ďťż
Silnik do DTM standard
Grzesiu - Wto Gru 27, 2005 3:24 pm " />Witam ! Jaki polecilibyscie mi silnikdo klasy DTM standard ? mknet - Wto Gru 27, 2005 5:09 pm " />Do standartu kup Green Machine Pro 3 można go kupić na www.rojna.pl miałem go i świetnie daje sobie rade używałem go do driftu ale do wyścigów będzie idealny Piotr Krzyżanowski - Wto Gru 27, 2005 5:34 pm " />hmmm, no wlasnie. tez planuje wystartowac w DTM, tylko mam pytanie do tych, co juz tam startuja: co dla poczatkujacego w tej klasie lepiej?? DMT 540 czy standart. do tego jaki model najlpeij kupic do obu klas? i do profesjonalnego scigania bedzie dobry Green Machine Pro 3? i jaki regulator do tego kupic? suma za samo podwozie nie moze przekroczyc powiedzmy 1200zl , a regiel, to poradzcie jakie beda bardzo dobre, a ja sobie wybiore aha i jeszcze jakie serwo?? wiem ze musi byc bardzo szybkie. pakiet i ladowarke juz mam. aparatue tez i czy to wszystko co potrzebuje do startow?? : podwozie silnik regulator serwo pakiet ladowarka aparatura bylbym wdzieczny, jesli ktos mi profesjonalnie doradzi, bo nie chce kupic jakiegos badziewia Jakub Franek - Wto Gru 27, 2005 5:44 pm " />Ja ide do DTM 540 i mam Xraya T1R. Ja polecam wlasnie T1R lub T1FK'05 jak bedziesz chcial podam na PM maila do goscia ktory sprzeda NOwego za 8500 KC wiec okolo 1180 zl Chyba ze cena 1200 obejmuje silnik i regulator itd. Jezeli Tak polecam T1R, Co do silnika do 540 wybralem Traxxas Stinger (dzisiaj przyszedl ) Do standardu na wykladzine raczej bym wybral Blueprinted (jest na rojnie za 160 zl) a na asfalt ablo Green Machine 3 albo Trinity HorsePower (oba na rojnie po 139 chyba) Jezeli nie ma, podam namiary na znajomego ktory sprzeda nowego za jakies 130 zl. Regulator-szeroka gama, ja wybralem LRP Competition 1, myslalem tez nad uzywanym Competition 2 ale stwierdzilem ze nie jest porzebny az tak bardzo do Standardu a tym bardziej w 540, roznia sie tez nie wieloma rzeczami. Moim zdaniem regulatory licza sie dopiero w Openie. Serwo polecam raczej cyfrowe, moze byc uzywane znam namiary na serwo cyfrowe za 150 zl. Co do pakietu to radze miec min. 2, ale to zalezy jaka masz ladowarke? To jest moje zdanie jezeli sie myle poprawcie mnie Krzysiek Jaskot - Wto Gru 27, 2005 5:44 pm " /> ">hmmm, no wlasnie. tez planuje wystartowac w DTM, tylko mam pytanie do tych, co juz tam startuja: co dla poczatkujacego w tej klasie lepiej?? DMT 540 czy standart. do tego jaki model najlpeij kupic do obu klas? i do profesjonalnego scigania bedzie dobry Green Machine Pro 3? i jaki regulator do tego kupic? suma za samo podwozie nie moze przekroczyc powiedzmy 1200zl , a regiel, to poradzcie jakie beda bardzo dobre, a ja sobie wybiore aha i jeszcze jakie serwo?? wiem ze musi byc bardzo szybkie. pakiet i ladowarke juz mam. aparatue tez i czy to wszystko co potrzebuje do startow?? : podwozie silnik regulator serwo pakiet ladowarka aparatura bylbym wdzieczny, jesli ktos mi profesjonalnie doradzi, bo nie chce kupic jakiegos badziewia Temat jest o silniku a nie o całym wyposażeniu. Zapytaj się o konkretny silnik lub twój post zostanie usunięty. Piotr Krzyżanowski - Wto Gru 27, 2005 5:47 pm " />ok wiec jaki polecacie silnik do: DTM std i 540 Jakub Franek - Wto Gru 27, 2005 5:50 pm " /> ">Co do silnika do 540 wybralem Traxxas Stinger (dzisiaj przyszedl ) Do standardu na wykladzine raczej bym wybral Blueprinted (jest na rojnie za 160 zl) a na asfalt ablo Green Machine 3 albo Trinity HorsePower (oba na rojnie po 139 chyba) Jezeli nie ma, podam namiary na znajomego ktory sprzeda nowego za jakies 130 zl Moja odpowiedz juz znasz Tomek Massalski - Wto Gru 27, 2005 7:46 pm " /> ">ok wiec jaki polecacie silnik do: DTM std i 540 Ja polecam użyć opcji szukaj. Wtedy dowiesz się najwięcej. ROJNA - Śro Sty 04, 2006 9:12 pm " />Opcja szukaj nie zawsze jest najlepszym rozwiazaniem, technologia idzie do przodu, a posty pisane kilka miesiecy temu moga byc juz nie aktualne Mariusz Koziorowicz - Śro Sty 04, 2006 9:58 pm " />Wydaje mi się, że chodziło o miesięczny temat: http://rcauto.pl/forum/viewtopic.php?t=12549 ROJNA - Śro Sty 04, 2006 10:02 pm " /> ">Wydaje mi się, że chodziło o miesięczny temat: http://rcauto.pl/forum/viewtopic.php?t=12549 Wydaje mi sie, ze link podany jest do dzialu "dla zawodnikow" a tam nie kazdy ma dostep Mariusz Koziorowicz - Śro Sty 04, 2006 10:14 pm " />Wydaje mi się, że ten link daje wystarczającą odpowiedź dla "Grzesia" - założyciela tematu. W dziale "Dla zawodników" mogą pisać tylko "Zawodnicy", ale czytać go może każdy. ROJNA - Śro Sty 04, 2006 10:18 pm " />wszyscy ZAREJESTROWANI Mariusz Koziorowicz - Śro Sty 04, 2006 10:22 pm " />KAŻDY ROJNA - Śro Sty 04, 2006 10:32 pm " />Ciekawe, dopuki sie nie zaloguje nie mam dostepu do dzialu DLA ZAWODNIKOW, ale mam dostep do pozostalych. Mariusz Koziorowicz - Śro Sty 04, 2006 10:32 pm " />Moje niedopatrzenie. Też się wylogowywałem, ale automatycznie mnie logowało . "Grzes" jest zarejestrowany, więc będzie mógł czytać forum "Dla zawodników" więc problemu nie widzę. PS. Zwracam honor ROJNA - Śro Sty 04, 2006 10:38 pm " />Czytac, a brac udzial w dyskusji to duza roznica, poprostu wydaje mi sie ze forum sluzy do komunikacji a nie tylko czytania. Krzysiek Jaskot - Czw Sty 05, 2006 2:49 pm " />OK miało być o silnikach. Więc wyciągnąłem z tego tematu nazwy silników używanych przez zawodników: Trynity: GM3, Monster, P2K2 Team Orion: Core EPIC Binary 2 Proszę o wpisywanie w dalszej części tego tematu tylko nazw silników bez zbędnej dyskusji. ROJNA - Czw Sty 05, 2006 3:00 pm " />do tej listy nalezy dopisac siliniki firmy BROOD, beda raczej bardzo popularne wsrod zawodnikow |