ďťż
Skoro mamy juz zawody i zawodnikow.....




Piotr Michalski - Śro Cze 15, 2005 6:24 pm
" />...to moze ktos mi powie czy beda w niedlugim czasie jakies przepisy. Oczywiscie byla juz klutnia na ten temat, ktorej nie chce powtarzac. Wtedy wyszlo na to, ze to zawodnicy maja je ustalic. Wiec kieruje teraz pytanie do nich. Na jakiej podstawie bedzie stwierdzane, czy dany model do MT czy moze ST? Chodzi mi o to, ze moze chce kupic pewien model, ktory teoretycznie powinien byc MT, ale jest pewne "ale" ma 3 dyfry. Wedlug mnie prawdziwy MT powinien miec tylko dwa mechanizmy roznicowe. Modele z 3 dyframi jezdza o wiele ladniej i nie maja problemu z wygrywaniem z normalnymi MT. Wiec co Wy, Zawodnicy na to? Zeby nie bylo, ze zakupie model pod zawody, a pozniej ktos mi na zawodach powie, ze to nie MT.




Maciej Bartoszek - Śro Cze 15, 2005 6:39 pm
" />Jak na razie nie widze wiekszego sensu tworzenia przepisów dla klasy MT, a nie widze z tego powodu, że jak obecnie startuje max 12 monsterów to po podzieleniu ich na klasy bedzie po 4 na klase, gdzie tu sens takiego rozwiązania ?
W europie pozatym nie ma klas, są jedynie w stanach i są to następujące klasy:
Small block
Big block
Outlaw
Tylko ze tam startuje po nascie, jak nie więcej, modeli w danej klasie.
Dodam jeszcze, że po zawodach widać, że żaden model nie wybija się na tle innych jako ten wiodący.

O jakim MT myślisz na zawody ??



Jan Kornaszewski - Śro Cze 15, 2005 6:57 pm
" />
">.....
Chodzi mi o to, ze moze chce kupic pewien model, ktory teoretycznie powinien byc MT, ale jest pewne "ale" ma 3 dyfry. Wedlug mnie prawdziwy MT powinien miec tylko dwa mechanizmy roznicowe. Modele z 3 dyframi jezdza o wiele ladniej i nie maja problemu z wygrywaniem z normalnymi MT. Wiec co Wy, Zawodnicy na to? Zeby nie bylo, ze zakupie model pod zawody, a pozniej ktos mi na zawodach powie, ze to nie MT.


Modelom truggy mowie stanowcze NIE w klasie MT .
Tutaj powod ktory dal mi podstawe do takiego myslenia http://images.domino.org/albums/gvideos/2005_06_05_Race_Day_Round_3.wmv
146mb szczescia. Mozna nawet wzrokowo porownac jak szybko jedzie MT a jak Truggy. Dyfer centralny - to pierwsza rzecz jakiej niechcialbym w mt. Podzial na klasy - tak jak pisal mck nie ma sensu. Aczkolwiek podstawowe ramy okreslajace czym jest mt zostana na spokojnie i na sposob demokratyczny opracowane na zawodach ;] wiec spokojnie spokojnie ...



Marcin Jasiński - Śro Cze 15, 2005 7:26 pm
" />Moim zdaniem najprostsze rozwiązanie na chwile obecną w naszym kraju: Określona Firma wypuszcza model i odrazu go zalicza do pewnej klasy czyli HPI wypuściła Savage jako MT, Traxxas - Revo i T-maxxa jako MT i tak dalej ino trza wiedzieć jaka firma wypuściła pod szyldem swój model jako MT - proste co nie......




Piotr Michalski - Śro Cze 15, 2005 7:35 pm
" />To nie jest proste. Pewna firma wypuscila model pod nazwa "monster truck", ktory ma wlasnie centralny dyfer. Jesli chodzi o mnie i moje ustosunkowanie sie do sprawy to centralny dyfer powinien byc dopuszczony w klasie Outlaw(w przyszlosci).



Maciej Bartoszek - Śro Cze 15, 2005 7:52 pm
" />Jeżeli chodzi o centralny dyfer to nie widze problemu żeby z sava wywalić skrzynie i zamontować dyfer centralny. Więc co w takim przypadku ?? Już sobie nie wystartuje w zawodach MT ??
Idąc dalej moge wywalić system po 2 amortyzatory na koło a zamontować krótsze amortyzatory po jednym na koło, dzęki czemu posadze model niziutko na ziemi. Następne modyfikacje to np wydłużenie ramy (co już mam np) taki model jest stabilniejszy w jeździe jak i w locie.
Jak się spisywał nisko posadzony model OFNA MONSTER PIRATE to każdy kto był na zawodach w Murowanej Goślinie dobrze pamięta To był monster przerobiony z bagusa i nie było problemów żeby startował.

Piotrek dalej nie odpowiedziałeś mi na pytanie jaki model miałeś na myśli ?



Krzysztof Trella - Śro Cze 15, 2005 9:30 pm
" />Przepisy powinny byc opracowane na przyszly sezon i powinny zaistniec klasy - nie mozna tutaj sie zaslaniac ze jest malo zawodnikow - zawodnikow przybedzie i musza wiedziec jaki model kupic na przyszly sezon .

Nie mozna wrzucac wszystkicj modeli do jednej klasy a napewno nie powinno jezdzic Revo z Savage - to tylko porownanie



Maciej Bartoszek - Śro Cze 15, 2005 10:31 pm
" />Wg amerykańskich przepisów to są dwie różne klasy. Jednak z drugiej strony na to patrząc na torze nie widać jakiejś ogromnej przewagi jednego monstera nad drugim.



Kuba - Śro Cze 15, 2005 10:32 pm
" />Dlaczego Revo nie z Savage?
Co sadzicie o tych przepisach? http://www.22benjamin22.com/



Maciej Bartoszek - Śro Cze 15, 2005 10:46 pm
" />
">Dlaczego Revo nie z Savage?
Co sadzicie o tych przepisach? http://www.22benjamin22.com/


Wg tych przepisów Savage nie ma prawa startu, np bak na to już nie pozwala



Kuba - Śro Cze 15, 2005 10:53 pm
" />Zawsze mozna go pomniejszyc.



Piotr Augustynowicz - Śro Cze 15, 2005 11:02 pm
" />No i bardzo fajne przepisy teraz trzeba by je przetłumaczyć i przeliczyć z cali na mm.

Przepisy można rozszerzyć o zapis ze modele ten, ten i ten spełniają te przepisy.

Ale proponuje zacząć je dzielić na klasy dopiero, gdy liczba MT na zawodach przekroczy 20 modeli. A póki co przyjąć Unlimited.



Marcin Augustynowicz - Śro Cze 15, 2005 11:48 pm
" />
">Zawsze mozna go pomniejszyc.
te przepisy moga byc wyjsciowe, ale niedorzecznoscia byloby, gdyby trzeba bylo wprowadzic modyfikacji w najpopularniejszym modelu na zawodach.

zeby tworzenie przepisow mialo sens trzeba by obmierzyc modele, ktore zjawiaja sie na zawodach i dopiero na podstawie tego podawac konkretne wartosci liczbowe. mamy na to 1,5 miesiaca do zawodow.

proponuje aby kazdy podal wymiary, wage swojego modelu, wielkosc kol oraz zbiornika paliwa.



Kuba - Czw Cze 16, 2005 12:10 am
" />Dane modeli lepiej brac od producentow sprzetu niz od ich uzytkownikow. Zbiornik w Savagu mozna pomniejszyc poprzez wrzucenie do niego kawalka plastiku (np jakiejs kulki) o objetosci 10cc.



Piotr Michalski - Czw Cze 16, 2005 5:47 am
" />
">Idąc dalej moge wywalić system po 2 amortyzatory na koło a zamontować krótsze amortyzatory po jednym na koło, dzęki czemu posadze model niziutko na ziemi.
Nie rozumiem Ciebie? Dlaczego takby nie mozna bylo robic? Przeciez wlasnie o to chodzi, zeby model siedzial jak najnizej, ale przy tym dobrze ladowal po wielu skokach. Jezdzenie na zawodach z zawieszeniem maksymalnie wysokim to po prostu paranoja jak dla mnie(nie zebym mial cos przeciwko Tobie;) ). Wiem, ze w przepisach, ktore pokazal Kuba jest pewne ograniczenie wysokosci, ale wedlug mnie to jest juz sprawa kazdego zawodnika. Jak chce jezdzic bardzo nisko i po kazdym skoku przyziemiac dosc ostro i tracic kontrole nad pojazdem to chyba jego sprawa.
Co do jednego amorka to tez nie wiel dlaczego nie moznaby robic takiej zamiany. Popatrz na zawody za oceanem tam wszyscy jezdza bardzo nisko, a czasami wlasnie na 4 a nie 8 amorach w modelu.

A co do modelu to zastanawialem sie nad paroma: HB Lightning ST PRO, XTM Mammoth(nowa sportowa wersja) i ewentualnie GS Ultimate Truck(czy cos takiego). Wszystkie te modele maja wlasnie centralne dyfry. Ale chyba jednak zostane przy T-maxxie.



Michał Bugajski - Czw Cze 16, 2005 5:48 am
" />Zajrzyjscie do slynenego watku ........ o przepisach... a co do modelu czy to MT czy truggy to tez juz bylo. i jak do tej pory nikt tego nie wyjasnił...



