ďťż
Silnik pracuje nierowno




Taurus_GL - 2006-12-20, 19:29
Witam!
Czy nikt sie nie orientuje co moze byc dokladnie powodem nierownej pracy silnika Mam nowe przewody zaplonowe, swiece i kopulke takze to raczej odpada jednak prace silnika czuc caly czas na kierownicy i tak co dwie sekundy czuc jakby cos szlo tak nierowno Poza tym czasami jak sie wcisnie gaz ze startu zatrzymanego np. na skrzyzowaniu to na poczatek auto sie zamula Nie wiem co to moze byc, oczywiscie z benzyna jest wszystko jak najbardziej w porzadku nie jezdze na gazie czy na jakis innych patentach Czy przy sprawnym, dobrze wyregulowanym silniku 3.0 jego praca powinna byc w jakis tam sposob odczuwalna na kierownicy???
Pozdro [/scroll]
WESOŁYCH ŚWIĄT




oicmoh - 2006-12-20, 22:58
Wygląda to na "regulator wolnych obrotów" - takie cudo na kolektorze powietrza do którego dochodzą dwa przewody - na pracującym silnikuodłącz dochodzące do niego przewody - jeśli obroty silnika bedą bez zmian, to na 100% regulator jest walnięty

Pozdrawiam
Robert



cofi7 - 2006-12-21, 11:10
u mnie silnik troche nierowno chodzi ale jest to w granicy dopuszczalnej olewki, ale zeby kierownica telepało to juz cos bardziej musi rzucac silnikiem, zrob tak jak kolega mowi sprawdz silnik krokowy (regulator wolych obrotów)



michal_5000 - 2006-12-21, 14:10
Miałem coś podobnego w swoim samochodzie (nie Taurusie). Co jakiś czas "wypadał" jeden cylinder, co objawiało się jako dość mocne szarpnięcie całego auta.
Wymiana świec, kopułki i palca nie pomogła. Okazało się jednak, że jedna świeca była krzywo i nie do końca wkręcona. Ponieważ auto jeździło w ten sposób od jakiegoś czasu, pod świecą zgromadziło się sporo nagaru. Oczyszczenie tego syfu i porządne wkręcenie świecy zrobiło dużą różnicę, aczkolwiek warto byłoby jeszcze wymienić przewody.




Bogdan - 2006-12-28, 23:21
Co pewien czas (jak sobie o tym przypomnę) po raz kolejny analizuję CO MOŻE BYĆ PRZYCZYNĄ lekkich zacięć, nierównomiernej pracy silnika (w granicach olewki).
W trakcie jazdy - niezauważalne, ale postój itp -wnerwia mnie.
6 cylindrów! - to powinno tylko szumieć!
Regulator -analogicznie jak podpowiedz kolegi był sprawdzany. W międzyczasie już 3x wymieniłem kpl. świece+przewody. -Żadnej zmiany. Nie sprawdzałem jeszcze PCV - a gdzieś była wzmianka również o jego wpływie na tego typu objawy.
To absolutnie nie jest "szarpanie" kierownicą, ale gdzieś coś nie gra!
Powered by WordPress, ©