ďťż
silnik spalinowy KYOSHO GS 11 X - problemy !! :(




masa - Wto Maj 24, 2005 5:51 pm
" />Hej.
Mam model KYOSHO 1:10 GP 4WD QRC FIELD BAJA BEEETLE i pojawiły sie pewne problemy z silnikiem:
Pierwszy z nich: podczas jazdy w terenie spadł filtr powietrza i prawdopodobnie dostało sie do gaznika troche piasku, silnik zaczoł dziwnie pracowac na wysokich obrotach .... jakos tak dzwoni ... zgasiłem go i nie wiem jak go wyczyscic.
Odkręciłem gaźnik(wyczysciłem), a teraz nie wiem jak wyczyscic blok, wał, i cała reszte.......... POMOCY !!!!!!!!!!

Drugi problem polega na tym ze z okolic koła zamachowego "pryska" w bardzo małych ilosciach olej brudzac całe podwozie. Czy to jest normalne??




Patryyyk - Wto Maj 24, 2005 6:18 pm
" />wyrzuć go, po co masz sie meczyć:P a tak serio to napewno nie jest normalne zachowanie... sprawdź czy gdzieś nie zrobiłes dziury...



Winczewski Radosław - Wto Maj 24, 2005 8:45 pm
" />jak odkręcisz gołowice to wyjmij tuleje a potem tlok i masz wszystko do czyszczenia



Mariusz Nowakowski - Śro Maj 25, 2005 6:29 am
" />Najprawdopodobnie czyszczenie juz nic nie da bo jak sie dostal piach do srodka silnika to niestety silnik sie zatarl :/ Ale sproboj moze cos jeszcze z tego wyjdzie.

PS. Mi gdy podczas jazdy spadl filtr niestety silnik musialem "wyrzucic"




Kamil Łuczak - Śro Maj 25, 2005 8:05 am
" />no ale zawsze jeszcze jest jakas nadzieja, ze np da sie wypolerowac wszystko, trzeba probowac.



masa - Śro Maj 25, 2005 11:13 am
" />
">Najprawdopodobnie czyszczenie juz nic nie da bo jak sie dostal piach do srodka silnika to niestety silnik sie zatarl :/

silnik nie jest zatarty bo na tulei i tłoku nie ma najmniejszej ryski (chyba ze maja byc jakies mikroskopijne) ale gołym okiem nic nie widac ...
Prosiłbym o podpowiedz jak wyjac wał (nie mam zadnych planow czy rysunkow tego silnika wiec nie wiem jak sie za to zabrac )


"> sprawdź czy gdzieś nie zrobiłes dziury...
W dalszym ciagu nie wiem dlaczego leci olej z okolic koła zamachowego. Silnik nie ma "dziury", nigdy nie był rozkrecany ...... nie wiem co sie tam mogło stac ....



Dawid Głowacki - Śro Maj 25, 2005 11:24 am
" />To, ze olej leci spod kola zamchowego to zjawisko normalne. Świadczy to o tym że łożyska na wale są dobrze smarowane i nie grozi im "zmęczenie". Co do wału - na dobry początek musisz zdjąć całe sprzęgło wraz z kołem zamachowym. Pamietaj, ze nie wyjmiesz wału bez wyciągnięcia tłoka z korbowodem. A więc uważaj. Po wyjeciu wszystkich "flaków" z motora (tuleja, tłok, głowica) musisz delikatnie wypchnąć wał z karteru silnika. Nie wolno Ci niczym uderzać wału bo pęknie. Po wyjęciu wału sprawdź czy łożyska jeszcze żyją - bo po experymentach z piaskiem (przynajmniej to duże od środka silnika) moze już nie dawać rady. ALe bądźmy dobrej myśli.



Winczewski Radosław - Śro Maj 25, 2005 11:43 am
" />jesli chcesz wyjąć wal musisz zdemontować cały układ sprzęgla i pozostawić sam wal na który wkladasz sprzęgo. jesli chodzi o wycieki na kole zamachowym to możesz mieć uszkodzone oslone łożyska i przez nię cieknie paliwo
Powered by WordPress, ©