ďťż
Silnik do Lightninga stadium SH/AXIAL ...
bartosz1992 - Nie Mar 29, 2009 6:04 pm " />Pilnie potrzebuje silnika do Lightninga Stadium sport. Mam na oku : Axial 28 Spec 1s The 28 Spec 1s is a .28 cubic inch big block engine featuring a machined billet aluminum heat-sink head for extra cooling, dual bushing aluminum connecting rod, true ABC chrome sleeve construction for durability, and a three needle 8.5mm slide carburetor with a composite body for better performance at higher temperatures. The carburetor features a factory re-set line on the high speed needle, and flush needles making re-setting, to baseline factory specifications, quick and easy. There is also an optional Turbo Button head available. This is a direct bolt-in replacement engine for any .21+ engine mount, and will accept most aftermarket shaft drive starting systems. Specifications Size .28cubic inch/4.6cc Maximum RPM 36,000 Bore 18.6mm Stroke 16.9mm Construction ABC Heat-sink Head Grey Anodized Aluminum i SH PT2803-P6 Mega mocny silnik o pojemności 4.6 cm i ogromnych obrotach. Najlepsza pozycja dla posiadaczy monsterów i truggy chcących najlepszych osiągów dla swoich modeli. Sprawdzony i wytrzymały silnik o konstrukcji typu ABC. Dane szczegółowe: * pojemność: .28 (4.6) * moc: 3.8 KM * obroty max: 35000 * bore: 18.5 * stroke: 17 * ilość portów: 6 * ilość iglic: 2 * gażnik: slide * waga: 350g * wydech: rear * pullstart: nie * rodzaj świecy: 5 Carburetor 8.5mm Composite Slide Carb Carburetor Adjustments 3 Needle, Flush Settings Case Black Aluminum, Rear Exhaust Connecting Rod Dual Bushing Sleeve 8 port Starting system Pullstarter Recommended Glow Plug Cold-5 Power Plug Oba sa w porownalnej cenie i do takiej kwoty silnika szukam. Prosze o propozycje, wskazowki, uwagi itd. Zalezy mi na szybkiej odpowiedzi. Pozdrawiam Wiktor Sułek - Nie Mar 29, 2009 6:40 pm " />Widziałem jak w modelu RCWróblika śmiga ten SH (tylko nie wiem czy P6 czy P8 akurat) - bardzo fajnie, mocy pod dostatkiem, podobno przy dobrym wyregulowaniu to 7,5 minut pojeździ, jak to Pan Jedliński określił "silnik nie do zaje**nia" Pozdrawiam Michał Kowalski - Nie Mar 29, 2009 6:47 pm " />oddaje głos na silnik S.H. 28 p6 mam go w swoim monsterq no teraz model jest "nie do opanowania" jak na silnik jest taniutki a przynosi duuużo frajdy POZDRAWIAM Łukasz Jedlinski - Pon Mar 30, 2009 9:11 am " />to był silnik p6 jezdzilem w truggy p8 i powiem ze jak jest ustawiony ok to nie do opanowania modela swieca w nim była 5 nie do za...... jesli poprawnie bedzie dotarty:) bartosz1992 - Pon Mar 30, 2009 1:00 pm " />Mozna jeszcze jakies uwagi co do axial'a bo jade dzisiaj do sklepu i musze sie zdecydowac...a sprzedawca moze byc nie obiektywny Draxan - Pon Mar 30, 2009 1:16 pm " />http://www.amainhobbies.com/product_rev ... s_id/16858 - tu masz opinie kupujacych zagraniaca, ja osobiscie wybral bym raczej Axiala. Poprostu ot tak . http://www.youtube.com/watch?v=aexvgNDaHC4 - filmik Tomasz Gadnicki - Pon Mar 30, 2009 3:37 pm " />Niedawno zamontowałem koledze Axiala .28 Spec 1s (z zieloną głowicą ) do lajta stadiuma. Silnik dobrze wykonany, posiada kompozytowy gaźnik taki sam jak w HPI K4,6 HO. Do wyboru dwie wkładki