Marcin Jasiński - Czw Cze 16, 2005 6:00 am
" />Obejrzyjcie jeżeli wam pozwala na to łącze film który dał linka nasz kolega Hansio i zobaczcie jak jeżdżą i "wyglądają" modele truggy w swojej klasie a jak modele w klasie MT czyli na tym filmie widać Savage, LST, T-maxx, Revo, TNX no i może jeszcze jakieś MT-ki. Na tym filmie widać różnice w zachowaniu modeli choć ludzie jeżdżą na nim jakoś niepewnie



BRONEK - Czw Cze 16, 2005 6:27 am
" />Modele te tzn truggy powinny byc dopuszczone Pewnie najwieksze pretensje beda mieli koledzy z savageami, poniewaz jak wiemy ten o to model nie jest idealem na tor i pierwszy lepszy truggy czy nawet revo na seryjnym silniku wygra z takim modelem(oczywiscie bez awari i z miare ,,normalnym'' kierowca) Jesli ktos bedzie chcial jezdzic na zawody i odnosic jakies tam sukcesy to powininen zakupic takie revo czy hot bodies monster gt czy tam HB lsp itp a jesli ktos chce sobie skakac i wogole jezdzic bo ,,dzikich'' terenach to niech bierze savage czy HB DD. Z drugiej strony fajnie by bylo zachowac te uroki ,,duzych'' MT z duzymi silnikami itp heh nie lada dylemat



Piotr Michalski - Czw Cze 16, 2005 6:54 am
" />Kubo tutaj nie chodzi o to jaki model kupic, wiec prosze nie pisz o tym bo znowu bedzie klutnia.

Jesli chodzi o klasy to moim zdaniem najlepiej byloby zrobic 2 lub ewentualnie 3 klasy:
-Monster stock , cos na wzor Top Stocka, w ktorym moglyby startowac standartowe modele wyciagniete z pudelka po lekkim tuningu, np wymiana dyfrow, walowk itd. ale bron Boze silnika poniewaz wyciagniete z pudla Revo czy Sav beda mialy podobne osiagi nawet rozniac sie poj. silnika
-monstery z tuningiem: wymienione silniki itd., zalozone konwersje
-unlimited, mozna by ewentualnie zrobic tez taka klase, w ktorej moglyby startowac rownie truggy, ale mogloby w niej byc malo chetnych, gdyz startowaly by tu przewanie tylko modele z 3 dyframi, gdyz reszta wystartowalaby w klasie powyzej, wiec mozna by tutaj rowniez wsadzic modele takie jak Truckzilla czy dwusilnikowe.



Michał Bugajski - Czw Cze 16, 2005 7:07 am
" />
">Kubo tutaj nie chodzi o to jaki model kupic, wiec prosze nie pisz o tym bo znowu bedzie klutnia.



i tak bedzie kłutnia



Maciej Bartoszek - Czw Cze 16, 2005 7:21 am
" />
">Kubo tutaj nie chodzi o to jaki model kupic, wiec prosze nie pisz o tym bo znowu bedzie klutnia.

Jesli chodzi o klasy to moim zdaniem najlepiej byloby zrobic 2 lub ewentualnie 3 klasy:
-Monster stock , cos na wzor Top Stocka, w ktorym moglyby startowac standartowe modele wyciagniete z pudelka po lekkim tuningu, np wymiana dyfrow, walowk itd. ale bron Boze silnika poniewaz wyciagniete z pudla Revo czy Sav beda mialy podobne osiagi nawet rozniac sie poj. silnika
-monstery z tuningiem: wymienione silniki itd., zalozone konwersje
-unlimited, mozna by ewentualnie zrobic tez taka klase, w ktorej moglyby startowac rownie truggy, ale mogloby w niej byc malo chetnych, gdyz startowaly by tu przewanie tylko modele z 3 dyframi, gdyz reszta wystartowalaby w klasie powyzej, wiec mozna by tutaj rowniez wsadzic modele takie jak Truckzilla czy dwusilnikowe.


Ten pomysł z Unlimited to chyba jakiś żart, sav z konwersją truckzilla obok truggy ?? Chyba Piotrze nie widziałeś jak jeździ sav z zilla.
Jak narazie jest nas za mało na dzielenie się, a co do opisania monstera po jego wymiarach ciekawy pomysł, rozpiętość wielkości startujących modeli można zobaczyć między np REVO a moim SAVEM i są to naprawde spore różnice



Jakub Mazur - Czw Cze 16, 2005 8:00 am
" />Dlaczego tworzac pzepisy myslimy wszyscy o tych co nie przyjezdzaja na zawody? Tak jak Krzysztow Trella napisala "trzeba porobic klasy bo bedzie nas wiecej" a ja wcale tego nie jestem pewien czy bedzie nas wiecej!! I stworzenie klas dla tych co nie przyjezdzaja to bzdura! Dziwne by bylo tworzenie klas tak zeby revo sie nie moglo scigac z savage poniewaz jak ktos napisal zaden model nie ma przewagi nad innym przykladow mozna podac duzo( jak np wygrana Marcina Jasińskiego modelem REVO gdzie w zawodach startowało duzo savow nawet z truckzilla i inymi duzymi silnikami, lub wygrana Adriana Tuza w piasecznie ktory na zatartym silniku pokonał modele z 3-biegowa skrzynia biegow, z silnikiem Sirio, modele revo i wiele innych, ja w piasecznie jezdzilem modelem smartech o mocy 0,85KM i spokojnie w malym finalem dorownywalem wszystkim modelom ale mialem pecha) wniosek z tego taki ze moim zdaniem nie ma po co tworzyc klas co do wielkosci silnika itp. Napewno trzeba wprowadzic jakies ograniczenia przed takimi modelami jak HPI MT bo juz slyszalem ze sie niektorzy wybierali z takim czyms, oraz ograniczenia przed duwsilnikowymi lub jakimis turbosprezarkami!



Marcin Augustynowicz - Czw Cze 16, 2005 8:28 am
" />Jakub zgadzam sie z Twoim zdaniem! i dlatego uwazam ze ostateczna wersja przepisow powinna byc ustalona na zawodach w Murowanej albo na finalach we wrzesniu. a teraz mozemy probowac stworzyc propozycje przepisow.

zwroccie uwage na to ze w calym temacie wymienia sie osobno mt i truggy. dlaczgo? bo to sa rozne kalsy!

moster truck 1:1 to wielkie ciezarowki z wielkimi kolami a nie plaskie buggy z duzymi kolami.
klasa truggy moze sie rownie dobrze probowac podlaczac pod klase mt jaki IC-8t, bo jest czysm po miedzy tymi klasami - buggy z silnikiem i kolami mt, a sam model nie wiele wiecej wystaje powyzej kol.
jesli pojawi sie tyle modeli truggy ile niektorzy sugeruja to osobiscie bede wspieral starania utworzenia dodatkowej klasy na zawodach. to napewno jeszcze bardziej zwiekszy widowiskowosc zawodow.

a jak rozdzielic klasy:
1) tak jak w przepisach ROAR z modyfikacjami np. zbiornik paliwa
2) model musi byc w stanie przewrocic sie przez przednia os przy hamowaniu



Michał Bugajski - Czw Cze 16, 2005 8:47 am
" />
">
.
klasa truggy moze sie rownie dobrze probowac podlaczac pod klase mt jaki IC-8t, bo jest czysm po miedzy tymi klasami - buggy z silnikiem i kolami mt, a sam model nie wiele wiecej wystaje powyzej kol.
jesli pojawi sie tyle modeli truggy ile niektorzy sugeruja to osobiscie bede wspieral starania utworzenia dodatkowej klasy na zawodach. to napewno jeszcze bardziej zwiekszy widowiskowosc zawodow.



Klasa IC-8T ma okrelslone przepisy i np tki truggy niepodpada pod nja, np ma wiekszy silnik, koła czy zbiornik paliwa...
lekko OT.....np w RSMP jak niezbierze sie dana klasa to auto z nizszej klasy podciąga sie pod klase wyższa.
I moze ktos wyjasni co klasyfikuje model do klasy MT, a co do truggy.. .co wilkosc kól, srodkowy dyfer.. (ten temat byl juz poruszany i niebylo w nim odpowiedzi na to pytanie, a to nie tylko ja jestem ciekaw...)

Do Maćka Bartoszka, fakt Sav z trackzilla nie ma szans na wygranie z Truggy..widzialem na zawodach jak jezdza savy z tym silnikiem i to nie jest rewelacja.. (to moje zdanie)

Wystarczy prosty podzial... modele seryjne i modyfikowane (np wymiana silnika)..a co do truggy...sprawa do dogadania.



Marcin Augustynowicz - Czw Cze 16, 2005 8:58 am
" />napisalem o truggy, ze "rownie dobrze probowac podlaczac pod klase mt jaki IC-8t". dobrze wiem ze w buggy startowac nie moze ale i do mt nie pasuje.

co do centralnego dyfra - to moze byc jedno z kryteriow ale czy truggy z zablokowanym dyfrem to juz mt?



Maciej Bartoszek - Czw Cze 16, 2005 9:18 am
" />
">2) model musi byc w stanie przewrocic sie przez przednia os przy hamowaniu

Marcin ja mam słabe hamulce

Tak wogóle to widze, że wracamy do punktu wyjścia, znowu obserwatorzy zaczynają temat, nie chodzi o to żebym komus chciał ubliżyć czy zasmucić, ale podchodze do tematu logicznie. Dlaczego ktoś kto nie uczestniczy w zawodach chce podejmować decyzje ? Panie Bugi z tego co pamietam z zawodów w Tarnowie Tornado Team jednolicie wypowiada się ze "bagus to jest to i nic innego" więc dlaczego podchodzicie do MT ?
Piotrze Michalski z tego co widze masz w podpisie T-Maxx pytam dlaczego ani razu nie wystartowałeś nim na zawodach ?? Co ten model jest jakiś felerny ?? Czy uważasz, że jest on niezdatny do zawodów dlatego przez pół roku szukasz MT, który będzie się nadawał "wg Ciebie oczywiście" do zawodów. I Wkońcu panie Krzysztofie Trella, to że ma pan za sobą wiele lat przesiedzianych przy modelach nie znaczy, że wszystkie rozumy pan pozjadał i na wszystkim zna się najlepiej. Mogę dodać, że nasi najlepsi zawodnicy z klasy I-C8 T pytali i dziwili się że w savie ten dyfer środkowy tak wygląda
Nie mam ochoty tutaj jakiś wojny wywoływać jedak musze stwierdzić, że nie podoba mi się fakt, że ktoś chce decydować o formie mojego hobby.
Dlatego to właśnie przy każdej próbie podjęcia tematu przez "postronnych" zaczyna się troche ostrzejsza wymiana zdań.
Myśle, że moi koledzy z MT podzielają moje zdanie, bo nie rozumiem dlaczego ktoś ma za nas decydować jak i czym mamy jeździć.

