ďťż
Skrzynia biegów do Savage X 4.6
RybaX3 - Pon Cze 28, 2010 11:20 am " />Witam, wysiadła mi skrzynia biegów w moim Savage X 4.6 i moje pytanie to czy opłaca się zakupić taką skrzynie? http://www.rcwroblik.pl/Skrzynia+3-bieg ... 01,i2.html Pozdrawiam XAX - Pon Cze 28, 2010 8:35 pm " />Na takiej skrzyni masz lepsze przyspieszenie i większą prędkość maksymalna. Problem w tym ze ciężko ją wyregulować. Żeby wyregulować zmianę 1/2 trzeba wyjąc zębatki a to już nie jest takie fajne. Za ta kasę wolałbym wymienić zębatki dyfrów na fluxsowskie lub kupić stabilizator albo amory BigBore. Kasa będzie lepiej spożytkowana RybaX3 - Pon Cze 28, 2010 10:34 pm " />Ale ja mam rozwaloną skrzynie biegów (nie zmieniaja mi się biegi). Również wolałbym kupić za te pieniądze coś innego. Czy może da sie jakoś ją naprawić wymieniając zebatki? XAX - Wto Cze 29, 2010 5:02 am " />Ściąg sobie z HPi racing instrukcje i zamów części na HPi pl Jeżeli to nie jest problem z regulacją to pewnie poleciała ci zębatka 2 biegu. Jak ją będziesz zmieniał kup sobie zestaw wzmocniony. http://www.hpieurope.com/piw.php?lang=pl&partNo=87227 A co ci się dokładnie stało???? RybaX3 - Wto Cze 29, 2010 10:49 am " />No tak jak wcześniej wspomniałeś nie wchodzi mi drugi bieg. Dzisiaj rozbiorę tą skrzynie i dam zmać co jest z nia nie tak RybaX3 - Wto Cze 29, 2010 2:02 pm " />Ok, więc rozebrałem tą skrzynie biegów, ale ku mojemu zaskoczeniu wszystkie zębatki są ok. Więc nie wiem czemu nie zmieniał mi biegów. Dobra, jeszcze muszę wymienić 2 dyfry. Jaki proponujesz? Te od Savage Fluxa, o ile dobrze pamiętam to jeszcze trzeba będzie wymienić zębatki atakujące dyfry, bo mają chyba inne przełożenia? Mam rację? Aron Komorowski - Wto Cze 29, 2010 3:16 pm " /> ">Ale ja mam rozwaloną skrzynie biegów (nie zmieniaja mi się biegi). ..nie jestem jakiś "gru" w tym temacie, ale jak oglądałem film, to było, że bieg się nie zmienia, bo skrzynia jest niewyregulowana, tzn. drugi bieg się nie włącza/włącza się zdecydowanie za późno. Tak jak mówię, to tylko moja obserwacja, bo nigdy przy tym nie majstrowałem. XAX - Wto Cze 29, 2010 5:59 pm " />Oj kolego trochę inwencji własnej. Tu masz linka i zobacz co jest w zestawie. http://www.hpieurope.com/piw.php?lang=pl&partNo=102692 Tylko zamów sobie dodatkowo łożyska B032 Teraz wracamy do skrzyni. Odpal model i powoli dodawaj gazu i słuchaj czy przerzuca biegi. Jeżeli przerzuca to połóż model i rozgrzej silnik jeżdżąc. Zacznij przyspieszać powoli na długiej prostej jeżeli skrzynia działa powinieneś usłyszeć moment zmiany biegu. U mnie podczas szybkiej jazdy praktycznie nie słychać kiedy skrzynia zmienia biegi. Jeżeli nie słychać to: 1) Jeżeli przy starcie mieli kołami i nie osiąga dużej prędkości to śmigasz na 1. 2) Jeżeli model wolno startuje tak jakby silnik się męczył a potem nagle dostaje kopa to śmigasz na 2. W takim przypadku również często pali świece. W obu przypadkach jest problem z wyregulowaniem silnika lub uszkodzeniem zabieraka na 2 biegu. Tu się kłania ponownie instrukcja HPi i strona główna producenta żeby zidentyfikować jaki system masz. Co do regulacji to też musisz popatrzyć do instrukcji jak ją wyregulować bo szkoda pisać a rysunek więcej ci powie. RybaX3 - Wto Cze 29, 2010 8:02 pm " />Aha, no ale kiedyś normalnie zmieniała mi biegi, potem przestała, a nic w niej nie było grzebane. Wczoraj pierwszy raz zdjąłem te gumowe zaślepki do otworów w których reguluje się skrzynie. Więc sama raczej by się nie przestawiła? XAX - Wto Cze 29, 2010 8:05 pm " />Mogła się przestawić lub bród wpadł do elementu blokady 2 biegu. Poprostu wyjmij bebechy i wyczyść. |