ďťż
Spalinowy RC do 2000zł
cichyp - Wto Gru 22, 2009 2:53 pm " />Przy okazji pierwszego postu witam wszystkich, trochę poczytałem ale nie znalazłem konkretnej wskazówki co wybrać. Mam do zainwestowania 2000zł na całość za zestaw gotowy do jazdy, więc jeśli ktoś poradzi mi samo nadwozie to proszę doliczyć do ceny aparaturę i silnik itp. Do tej pory bawiłem się elektrycznym 4WD który 6 lat temu kosztował 1000zł, aparatura 400zł i dodatki - podaje ceny żeby było jakie takie rozeznanie czym jeździłem. Generalnie jestem amatorem. Moje wymagania: - terenówka nie bojąca się krawężnika, czy to specjalnie czy niechcący - spalinowy - napęd na 4 koła - solidna i sprawdzona konstrukcja - dobre osiągi Marzenie: - mocny silnik - rozruch elektryczny - Dobra aparatura, od małym ziarnie czułości - Na zwykłe paliwo ...i żeby miał ładny wygląd, niska sylwetka skala 1:10 Jak ktoś ma pomysł co mogło by zmieścić się w kryteriach i osobiście poleca bo ma ,a lbo zna kogoś , w ostateczności słyszał że jest dobre , to proszę żeby napisał nazwę i model. Z góry dzięki za pomoc i uratowanie nowicjusza przed wpakowaniem się w pułapkę słownych obiecanek z alledrogo.pl luke - Wto Gru 22, 2009 2:57 pm " />terenówka nie bojąca się krawężnika, czy to specjalnie czy niechcący Niema takich modeli jak przywalisz w kraweznik to cos poleci jesli nie to znaczy ze miales szczescie i poleci przy nastepnej kolizji. 2000 zl za nowy model na zwykle paliwo czyli petrol niewykonalne. cosin - Wto Gru 22, 2009 3:21 pm " />petrol w skali 1:10 ? niewykonalne Gensior - Wto Gru 22, 2009 3:35 pm " />Najlepiej poprzeglądaj forum, bo po twoim poście widać, że za bardzo czytać to Ci się nie chciało:) Chcesz model w skali 1:10, który bez problemu pokona krawężnik, nie wiem jak u Ciebie, ale tu gdzie ja mieszkam, krawężniki mają trohę więcej niż 5cm:) Filip Paluszkiewicz - Wto Gru 22, 2009 3:37 pm " />petrole od 2600 się zaczynają (nowe), ale ktoś sprzedaje używane (ostatnie posty), wgl sporo jest używek na sprzedaż, ale 1:10 to nie ma takich, petrole to 1:5 i 1:6 i *****ą jak kosiarki. poczytaj forum!!! Dysiu - Wto Gru 22, 2009 7:10 pm " />Tak na Twoim miejscu wziął bym jakiś model w skali 1:8. A konkretnie sava z SH P6 albo P8 ewentualnie z jakimś silnikiem LRP. Taki sav bez problmu sprosta Twoim wymaganiom oprócz tych krawężników kiersno - Wto Gru 22, 2009 11:20 pm " />Jak już koledzy wcześniej napisali ceny nowych petroli zaczynają się od 2600zł w górę. Warto porozglądać się na rynku wtórnym, często cena modelu używanego jest mniejsza o połowę od ceny sklepowej Przybliżone ceny używanych petroli: Carson gas blaster i Attack 1K-1,8K FG Baja,MT i bettle od 1k do 2K HPI Baja 5B od 1,5K do 3,5K Ceny są przybliżone, wszystko zależy od przebiegu, stanu technicznego, wyposażenia itp. Jeśli masz jakieś pytania,wątpliwości to zapraszam na gg. pozdr. Wojciech Skwarzyński - Śro Gru 23, 2009 8:48 am " />Jeżeli kolega chce nowego Petrola za 2000zł to da się zrobić.Właśnie dla siebie będę ściągał więc im więcej nas tym lepiej. Sprawdź skrzynkę wiadomości. cosin - Śro Gru 23, 2009 8:51 am " />ale założyciel tematu chce petrola 1:10 Wojciech Skwarzyński - Śro Gru 23, 2009 9:03 am " />Wszyscy wiemy że takich nie ma a założyciel tematu jak sam napisałem jest laikiem. Lollo - Śro Gru 23, 2009 1:18 pm " />Witaj Kolego No to quote'ujemy ... Zaproponuję Ci model Twoich marzeń, choć nie będzie On spełniał Twoich wszystkich wymagań ">Przy okazji pierwszego postu witam wszystkich, trochę poczytałem ale nie znalazłem konkretnej wskazówki co wybrać. Mam do zainwestowania 2000zł na całość za zestaw gotowy