ďťż
Silnik do truggy...?




bikeman1 - Pon Cze 16, 2008 4:48 am
" />Witam sytuacja mnie zmusila do zakupu nowego silnika. TYLKO TERAZ CO WYBRAC? Hmmm...

Rozważam:

1. SH P6
2. SH P8
3. Jammin JPX .28
4. Hyper .21 8p

jak zauważyliscie są to silniki do 500zl, Sh u nas kupi sie do tej ceny a jpx.28 i hypera na ebay`u.

Prosze o pomoc i doradzenie.
Chyba ze ktos jakies inne propozycje to tez prosze pisac.




Tomasz Ostrowski - Pon Cze 16, 2008 6:31 am
" />daj 21kę z wysokimi obrotami, do tego atak 13 i będzie śmigać



Jarek Poniatowski - Pon Cze 16, 2008 7:45 am
" />
">Witam sytuacja mnie zmusila do zakupu nowego silnika. TYLKO TERAZ CO WYBRAC? Hmmm...

Rozważam:

3. Jammin JPX .28


Weź Jamnika, będzie zamiatał.



Jakub Wroński - Pon Cze 16, 2008 8:28 am
" />Weź jpx'a ale .21(Michał Tronowski wypowiadał sie o tym silniku w samych super latywach )

I tak jak mówi Tomek wysokie obroty to jest to , mialem SH .28 teraz mam OS'a .21 i jest niebo a ziemia , a pojemnosc jest mniejsza.




Mateusz Jura - Pon Cze 16, 2008 9:15 am
" />
">Witam sytuacja mnie zmusila do zakupu nowego silnika. TYLKO TERAZ CO WYBRAC? Hmmm...

Rozważam:

3. Jammin JPX .28


Weź Jamnika, będzie zamiatał.

Jamnik jest fajny, ale korby zamiennej do niego chyba nie znajdziesz. Pozatym silniczek fajny, Michał Bugajski jezdzil na nim w baggusie.
Hyper -dół jest dość słaby. Pomyśl o lekkim podniesieniu limitu finansowego, i wez cos z tego:
-jammin .21
http://www.amainhobbies.com/product_inf ... s_id/22974
http://www.rcmart.com/catalog/product_i ... (#S421BSNX)%20Engine%203.5%20LS%20Rear%20Exh.%20Spt%20C%208L.
http://www.amainhobbies.com/product_inf ... s_id/22975



Jakub Wroński - Pon Cze 16, 2008 9:29 am
" />Co do korby w jpx to masz racje , ja tez sie zastanawiałem nad nim do truggy , ale wlasnie to byl jedyny minus ze nie ma czesci , dla tego wziołem OS'a .

OS'e teraz na dalekim wschodzie mozna dostac po dobrej cenie

V-Spec

Jak chcesz wiedziec cos wiecej o tym silniczku to patrz kilka tematów nizej lub pisz na gg.



bikeman1 - Pon Cze 16, 2008 10:37 am
" />
">daj 21kę z wysokimi obrotami, do tego atak 13 i będzie śmigać

Masz cos konkretnego na myśli Tomku?

Zalezloby mi na tym zeby silnik dalo rade odpalic moim boxem Ansmanna.



Adrian Tuz - Pon Cze 16, 2008 11:30 am
" />Wiem ze nie ma go wsrud tych co wymieniles ale moze RB C6 ??? Z tego co slyszalem bardzo dobry silniczek do TRAGGY . Silniki RB sa naprawde dobrymi i jednymi z lepszych silnikow (oczywiscie moim zdaniem) .

http://www.amainhobbies.com/product_inf ... s_id/13761

Pozdrawiam.



Mateusz Jura - Pon Cze 16, 2008 11:41 am
" />
">jak zauważyliscie są to silniki do 500zl, Sh u nas kupi sie do tej ceny a jpx.28 i hypera na ebay`u.



Adrian, dowaliłeś teraz z tą c6



Adrian Tuz - Pon Cze 16, 2008 12:06 pm
" />
">Chyba ze ktos jakies inne propozycje to tez prosze pisac.

:):):):):):):):):) - warto wlorzyc wiecej hajsu i miec naprawde dobry porzadny silnik na dluzszy okres czasu



bikeman1 - Pon Cze 16, 2008 2:00 pm
" />
">Wiem ze nie ma go wsrud tych co wymieniles ale moze RB C6 ??? Z tego co slyszalem bardzo dobry silniczek do TRAGGY . Silniki RB sa naprawde dobrymi i jednymi z lepszych silnikow (oczywiscie moim zdaniem) .


Po pierwsze nie ten przedział cenowy, jak bys nie zauważył.

