ďťż
Silnik K4,6




Robert Małyszewicz - Nie Gru 24, 2006 10:54 am
" />Witam,
Czy silnik K4,6 od Hpi wejdzie bez problemów do lightninga GT Wszystko bedzie pasowało Tłumik będzie pasował I czy łoże może być orginalne od silnika factory 26. (orginalny) czy trzeba dokupić takie jak ma być przy k4,6

Z góry dzieki za odpowiedz.




Jarek Poniatowski - Nie Gru 24, 2006 11:05 am
" />Pozwolisz Czerw ze uzyje Twoich foto:

http://www.rcpics.net/view_single.php?medid=79467

http://www.rcpics.net/view_single.php?medid=79811

http://www.rcpics.net/view_single.php?medid=79705

Jak widać beznajmniejszych problemów wchodzi i LRP i K4,6 razem z wydechem od sava. Z reguły wszystkie BigBlocki są tego samego rozmiaru, wiec nie ma zbytnio problemów z załozeniem ich do kazdego modelu który w std miał BB.



Robert Małyszewicz - Nie Gru 24, 2006 1:41 pm
" />Ale czy wydech orginalny napewno bedzie pasował Bo ja się boję aby pasowalo łoże i wydech.



Jarek Poniatowski - Nie Gru 24, 2006 1:44 pm
" />Powinien pasowac, wysokosc wylotu spalin z Org. motoru i w K4,6 powinna byc taka sama, a jesli sie rózni to kilka mm wiec i tak dopasujesz. A nie masz jakiegos znajomego co ma 4,6 b ci pozyczył na chwile i sobie przypasisz?




Robert Małyszewicz - Nie Gru 24, 2006 7:03 pm
" />No niestety nie mam nikogo. A czy może silnik s-25 bedzie taki sam jak k4,6 Bo taki mam.



Jarek Poniatowski - Nie Gru 24, 2006 8:45 pm
" />Tak, bloki silnika S-25 i K 4,6 sa takie same tylko są rozwiercone na większą pojemnosc, po co robic nowe formy Wszystko bedzie na tej samej wysokosci.



Jan Kornaszewski - Nie Gru 24, 2006 8:57 pm
" />
">Tak, bloki silnika S-25 i K 4,6 sa takie same tylko są rozwiercone na większą pojemnosc, po co robic nowe formy Wszystko bedzie na tej samej wysokosci.
Tak rozmiarowo-gabarytowo sa takie same (tam gdzie wejdzie .25 wejdzie 4.6) . Bloki silnika 4.11 i 4.6 nie maja bloku z jednej "formy".
http://www.rcbziom.home.pl/bloki/bloki.htm



Robert Małyszewicz - Śro Sty 03, 2007 3:50 pm
" />Żeby nie zakładać nowego tematu to napisze tutaj.
Zakupiłem już nowy silniczek K4,6 i zastanawia mnie jedna rzecz. Czy te nowe silniki mają taką kompresje że szarpanką ciężko jest szrpnąć Miałem ten silnik w rękach i szarpnąłem (nie na sucho), raz, powoli szarpanką, musiałem włożyć w to bardzo bardzo dużo sily. I moje pytanie brzmi czy to jest normalne w tych silnikach Może jest coś zle zlozone
Z góry dzieki za oddpowiedz.



Wojciech Taperek - Śro Sty 03, 2007 6:00 pm
" />jesli miales go w rekach czyli nie zamontowany to bylo to tylko twoje wrazenie
coprawda nie mialem mniejszego silnika niz 4.6 z szarpanka ale w tych 3 ktore juz zaliczylem zawsze w ydawalo sie w rekach strasznie ciezko sarpnac a potem po zamontowaniu bylo oki
,ysle jednak ze pojemnosc ma jakies znaczenie



Robert Małyszewicz - Śro Sty 03, 2007 7:56 pm
" />Teraz mam silnik zamontowany w samochodzie i moge podnieść cały samochód za szrpanke.To jest normalne



BRONEK - Śro Sty 03, 2007 8:49 pm
" />tak



Tomek Przybylski - Śro Sty 03, 2007 9:25 pm
" />Przed docieraniem ciezko ruszyc szarpanka, ale potem juz sie robi miekki



Wojtek Sadowski - Śro Sty 03, 2007 9:44 pm
" />Robert, w ten weekend szykuje się docierka mojego FORCE'a - zobaczysz jak u mnie łatwo pociągnąć za szarpankę - można modelem miotać na prawo i lewo a ona ani drgnie...



Tomasz Ostrowski - Śro Sty 03, 2007 9:51 pm
" />
">Teraz mam silnik zamontowany w samochodzie i moge podnieść cały samochód za szrpanke.To jest normalne
kapnij troche aro pod świece



Robert Małyszewicz - Czw Sty 04, 2007 1:28 pm
" />
">Teraz mam silnik zamontowany w samochodzie i moge podnieść cały samochód za szrpanke.To jest normalne
kapnij troche aro pod świece

Znaczy ja dawałem WD40 przed szarpnieciem. No to mysle ze wszystko bedzie wporzadku Dzieki za porade



Tomasz Ostrowski - Czw Sty 04, 2007 1:50 pm
" />
">Teraz mam silnik zamontowany w samochodzie i moge podnieść cały samochód za szrpanke.To jest normalne
kapnij troche aro pod świece

Znaczy ja dawałem WD40 przed szarpnieciem. No to mysle ze wszystko bedzie wporzadku Dzieki za porade

to jak wypalisz pierwszy bak natychmiast ustawiaj tłok na dół bo po minucie już go nie ruszysz



Robert Małyszewicz - Czw Sty 04, 2007 2:32 pm
" />Ale ja zalewam do wszystdkich samochodów WD40 na zime i na wiosne silniki nie maja zadnych problemow z odpaleniem.



Tomasz Ostrowski - Czw Sty 04, 2007 2:37 pm
" />
">Ale ja zalewam do wszystdkich samochodów WD40 na zime i na wiosne silniki nie maja zadnych problemow z odpaleniem.

chodziło mi o to, że masz dobrze spasowany egzemplarz. Jak zgaśnie a tłok będzie na górze to głowica zaciśnie sie o wiele bardziej niż na innych modelach.



Robert Małyszewicz - Czw Sty 04, 2007 5:58 pm
" />OK dzieki za porade bo o takim czyms nie wiedzialem



Tomasz Ostrowski - Czw Sty 04, 2007 8:37 pm
" />
">OK dzieki za porade bo o takim czyms nie wiedzialem

nawet bym szybko świece wykręcił i tłok ustawił jak najniżej
bo jak tuleja zacznie stygnąć to ściśnie tłok jak nie wiem
Powered by WordPress, ©