ďťż
Sondaż




GAZDA - 2010-04-04, 13:28
jakoś nie chce mi sie klikać po każdym profilu po kolei by sprawdzić jakim autem sie wozicie, bo czas baterii ograniczony więc wpiszcie autko oraz hehe jakich części najczęściej mu potrzeba hehe

przykład ja i moje trzaskacze kilometrów lub mili by bardziej po amerykańsku było hehe

'96 FORD Taurus GL Wagon 3,0 Vulcan skrzynia AX4N, poza filtrami, świecami i kabelkami to najczęściej trza było trs'a zmieniać
'91 CHRYSLER LeBaron GTC 3,0 V6 skrzynia 406 bodajże... jeszcze nie odkryłem nic co mu często by trzeba zmieniać no poza olejem filtrami itd...




jaber - 2010-04-04, 14:29
87 GMC Jimmy 5,7v8 SBC TBI - zmielony dyfer z mojej winy ,łożysko przedniego koła , pompa wody , kable , świece. Nie mam go już ale nowy właściciel też nie wspomina o tym by cos się działo .

95 Chevrolet Tahoe 5,7v8 SBC TBI - padła skrzynia , dyfer tez z mojej winy , pociekła lekko chłodnica ,kable ,świece.
Do roboty zostały mi tylko sworznie ale one jeszcze dają radę .

PS. Baca witaj z okolicy .



RadAg! - 2010-04-04, 18:36
Crown Vic Police Interceptor. Najwiecej problemow mam jak narazie z missfire co w moim przypadku powoduje glownie zuzyty katalizator a raczej katalizatory, wiec coilpacks i katsy...i generalnie by mu sie przydal nowy wydech.



piotrekzet - 2010-04-07, 08:16
Nie licząc chłodnicy, z którą ciągle mam rózne jazdy to... filtr oleju, klocki, filtr oleju, szczęki, filtr oleju, filtr oleju, filtr powietrza, filtr oleju....
Ostatnio zaszalałem i kupiłem przewody wysokiego napięcia. Czeka mnie wymiana termostatu. Amortyzatory proszą się o wymianę. I to chyba wszystko...
Acha, taurus 92, 3.0




KARLone - 2010-04-07, 09:55
Juz pisałem o tym w poscie o swoim aucie (1998 Crown Victoria P71), więc teraz tylko przekopiowałem trochę się tego nazbierało ale raczej jednorazowe sprawy, które były zaniedbane, myślę że z wymienionymi częściami będę miał spokój na dłuższy czas.

1) Przednie tarcze i klocki - kupione jeszcze osobiście w Stanach, marek nie znam ale ciche i trwałe
2) Instalacja gazowa - Zrobiona w Polsce - Sterownik AC gas STAG-300 - pali tyle co na benzynie przejechałem ok 50 tys km i jest OK. Mam też kabelek do podpięcia się pod ten sterownik więc mogę sobie sam tam zmieniać ustawienia.
3) Pitman arm - kupiony jeszcze w stanach - ok 50 tys km przebiegu i jest OK
4) Świece zapłonowe - Champion Platinum - komplet, przebieg podobny wszystko super
5) Cewki zapłonowe - komplet motorcraft - dużo naczytałem się o zamiennikach, zatem wybrałem oryginały - przegieg ok 35 tys km i jest OK
6) Idler arm - Motorcraft przebieg ok 33 tys km i jest ok
7) Wydech - tłumiki Walker silent flow, sondy motorcraft, katalizatory walker- przebieg ok 31 tys km, spaliny ma jak by wyjechał dopiero z fabryki
8) Czujnik ABS lewy tył - motorcarft - teraz zdupił się drugi przy wymianie szczęk hamulcowych pomocniczych
9) Kolektor dolotowy - Cardone Select - przebieg 31 tys km, wszystko w porządku.
10) TPS - Motrcraft - miałem problemy ze zmianą biegów ale wymiana chyba była trochę na wyrost, problemem były cewki
11) Sprężyny zawieszenia tylnego - Moog variable rate - lepsze od oryginałów, na starych po załadunku tył mocno przysiadał na naszych wybojach - teraz jest o wiele bardziej sztywny
12) Węże do chłodnicy oleju - Dorman - przebieg ok 13 tys km - jak na razie OK - choć mówią, że to najsłabsza strona auta.
13) Krzyżaki wału - Precision - mam jeszcze jakieś minimalne wibracje ale to ponoć wina poduszki pod skrzynią
14) Tarcze i klocki hamulcowe tył wraz ze szczękami hamulca pomocniczego przebieg ok 5 tys km - tarcze Wagner OK, klocki raybestos OK, szczęki ham. ze sprężynkami bo wszystko było zgnite. Czasami zestaw tarcze klocki cichutko pisknie, przednie pod tym względem sa lepsze. Poza tym OK.
15) Wyważenie wału napędowego - po wymianie krzyżaków, ciągle czułem wibracje, zrobili wyważenie, trochę jeszcze się poprawiło, ponoć poduszka pod skrzynką jest do wymiany, zobaczymy, droga nie jest.
Powered by WordPress, ©