ďťż
silnik Gs Racing R25MT z modelu XUT-basic setting
enagem - Pon Sty 04, 2010 10:04 pm " />Pytanie moje silnika GS Racing Racing R25MT montowany w modelu firmy XUT. http://modele.sklep.pl/product_info.php ... ts_id=8337 Jakie są ustawienia fabryczne-początkowe śrubek regulacyjnych składu mieszanki silnika zastosowanego w modelu XUT? Ile obrotów od pozycji całkowicie wkręconej?Szukałem,różne firmy różnie to podają,jedne 2-3 obrotów od pozycji wkręconej,inne ze łeb śruby równo z kołnierzem. Tych informacji niestety nie ma w instrukcji obsługi. Kto jest producentem tego silnika dla firmy GS Racing? Michał Kowalski - Pon Sty 04, 2010 10:40 pm " />Wydaje mi się , że ustawienia początkowe są takie : łeb śruby powinien być równo z kołnierzem. Możesz napisać do sklepu www.modele.sklep.pl oni mają części i modele firmy GS Racing... wydaje mi się , że pomogą Bartek Józwiak - Wto Sty 05, 2010 2:06 pm " />Czy silnik już jest dotarty ? enagem - Wto Sty 05, 2010 5:44 pm " />Jako że obecnie jest "sezon" na kupno w dobrej cenie tzw nietrafionych prezentów,kupiłem od kolegi z pracy całkowicie nowy,nie złożony model XUT w wersji kit. Będzie dla syna,będziemy mogli się trochę pościgać ,mam już jednego XUTa. Oglądając dokładnie nowy nabytek zauważyłem niestety prawie powykręcane śrubki regulacyjne w gaźniku silnika.Z tą od położenia przepustnicy sobie poradzę-ustawię szczelinę pomiędzy 0,8 a 1mm to dalej nie wiem jak ugryzę temat! Nie myślałem że znajdę się w takiej sytuacji,bo sprawdziłbym położenie przed dotarciem mojego modelu.Zadałem to pytanie firmą sprzedającym w necie,ale dostałem informacje trochę sprzeczne ze sobą.Pamiętam że śruba od wysokich obrotów w moim modelu była minimalnie poniżej kołnierza,a od średnich nie mam pojęcia??? Michał Kowalski - Wto Sty 05, 2010 6:58 pm " />mnie się nadal wydaje ,że powinieneś ustawić śruby równo z kołnierzem . W większości z instrukcji dają radę żeby ustawiać równo z kołnierzem http://prorevo.pl/ustawfabr.html < tu coś jest ... Filip Paluszkiewicz - Wto Sty 05, 2010 7:15 pm " /> ">mnie się nadal wydaje ,że powinieneś ustawić śruby równo z kołnierzem . W większości z instrukcji dają radę żeby ustawiać równo z kołnierzem http://prorevo.pl/ustawfabr.html < tu coś jest ... ale to do trx'ów, lecz w HPI jest tak samo, natomiast w instrukcji powinno być napisane, może od xuta rtr, jeśli tam jest taki sam silnik enagem - Wto Sty 05, 2010 7:57 pm " />Niestety w mojej instrukcji jest bardzo niewiele na ten temat.Silnik jest dokładnie ten sam co mam w modelu rtr.Stickera o ktorym wspomina instrukcja nie ma na obu silnikach,zresztą w sklepie sprawdziłem -też nie było. Skan strony z instrukcji: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bea ... 8335e.html Bartek Józwiak - Wto Sty 05, 2010 8:45 pm " />Według mnie należy ustawić HSN ( iglica od wysokich obrotów ) na równo z kołnierzem tzn jakieś 3 obroty ( 360 stopni ) od maksymalnego wkręcenia. Co do LSN ( obroty niskie ) też na równo z kołnierzem. Jakbyś nie był pewny to zawsze lepiej bardziej bogata mieszankę na początek. Iglicy od średnich obrotów gaźnik ten nie posiada - ten problem z głowy. Pozdrawiam seko24 - Wto Sty 05, 2010 9:53 pm " />nie pomoge, bo dalem sobie spokoj z GS-ami, wiem tylko tyle ze na pewno ustawienie iglicy rowno z kolnierzem nie jest fabrycznym ustawieniem. XAX - Wto Sty 05, 2010 10:35 pm " />Ten silnik to SH http://www.shaft.pl/product_info.php?cP ... ucts_id=16 Można poznac po bloku silnika Filip Paluszkiewicz - Śro Sty 06, 2010 3:55 pm " />może tak: jest robiony przez sh na zlecenie GS racing. oto komentarz z modele.sklep.pl dla tego silnika (nie mój): Napisano: 15/02/2009 Silnik seryjnie montowany w modelach Gs Racing Xut oraz Sut. Mocą przewyższa niektóre silniki o pojemności 4,6ccm, (wszystkie hpi, force 26, hyper itd.) jest produkowany przez Sh Engines na zlecenie Gs Racing. Mało awaryjny, łatwy w regulacji, odpala praktycznie za 2 pociągnięciem szarpanki. Polecam. zresztą http://modele.sklep.pl/product_info.php ... ts_id=8337 2 razy droższy niż firmy SH Filip Paluszkiewicz - Śro Sty 06, 2010 4:06 pm " />sory, że 2 posty ale znalazłem coś: http://www.shaft.pl/info_pages.php?pages_id=6 podpunkt 2: BASIC SETTING (ustawienie wyjściowe). To znaczy że jest to takie ustawienie gaźnika w którym jest bezpiecznie rozpocząć docieranie (mieszanka jest bogata, silnik ma bardzo dobre smarowanie) lub ponownie rozpocząć regulację dotartego silnika. Jeśli nie jesteście pewni tych ustawień, możecie sami je nastawić. Iglicę od wysokich obrotów (HIGH SPEED NEEDLE) dokręcamy do końca, uważając na to aby nie popsuć, aż poczujemy wyraźny opór. Odkręcamy ją teraz na trzy pełne obroty śrubokręta i mamy ustawione! szkoda że nie ma nic o LSN |