ďťż
Słabe Osiągi? Gwarancja? Zle Docieranie?




kamilolo - Pią Sie 29, 2008 9:22 pm
" />Witam. Mam model carson stormracer 2. Kupiłem nóweczke. Sam docierałem. Porazka. Gasl co chwilke. Zle fabrycznie wyregulowali..... I mam pytanie czy przez te slabe dotarcie moze miec o polowe gorsze osiagi? Albo moze wina regulacji? I jeszcze jedno jak model stoi pryka powoli i dam mu w .... gaz to on muła łapie i dopiero. Czemu tak jest?




Tomsza - Pią Sie 29, 2008 9:57 pm
" />Też tak miałem... Żeby go po raz pierwszy uruchomić to się tak naszarpałem, że miałem na łapach pęcherze jak pięciozłotówki Ale po docierce i dobrym wyregulowaniu szedł jak burza. Niestety oryginalny silnik rozkwitł z boku po ok 1,5L i teraz jest co innego.
A muli bo go trza dobrze wyregulować.



kamilolo - Sob Sie 30, 2008 9:15 am
" />A jak silnik padnie szybko to mam co prubowac na gw oddawac? Czy nie bardzo? Carson sie nie postarał zeby silnik dobrze przygotowac dla laika... zal



duke14 - Sob Sie 30, 2008 9:30 am
" />
">Gasl co chwilke.

Przelany, to i gasł.


">czy przez te slabe dotarcie moze miec o polowe gorsze osiagi?

To znaczy? To dotarłeś go czy nie?


"> I jeszcze jedno jak model stoi pryka powoli i dam mu w .... gaz to on muła łapie i dopiero.

Jeśli już dotarłeś silnik (o ile w ogóle dotarłeś), to zabierasz się za regulację. Najpierw HSN - silnik powinien wkręcać się na jak najwyższe obroty, ale przy tym wciąż dymić. LSN regulujesz tak żeby model ładnie przyspieszał (tzn przy dodaniu gazu wchodzi na obroty, a nie muli), ale przy tym też dymił. Zapewne nie masz termometru - jeśli nie jesteś za bardzo obeznany w temacie (chyba, że się mylę...), to kup, inaczej silnik będziesz miał przelany, albo przegrzewany z powodu zbyt ubogiej mieszanki.




kamilolo - Sob Sie 30, 2008 9:34 am
" />termometr mam:) obeznany jestem. wyregulowac zeby jezdzil potrafie. jak docierałem byłem przekonany ze odpale i popryka. ale on mi gasl a wtedy mialem mniejsze pojecie i sie mi zalewał i nie odpapal. potem kolega pomugl i odpalilismy go. przepalil z 5 baczkow w locie bez krecenia. i tyle z docierania potem delikatnie jezdzilem.



duke14 - Sob Sie 30, 2008 9:44 am
" />
">termometr mam:) obeznany jestem.

To git


">wyregulowac zeby jezdzil

Teoretycznie zalany silnik tez uciągnie samochód i będzie jeździł. Chodzi o to, że zalany silnik też mocno dostaje, zwłaszcza korba.

To wyregulowałeś go już normalnie? Silnik ma mieć obroty, dobrze się wkręcać, a przy tym dymić i mieć temperaturę około 115 - 125 stopni.



kamilolo - Sob Sie 30, 2008 10:17 am
" />na wolnych na 80* jak dam mu kopa posmigam moze 110* dostanie. Czyli dołoze mu powietrza. a co do gw? da sie cos zrobic jak silnik mi padnie po litrze?



duke14 - Sob Sie 30, 2008 11:55 am
" />
">jak dam mu kopa posmigam moze 110* dostanie.

Zależy jaką pogodę masz u siebie i jaką świecę, bo nie zawsze można opierać się tylko na wskazaniach termometru. Ewentualnie możesz jeszcze ciut skręcić.


">jak silnik mi padnie po litrze

A skąd kto ma wiedzieć kiedy Ci silnik padnie? Jeśli dobrze go dotarłeś i wyregulowałeś, to czemu ma tak szybko paść?



kamilolo - Sob Sie 30, 2008 8:50 pm
" />slabe osiągi i to mnie martwi. ale moze to wina regulacji. bo silnik staralem sie ustawic jak najbardziej bezpiecznie zeby chlal i chlal!!



Draxan - Nie Sie 31, 2008 12:22 am
" />to tylko czekac az Ci szlag trafi korbe...



Piotr Owcarz - Nie Sie 31, 2008 8:43 am
" />Najbezpieczniej jest ustawic silnik aby miał te 120*C przy katowaniu.

Jak go zalewa korba się meczy i nie długo będzie do wymiany. Jeśli go ustawisz że będzie się grzał wtedy cylinder do wymiany. Musisz wpaść w optymalne ustawienia.



kamilolo - Nie Sie 31, 2008 10:55 am
" />korba czyli wał czy korbowód?



duke14 - Nie Sie 31, 2008 2:23 pm
" />Korba = korbowód



kamilolo - Nie Sie 31, 2008 4:44 pm
" />ale to chyba najmniejszy problem ? wymiana jest łatwa mozna samemu to zrobic tylko jaki koszt? i czy wogule warto?? bo sie zastanawiam nad zakupem silnika http://allegro.pl/item414782348_silnik_ ... _nowy.html
tylko koło zamachowe od mojego pewnie nie pasuje. no i wydech inny ty jest



duke14 - Nie Sie 31, 2008 4:51 pm
" />
">tylko koło zamachowe od mojego pewnie nie pasuje. no i wydech inny ty jest

No myślę, że cały silnik nie pasuje, bo to big block, a Ty model masz przystosowany pod small block.



kamilolo - Nie Sie 31, 2008 6:46 pm
" />no i o to chodzi. dowiedzialem sie czegos konkretnego o swoim modelu. a po czym poznas small i big block?



duke14 - Pon Wrz 01, 2008 11:12 am
" />Small blocki to silniki do pojemności .18 (3,00 ccm), a big blocki są od .21 (3,5 ccm) w górę. Są też medium blocki (coś jak 3,3 ccm), ale o ile się nie mylę, obudowami są takie jak small blocki.
Powered by WordPress, ©