ďťż
silnik i regulacja




piot1 - Czw Cze 08, 2006 7:44 pm
" />odpalam jade 2 min i sie przegrzewa jest ciepły da sie dotchnoćale sam gasnie po 2 min
model pirate 10
silnik 21 3,5ccm
wypalił 7l
wymieniłem uszczelke przy silniku - tłumniku tej rurce, uszczelka była za duża i ją przyszlifowałem, że starą uszczelką tez tak sie grzał chwile tego nie było co może byc problemem srube do paliwa odkrenciłem trochu i dalej to samo.




Piotrek-krk - Czw Cze 08, 2006 7:52 pm
" />Przegrzewa czy przelewa ( bo sie doczytac za bardzo nie moge ). Jesli sie przegrzewa, a po ok 2min jest cieply a da sie spokojnie reka dostac to ciezko stwierdzic ze sie przegrzal! Masz termometr? Zmierz jaka ma temp od razu po zgasnieciu. Odpal go z grzalka niech chwile postoi, dodaj kilka razy gaz.
Proponuje abys tez zostawil go odpalonego na probe na niskich obrotach, zmierzyl temperature. Jesli gasnie bo dostaje za duzo paliwa, slychac wczesniej, ze powoli zdycha to dokrec mu niskie! Jesli nagle gasnie to raczej sie za bardzo nagrzewa, za wysokie. Mozesz tez z inna swieca poprobowac. Wymieniales od poczatku swiece? Jesli nie to moze byc tez tego wina.



piot1 - Czw Cze 08, 2006 8:01 pm
" />gaśnie od razu,
nie jest zbyt goroncy ,
termometru nie mam,
a swieca to jest 2 moja ta jest 8oc



Piotr Michalski - Czw Cze 08, 2006 8:07 pm
" />Po pierwsze polecam zasięgnąć rady jakiegoś słownika języka polskiego.
Po drugie, jeżeli silnik gaśnie po rozgrzaniu to możliwe, że stracił już kompresję. Spradzałeś czy obracając kołem zamachowym jest wyczuwalny jakiś opór?




piot1 - Czw Cze 08, 2006 8:12 pm
" />ma dobrą kompresje



Piotr Michalski - Czw Cze 08, 2006 8:13 pm
" />
">ma dobrą kompresje
Po rozgrzaniu też?



piot1 - Czw Cze 08, 2006 8:15 pm
" />troche słabszą ale jak jest chłodny to ma dobrom



Piotr Michalski - Czw Cze 08, 2006 8:17 pm
" />
">troche słabszą ale jak jest chłodny to ma dobrom
DobrĄ może sobie mieć jak jest chłodny, ale to i tak nic nie daje. Czy silnik pracując jest zimny? Chyba nie Wieć liczy się jaką kompresję ma po rozgrzaniu do obtymalnej temperatury pracy. Jeżeli nie ma oboru przy kręceniu kołem zamachowym po rozgrzaniu sinlika to możesz sobie go tak regulować do początku kolejnego tysiąc lecia.



Adam Jaszczurowski - Czw Cze 08, 2006 8:21 pm
" />blad, silnik moze nie miec za duzej kompresji jak jest cieply, dopiero jesli nim mozna obrocic bez oporu jak jest zimny to wiadomo ze na pewno ma po kompresji - cos takiego wlasnie dzisiaj widzialem



Piotr Michalski - Czw Cze 08, 2006 8:22 pm
" />
">blad, silnik moze nie miec za duzej kompresji jak jest cieply, dopiero jesli nim mozna obrocic bez oporu jak jest zimny to wiadomo ze na pewno ma po kompresji - cos takiego wlasnie dzisiaj widzialem
Adaś to powiedz jak będzie działać silnik, który po rozgrzaniu nie ma wogóle kompresji? Bo ja też właśnie wczoraj miałem taki przypadek. Silnik jest nie do wyregulowania.



Adam Jaszczurowski - Czw Cze 08, 2006 8:33 pm
" />nie bedzie dzialal najlepiej, ale bedzie dzialal, dawno temu mialem silnik ktory nie mial kompresji jak byl cieply (luzno sie obracal) i mocy moze nie mial za duzo, ale byl wyregulowany.

Przez ostatnie 3 tygodnie widzialem 2 silniki ktore mialy bardzo slaba kompresje jak byly cieple, i pracowaly poprawnie, a nawet dobrze

Ale prawda ze bedzie trudniejszy do wyregulowania, i bardziej kaprysny



Piotr Michalski - Pią Cze 09, 2006 5:55 am
" />Też miałem już dwa takie silniki. Gdy były zimne pracowały bardzo dobrze, jednak po rozgrzaniu do normalnej temperatury traciły zupełnie kompresję i po gwałtownym dodaniu gazu (wyjście z zakrętu) gasły. Pierwszy silnik został ożeczony "martwym" przez specialistów, zgon drugiego ożekałem już sam



piot1 - Pią Cze 09, 2006 10:51 am
" />ja mam kompresje super nawet na rozgrzanym silniku,czsem na gazie lub na wolnych obrotach gaśnie po ok 2min i niewiem czemu,jak zaczyna sie rozgrzewać i jest ciepły to gaśnie ale kompresia ok zaóważyłem, że powietrze wskakuje przez wenżyk może dlatego?



piot1 - Pią Cze 09, 2006 3:18 pm
" />czy ktos ma ustawienia fabryczne do hyper 21 silnik?



Piotrek-krk - Pią Cze 09, 2006 3:40 pm
" />
">troche słabszą ale jak jest chłodny to ma dobrom
DobrĄ może sobie mieć jak jest chłodny, ale to i tak nic nie daje. Czy silnik pracując jest zimny? Chyba nie Wieć liczy się jaką kompresję ma po rozgrzaniu do obtymalnej temperatury pracy. Jeżeli nie ma oboru przy kręceniu kołem zamachowym po rozgrzaniu sinlika to możesz sobie go tak regulować do początku kolejnego tysiąc lecia.

Moj jak jest zimny ma slaba kompresje, jak goracy to prawie zadnej. A problem tkwil w ustawieniach, raczej na to bym stawial, bo po 7L powinna byc jeszcze OK
Powered by WordPress, ©