ďťż
Silnik na konektorach czy lutowany?




Adrian Lutyński - Pon Lis 19, 2007 8:21 pm
" />Witam,
Z ciekawości, jak macie podłączone silniki? I czy ktoś się pokusił o sprawdzenie czy są istotne straty w wypadku dobrych konektorów? Konektory ułatwiają zmianę silnika, to na pewno.




Tomasz Dolata - Pon Lis 19, 2007 8:31 pm
" />
">Witam,
Z ciekawości, jak macie podłączone silniki? I czy ktoś się pokusił o sprawdzenie czy są istotne straty w wypadku dobrych konektorów? Konektory ułatwiają zmianę silnika, to na pewno.


jesli co jazde zmieniasz silnik to tak, jesli nie to lepiej lutowac(ja tak robie-lutuje), co do strat to pewno jakie male sa ale watpie ze odczuwalne...ja lutuje dla zdrowia"psychicznego"



Michał Woszczek - Pon Lis 19, 2007 11:35 pm
" />Zamiast robic takie ankiety pojedz na zawody to sie wszystkiego nauczysz, z reszta nioe tylko ty



Adrian Lutyński - Wto Lis 20, 2007 6:07 am
" />A kiedy i gdzie nastpępne? Poza tym chyba jednak tańszą i szybsza opcją jest zapytać, po to zresztą jest to forum między innymi.




zbig - Wto Lis 20, 2007 6:46 am
" />Złącza, które od wielu lat stosuję niedawno mierzyłem i przy prądzie 30A
spadek napięcia wynosi 17mV (0,017V) na każde złącze. Czyli oporność złącza jest rzędu 0,5 milioma.
Jeśli stosujemy dobrej jakości złącza, to kolejnym elementem wprowadzającym spadki napięć jest regulator i kable - te powinny być krótkie i grube.



Błażej Orłowski - Wto Lis 20, 2007 7:44 am
" />wszyscy zawodnicy używają lutowania bezpośredniego beż żadnych przepinek, jedynie bananki do aku. ale to standard.
wtedy nie ma potrzeby martwienia się o wydajność a tak samo o to że coś ci sie wypnie podczas biegu. polecam bezpośrednie lutowanie
Powered by WordPress, ©