ďťż
Silnik do Xray m18mt




Radoslaw Fiuk - Sob Kwi 04, 2009 6:53 pm
" />Witam
Niedawno zakupiłem xraya m18mt, gdy tylko przyszedł poczta pobawiłem się i trochę za słabo.
Chciałbym wymienić w nim silnik najlepiej na bezszczotkowy i jakis regulator do tego i chyba bedzie trzeba wymienić zasilanie na lipole.
Proszę o poradę




kublok - Pon Kwi 06, 2009 7:18 pm
" />ja od siebie polecam ten zestawikhttp://www.rcsquad.com/produkt/91/66/Silniki/Zestawy_bezszczotkowe/Zestaw_bezszczotkowy_EZRUN_KV5200_18A.html
Jak dałem mu 11.1 v lipo to był nie do opanowania(myślę spokojnie 60km/h)

P.S. 1 wada -mi (w sharku lrp 18) się okropnie grzeje



Tomek Lipert - Wto Kwi 07, 2009 9:48 am
" />Bo jest malutki, a Shark ciężki... Przydałoby się coś większego.



KiT - Wto Kwi 07, 2009 10:06 am
" />
">ja od siebie polecam ten zestawikhttp://www.rcsquad.com/produkt/91/66/Silniki/Zestawy_bezszczotkowe/Zestaw_bezszczotkowy_EZRUN_KV5200_18A.html
Jak dałem mu 11.1 v lipo to był nie do opanowania(myślę spokojnie 60km/h)

P.S. 1 wada -mi (w sharku lrp 18) się okropnie grzeje


Zauważasz brak logiki w tej wypowiedzi?

Bo w pierwszym zdaniu polecasz,

w drugim opisujesz, że Vmax była źle dobrana do możliwości trakcyjnych (to ma być rekomentacja?),

W trzecim opisujesz, że właściwie ten zespół napędowy to się nie nadaje bo się strasznie grzeje?

I teraz jak pytający kupi ten zestaw wstawi do siebie i przegrzeje i spali silnik to co gotowy jesteś refundować skutki swojej rady?




Radoslaw Fiuk - Wto Kwi 07, 2009 1:08 pm
" />Doradź mi ktoś jaki silnik bezszczotkowy i jaki regulator do tego



Maciej Nowak - Wto Kwi 07, 2009 1:13 pm
" />Novak Mongoose, albo Mamba Micro PRO.

To są naprawdę bardzo dobre zestawy bl do mikro.



Tomek Lipert - Wto Kwi 07, 2009 4:19 pm
" />A może zestaw od Asso? Kosztuje 80 dolarów, kv od 5000 do 9500.

Link do zestawów bezszczotkowych na TH. -> http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wt ... C=CKE&P=ML



kublok - Wto Kwi 07, 2009 5:24 pm
" />Mi w sumie chodziło o to, że jak ktoś ma małe fundusze to ta opcja powinna być dobra(ja kupiłem z USA za 160zł-i jestem jak narazie zadowolony)
a, że jeździ 60km/h i "jest nie do opanowania" moim zdaniem jest to pozytyw (zawsze można mniej gazu naciskać )
Myśląc o większych i droższych silniczkach to polecam tak jak kolega Maciej Nowak -
Novak Mongoose (size 380, 13.5). Jak będą środki to właśnie taki zamierzam kupić do swojego mikruska

P.S.Co do lipo ja używam takich i jestem zadowolony( takie ze średniej pułki )http://cgi.ebay.com/7-4V1800mAh-25C-RC-Lipo-Battery-Vehicle1-18-CarTruck_W0QQitemZ270355092366QQcmdZViewItemQQptZRadio_Control_Parts_Accessories?hash=item270355092366&_trksid=p3286.c0.m14_trkparms=72%3A1205|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318|301%3A1|293%3A1|294%3A50



Radoslaw Fiuk - Wto Kwi 07, 2009 5:38 pm
" />A coś taniego na Polskich stronach?? Dolar narazie drogi troszkę jak stanieje to moge myśleć



Tomek Lipert - Wto Kwi 07, 2009 6:15 pm
" />Yeah Racing, mam i polecam. Były na titanrc, ale obecnie niedostępne.



Maciej Nowak - Śro Kwi 08, 2009 2:29 pm
" />W PL kumpel kupił ostatnio zestaw Team Losi http://www.scorpio-polska.pl/podrobnost ... &kat_typ=0 niedługo testy, ale na pierwszy rzut oka wygląda jak ten reedey .



Radoslaw Fiuk - Śro Kwi 08, 2009 6:42 pm
" />a dałoby się wsadzić silnik typu 540 bezszczotkowy ?? Czy nie ma to sensu



Tomek Lipert - Śro Kwi 08, 2009 7:25 pm
" />A zmieścisz? Widziałem co prawda silnik 540 w micro RS4, ale traktowałbym to raczej jako eksperyment...



KiT - Śro Kwi 08, 2009 8:43 pm
" />300 jest sens, 380 może. Ale to chyba maks co tam można zapakować...



luke - Śro Kwi 08, 2009 9:33 pm
" />
">a dałoby się wsadzić silnik typu 540 bezszczotkowy ?? Czy nie ma to sensu
Niema sensu bo niezapakujesz do mikrusa pakietu ktory nakarmi taka 540 BL.



Radoslaw Fiuk - Czw Kwi 09, 2009 6:48 am
" />Prawdopodobnie któryś z tych kupię do micro za 79$$
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wt ... C=CKE&P=ML
Tylko teraz pytanie który:]

Jak to jest z tymi obrotami tym wiecej tym lepiej czy jak?



KiT - Czw Kwi 09, 2009 7:13 am
" />nie koniecznie im więcej tym lepiej. Im większa Kv większe obroty tym większa moc ale mniejszy moment obrotow (przyspieszenie i zdolność do ruszenia z miejsca dużych kół)

Oczywiście stosunek moment obrotowego na kołach do maksymalnych obrotów można regulować przełożeniami modelu ale te także dają się zmieniać tylko w pewnym zakresie.

Moim zdaniem w grę wchodzą silniki 5000-6000 Kv ale popytaj kolegów którzy jeżdżą na tym modelu w mikro lidze ich doświadczenie będzie lepszą wskazówką.



Przemek Morawski - Czw Kwi 09, 2009 9:03 am
" />Duże lepsze wyniki miałem na szczotkowym silniku 300 niż na Mambie 6800. Mowa o Xray M18T i zawodach czyli zasilaniu 7,2V NiMH. Natomiast na Mambie 6800 bardzo fajnie jeździło się dla zabawy po parkingu. Przede wszystkim dłuższy czas jazdy na pakiecie i większa Vmax. Zależy więc czy model na zawody czy do zabawy.



KiT - Czw Kwi 09, 2009 9:11 am
" />a próbowałeś 5400 i 11.1V?
Powered by WordPress, ©