub abs. Jaki wybrać silnik. Myslałem na jakimś 15x1 lub 17x1 bo wydawało mi sie że będą dobre ale jak doczytałem się bardzo dobry do driftu jest niejaki Green Machine. Czy to prawda? Gdzie taki silnik dostane puki Rojna.pl "nie żyje"? A znacie może jakieś inne dobre silniki którymi nie miałbym większego problemu zerwać przyczepności? Wiem że dużo też zależy od przełozenia ale silnik też powinien mieć odpowiednie parametry a ja średnio się na nich znam.
Mam regulator Novak XRS Reversible Sport ESC.

Pozdrawiam




Jarek Poniatowski - Wto Sty 23, 2007 9:21 pm
" />Dobrym motorem będzie LRP 14x2 jest gdzies na HPI, poszukaj. Ma potęznego kopa, przynajmniej miał na akku GP 3300. Na kostce brukowej i slickach X ray T1r driftował jak opętany. Przełozenie to chyba 27 na ataku i 96 odbiór.



Karol Janiak - Wto Sty 23, 2007 9:29 pm
" />Tak ale mój regiel ma ograniczenie do 15 zwoi.



Jarek Poniatowski - Wto Sty 23, 2007 9:51 pm
" />Yhym, to moze poczekaj az Rojna odzyje i mozesz spróbowac Veno Fireball 17x1 Tanie w miare dobre silniki. Z resztą ile A stałego ma Twoj regiel ? Ja na reglu 35A targałem silnik 15x2 z zębatką 32 na ataku...




wrzech - Wto Sty 23, 2007 10:28 pm
" />Jakis czas temu nie mialem problemu z zerwaniem kol na silnik lrp gt3 turbo 14x2. A nawet moge powiedziec ze calkiem fajne drifty wychodzilya w szczegolnosci na zakurzonej nawierzchni.



Michał Bugajski - Śro Sty 24, 2007 9:24 am
" />
">Dobrym motorem będzie LRP 14x2 jest gdzies na HPI, poszukaj. Ma potęznego kopa, przynajmniej miał na akku GP 3300. Na kostce brukowej i slickach X ray T1r driftował jak opętany. Przełozenie to chyba 27 na ataku i 96 odbiór.

widac ze znasz sie na sprzecie i doradzasz... nie pierwszy post



Jarek Poniatowski - Śro Sty 24, 2007 2:24 pm
" />Tak, tak bo nie jezdziłem na tych ustawieniach modelem.. Moze Ty nim jezdziłes i wiesz lepiej ? Pisze to co wiem z własnych doswiadczen, a nie cos z kosmosu.. X ray swietnie latał na tym silniku.



Michał Bugajski - Śro Sty 24, 2007 3:17 pm
" />
">Tak, tak bo nie jezdziłem na tych ustawieniach modelem.. Moze Ty nim jezdziłes i wiesz lepiej ? Pisze to co wiem z własnych doswiadczen, a nie cos z kosmosu.. X ray swietnie latał na tym silniku.

ja nie wiem, bo nie bawie sie w typowy driffting, Enjoy sie pytał jaki silnik z ograniczeniem do 15T to taki ma regulator, wiec wystarczyło dodać ze ten silniczek co proponujesz jest ok, ale jego Novak tego nie pociągnie EOT



Jarek Poniatowski - Śro Sty 24, 2007 3:22 pm
" />Nie no wiesz, nie wiedziałem jakie ma ograniczenia ten regulator więc napisałem jaki bedzie najlepszy Co do Fireballa, mozesz spróbowac z tą 17'stką i jakąs małą zębatke na atak. Czemu np nie chcesz koł do driftu ? Bardzo fajna sprawa, kolega zrobił takie sam no na poczatku cholernie trudno opanowac model, ale jak sie wczujesz zabawa przednia



Karol Janiak - Śro Sty 24, 2007 8:20 pm
" />Nie chce mieć nakładek ani zadnej taśmy bo chce żeby było jak najrealistyczniej. Pożyczyłem używanego Matrix'a 27t , to jak nie bede miał śniegu na ulicy to ztestuje czy da rade. Na ataku mam 20 zębów a na odbiorze 86



GEX - Czw Sty 25, 2007 2:59 pm
" />na slickach :D:D Raczej przypadkowe poślizgi na piachu a nie drift przy takich silnikach
Powered by WordPress, ©