do jazdy, więc jeśli ktoś poradzi mi samo nadwozie to proszę doliczyć do ceny aparaturę i silnik itp. Ja Ci pomogę co wybrać i na pewno będziesz zadowolony z tego modelu Spokojnie, na pewno zmieścimy się w 2000zł na cały zestaw gotowy do jazdy. ">Do tej pory bawiłem się elektrycznym 4WD który 6 lat temu kosztował 1000zł, aparatura 400zł i dodatki - podaje ceny żeby było jakie takie rozeznanie czym jeździłem. Generalnie jestem amatorem. Widzę, że marzy Ci się coś bardzo szybkiego ... Coś bardzo szybkiego w terenie, szutrze czy podobnych warunkach pogodowych. Z elektryków nie będziesz miał takiej frajdy jak ze spaliny, (Zaraz wypowiedzą się tutaj modelarze, którzy posiadają elektryki i jak wiadomo będą popierać swoje). Do tego napęd 2WD nie da Ci dużej zabawy, takiej jak 2WD. Do tego modele z napędem na tył 2WD są dużo szybsze. Ekonomiczne, łatwe w utrzymaniu oraz proste no i lekkie. Więc nie dziwię Ci się, że skończyłeś z elektrykami 4WD bo ja zrobiłem tak samo ... Ciągle czegoś mi brakowało, (niedosyt). ">Moje wymagania: - terenówka nie bojąca się krawężnika, czy to specjalnie czy niechcący - spalinowy - napęd na 4 koła - solidna i sprawdzona konstrukcja - dobre osiągi - Każdy model boi się krawędzi, gdy przywalisz nie ma raczej specjalnie czy niechcący. Więc to normalne. - Oczywiście, model który Ci zaproponuje będzie spalinowy, pojemność 3.3, ekonomiczny silnik i mocniejszy od niejednego Big Block'a oraz kręci ogromne obroty. Tak, to TRX 3.3. - Pewnie piszesz, że chcesz napęd na 4 koła bo naczytałeś się na forum, że na 4 koła modele są szybsze i łatwiej się je prowadzi ... Bzdura! Nie są szybsze! Są dużo wolniejsze! Bardziej skomplikowane! A co do prowadzenia to też bzdura. Odczucia są tylko malutkie pomiędzy 2WD a 4WD. Mam model 2WD Traxxas Jato 3.3 i prowadzi się wspaniale i nie mam dużego doświadczenia w kierowaniu ale od razu jeździłem perfekcyjnie, (ZAMIŁOWANIE). Więc jak weźmiesz 2WD, (napęd na tył), model będzie szybszy! Mniej będzie palił! Będzie lżejszy! Oraz łatwiejszy w obsłudze i utrzymaniu. A nie podskoczy mu żadna inna terenowa spalina, mowa tu o (TRAXXAS JATO 3.3). - KONSTRUKCJA JEST SOLIDNA I SPRAWDZONA, ZRESZTĄ NIE MA CO SPRAWDZAĆ. To najwyższa półka, (TRAXXAS). Osiągi???? Mało powiedziane, że dobre. 105 km/h przy lepszej regulacji i paliwie nawet troszeczkę więcej. Będziesz objeżdżał wszystkie modele. Jato to terenowa formuła F1. PODSUMOWUJĄC: Chodzi tu o Model TRAXXAS JATO 3.3 Co o tym Kolega sądzi? Tu jest parę filmików: Obejrzyj cały a zobaczysz jaki ten model jest wytrzymały: http://www.youtube.com/watch?v=NL3GcVT-Uy8 Co za dźwięk wrr ... http://www.youtube.com/watch?v=himsff-Iqs4 Bender - Śro Gru 23, 2009 1:25 pm " /> ">napęd 2WD nie da Ci dużej zabawy, takiej jak 2WD ocb? Filip Paluszkiewicz - Śro Gru 23, 2009 1:31 pm " />jato 3.3 jest potwornie szybki, to fakt, ale to że łatwo się go prowadzi to wg mnie nie do końca prawda, ale co to za problem jechać? co to tego że 2wd vs 4WD mie ma zbytniej różnicy to wg mnie nie prawda, 4WD będzie lepszy na torze (i na zakrętach itp), ale wolniejszy jato to potwór, w sumie nieźle trafia w twoje wymaganie, oprócz tego, że jest na paliwo nitro (1l 35-40zł), nie wiem jak pali taki silnik, ale myślę, że 1l starczy na ponad godzinę jazdy na pełnym gazie. a to pomyłka jakaś, z tymi 2wd i 2wd Lollo - Śro Gru 23, 2009 1:34 pm " />Przepraszam, lekka pomyłka. Jak ktoś może to zedytować moj post. Filip ... Jato 3.3 z dobrze dobranymi oponami objedzie praktycznie każde 4WD na torze. No i do tego trzeba jeszcze profesjonalnego kierowcy i nie ma zawodnika na ten model. Filip