Jeżeli będzie na zawodach MT conajmniej 20 zawodników z modelem możemy zacząć rozmawiać, w chwili obecnej całkowicie mija się to z celem.



Michał Bugajski - Czw Cze 16, 2005 9:26 am
" />
">
Panie Bugi z tego co pamietam z zawodów w Tarnowie Tornado Team jednolicie wypowiada się ze "bagus to jest to i nic innego" więc dlaczego podchodzicie do MT ?


A co niemoge.., zabroni mi ktos.., jezeli nie posiadam MT to co niemoge zabrac zdania na tym kaciku Forum jest od wypowiadania sie, a po drugie czesc Teamu ma MT.



Maciej Bartoszek - Czw Cze 16, 2005 9:35 am
" />
">
Panie Bugi z tego co pamietam z zawodów w Tarnowie Tornado Team jednolicie wypowiada się ze "bagus to jest to i nic innego" więc dlaczego podchodzicie do MT ?


A co niemoge.., zabroni mi ktos.., jezeli nie posiadam MT to co niemoge zabrac zdania na tym kaciku Forum jest od wypowiadania sie, a po drugie czesc Teamu ma MT.

Prosze przeczytaj jeszcze raz mój post bo nie rozumiem tutaj Twojej wypowiedzi. Zachowujesz się jak murzyn walczący o swoje prawa w czasach wojny secesyjnej. Ten powyzszy post jest taki jak wiele Twoich postow, poprostu niczego nie wnosi i tyle. Tak samo jak nie wniósł nic post o przepisach, no przepraszam pokazał jeszcze jakie są podziały na forum



Michał Bugajski - Czw Cze 16, 2005 9:58 am
" />
">
Prosze przeczytaj jeszcze raz mój post bo nie rozumiem tutaj Twojej wypowiedzi. Zachowujesz się jak murzyn walczący o swoje prawa w czasach wojny secesyjnej. Ten powyzszy post jest taki jak wiele Twoich postow, poprostu niczego nie wnosi i tyle. Tak samo jak nie wniósł nic post o przepisach, no przepraszam pokazał jeszcze jakie są podziały na forum


widze ze masz klopoty z rozumieniem tekstu pisanego...coż nie kazdy jest idealny

EOT szkoda czasu..



Maciej Bartoszek - Czw Cze 16, 2005 10:51 am
" />Jedyne co widze to to, że nadajemy na różnych falach, ja pisze o czymś innym a Ty odpowiadasz na inny temat. Może to jest caly czas to o czym pisze, że teoria nie zawsze jest taka sama jak praktyka.



Piotr Michalski - Czw Cze 16, 2005 1:52 pm
" />Maciek co do moich startow to nie Twoja sprawa, sa tez inne rzeczy, wazniejsze od zawodow. Znowu nazwiecie mnie "krzykaczem", ale przynajmniej przez te 3 lata krzyczenia do wladz mojego miasta w zeszlym tygodniu dostalem pozwolenie na budowe tor off-roadowego w moim miescie, poza tym w miedzy czasie organizowalem rowniez inne imprezy modelarskie, w tym mistrzostwa Polski na ten weekend, wiec prosze zejsc z tematu mojego uczestnictwa w zawodach. W lipcu jest sezon "martw" wiec przyjade do Murowanej. Co do modelu to Macku nie znasz moich planow i nie znasz mojego modelu wiec rowniez zejdz z tego tematu bo nie jest to przedmiotem moich postow.

Co do rodzielenia MT na klasy to czy ja powiedzialem, ze to trzeba teraz? Ludzie czytajcie dobrze caly tekst. Napisalem, ze moze w przyszlosci i, ze ewentualnie mozna by zorbic klase Unlimitted jesli byli by chetni!

Co do Sav z Truckzilla to przyznaje, nie widzialem tego modelu i nie wiem jak jezdzi.

Ja nadal obstaje przy rodzieleniu MT, ALE NIE JESZCZE TERAZ(pisze wielkimi literami zeby wszyscy doczytali dokladnie), na stock i tuningowane, i/lub ewentulanie unlimitted.



Jakub Mazur - Czw Cze 16, 2005 2:22 pm
" />Drogi Piotrze masz racje ze trzeba podzielic jakos klasy, ale napewno nie tak jak mowisz (to nie atak na Ciebie w koncu to konwersacja i tak tworza sie przepis) poniewaz rozne firmy produkuja tak rozbierzne modele wiec stock stockowi nie rowny. Moze zle rozumiem slowo stock czy np mozna by bylo zmienic opony na inne czy filtr powietrza, bude itp

A pozatym nie traktujcie sprawy przepisow jako cos najwazniejszego! Poki co ich nie ma i nie ma problemow (byly w zwodach modele truggy, truckzille, siria i takie tam) i nie bylo problemow ani klotni BO MY JESTESMY WSZYSCY PRZYJACIOLMI I NIE MA MIEDZY NAMI KONFLIKTOW W KLASIE MT (MIEDZY ZAWODNIKAMI)



Piotr Michalski - Czw Cze 16, 2005 2:33 pm
" />Przez stock rozumiem to samo co rozumieja zawodni on-road w top stoku. Jest to model wyciagniety z pudelka z minimalnymi roznicami. Oczywiscie wedlug mnie zmiana kol/opon, bud powinna byc dopuszczona jak rowniez wymiana kardanow, ewentualnie dyfrow, filtrow powietrza, itd. ale napewno nie wymiana silnika czy skrzyni na 3-biegowa. Mysle, ze wprowadzanie takiej klasy, a nie dzielenie wedlug pojemnosci skokowych silnikow bylaby najlepsza. Duzo osob, ktore zaczynaja, kupuja wlasnie modele MT w zestawach RTR i po ewentualnych przerobkach mogliby smialo startowac w zawodach.

Jakub, swoja ostatni kwestia tylko utwierdzasz mnie w przekonaniu, ze Wy, jako zawodnicy traktujecie sie jako cos wyzszego. Ale nie ciagne tego dalej, i prosze, nie komentujcie tego bo nie chce wojny. Ale jakbys mogl to przemysl to co powiedzialem.



BRONEK - Czw Cze 16, 2005 5:00 pm
" />Nikt nie chce wojen a jednak powstaja Co do turbosprezarek to powinny byc dopuszczone a inni zawodnicy jesli chca wygrac powinni sie cieszyc z tego powodu bo te turbosprezarki produkowane miedzy innymi przez RB concept NIC ZUPELNIE nic nie daja i jeszcze nie potrzebnie model zagracaja. Temat o przepisach zwiazanych z MT juz jest a ten z tego co widze byl stworzony by rozwiazac problem modeli truggy wiec chyba nie ma sensu wyciaganie wszystkich takich spraw poczawszy od ustalenia klas stock itp do wytykania czemu ktos nie jezdzi na zawody. Moze warto bylo by sie zastanowic nad stworzeniem jakies klasy MT pod ktora mozna bylo by podpiac truggy?



Adam Jaszczurowski - Czw Cze 16, 2005 5:16 pm
" />jak was to ma tak uszczesliwic to niech MOD usunie tego posta



Maciej Bartoszek - Czw Cze 16, 2005 5:24 pm
" />
">Maciek co do moich startow to nie Twoja sprawa, sa tez inne rzeczy, wazniejsze od zawodow.
Tak samo moge stwierdzić co do przepisów to nie Twoja sprawa.
Za bardzo mnie Twój system wartościowania nie interesuje, bo co dla jednego jest ważne dla drugiego wcale być nie musi.


"> Co do modelu to Macku nie znasz moich planow i nie znasz mojego modelu wiec rowniez zejdz z tego tematu bo nie jest to przedmiotem moich postow.
Zapytałem się tylko o jakim modelu myślisz, z czystej ciekawości chciałem się dowiedzieć.

Widze, że co poniektórzy są strasznie przewrażliwieni, może zamiast wypisywać jakieś *****ły w tych swoich podpisach to piszcie np "nie używaj słowa amator bo zbiera mi się na płacz"



Jakub Mazur - Czw Cze 16, 2005 5:32 pm
" />
"> bo te turbosprezarki produkowane miedzy innymi przez RB concept

W momencie gdy RB Concept zrobi "turbosprezarke" to ja umre i sie zaczne przekrecac w grobie, to tak jak powiedzenie ze RB to "hong-kong". Jesli juz to RB innovations.

Ja np sie domyslilem ze chodzi o firme RB i o jaki model turbosprezarki bronkowi chodzilo wiec nie poprawiaj kazdego slowa! Z takimi postami to zapraszam na jak zaczac i co wybrac tam moze dobrze sie poczujesz poprawiajac wszystkich nowicjuszy!

Zgadzam sie z Jakubem. Z takimi rozmowami prosze na inne dzialy, tutaj mowa jest o przepisach. Piotrek



BRONEK - Czw Cze 16, 2005 6:30 pm
" />Wielkie sorry za ten blad no ale chyba kazdy znal przeslanie Wiec co wy na to Sorry za zasmiecanie tematu jakby co to mozna zrobic z tego nowy



Kuba - Czw Cze 16, 2005 9:43 pm
" />Pozwalam sobie sie wypowiedziec w tym temacie pomimo ze nie bede startowal w zawodach (mam troche za daleko).
Moim zdaniem nie ma obowiazku tworzyc przepisow tak aby dopuscily do startu jak najwieksza liczbe modeli (moze na poczatku ograniczy to liczbe startujacych ake na dluzsza mete wyjdzie wszystkim na dobre). Zobaczcie jak jest np w on-road 1/10, jest ograniczenie silnika do .12 i nikt nie placze ze nie mozna jezdzic Schumacherem z silnikiem .21 i trzy biegowa skrzynia. Przepisy nalezy tak stworzyc aby ograniczyc sprzet do najpopularniejszych i wmiare tanich rozwiazan. Wygrywac ma zawodnik a nie jakis megasilnik w Truckzilli czy cos podobnego. Zrobic podzial na tak jak w ROAR, na smallblock i bigblock, ustalic minimalny przeswit (w ROAR jest 38mm pomiedzy szilnikiem a podlozem po calkowitym skompresowaniu zawieszenia, bez zalozonych kol). Robienie klasy stock nie ma sensu bo chyba malo kto jezdzi dluzej seryjnym monsterem niz tydzien. Wprowadzenie limitu pojemnosci zbiornika bedzie tez dobrym sposobem na ograniczanie mocy w danej klasie.
Jak jest potrzeba to moge sprobowac przetlumaczyc przepisy, do ktorych podalem link (choc moj angielski nie jest najlepszy).