A po drugie opinie "słyszałem ze bardzo dobry" średnio mnie interesują.
Interesują mnie KONKRETY, czyli opinie tych ktorzy mieli dany sprzet lub przynajmniej mieli z nim styczność .... na torze! Nie na półce sklepowej.



Draxan - Pon Cze 16, 2008 2:20 pm
" />http://www.amainhobbies.com/product_inf ... s_id/11201 - to moja propozycja, odrazu mowie ze nie widzialem a akcji ani nie uzywalem, opieram sie tylko na dobrych opiniach uzytkownikow.



Jakub Wroński - Pon Cze 16, 2008 3:44 pm
" />
">http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_23_79/products_id/11201 - to moja propozycja, odrazu mowie ze nie widzialem a akcji ani nie uzywalem, opieram sie tylko na dobrych opiniach uzytkownikow.

Ja jezdziłem jamminem CRT z tym silniczkiem , mocy jest pod sporym dostatkiem , dół jest super mocny , no ale jak na silnik .28 przystało swoje pali.



spociak - Pon Cze 16, 2008 6:59 pm
" />Ja mam hyper 21 8p
ale w bagusie
ma dosyć duży zapas mocy
Wystarczy dobry wydeszek i ładnie śmiga
Lecz nie wiem jak będzie działał w truggy
Możesz go kupic na rcw
http://www.rcworld.pl/shop/index.php?pr ... prod_id=73

pozdrawiam



Artur Orzeł - Pon Cze 16, 2008 7:11 pm
" />najbardziej bezproblemowym silnikiem jaki znam jest rb ws7
kosztuje sporo wiecej ale naprawde warto w moim xt8 spisuje sie rewelacyjnie.



Draxan - Wto Cze 17, 2008 3:24 am
" />w podobnym przedziale cenowym jest jeszcze ten silnik ktory jest godny zastanowienia sie nad nim : http://www.amainhobbies.com/product_inf ... ewsletters .



Jarek Poniatowski - Wto Cze 17, 2008 7:44 am
" />Ale chyba pomylili się z wagą silnika, 230 gram ? Przeciętny silnik waży ok 350-400. Ale całkiem fajny silniczek, jestem ciekaw jak z trwałością..



Artur Orzeł - Wto Cze 17, 2008 8:03 am
" />Tak jaki ladny silnik! na fotkach:) jezdzil ktos na nim mial go w rekach moze ehhh. Nie wiem dlaczego wszyscy szukaja ciagle nowych mocniejszych silnikow jest kilka sprawdzonych konstrukcji wystarczy na zawodach popatrzec kto poprostu jezdzi a nie kreci ciagla srubokretem albo krzyczy z podestu ZGASŁ KU......
Cale szczescie ze ja sie wyleczylem z pogoni za moca itd Wazniejsze jest to czy silnik bedzie bezproblemowy niz to czy bedzie mial 1000 obr/min wiecej czy mniej. Trzeba jezdzic a nie kombinowac i gadac.

Po zmianie silnika z RB928 na ws7 moj sredni czas na torze w piasecznie spadl o okolo 3 sec!!!



HPI Polska - Wto Cze 17, 2008 8:15 am
" />Święte słowa.
Wyniki ostatnich zawodów pokazują wyraźnie ze ważniejszy jest stabilnie pracujący silnik niż jego osiągi.
Ostatnio wielu zawodników boleśnie przekonało się o słuszności tej teorii.



Jarek Poniatowski - Wto Cze 17, 2008 10:12 am
" />
">Święte słowa.
Wyniki ostatnich zawodów pokazują wyraźnie ze ważniejszy jest stabilnie pracujący silnik niż jego osiągi.
Ostatnio wielu zawodników boleśnie przekonało się o słuszności tej teorii.


Dokładnie, z tym się należy zgodzic. Co z tego, że będzie się miało motor co kręci cholera wie ile obrotów, jeżeli będzie kapryśny.. Artur się sam o tym przekonał Co nerwów w NT było z 928 to nie wspominam



bikeman1 - Wto Cze 17, 2008 1:55 pm
" />W takim razie OK! Jaki motor nie jest kapryśny, jest łatwy w regulacji, dobry jakościowo, niedrodie częsci zamienne, w cenie max do 600zl ( no i przelicznik na $$$ ) ???

Rozważalem Draxan JPX .28, ale do niego nie ma wogóle częsci.

Kolejnym moim rozważeniem byl [url]http://www.rcplanet.com/Axial_28RR_Spec_1S_Engine_Green_p/axi0330.htm]Axial .28 RR PRO[/url], ogladalem filmiki na Youtube, ladnie wymiata i częsci niedrogie. Ale...no wlasnie i znowu "ale"...
A ktos slyszal na jego temat cos?



