ďťż
Silnik do Lightninga stadium SH/AXIAL ...




bartosz1992 - Nie Mar 29, 2009 6:04 pm
" />Pilnie potrzebuje silnika do Lightninga Stadium sport. Mam na oku :

Axial 28 Spec 1s

The 28 Spec 1s is a .28 cubic inch big block engine featuring a machined billet aluminum heat-sink head for extra cooling, dual bushing aluminum connecting rod, true ABC chrome sleeve construction for durability, and a three needle 8.5mm slide carburetor with a composite body for better performance at higher temperatures. The carburetor features a factory re-set line on the high speed needle, and flush needles making re-setting, to baseline factory specifications, quick and easy. There is also an optional Turbo Button head available.
This is a direct bolt-in replacement engine for any .21+ engine mount, and will accept most aftermarket shaft drive starting systems.
Specifications
Size .28cubic inch/4.6cc
Maximum RPM 36,000
Bore 18.6mm
Stroke 16.9mm
Construction ABC
Heat-sink Head Grey Anodized Aluminum

i SH PT2803-P6

Mega mocny silnik o pojemności 4.6 cm i ogromnych obrotach. Najlepsza pozycja dla posiadaczy monsterów i truggy chcących najlepszych osiągów dla swoich modeli. Sprawdzony i wytrzymały silnik o konstrukcji typu ABC.
Dane szczegółowe:

* pojemność: .28 (4.6)
* moc: 3.8 KM
* obroty max: 35000
* bore: 18.5
* stroke: 17
* ilość portów: 6
* ilość iglic: 2
* gażnik: slide
* waga: 350g
* wydech: rear
* pullstart: nie
* rodzaj świecy: 5
Carburetor 8.5mm Composite Slide Carb
Carburetor Adjustments 3 Needle, Flush Settings
Case Black Aluminum, Rear Exhaust
Connecting Rod Dual Bushing
Sleeve 8 port
Starting system Pullstarter
Recommended Glow Plug Cold-5 Power Plug

Oba sa w porownalnej cenie i do takiej kwoty silnika szukam. Prosze o propozycje, wskazowki, uwagi itd.

Zalezy mi na szybkiej odpowiedzi.

Pozdrawiam




Wiktor Sułek - Nie Mar 29, 2009 6:40 pm
" />Widziałem jak w modelu RCWróblika śmiga ten SH (tylko nie wiem czy P6 czy P8 akurat) - bardzo fajnie, mocy pod dostatkiem, podobno przy dobrym wyregulowaniu to 7,5 minut pojeździ, jak to Pan Jedliński określił "silnik nie do zaje**nia"

Pozdrawiam



Michał Kowalski - Nie Mar 29, 2009 6:47 pm
" />oddaje głos na silnik S.H. 28 p6 mam go w swoim monsterq no teraz model jest "nie do opanowania"
jak na silnik jest taniutki a przynosi duuużo frajdy
POZDRAWIAM



Łukasz Jedlinski - Pon Mar 30, 2009 9:11 am
" />to był silnik p6 jezdzilem w truggy p8 i powiem ze jak jest ustawiony ok to nie do opanowania modela swieca w nim była 5 nie do za...... jesli poprawnie bedzie dotarty:)




bartosz1992 - Pon Mar 30, 2009 1:00 pm
" />Mozna jeszcze jakies uwagi co do axial'a bo jade dzisiaj do sklepu i musze sie zdecydowac...a sprzedawca moze byc nie obiektywny



Draxan - Pon Mar 30, 2009 1:16 pm
" />http://www.amainhobbies.com/product_rev ... s_id/16858 - tu masz opinie kupujacych zagraniaca, ja osobiscie wybral bym raczej Axiala. Poprostu ot tak .

http://www.youtube.com/watch?v=aexvgNDaHC4 - filmik



Tomasz Gadnicki - Pon Mar 30, 2009 3:37 pm
" />Niedawno zamontowałem koledze Axiala .28 Spec 1s (z zieloną głowicą ) do lajta stadiuma. Silnik dobrze wykonany, posiada kompozytowy gaźnik taki sam jak w HPI K4,6 HO. Do wyboru dwie wkładki venturi: 8mm i 8,5mm. Jest mocny i ma przyzwoity apetyt na paliwo. Myślę, że spokojnie pociągnie model z 14z atakiem. Polecam
Pozdrawiam



bartosz1992 - Pon Mar 30, 2009 5:00 pm
" />Silnik kupiony...wybor padl na axial. Jeszcze nie uruchomiony czeka do weekendu...A mam pytanie?! Bedzie on silniejszy od np HPI 4.6 albo SH p6 ? nie znam sie na parametrach itd wiec pytam