Jakub Mazur - Czw Cze 16, 2005 10:49 pm
" />I wlasnie przez takie wypowiedzi nie na miejscu jak Kuby powstaja potem konflikty. Kuba z gory zaznaczyl ze w zawodach udzialu nie bierze ale klasy by dla nas zrobil (DZIEKUJEMY CI KUBO) ale Ci co startuja by nie chcieli klas dotyczacych silnika, zauwazylbys to gdybys uwaznie przeczytal calosc tego tematu, ale co tam posta trzeba walnac bo mamy za malo!!

A wiec oglaszam wszem i wobec ze tu na tym poscie rozwiazujemy problem truggy vs. MT

dziekuje i pozdrawiam tych co pisza posty za tych co jezdza!



Piotr Michalski - Pią Cze 17, 2005 12:52 pm
" />Jesli chodzi o moje zdanie na temat rozrozniena truggy/mt to chyba jest tylko jeden sposob: ilosc mechanizmow roznicowych bo na dobra srpawe to one nie roznia sie niczym innym.



Marcin Jasiński - Pią Cze 17, 2005 1:09 pm
" />Hmmm nie wiem czy oglądałeś ten film co zapodał Hansio i jakos zewnętrznie widac zę sie różnią od MT bynajmniej tym że jest tak płaski że buda nie wystaje ponad koła co w prawdziwym monsterze nie jest możliwe nawet po maksymalnym obniżeniu



Piotr Michalski - Pią Cze 17, 2005 1:14 pm
" />
">Hmmm nie wiem czy oglądałeś ten film co zapodał Hansio i jakos zewnętrznie widac zę sie różnią od MT bynajmniej tym że jest tak płaski że buda nie wystaje ponad koła co w prawdziwym monsterze nie jest możliwe nawet po maksymalnym obniżeniu
Wszystko zalezy od ustawien zawieszenia i budy. Ja Ci moge ustawic tak T-maxxa i zalozyc na tyle plaska bude, ze kola beda ponad nia.
Ale druga roznica jest chyba to, ze jednak truggy budowane sa na podwoziach ic-8t i jak wiadomo te podwozia sa calkiem plaskie od spodu(nie wliczam kick-up'a). Wiec chyba na tej podstawie mozna by rozroznic te modele.



Jakub Mazur - Pią Cze 17, 2005 1:41 pm
" />
">Ale druga roznica jest chyba to, ze jednak truggy budowane sa na podwoziach ic-8t i jak wiadomo te podwozia sa calkiem plaskie od spodu(nie wliczam kick-up'a). Wiec chyba na tej podstawie mozna by rozroznic te modele.

No wlasnie to samo chcialem napisac, ze sie nie spotkalem z monsterem z plaskim spodem, anie nie spotkalem sie z truggy z walami albo z wystajaca skrzynia biegow pod spod modelu. Moze malo wiem na ten temat ale tak to wyglada z mojej strony!



Maciej Bartoszek - Pią Cze 17, 2005 1:56 pm
" />Kuba, a Twoja ofna jakie miała podwozie ??



Michał Bugajski - Pią Cze 17, 2005 1:56 pm
" />
">
No wlasnie to samo chcialem napisac, ze sie nie spotkalem z monsterem z plaskim spodem, anie nie spotkalem sie z truggy z walami albo z wystajaca skrzynia biegow pod spod modelu. Moze malo wiem na ten temat ale tak to wyglada z mojej strony!


Z palskim spodem to np. Dirt demon, Thunder Quake, Ofna Dominator, Ofna Pirate, Xtm Mammoth, Thunder Tiger EK-4, Rex-X MT... to pierwsze co mi do glowy przyszło



Piotr Michalski - Pią Cze 17, 2005 2:02 pm
" />No to co w takim razie? To chyba jedyna znaczaca roznica bedzie ilosc dyfrow?



Maciej Bartoszek - Pią Cze 17, 2005 2:40 pm
" />Ha no to super wystarczy do takiego truggy wrzucic diff lock'a i można śmigac



Jakub Mazur - Pią Cze 17, 2005 2:52 pm
" />Ofna Dominator/Pirate ktora jest typowym truggy nie ma centralnego dyfra tylko skrzynie albo poprostu zebatke. I co w tym przypadku??

Ale tak sobie gadamy/sprzeczamy sie co to trugy co to monster, a przeciez mi np kompletnie wisi czy ktos wystartuje truggy, mt czy czym kolwiek innym. Byle by spelnialo ogolne zasady, ktore sprobojemy ustalic w murowanej a te zasady na pewna nie beda wygladaly w ten sposob ze bedzie co do milimetra ustalony przeswit i takie nikomu do niczego nie potrzebne *****! Jak bedzie tyle modeli startowalo co w USA to wtedy mozna by sie pokusic o takie bzdety jak klasy! Na dzien dzisiejszy to totalne teoretzowanie!



Adam Jaszczurowski - Pią Cze 17, 2005 3:12 pm
" />/\ wlasnie, a co w przypadku TNX, Terra crushera ktory ma dyfer srodkowy.



Maciej Bartoszek - Pią Cze 17, 2005 3:15 pm
" />No i to jest właśnie to co cały czas powtarzam BRAWO Kuba po co nam klasy na 10 MT ??
Ja bym w sumie na początek tylko 3 punkty zrobił:
1. Model ma być z napędem 4x4
2. Minimalny rozmiar kół (tutaj ustalone wspólnie wymiary)
3. Model ma być napedzany paliwem z przedziału 16% - 25% nitro

Pierwszy punkt eliminuje wszystkiego rodzaju ST
Drugi punkt eliminuje np MT2 no chyba że założy wieksze koła ale wtedy może być nie za ciekawie z tym modelem
Trzeci punkt eliminuje te wielkie "krowy" napędzane benzyną np FG MT



Jakub Mazur - Pią Cze 17, 2005 3:17 pm
" />I oto Maciek stworzy jakze piekne i wrecz doskonale przepisy do naszej klasy! Wg mnie te przepisy jak na przyszly rok sa idealne!



Maciej Bartoszek - Pią Cze 17, 2005 3:27 pm
" />
">/\ wlasnie, a co w przypadku TNX, Terra crushera ktory ma dyfer srodkowy.

Taki znawca a takie *****ŁY pisze, pokaż mi w którym miejscu TNX albo Terra crusher ma dyfer środkowy. Obydwa te modele maja skrzynie automatyczne a nie dyferencjały. W terraku jest takie rozwiązanie z dyfrem ale służy ono tylko i wyłącznie do wrzucania biegu wstecznego.
Ubawiłem się po stokroć



Adam Jaszczurowski - Pią Cze 17, 2005 3:35 pm
" />baw sie ile chcesz, fakt pozostaje faktem ze dyfer ma, temu nie mozesz zaprzeczyc.



Maciej Bartoszek - Pią Cze 17, 2005 3:55 pm
" />
">baw sie ile chcesz, fakt pozostaje faktem ze dyfer ma, temu nie mozesz zaprzeczyc. Czy jak rozumiem w przepisach bedzie wyraznie zaznaczone ze dyferencjal srodkowy ma sluzyc niczemu innemu jak rozdzialowi momentu obrotowego na przednie i tylne osie, nie zas innym niecnym celom

Ten post jeszcze bardziej umacnia mnie w przekonaniu, że klepiesz w te klawisze po to tylko żeby sobie poklepać.
Nie dość, że nie znasz budowy to próbujesz jakoś nadrobić swoją wpadke.
Dodatkowo tylko terrak ma dyfer który służy jako mechanizm wrzucania wstecznego biegu, a TNX nie ma takowego wiec do którego modelu kierujesz swoją wypowiedź ?
Wiem, że adaś'owi wszechwiedzącemu cieżko się do błędu przyznac i będzie tak owijał żeby tylko pokazać co on to nie jest, ale cóż nikt nie jest idealny.
Tak wogóle jak chcesz coś sensownego wnieść do dyskusji to pisz na temat.

Ten post był jeszcze napisany przed usunięciem Twojej wypowiedzi przez Ciebie adaś'u, dlaczego usuwasz swoje wypowiedzi ?? Wstydzisz się ich ?



Adam Jaszczurowski - Pią Cze 17, 2005 4:02 pm
" />fakt budowy przekladni TNX nie sutdiowalem, ale budowe terra znam ( rowniez z autopsji), i nie chodzi o fakt nie potrafienia przyznania sie do bledu, tylko o fakt ze jesli tworzyc przepisyc to uwzglednic kazda mozliwosc.
Ale widac nawet nie czytasz mojego "klepania w klawisze" dlatego faktycznie nie mam nic do dodania w tym temacie, mam nadzieje ze Cie to ubawi ponownie, i moze nawet uszczesliwi.
Baw sie dobrze

Nie, nie wstydze sie ich, tylko wiem ze to nic nie zmieni, dlatego po co sie mam bezsensownie produkowac.



