ďťż
Silnik pracuje nierowno
Taurus_GL - 2006-12-20, 19:29 Witam! Czy nikt sie nie orientuje co moze byc dokladnie powodem nierownej pracy silnika ![]() ![]() ![]() ![]() Pozdro ![]() WESOŁYCH ŚWIĄT ![]() oicmoh - 2006-12-20, 22:58 Wygląda to na "regulator wolnych obrotów" - takie cudo na kolektorze powietrza do którego dochodzą dwa przewody - na pracującym silnikuodłącz dochodzące do niego przewody - jeśli obroty silnika bedą bez zmian, to na 100% regulator jest walnięty Pozdrawiam Robert cofi7 - 2006-12-21, 11:10 u mnie silnik troche nierowno chodzi ale jest to w granicy dopuszczalnej olewki, ale zeby kierownica telepało to juz cos bardziej musi rzucac silnikiem, zrob tak jak kolega mowi sprawdz silnik krokowy (regulator wolych obrotów) michal_5000 - 2006-12-21, 14:10 Miałem coś podobnego w swoim samochodzie (nie Taurusie). Co jakiś czas "wypadał" jeden cylinder, co objawiało się jako dość mocne szarpnięcie całego auta. Wymiana świec, kopułki i palca nie pomogła. Okazało się jednak, że jedna świeca była krzywo i nie do końca wkręcona. Ponieważ auto jeździło w ten sposób od jakiegoś czasu, pod świecą zgromadziło się sporo nagaru. Oczyszczenie tego syfu i porządne wkręcenie świecy zrobiło dużą różnicę, aczkolwiek warto byłoby jeszcze wymienić przewody. Bogdan - 2006-12-28, 23:21 Co pewien czas (jak sobie o tym przypomnę) po raz kolejny analizuję CO MOŻE BYĆ PRZYCZYNĄ lekkich zacięć, nierównomiernej pracy silnika (w granicach olewki). W trakcie jazdy - niezauważalne, ale postój itp -wnerwia mnie. 6 cylindrów! - to powinno tylko szumieć! Regulator -analogicznie jak podpowiedz kolegi był sprawdzany. W międzyczasie już 3x wymieniłem kpl. świece+przewody. -Żadnej zmiany. Nie sprawdzałem jeszcze PCV - a gdzieś była wzmianka również o jego wpływie na tego typu objawy. To absolutnie nie jest "szarpanie" kierownicą, ale gdzieś coś nie gra! |