ďťż
Silnik na zawody - Kyosho Lazer ZX-5




Mateusz Ś - Nie Sty 11, 2009 8:10 pm
" />Ostatnio zacząłem poważnie rozmyślać nad braniem udziału w zawodach moim Lazerkiem.
Zacząłem więc szukać jakiegoś odpowiedniego silnika i regulatora. Słyszałem, że LRP są nienajgorsze .

No właśnie i jaki silnik i regiel kupić?
Znalazłem taki
http://www.lrp.pl/sklep/product_info.ph ... ts_id=7105
Co o nim sądzicie? A może inny?




Maciolus - Nie Sty 11, 2009 9:20 pm
" />Najlepsze tez nie sa

Z przepisow:
2. Silnik.
Wszystkie modele mogą być napędzane tylko jednym silnikiem typu 05 szczotkowym lub bezszczotkowym. Silnik musi posiadać następujące parametry: średnica max. 36,02 mm, długość max. 53 mm (z wyłączeniem osi). Silniki szczotkowe muszą posiadać wyłącznie magnesy ferrytowe.
Zawodnicy używający nietypowych i nieznanych na rynku polskim silników powinni na żądanie Komisji Sędziowskiej udostępniać ich wiarygodnie udokumentowane dane techniczne.

Przepisy jak widac nie zabraniaja uzycia motorka czteropolowego

Najmocniejszy zestaw, na prawde najmocniejszy, to bedzie Medusa 36-50-5900 (oska tylko 5mm) i MM lub Tekin R1Pro. Niestety Neu 1400 sa za dlugie i maja niskie kv Konkurencja jest daaaaaaaaaaaaleko z tylu, zarowno technologicznie, z wydajnoscia i moca. Fizyka jest nieublagana.

Taki zestaw wyssie oststnie soki z aku. NiMh musza byc najwyzszej klasy. Szkoda, ze LiPo jeszcze nie jest dozwolone :/

I najpiekniejsze (w porownaniu z przedstawionym LRP) - calosc takiego zestawu (Medusa + MM ESC) bedzie oscylowac okolo 750-800zl. Z ESC Tekina ok 200zl drozej.

Jesli chodzi o tansza alternatywe - SW 5700 - od 400zl.



Mateusz Ś - Pon Sty 12, 2009 9:46 pm
" />Jednak chyba wybiorę SW 5700, bo nie wiem czy nad tym będzie kontrola a co powiedzieć na większym.

Doradzcie mi tylko jakiś dobry pakiecik NIMH do tego silniczka.



Mateusz Długoszewski - Wto Sty 13, 2009 5:23 pm
" />Ten będzie na pewno dobry

http://www.allegro.pl/item524781775_pak ... owane.html

tylko musisz szybko licytować cena też jest dobra jak za taki pakiet




Adrian Lutyński - Wto Sty 13, 2009 10:18 pm
" />Ja tam tradycyjnie zamiast regla tekina polecę GM Genius 85
A zasotoswanie 4 polowego w ofroad 1:10 może być ciekawe, ale czy będzie trakcja?



Maciolus - Wto Sty 13, 2009 10:21 pm
" />
">A zasotoswanie 4 polowego w ofroad 1:10 może być ciekawe, ale czy będzie trakcja?

Wystarczy zalozyc odpowiednio duzy atak W bagusie osemce musze zwiekszyc o 1-2 zeby. W praktyce sie okaze jak czteropolowka sprawdza sie w dziesiatce w moim B44



Adrian Lutyński - Wto Sty 13, 2009 10:34 pm
" />Nio właśnie. IMHO wystarczy jakiś zwykły zamknięty motorek, np tekin redline, ciężkie do zarżnięcia a tanio do kupienia.



KiT - Śro Sty 14, 2009 1:32 am
" />Tylko Maciek podał rozwiązania o dużej sprawności, jak rozumiem ma to na celu uzyskanie lepszego wykorzystania ograniczonych zasobów prądowych z akumulatorów. Bo te będą limitem a nie silnik i regulator...



Adrian Lutyński - Śro Sty 14, 2009 6:13 am
" />Nie jestem przekonany że NiMH to udźwignie godnie. Tak samo jak nie jestem przekonany że taka krzywa momentu jest odpowiednia do 1:10. Ale brak mi w tej kwesti empirycznych doświadczeń jeszcze.



Mateusz Ś - Śro Sty 14, 2009 3:20 pm
" />No właśnie może nie unieść ten pakiet takiego zestawiku.

Biore tego SW 5700 myśle, że spokojnie wystarczy.

A jaki ten aku?
http://www.sklep.rcmodelsport.pl/index. ... od_id=9656 - ten będzie dobry?

Czy INTELLECTa?



Adrian Lutyński - Śro Sty 14, 2009 3:31 pm
" />Stick packiem daleko nie zajedziesz. IB 4600 SHV.



KiT - Śro Sty 14, 2009 10:31 pm
" />Zanim kupisz ten silnik CC SW to popatrz na forum który z zawodników już na nim jeździ i zapytaj go o opinię co mu przeszkadza a co go cieszy. A także jakie przełożenia stosuje i jakie zasilanie. Podpowiem, że taka osoba istnieje



Michał Bugajski - Czw Sty 15, 2009 7:52 am
" />
"> Podpowiem, że taka osoba istnieje

nawet chyba 2



Mateusz Ś - Czw Sty 15, 2009 4:34 pm
" />To poproszę jakiś kontakt do tych ludzi co jeżdżą na tym silniku.
Najlepiej GG, bądź nick.
Powered by WordPress, ©