Maciej Bartoszek - Pią Cze 17, 2005 6:33 pm
" />W moim przekonaniu tutaj chodzi o konstruktywne posty, takie które coś wniosą i poprostu nie rozumiem tego jak się ktoś wypowiada na dany temat nie mając pełnego obrazu sytuacji.
Nie ma tutaj sensu pisanie że terak ma środkowy dyfer, bo środkowy dyfeer to jest taki, na który jest przenoszony napęd z silnika wiec z definicji dyferencjał, który występuje w terraku nie jest dyfrem środkowym.
Myślę, że tak jak i mnie tak i moich kolegów startujących w klasie MT delikatnie mówiąc irytuje fakt taki, że przed zawodami jest masa chętnych a po zawodach masa wytłumaczeń dlaczego to akurat nie mógł ktoś przyjechać, po czym taki ktoś chce się włączyć w temat, który to bezpośrednio go nie dotyczy. Nie widziałem, żeby ktokolwiek z klasy MT wypowiadał się na tematy bagusów lub jakiejś innej klasy a za to tutaj wszyscy są chętni do "pomocy". W chwili obecnej należy propagować tą klase aby w przyszłości było coraz więcej aktywnie jeżdzących ludzi a nie odrazu obcinać wszystko przepisami. Myśle że należy wykluczyć tylko ekstrema a środek się sam wykrystalizuje.



Rafał Malczyński - Pią Cze 17, 2005 8:32 pm
" />
">W moim przekonaniu tutaj chodzi o konstruktywne posty, takie które coś wniosą i poprostu nie rozumiem tego jak się ktoś wypowiada na dany temat nie mając pełnego obrazu sytuacji.

Moze rozrysowac ?


">Nie ma tutaj sensu pisanie że terak ma środkowy dyfer, bo środkowy dyfeer to jest taki, na który jest przenoszony napęd z silnika wiec z definicji dyferencjał, który występuje w terraku nie jest dyfrem środkowym.

Zebys definicje wszystkoego znal tak dobrze jak "dyfra srodkowego"... he he


">Myślę, że tak jak i mnie tak i moich kolegów startujących w klasie MT delikatnie mówiąc irytuje fakt taki, że przed zawodami jest masa chętnych a po zawodach masa wytłumaczeń dlaczego to akurat nie mógł ktoś przyjechać, po czym taki ktoś chce się włączyć w temat, który to bezpośrednio go nie dotyczy.

No to widze ze sie juz podzial zrobil... podworkowce i jak widac z niektorych to sie prawdziwi "fachowcy" zrobili


">Nie widziałem, żeby ktokolwiek z klasy MT wypowiadał się na tematy bagusów lub jakiejś innej klasy a za to tutaj wszyscy są chętni do "pomocy".

Moze dlatego, ze w klasie bagusow jest wszystko jasne jak skonce, albo i jeszcze bardziej?


">W chwili obecnej należy propagować tą klase aby w przyszłości było coraz więcej aktywnie jeżdzących ludzi a nie odrazu obcinać wszystko przepisami. Myśle że należy wykluczyć tylko ekstrema a środek się sam wykrystalizuje.

Wiec porpostu najlepiej jest zrobic przepisy typu "co masz to jedz" i jak bede mial MT w skali 1:5 to tez? podejscie widze ze masz nie z tej ziemi... moze chcesz sie niedlugo spotkac na torze z 1:5? Jestem prawie pewien, ze pierwsze co bys ztrobil to wycieczka do sedziego, ze tym nei moge... nazwa niby jest IC8MT, ale to nei zmeinia tego, ze nie ma NIC zadnych przpisow o wymiarach silniku itd. wiec mozna robic co sie chce... a kilka monsterow pasowaloby rozdzielic tak jak juz Krzysiek z 2 strony temu pisal jak ktos jeszcze nie czytal to niech zobaczy sobie przepisy do e-10 TC i opena... to sie da jakos rzdzielic, choaciaz nie jest to tania zabawa... (1/3 modeli jest warta wiecej niz niejeden MT) a mimo to wystarczy zobaczyc ile tego jest... wiec nie ma co sie czaic tylko trzeba poprostu zrobic podzial MT na open - robta co chceta i seryjne z zestawow RTR np. bo tego najwiecej ejst... i nawet jak ktos przyjedzie z seryjnym to bedzie mial ajkeis szanse... taki podzial zacheci niejedna osobe a nei odstraszy. a jak sie komus znudzi jezdzenie w najprostszej klasie to walnie sobie jakis tunineg, silnik z .28 i jedzie w openie... dla mnei sprawa jest naprwde prosta ta klasa seryjnych moze dzialac na innych zasadach... ale w kazdym razie cos w tym stylu.

A jak mi zaraz ktos napsize ze w "mt wtraca sie ktos z innej klasy" to nie wytrzymam...



Jakub Mazur - Pią Cze 17, 2005 9:11 pm
" />A wlasnie ze Ci napisze panie Raflee bo albo sam nie poczytales tego co jest w tym poscie dokladnie albo 3470 postow to za malo!

Napisales pare pieknych glupot i do tego masz jakisz problem co do Macka, a Maciek ma racje. I ten twoj podzial na klasy jest dziwny bo jak bys poczytal to bys wiedzial ze jest problem z RTR bo modele RTR czesto nie nadaja sie na zawody i trzeba zawsze cos zmienic wiec juz kazdy monster bylby do open wiec PO CO KLASY - JAK NIE DOSC ZE NIE MA MONSTEROW NA KLASE RTR TO ZADNA Z OSOB KTORE SIE SPOTYKAJA NA ZAWODACH NIE CHCE KLAS.
I czemu piszesz ze Maciek zaraz poleci do sedziego? Znasz go?? Moze Ty latasz za kazdym razem do sedziego jak Cie ktos wyprzedzi bo ma lepszy model?? Wiec odczep sie od czlowieka ktorego nie znasz. I tak samo z ta skala 1:5 jak bys przeczytal przepisy, ktore Maciek zaproponowal (to tylko 3 pkt niewiele nie zmeczys sie) to bys wiedzial ze Maciek nie jest zwolennikiem tego aby w klasie Monster Truck jezdzily modele w skali 1:5!

Dziekuje pozdraiwam!

Jak mi ktos napisze ze wywoluje wojny i sie wywyzszam albo kogos atakuje na tym forum to nie wytrzymam!



Maciej Bartoszek - Pią Cze 17, 2005 9:57 pm
" />
">Wiec porpostu najlepiej jest zrobic przepisy typu "co masz to jedz" i jak bede mial MT w skali 1:5 to tez? podejscie widze ze masz nie z tej ziemi... moze chcesz sie niedlugo spotkac na torze z 1:5? Jestem prawie pewien, ze pierwsze co bys ztrobil to wycieczka do sedziego, ze tym nei moge... nazwa niby jest IC8MT, ale to nei zmeinia tego, ze nie ma NIC zadnych przpisow o wymiarach silniku itd. wiec mozna robic co sie chce... a kilka monsterow pasowaloby rozdzielic tak jak juz Krzysiek z 2 strony temu pisal jak ktos jeszcze nie czytal to niech zobaczy sobie przepisy do e-10 TC i opena... to sie da jakos rzdzielic, choaciaz nie jest to tania zabawa... (1/3 modeli jest warta wiecej niz niejeden MT) a mimo to wystarczy zobaczyc ile tego jest... wiec nie ma co sie czaic tylko trzeba poprostu zrobic podzial MT na open - robta co chceta i seryjne z zestawow RTR np. bo tego najwiecej ejst... i nawet jak ktos przyjedzie z seryjnym to bedzie mial ajkeis szanse... taki podzial zacheci niejedna osobe a nei odstraszy. a jak sie komus znudzi jezdzenie w najprostszej klasie to walnie sobie jakis tunineg, silnik z .28 i jedzie w openie... dla mnei sprawa jest naprwde prosta ta klasa seryjnych moze dzialac na innych zasadach... ale w kazdym razie cos w tym stylu.

A jak mi zaraz ktos napsize ze w "mt wtraca sie ktos z innej klasy" to nie wytrzymam...


Widze, że bardzo wnikliwie przeczytałeś cały wątek, widocznie aby zrozumieć ten temat 80 punktów to stanowczo za mało. Spróbuj poskładać literki od pireszego posta może się uda.
Na twoim przykładzie idealnie wiek widać tak kretyńskiego posta mógł skonstruować zakompleksiony małolat, co tylko w zaciszu 4 ścian potrafi się wypowiedzieć. Żal mi Ciebie ale skoro to jest jedyny sposób abyś mógł się realizować to prosze bardzo. Napisz kolejne 3tyś postów o dupie marynie może poczujesz sie zrealizowany. Normalnie za taki głupi tekst powinienes dostać w tyte, ale straszyc cie nie zamierzam bo może jeszcze zamkniesz się w sobie i więcej się nie otworzysz
Dlatego twój post można spuścić razem z kupą w toalecie, a w klasie MT i tak masz guzik do powiedzenia.



Rafał Malczyński - Pią Cze 17, 2005 10:26 pm
" />A Ty od czasu do czasu przeczytaj to co sam napsailes...

Ja rozumiem, ze mozna bronic kolege z "teamu" ale juz bez przesady, bo to az glupio wyglada a co do temu - opuscilem kolo 1-1.5 strony, bo mni scisnelo juz a co do podzialu ktory napsailem... wystarczy przeczytac ostatnie zdanie:

"> ta klasa seryjnych moze dzialac na innych zasadach... ale w kazdym razie cos w tym stylu.

i zrozumiec... ;] przeciez nei napsaielm ze dokaldnie RTR i reszta tylko to byl przyklad... moze byc limit np. silniki .25> i >.25 teraz chyba jasne nie? A jak nie chcecie podzialu to ja zycze powodzenia w rozwoju klasy... napewno przyjedzie tam duzo mlodych osob, ktore chcialby zaczac... bo wkoncu beda mialy szanse... ze zostana zmlucone przez kosiarki jak nie rozumiecie sensu podzialu to juz nie moja sprawa... ja napsailem swoje zdanie z ktorym nikt nie musi sie zgadzac. a powiem ci szczerze, ze strzyka mnei to co maciek pisal... przepisy mozna zrobic bardzo latwo - zmienic przepisy od IC-8T i bedzie po problemie... tam jest wytlumaczone co mozna a co nie i odrazu bedzie kilka niejasnosci mniej i porbmelow na zoawdach...
a co do mojego latania do sedziow - przyjedz na zawody, popatrz a pozniej pisz takie ***** mnie nawet na oczy pewnie nie widziles a juz wiesz wszystko a co do macka... heh, pozostawie to bez komentarza... nie musze go wcale znac, zeby wiedziec co bo zrobil po tym co juz widzilem... chcial powysylac fotki silnika.. nagrzal sie niemilosiernie a i tak nei wyslal ja sie juz kiedys okreslilem co chcialem zobaczyc w tym silniku, ale odezwu na to 0, wiec chyba nie mamy o czym juz gadac wkazdym razie zycze mu powodzenia na zaowdach z takim podejsciem do ludzi... widze ze na Tobie tez sie przejechalem.. ale trudno.