Błażej Orłowski - Wto Cze 17, 2008 3:15 pm
" />A dlaczego nie takie coś:

http://www.lrp.pl/sklep/product_info.ph ... ts_id=6483

Osobiście mam wersje .21 i jestem mega zadowolony części nie drogie, dostępne w Polsce. Startując na 1 zawodach ani razu mi nie zgasł, średnia podatność na paliwo, parametry nie ustępujące silnikom z ponoć "wyższej" półki. Cały czas mówię o .21 ale .28 na pewno nie ustępuje swojemu mniejszemu bratu.



bikeman1 - Wto Cze 17, 2008 9:00 pm
" />
">http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_23_79/products_id/11201 - to moja propozycja, odrazu mowie ze nie widzialem a akcji ani nie uzywalem, opieram sie tylko na dobrych opiniach uzytkownikow.

Ja jezdziłem jamminem CRT z tym silniczkiem , mocy jest pod sporym dostatkiem , dół jest super mocny , no ale jak na silnik .28 przystało swoje pali.

Kurcze nigdy bym sie nie spodziewal ze wybor dobrego motoru bedzie tak ciezki.
Ale wybor pada chyba na Jammin JPX .28. Ktos pisal ze nie ma czesci do tego silnika. Czesci pasuja od Picco .28: poscik na rcuniwerse



HPI Polska - Wto Cze 17, 2008 9:25 pm
" />21 - http://www.lrp.pl/sklep/index.php?cPath ... =1&sort=4d
25 - http://www.lrp.pl/sklep/index.php?cPath ... =1&sort=4d
28 - http://www.lrp.pl/sklep/index.php?cPath ... =1&sort=4d



Tomasz Gadnicki - Śro Cze 18, 2008 6:13 am
" />http://allegro.pl/item384142431_silnik_ ... 8_jpx.html



Tomek Przybylski - Śro Cze 18, 2008 9:23 pm
" />polecam lrp .28, wytrzymaly, malo kaprysny, fajny silnik.



Michał Zieliński - Śro Cze 18, 2008 9:29 pm
" />Polecam GRP .21 dość tani pod względem jakości wykonania tego silnika. ura posiada homolgacje. Oczywiscie jest jeszcz rb ale w polsce chyba troche drogo.Osiagi przyzwoite . Dość łatwy w regulacji



Jakub Wroński - Śro Cze 18, 2008 10:00 pm
" />Ludzie kolega pyta o silnik do max 600zl a wy piszecie o silnikach 2x drozszych. Tak to ja moge napisac zeby kupil Lamberto Collari B7 za jedyne 2400zl. Ktos sobie ustawia limit cenowy i chce w takim przedziale znac wasze sugestie.

Ja ze swojej strony popieram pomysl z JPX .28 jezeli pasuje Ci 7min jazdy na baku 145ml, w innym wypadku zainteresuj sie JPX .21 jest ciut slabszy ale mniej paliwozerny.



bikeman1 - Czw Cze 26, 2008 4:26 pm
" />
">Ludzie kolega pyta o silnik do max 600zl a wy piszecie o silnikach 2x drozszych. Tak to ja moge napisac zeby kupil Lamberto Collari B7 za jedyne 2400zl.

Dziekuje za wszytskie porady co do wyboru silnika, mysle ze napewno ten temat pomoże innym i bedzie sie jeszcze rozwijał

Hmmm...

No ok, napisze. Moj wybór padł na Novarossi B3 Lamberto Collari Mod

Jakub, no niestey nie stac mnie na B7, ale zobaczymy jak sie spisuje B3.
Na amerykańskich forach tak klasyfikują te silniczki:

B3 - szybkie, otwarte trasy. Cyt: The bottom end of that motor would be crazy.

P5 - mocny dół i średnie obroty.

B7 - łączy w sobie właściwosci calej grupy.



shy4 - Czw Cze 26, 2008 7:59 pm
" />polecam "go 21 7port" tani i bardzo dobry lub GO 25 6 port



bikeman1 - Pią Cze 27, 2008 6:30 pm
" />No powiem Wam Panowie ze Collari B3 daje czadu:D

co mi sie po dzisiejszych testach spodobalo najbardziej:

ma spory zapas mocy...jadąc po długim łuku na moim torze na 1/3 gazu, daje mu lekko pulsacyjnie w gaz i model odlepia sie od powierzni i juz leci slajdem.....no to piękne jest:)

kolejna rzecz ... vmax...wydaje sie byc naprawde zadowalający ...

spalanie: zbiornik 125ml na jakies 11min konkretnej jazdy:) temp silnika 102-110.

Mysle ze tyle narazie....a co ja dzis zresztą przejechalem...trzy zbiorniki....w niedziele test na torze...wraz z moimi zawodnikami:)
Powered by WordPress, ©