venturi: 8mm i 8,5mm. Jest mocny i ma przyzwoity apetyt na paliwo. Myślę, że spokojnie pociągnie model z 14z atakiem. Polecam Pozdrawiam bartosz1992 - Pon Mar 30, 2009 5:00 pm " />Silnik kupiony...wybor padl na axial. Jeszcze nie uruchomiony czeka do weekendu...A mam pytanie?! Bedzie on silniejszy od np HPI 4.6 albo SH p6 ? nie znam sie na parametrach itd wiec pytam A i jeszcze jedno pytanko do uzytkownikow Lightninga a moze i nie tylko. Mam zamiar kupic biale sprezyny do Lajta raczej chodzi mi o wyglad bo beda mi takie pasowaly ale jesli chodzi o amortyzacje itd to cos sie zmieni ?( seryjnie mam czarne) Michał Witek - Pon Mar 30, 2009 5:04 pm " />sh ma 6 portów a axial ma 8 portów zobaczymy czy mocniejszy dziś też kupiłem Axiala u Jacentego ;] Draxan - Pon Mar 30, 2009 6:27 pm " />Axial jest polecany jako silnik do MT z racji tego ze jest bardzo silny, wiec mysle ze mocy to wam nie bedzie brakowalo . Do tego biorac pod uwage jego obroty maxymalne to mysle ze bedziecie raczej wkladac male venturki w niego zeby obnizyc mu moc a przy okazji zmniejszyc zuzycie paliwa Przemysław Staniewski - Pon Mar 30, 2009 8:38 pm " />Dokładnie tak jak napisał Draxan. Axial nawet przelany potrafi opędzić HPI 4.6. Po dobrym wyregulowaniu też nie zauważyłem ,żeby uciekały mu modele z SH p6. Ja w swoim truggy śmigałem nawet na ataku 15T i nie było problemu z przyśpieszeniem. Łukasz Jedlinski - Wto Mar 31, 2009 8:07 am " />buale sprezyny beda mieksze a co do lighta ja mam silniki sh 2008 i 2009 i maja nie duzy apetyt na paliwo i nie narzekam bartosz1992 - Wto Mar 31, 2009 7:17 pm " />Mam okazje kupic tłumik do Lightninga i do silnika Axial'a od Sava x4.6ss, bedzie dobry ? Przemysław Staniewski - Wto Mar 31, 2009 8:39 pm " />Nie wiem czy ktoś będzie w stanie odpowiedzieć jednoznacznie na to pytanie. Osobiście testowałem Axiala z tłumikiem od RTR-ów ofny, z tłumikiem z MTA4 i nie było większych problemów. Jedyne co zauważyłem np. na wydechu z MTA4 to delikatne przydławienie przy ostrym starcie z niskich obrotów. Na średnich i wysokich nie zaobserwowałem widocznej różnicy . bartosz1992 - Śro Kwi 01, 2009 4:37 am " />Głownie chodzi mi o to ze teraz mam standardowy tlumik od Lighninga i chcialem sie spytac czy oplaca sie zmieniac go na tlumik od Sava x ss ?! Michał Witek - Śro Kwi 01, 2009 5:13 am " />Mogę Ci tylko powiedzieć,że na stadarcie lightninga smigałem Hpi k4,6 i jeżdził ok niezauważyłem żeby chłopak się dławił ;] ale jakoś dziwie cichy jest na tym wydechu. Pozdro p.s. 100zł jeszcze na proximie kosztuje wydech do truggy edama naprawdę soldna i fajna konstrukcja za małą kase sam dokonałem takiego wyboru. bartosz1992 - Pią Kwi 03, 2009 12:08 pm " />Mam takie pytanie: w garazu przez cala zime stalo paliwo ( w zime temp w garazu wynosilo okolo 2 stopni ) czy moge uzyc tego paliwa do docierania silnika czy nie powinno sie uzywac juz takiego ? Tomasz Gadnicki - Sob Kwi 04, 2009 7:03 am " />Jeżeli butelka z paliwem była szczelnie zakręcona, to spokojnie możesz docierać. A jakie to paliwo? Wiktor Sułek - Sob Kwi 04, 2009 7:08 am " />Ja właśnie kończę moje paliwko zakupione w wakacje Nie ma żadnych problemów, zawsze tylko mieszam dokładnie przez jazdą |