PS. Nie wiem jak ty to pisales ale ja nie widze sensu w przynajmniej kilku zdaniach... - co ma piernik do wiatraka !?

PS2. Ja rozumiem, ze przeszladza ci to ze mam ponad 3400 postow i ze jestem 3 osoba ktora zarejejstrowala sie na forum... bo co piszesz do mnie to mi to wypominasz - to jakas zbrodnia, czy cos? (to jest m.i. jedna z rzeczy ktorej nie rozumiem sensu w twojej wypowiedzi)

Nie chce mi sie juz z wami klocic, bo zaraz ktos jeszcze od was sie na mnei rzuci za to ze sie z wami kluce czy nie moze mi odpisac osoba do ktrej psialem, tylko caly czas jej adwokat? jak amsz jeszcze ajkis problem do mojej osoby to pisz na gg - jest dostepne dla wszystkich i mozna sie troche rzeczy dowiedziec bez robenia burdelu na forum.

Jak odpiszesz mi na czesc, nie zwiazana z teamtem to i tak ci nei odpsize wiec nawet sie nei wysilaj - masz gg to pisz i produkij sie... a jak wolisz pisac wypracowania to na maila: raflee@o2.pl bo na gg masz limi tylko 2k znakow.



Maciej Bartoszek - Pią Cze 17, 2005 10:34 pm
" />A co wujek dobra rada chciał rzucic okiem na fotki żeby swoją fachowością i niezmierzoną mądrością wydać wyrok ??
Twoja opinia mnie naprawde nie interesuje.

Tak, jak widze te Twoje ponad 3tys postow to skreca mnie z zazdrosci. HAHAHAHAHAHAHA. Dobrze że masz ten wirtualny świat i możesz pisać co dusza zapragnie

Pisać do Ciebie ?? w jakiej sprawie ?? jak napisać 30 postów na minute ?? Albo jak stworzyć najszybciej posta ??



BRONEK - Pią Cze 17, 2005 10:36 pm
" />I co to ma do truggy/MT ? Kazdy probuje jakos pomoc np ADA$ i zakladajac ze nie mial racji to jakie sa podstawy do tego aby wszczynac jakies kolejne wojny przeciez to paranoja. Jesli uwazasz sie Marcin za takiego wsapanialego modelarza to powinienes sie zachowywac tak jak na niego przystalo a chyba najwazniejszym elementem bycia ,,wspanialym'' modelarzem jest pomaganie innym ( nie mysl iz twierdze ze masz racje ale zakladajamy ze tak myslisz) Krytykujesz kazda wypowiedz jak po prostu sie da. Co do Rafala Malczynskiego to pewnie wiele by Cie nauczyl nie twierdze ze jest jakos owiele lepszy od Ciebie tzn posiada duzo wieksza wiedze ale wie naprawde sporo jest doswiadczonym modelarzem i tego typu odzwywki nie sa po prostu na miejscu. Wiec moze warto bylo by sie troche uspokoic i zainteresowac glownym tematem a nie kazdemu wszystko wypominac. I zobaczcie po co to posypalo sie tyle postow z tego tematu mozna by bylo zrobic polowe z tego co jest ale nie trzeba powiedziec jakim ktos jest glupkiem, dzieciakiem itp i to wszystko za sprawa sugesti ktora po prostu sie komus nie spodobala. Moze przydal by sie maly porzadeczek



Jakub Mazur - Pią Cze 17, 2005 10:41 pm
" />Chlopczyku nikt sie z toba nie kluci i nawet nikt nie ma zamiaru i ja do ciebie nic nie mam, a ze ty masz jakis problem ze soba to widac odrazu.

Widzisz oburzyles sie chlopczyku ze napisalem cos o twoim latanu do sedziow a sam identyczna rzecz napisales pod adresem macka!

Ale w jednej sprawie masz racje te posty to poniekad zbrodnia a tlumaczyc nie musze wszyscy wiedza dlaczeko.

A jak sie chlopczyku zniecheciles to klasy mt to juz twoj problem, a inne osoby napewno sie nie zniecheca bo nie zyja w wirtualnym swiecie tylko chca sie dobrze bawic na zawodach i wiedza ze zawody to nie sprawa zycia i smierci tylko DOBRA ZABAWA.

Przejechales sie na mnie - ojej i niby dlaczego bo jestem "adwokatem" Macka? czy tez dlatego ze mnie denewuja gowniarskie wypowiedzi??

Wlasnie BRONEK co do pisania ***** masz racje!! Tylko jak Maciek napisal ramowe przepisy to jakos ich nikt nie raczyl skomentowac bo chyba jednak one nikogo nie interesuja poza Piotrkeim, ktory chce kupic nowy model, Mackiem, Marcinem i mną! A pisac trzeba przeciez "ja bylem pierwszy na tym forum" "a ja drugi" "a ja mam 1mln postow" "a ja mam jeszcze wiecej itd"



BRONEK - Pią Cze 17, 2005 10:42 pm
" />PW...



Maciej Bartoszek - Pią Cze 17, 2005 10:53 pm
" />Już wam się skończyły pomysły na przepisy do klasy MT ??
Przecież wasza wiedza taka ogromna, każde forum przeczytane od deski do deski, kązda strona producenta w małym palcu. Wszechwiedzący teoretycy kupcie MT przyjedźcie na zawody wtedy porozmawiamy o przepisach. Ale prawda jest taka, że na zawodach to przepraszacie, że żyjecie i sluchacie każdego jak świnia grzmotu i jakoś tak dziwnie się składa że na żywo to jak byście mogli to za własnym cieniem byście się schowali. A Ty BRONEK=Kuba Stabiszewski post maker RCMANIA już nie płaci ?? że musisz na boku dorabiać ??



Rafał Malczyński - Pią Cze 17, 2005 10:53 pm
" />
">A co wujek dobra rada chciał rzucic okiem na fotki żeby swoją fachowością i niezmierzoną mądrością wydać wyrok ??
Twoja opinia mnie naprawde nie interesuje.

Tak, jak widze te Twoje ponad 3tys postow to skreca mnie z zazdrosci. HAHAHAHAHAHAHA. Dobrze że masz ten wirtualny świat i możesz pisać co dusza zapragnie

Pisać do Ciebie ?? w jakiej sprawie ?? jak napisać 30 postów na minute ?? Albo jak stworzyć najszybciej posta ??


O kurde.. ale blysnoles skubany jestes... przez 4 godziny naskrobales takiego obszernego posta... respect ty, ale powiedz tak serio... z jakiego kraju wyslali cie na przymusowe wakacje, bo nei wierze ze z polski jestes... kurde srednia IQ nam psujesz jak bedziesz mial najblizszy pociag to wsiadaj i jedz do afryki... tam masz wspalnialy teren dla MT i klimat dla ciebie.. poprostu zyc nie umierac :D

a foteczki wyslij... chetnie zobacze jak taki expert jak ty zarzyna silniki chyba ze masz cos w silniczku do ukrycia? albo poniosla cie fantazje w czasie pisania co mu sie stalo co? ale nic... przynajmniej wesolo bylo, he he ile jeszcze sobo jest przed toba na terapie? jak ci sie uda to niedlugo nadejdzie twoja kolej i wszystkim bedzie lepiej na forum i nei tylko
a jak cie cos sciska to wiesz... sa takie specialne lekarstwa, ktore hamuja, albo przyspieszaja ten proces... jak juz nie mozesz wytrzymac to wez sobie ze 2 to ci ulzy

PS. napisz cos jeszcze bo widze, ze chciales bys smieszny... moze nastpenym razem ci lepiej pojdzie... wkoncu do 3 razy sztuka :] wkazdym razie zycze powodzenia :D

_____________________________________________________________
2 kawalek:


">Chlopczyku nikt sie z toba nie kluci i nawet nikt nie ma zamiaru i ja do ciebie nic nie mam, a ze ty masz jakis problem ze soba to widac odrazu.

Widzisz oburzyles sie chlopczyku ze napisalem cos o twoim latanu do sedziow a sam identyczna rzecz napisales pod adresem macka!

Ale w jednej sprawie masz racje te posty to poniekad zbrodnia a tlumaczyc nie musze wszyscy wiedza dlaczeko.

A jak sie chlopczyku zniecheciles to klasy mt to juz twoj problem, a inne osoby napewno sie nie zniecheca bo nie zyja w wirtualnym swiecie tylko chca sie dobrze bawic na zawodach i wiedza ze zawody to nie sprawa zycia i smierci tylko DOBRA ZABAWA.

Przejechales sie na mnie - ojej i niby dlaczego bo jestem "adwokatem" Macka? czy tez dlatego ze mnie denewuja gowniarskie wypowiedzi??