A i jeszcze jedno pytanko do uzytkownikow Lightninga a moze i nie tylko. Mam zamiar kupic biale sprezyny do Lajta raczej chodzi mi o wyglad bo beda mi takie pasowaly ale jesli chodzi o amortyzacje itd to cos sie zmieni ?( seryjnie mam czarne)



Michał Witek - Pon Mar 30, 2009 5:04 pm
" />sh ma 6 portów a axial ma 8 portów zobaczymy czy mocniejszy dziś też kupiłem Axiala u Jacentego ;]



Draxan - Pon Mar 30, 2009 6:27 pm
" />Axial jest polecany jako silnik do MT z racji tego ze jest bardzo silny, wiec mysle ze mocy to wam nie bedzie brakowalo . Do tego biorac pod uwage jego obroty maxymalne to mysle ze bedziecie raczej wkladac male venturki w niego zeby obnizyc mu moc a przy okazji zmniejszyc zuzycie paliwa



Przemysław Staniewski - Pon Mar 30, 2009 8:38 pm
" />Dokładnie tak jak napisał Draxan. Axial nawet przelany potrafi opędzić HPI 4.6. Po dobrym wyregulowaniu też nie zauważyłem ,żeby uciekały mu modele z SH p6.
Ja w swoim truggy śmigałem nawet na ataku 15T i nie było problemu z przyśpieszeniem.



Łukasz Jedlinski - Wto Mar 31, 2009 8:07 am
" />buale sprezyny beda mieksze a co do lighta ja mam silniki sh 2008 i 2009 i maja nie duzy apetyt na paliwo i nie narzekam



bartosz1992 - Wto Mar 31, 2009 7:17 pm
" />Mam okazje kupic tłumik do Lightninga i do silnika Axial'a od Sava x4.6ss, bedzie dobry ?



Przemysław Staniewski - Wto Mar 31, 2009 8:39 pm
" />Nie wiem czy ktoś będzie w stanie odpowiedzieć jednoznacznie na to pytanie.
Osobiście testowałem Axiala z tłumikiem od RTR-ów ofny, z tłumikiem z MTA4 i nie było większych problemów.
Jedyne co zauważyłem np. na wydechu z MTA4 to delikatne przydławienie przy ostrym starcie z niskich obrotów. Na średnich i wysokich nie zaobserwowałem widocznej różnicy .



bartosz1992 - Śro Kwi 01, 2009 4:37 am
" />Głownie chodzi mi o to ze teraz mam standardowy tlumik od Lighninga i chcialem sie spytac czy oplaca sie zmieniac go na tlumik od Sava x ss
?!



Michał Witek - Śro Kwi 01, 2009 5:13 am
" />Mogę Ci tylko powiedzieć,że na stadarcie lightninga smigałem Hpi k4,6 i jeżdził ok niezauważyłem żeby chłopak się dławił ;] ale jakoś dziwie cichy jest na tym wydechu. Pozdro

p.s. 100zł jeszcze na proximie kosztuje wydech do truggy edama naprawdę soldna i fajna konstrukcja za małą kase sam dokonałem takiego wyboru.



bartosz1992 - Pią Kwi 03, 2009 12:08 pm
" />Mam takie pytanie: w garazu przez cala zime stalo paliwo ( w zime temp w garazu wynosilo okolo 2 stopni ) czy moge uzyc tego paliwa do docierania silnika czy nie powinno sie uzywac juz takiego ?



Tomasz Gadnicki - Sob Kwi 04, 2009 7:03 am
" />Jeżeli butelka z paliwem była szczelnie zakręcona, to spokojnie możesz docierać. A jakie to paliwo?



Wiktor Sułek - Sob Kwi 04, 2009 7:08 am
" />Ja właśnie kończę moje paliwko zakupione w wakacje Nie ma żadnych problemów, zawsze tylko mieszam dokładnie przez jazdą
Powered by WordPress, ©