Wlasnie BRONEK co do pisania ***** masz racje!! Tylko jak Maciek napisal ramowe przepisy to jakos ich nikt nie raczyl skomentowac bo chyba jednak one nikogo nie interesuja poza Piotrkeim, ktory chce kupic nowy model, Mackiem, Marcinem i mną! A pisac trzeba przeciez "ja bylem pierwszy na tym forum" "a ja drugi" "a ja mam 1mln postow" "a ja mam jeszcze wiecej itd"


no nie... to ja widze ze wy cudownie dobraliscie sie w ten teamy bez komentarza, bo to sensu zadnego nei ma, hahaha mam nadzieje ze sie spotkamy na zawodach, pogadamy i juz bedzie wszystko jasne... bo tym co napsailes to mnie juz kompletnie rozbiles ty tylko udajesz, czy naprawde nie trybisz? no brak mi juz slow na was <rotfl> oj bijecie rekordy, bijecie ciekawy kto nastepny w histori tego forum wyjedzie z takim tekstem NO NIE MOGE JUZ<HAHAHA> :LOL: a to mnie rozbawiliscie :D:D:D



Jakub Mazur - Pią Cze 17, 2005 10:58 pm
" />Nie no gratuluje chlopczyku teraz to przeszedles samego siebie taki fajny post powinienes zostawic na jubileusz 4000!

Za takie genialne wypowiedzi pownienes dostac permanentnego (uwaga trudne slowo) bana! Pomiwo twojej zekomej wielkiej wiedzy na temat modelarstwa i uczynnosci wobec niedoswiadczonych modelarzy widac ze jestes szczeniakiem, ktory pykowac tylko potrafi! Mam nadzieje ze sobie pogadamy na zawodach na temat silnikow, modeli itp rzeczach

pozdrowienia nie trybiacy chlopczyku



Maciej Bartoszek - Pią Cze 17, 2005 11:02 pm
" />
">O kurde.. ale blysnoles skubany jestes... przez 4 godziny naskrobales takiego obszernego posta... respect .......

Ale Ty wyszczekany jesteś, widać tresura pierwsza klasa.
Jak sobie przypominam to w Tarnowie jakiś taki cichutki przestraszony boraczek co najchętniej za swój aparacik by się schował a tu taki mistrz słowa pisanego, teraz wiem dlaczego tylko 80 punktów, jak Ty prostej matematyki nie potrafisz. Takimi tekstami na tym pieknym forum to naprawde dużo nie zwojujesz.
Zrób tak na żywo, prosze daj mi pretekst żeby cię pogłaskać po tej pustej główce.



BRONEK - Pią Cze 17, 2005 11:03 pm
" />Widze Panie Macku ze nie napisal Pan nic odnosnie mojego posta oprocz tego ze chce na boku dorabiac i jak to pieknie ujales ze jestem post makerem Zadnej odpowiedzi na moj post Dla niewiedzacych PW ZNACZY PRYWATNA WIADOMOSC...a moze po prostu chcecie sie poklucic i zjechac kogos przy wszystkich? Oj nie ladnie Panowie



Jakub Mazur - Pią Cze 17, 2005 11:05 pm
" />
">Widze Panie Macku ze nie napisal Pan nic odnosnie mojego posta oprocz tego ze chce na boku dorabiac i jak to pieknie ujales ze jestem post makerem Zadnej odpowiedzi na moj post Dla niewiedzacych PW ZNACZY PRYWATNA WIADOMOSC...a moze po prostu chcecie sie poklucic i zjechac kogos przy wszystkich? Oj nie ladnie Panowie

Na moje pytanie kogo jeszcze tutaj interesuja zawody i prosbe o komentarz przepisow zaproponowanych przez Macka tez nikt nie zareagowal a tak latwo mozna napic pare postow!!



BRONEK - Pią Cze 17, 2005 11:10 pm
" />Chyba mnie nie zrozumiales Moze wreszcie wejdziemy albo wejdziecie na PW a nie bedziecie zasmiecac forum bo wtedy mozna bylo zrozumiec to jako ,,pod wplywem emocji'' ale teraz ? Dajcie wreszcie sobie luz i swoje problemy pozalatwiajcie poza tym tematem. Czlowiek jest ciekaw jak bedzie z tematem truggy/mt a tu sie ludzie wyzywaja... PW PW PW PW PW PW PW PW PW PW PW



Kuba - Pią Cze 17, 2005 11:13 pm
" />
">Na moje pytanie kogo jeszcze tutaj interesuja zawody i prosbe o komentarz przepisow zaproponowanych przez Macka tez nikt nie zareagowal a tak latwo mozna napic pare postow!!
Jego propozycja nie eliminuje buggy z wyscigow MT.



Maciej Bartoszek - Pią Cze 17, 2005 11:17 pm
" />
">Widze Panie Macku ze nie napisal Pan nic odnosnie mojego posta oprocz tego ze chce na boku dorabiac i jak to pieknie ujales ze jestem post makerem Zadnej odpowiedzi na moj post Dla niewiedzacych PW ZNACZY PRYWATNA WIADOMOSC...a moze po prostu chcecie sie poklucic i zjechac kogos przy wszystkich? Oj nie ladnie Panowie

Do, którego Twojego posta mam się odnieść ?? do tego wyżej ?? a cóż tam takiego cennego i wymagającego komentarza się znalazło ?? Nie widze tam ani słowa które by do tematu nawiązywało.


">Czlowiek jest ciekaw jak bedzie z tematem truggy/mt a tu sie ludzie wyzywaja... PW PW PW PW PW PW PW PW PW PW PW

Jesteś ciekaw co będzie to usiądź spokojnie i czytaj, a nie staraj się być tutaj rozjemcą, bo rozjemca silny być musi, a Tobie tej siły to troche brakuje.



Jakub Mazur - Pią Cze 17, 2005 11:17 pm
" />
">Jego propozycja nie eliminuje buggy z wyscigow MT.

Dzieki za odpowiedz ale przeczytaj dokladnie pkt o wielkosci kol - jezeli ustalimy kola wielkosci np 6 cali to raczej taki model nie bedzie wygladal jak buggy!

Ale fajnie ze ktos pisze na temat, dzieki!



Kuba - Pią Cze 17, 2005 11:19 pm
" />To bedzie nadal buggy ale z wiekszymi kolami, po zmianie przelozenia bedzie sie prowadzio o niebo lepiej niz normalny monster.



Rafał Malczyński - Pią Cze 17, 2005 11:21 pm
" />hehe, kiedy bedziecie razem na zawodach? bo ja az nie moge opisac tego co mysle, hahahaha!!!!! kurde... nie no juz koniec, bo szkoda wam obchach robic. wy chyba jenym muszgiem myslicie tacy duzy chlopcy a takie ***** pisza pogadamy na zawodach... a teraz koniec, bo was wasza tworsczosc ponosi

prosze was... napiszcie do mnei na maila bo tak dawno to sie nei usmailem jak czytalem forum ja chce jeszcze! :D



Maciej Bartoszek - Pią Cze 17, 2005 11:25 pm
" />
">Na moje pytanie kogo jeszcze tutaj interesuja zawody i prosbe o komentarz przepisow zaproponowanych przez Macka tez nikt nie zareagowal a tak latwo mozna napic pare postow!!
Jego propozycja nie eliminuje buggy z wyscigow MT.

Wymiary koła minimalne 3,1" szerokie i 5,1" wysokie i juz buggy wyeliminowany



Jakub Mazur - Pią Cze 17, 2005 11:26 pm
" />Nic juz tu nie mozna napisac na temat twojej glupoty chlopczyku sam pokazales wszystkim ze jestes zerem!

Do Kuby:
No wlasnie zmienisz kola i przelozenie i bude i masz "truggy/monstera" jak dla mnie w przyszlym sezonie nie ma problemow zeby takie modele startowaly, niech jak najwiecej ludzi przyjezdza na zawody monsterowe. Moja ofna monster pirate to bylo wlasnie cos takiego! A jak takich modeli pojawi sie wiecej to klasy mozemy porobic ale to juz ustalimy na zawodach bo takie chlopczyki nam przeszkadzaja w rozmowie!

dzieki pozdrawiam



BRONEK - Pią Cze 17, 2005 11:28 pm
" />Moje wiadomosci sa jakies niewidoczne? Jakub? Marcin sily powiadasz?



Kuba - Pią Cze 17, 2005 11:28 pm
" />Jak pisalem wyzej, chodzi mi o buggy z kolami od monstera, przykladowo Ofna Monster Pirate.



Maciej Bartoszek - Pią Cze 17, 2005 11:31 pm
" />
">hehe, kiedy bedziecie razem na zawodach? bo ja az nie moge opisac tego co mysle, hahahaha!!!!! kurde... nie no juz koniec, bo szkoda wam obchach robic. wy chyba jenym muszgiem myslicie tacy duzy chlopcy a takie ***** pisza pogadamy na zawodach... a teraz koniec, bo was wasza tworsczosc ponosi

prosze was... napiszcie do mnei na maila bo tak dawno to sie nei usmailem jak czytalem forum ja chce jeszcze! :D


Tak bardzo chcesz porozmawiac ?? Nie musimy czekać do zawodów, podaj adres to przyjade jutro do Ciebie i sobie troche porozmawiamy.


">Jak pisalem wyzej, chodzi mi o buggy z kolami od monstera, przykladowo Ofna Monster Pirate.

Tutaj masz sto procent racji, Monster Pirate zbudowany właśnie jest na podstawie bagusa. Moja propozycja w żaden sposób nie ogranicza takiego modelu. Ale ofna jeździła z nami w zawodach i było bardzo sympatycznie



Kuba - Pią Cze 17, 2005 11:44 pm
" />OK, narazie rozumie ze poprostu chcecie sobie poscigac sie z kimkolwiek bo niby malo chetnych. Ale co bedzie jak przyjedzie kilku gosci z wypasionymi buggy na kolach od monstera i zostawi w tyle wszystkie Savage, Revo, TNX itd? Wtedy panowie od monsterow powiedza ze truggy wypadaja z zawodow (bo to zawody MT a nie buggy) i co wtedy zrobia ich wlasciciete? Znowu bedzie za malo zawodnikow zeby tworzyc oddzielna klase. Piotr dlatego pyta teraz o ustalenie jakichs zasad, zeby na darmo nie wydawal kasy na model, ktorym za miesiac czy za rok nie bedzie mogl sie scigac w organizowanych zawodach.



Rafał Malczyński - Pią Cze 17, 2005 11:51 pm
" />
">hehe, kiedy bedziecie razem na zawodach? bo ja az nie moge opisac tego co mysle, hahahaha!!!!! kurde... nie no juz koniec, bo szkoda wam obchach robic. wy chyba jenym muszgiem myslicie tacy duzy chlopcy a takie ***** pisza pogadamy na zawodach... a teraz koniec, bo was wasza tworsczosc ponosi

prosze was... napiszcie do mnei na maila bo tak dawno to sie nei usmailem jak czytalem forum ja chce jeszcze! :D


Tak bardzo chcesz porozmawiac ?? Nie musimy czekać do zawodów, podaj adres to przyjade jutro do Ciebie i sobie troche porozmawiamy.

jutro mnie nei bedzie... najblizszy wolny termin mam w czwartek. adresu nei msuze podawac... przyjedz do mielca to cie wszyscy serdecznie przywitaja



Jakub Mazur - Pią Cze 17, 2005 11:52 pm
" />
">OK, narazie rozumie ze poprostu chcecie sobie poscigac sie z kimkolwiek bo niby malo chetnych. Ale co bedzie jak przyjedzie kilku gosci z wypasionymi buggy na kolach od monstera i zostawi w tyle wszystkie Savage, Revo, TNX itd? Wtedy panowie od monsterow powiedza ze truggy wypadaja z zawodow (bo to zawody MT a nie buggy) i co wtedy zrobia ich wlasciciete? Znowu bedzie za malo zawodnikow zeby tworzyc oddzielna klase. Piotr dlatego pyta teraz o ustalenie jakichs zasad, zeby na darmo nie wydawal kasy na model, ktorym za miesiac czy za rok nie bedzie mogl sie scigac w organizowanych zawodach.

No ja sie bardzo ciesze ze sa te zawody i mam nadzieje ze bedzie na tyle chetnych uczestnikow ze klasy bedzie mozna potworzyc bo widac ze one musza byc zeby nie krzywdzic nikogo(ale klasy w Tarnowie na 5 sztuk monsterow cale widowisko diabli wezma). Tylko mysmy do tej pory nie ustalili czym sie rozni Truggy od MT ja sam nie wiem :/ A co do objechania wypasionym truggy revo i innych monsterow to niestety jest tylko jeden sposob zeby sie o tym przekonac poprostu dopuscic takie modele do zawodow. I tez nie mozna krzywdzic Piotra ktory by sobie kupil jakis fajny model, a jak potworzymy klasy to bedzie sam jezdzil bo z tego co mi wiadomo modeli truggy jest malo w Polsce.

Do BRONKA:
Ja widze twoje posty ale to chyba nie do mnie, bo ja nikogo nie bluzgam tylko mnie bezpodstawnie bluzgaja!



Maciej Bartoszek - Pią Cze 17, 2005 11:53 pm
" />Poprostu w chwili obecnej nie ma jakiś namacalnych sytuacji, które mogą jednoznacznie pokazać, że przepisy są potrzebne w klasie MT. Nie ma sensu dzielić bo poprostu nie ma czego, a jak podzielimy i okaże się, że będa po dwa, trzy modele na klasa to co wtedy ? Wątpie, że ktoś będzie jechał przez pół polski żeby się pościgać z jedną osobą. Chociaż w Tarnowie w jednej z klas startował tylko jeden zawodnik i niewiadomo czemu ciągle wygrywał



Kuba - Sob Cze 18, 2005 12:00 am
" />W przepisach, do ktorych podalem linka jest wyraznie napisane jak oddzielic MT od truggy. Jesli ktos nie rozumie po angielsku to moge przetlumaczyc. W tych samych przepisach jest tez napisane ze wszystkie klasy jezdza ze soba razem (chyba ze jest za duzo modeli), wiec nie bedzie problemu ze nie ma sie z kim scigac. Poprostu po zawodach zrobi sie oddzielnie punktacje dla kazdej klasy i koniec.



Jakub Mazur - Sob Cze 18, 2005 12:04 am
" />
">W przepisach, do ktorych podalem linka jest wyraznie napisane jak oddzielic MT od truggy. Jesli ktos nie rozumie po angielsku to moge przetlumaczyc. W tych samych przepisach jest tez napisane ze wszystkie klasy jezdza ze soba razem (chyba ze jest za duzo modeli), wiec nie bedzie problemu ze nie ma sie z kim scigac. Poprostu po zawodach zrobi sie oddzielnie punktacje dla kazdej klasy i koniec.

No i ok niech tak bedzie pomysly masz nie glupie. Ja teraz nie mam czasu tego przetlumaczyc bo na studiach zapierdziel jak nie wiem co! Wiec fajnie by bylo jak by sie ktos tym zajol i bysmy potem na zawodach z gotowym papierem to wszystko przedyskutowali!



Kuba - Sob Cze 18, 2005 12:17 am
" />Tylko ze o tych przepisach pisalem juz na pierwszej stronie tej dyskusji, trzeba bylo je uwaznie przeczytac i zobaczyc czy beda pasowaly do polskich reali, a nie klucic sie bez potrzeby. Polska nie bedzie pierwszym krajem gdzie sa organizowane wyscigi MT na swiecie. W wielu krajach juz rok temu scigano sie wedlug projektu przepisow. Po co wymyslac kolo od nowa jak juz kto inny je wymyslil? Moze warto sie zorientowac czy w Europie nie ma juz jakichs przepisow dla monsterow? Co bedzie jak ktos z polskich zawodnikow bedzie chcial jechac za granice na zawody, a tam mu powiedza ze nie moze startowac bo jego model nie spelnia przepisow?



Maciej Bartoszek - Sob Cze 18, 2005 12:17 am
" />
">W przepisach, do ktorych podalem linka jest wyraznie napisane jak oddzielic MT od truggy. Jesli ktos nie rozumie po angielsku to moge przetlumaczyc. W tych samych przepisach jest tez napisane ze wszystkie klasy jezdza ze soba razem (chyba ze jest za duzo modeli), wiec nie bedzie problemu ze nie ma sie z kim scigac. Poprostu po zawodach zrobi sie oddzielnie punktacje dla kazdej klasy i koniec.

Tylko z tych przepisów na dzień dzisiejszy to w sumie ze 3-4 MT mogły by startować wogołe, reszta musiała by poczynić pare modyfikacji żeby zaliczyć się do jakiejś kalsy.



Jakub Mazur - Sob Cze 18, 2005 12:22 am
" />Dlatego Kuba jak obiecal nam je przetlumaczyc przywiezie je na zawody juz po polsku i wtedy cos wyrzucimy, cos dodamy i beda piekne przepisy zachecajace wszystkich do uczestnictwa!

Dzieki i pozdrawiam i proponuje zamknac juz ten post



Kuba - Sob Cze 18, 2005 12:27 am
" />
">W przepisach, do ktorych podalem linka jest wyraznie napisane jak oddzielic MT od truggy. Jesli ktos nie rozumie po angielsku to moge przetlumaczyc. W tych samych przepisach jest tez napisane ze wszystkie klasy jezdza ze soba razem (chyba ze jest za duzo modeli), wiec nie bedzie problemu ze nie ma sie z kim scigac. Poprostu po zawodach zrobi sie oddzielnie punktacje dla kazdej klasy i koniec.

Tylko z tych przepisów na dzień dzisiejszy to w sumie ze 3-4 MT mogły by startować wogołe, reszta musiała by poczynić pare modyfikacji żeby zaliczyć się do jakiejś kalsy.
Jesli chodzi Ci o ta nieszczesna pojemnosc zbiornika, to juz pisalem wczesniej jak sie ja zmienia, poprosty trzeba do niego wlozyc kawalek plstiku o takich wymiarach aby zmniejszyl pojemnosc do zalecanej. Cos takiego jest wlasnie w moim RC10GT, normalnie ma za duzy zbiornik, ale na zawody wkreca sie do niego kawalek plstikowej tulejki i po problemie.



Jakub Mazur - Sob Cze 18, 2005 12:31 am
" />
">Jesli chodzi Ci o ta nieszczesna pojemnosc zbiornika, to juz pisalem wczesniej jak sie ja zmienia, poprosty trzeba do niego wlozyc kawalek plstiku o takich wymiarach aby zmniejszyl pojemnosc do zalecanej. Cos takiego jest wlasnie w moim RC10GT, normalnie ma za duzy zbiornik, ale na zawody wkreca sie do niego kawalek plstikowej tulejki i po problemie.

No nie tylko o to chodzi ale to nie problem bo zawsze mozna pozmieniac te przepisy na takie ktore beda promowaly najpopularniejsze i jak najwieksza ileosc modeli! Dzieki Kuba za konwersacje teraz ide spac i do zobaczenia na zawodach! fajnie by bylo jak bys sie odezwal na gg albo napisal swoj nr na priva!



Rafał Malczyński - Sob Cze 18, 2005 1:12 am
" />
">Dzieki i pozdrawiam i proponuje zamknac juz ten post

Temat chyba... :]

jak dla mnie to bez sensu jest bardziej nie robienie podzialu niz go zrobienie... a zreszta... zobacztmy, nie bede sie powtaral dlaczego tak mysle. (jck to strona wczesniej)



Jakub Mazur - Sob Cze 18, 2005 1:36 am
" />jestes z siebie dumny chlopczyku ze mnie poprawiles?

a co dla ciebie jest z sensem czy bez sensu to nikogo nie obchodzi bo jestes bezczelnym smarkaczem ktory nie zasluguje aby cokolwiek pisac na tym forum



Piotr Michalski - Sob Cze 18, 2005 7:37 am
" />Ludzie czy wy zawsze musicie sie klucic? Temat byl truggy vs. mt a nie Maciek, Jakub vs. poczatkowo Kuba potem jeszcze Rafal i Bronek? Temat do kosza.
Powered by WordPress, ©