Paluszkiewicz - Śro Gru 23, 2009 1:42 pm " />to po co jeszcze robią 4WD? Lollo - Śro Gru 23, 2009 1:45 pm " />Dla tych co wolą mieć napęd na 4 koła. Filip Paluszkiewicz - Śro Gru 23, 2009 1:49 pm " />to czemu te modele są bardziej popularne wśród zawodników> i wgl (o ile są) zawody 2WD nie są jakieś sławne Lollo - Śro Gru 23, 2009 1:52 pm " />Modeli 2WD nie ma tyle co 4WD i o 2WD nie ma tyle informacji i video co o 4WD. Ludzie dopiero zaczynają wiedzieć co to 2WD. (mowa tu o bestiach) kiersno - Śro Gru 23, 2009 7:51 pm " />Ścigałeś się swoim Jato z zawodniczym buggy lub truggy na torze?? Nie sądzę aby Jato było szybsze. Miałem model 4wd i mam 2 wd więc scharakteryzuję oba napędy Dodam że są to moje spostrzeżenia. Modele z napędem 4WD są dużo łatwiejsze do opanowania. Są odrobinę wolniejsze , droższe w utrzymaniu, cięższe. Modele z napędem na 2 koła są dużo cięższe do opanowania. Są bardziej pod sterowne, W zależności od warunków panujących na torze należy odpowiednio dobrać sprężynę na sprzęgle, oraz odpowiednio ustawić twardość amortyzatorów. Są tańsze w utrzymaniu,lżejsze, mają prostszą konstrukcję. W ciężkim terenie 2WD mają małe szanse z 4WD(nie dotyczy petroli). pozdr. cichyp - Śro Gru 23, 2009 11:32 pm " />w pierwszym poscie waląłem byka, miało być 1:5 skala a nie 1:10 cichyp - Śro Gru 23, 2009 11:58 pm " />Dzieki "Lollo" za porade... moze dodam tylko że chciałbym mieć (może to zabrzmi śmiesznie): ładnego, szybkiego i łatwo prowadzącego się potworka rc. nie musi być petro ale może bo się naczytałem jakie to one nie są zaj...ste i w ogóle. Chciałbym żeby był duży i stabilny, poprzedniego elektryka sprzedałęm bo to był onroad na slikach skala (nie pamietam) 45cm długości mercedes SLK 4WD, super kręcił drifty ale nie miałem gdzie nim jeżdzić bo był mały i nisko zawieszony i na dziury się nie nadawał, a nie bede robił sobie wyprawy żeby szukać czystego asfaltu na 30min jazdy. 4WD - bo wole żeby byłłatwiejszy w prowadzeniu, ale z 2WD też dam rade Petrol - bo niby lepszy, ale moze być nitro 1:5 - żeby był duży i stabilny, a nie jak resorak co na byle kamyczku walnie dacha off-road - zeby na szutrze, trawie, kostce i asfalcie pojechał Krawężnik - wspomniałem o nim ponieważ ogladałęm sobie filmiki na którym był podjazd pod krawężnik na sporej predkości, kont natarcia 45 stopni a samochodzik jak by nigdy nic sobie podskoczył i pojechałdalej... i jak małe dziecko pomyslalem ze chce go mieć, ale potem nie wiedziałem jaki to był model, wieć postanowiłem dowiedzieć się troche więcej u Was na forum, zanim kupie coś co tylko doprowadzi mnie do załamania nerwowego. A co myślicie o modelu VRX-1, sprzedawca w sklepie zachwalałże na p[ierwszy spalinowy samochodzik to super itp/itd cichyp - Czw Gru 24, 2009 12:15 am " />Film o którym pisze w poprzednim poście to: Traxxas Revo 3.3 Intro Nitro RC Monster Truck http://www.youtube.com/watch?v=N8uXJ_yTzWs&feature=channel cichyp - Czw Gru 24, 2009 12:54 am " />A co sądzicie o takim modelu: RTR SAVAGE XL 5.9 Filip Paluszkiewicz - Czw Gru 24, 2009 1:06 pm " />to pali strasznie dużo, co 5l rozbierasz silnik, aby zmienić łożysko, ale jest duuży i po każdym terenie da rade Lollo - Czw Gru 24, 2009 5:20 pm " /> ">to pali strasznie dużo, co 5l rozbierasz silnik, aby zmienić łożysko, ale jest duuży i po każdym terenie da rade I ma duży bak który wypierze Ci kieszeń Wesołych Świąt cichyp - Czw Gru 24, 2009 11:33 pm " />nie mam zamiru jezdzićtym na codzień do pracy więc nie bojcie sie o kieszeń, raz na tydzien jak pojezdze dwie godzinki to i tak optymistyczny plan. bardziej mnie interesuje czy nie bedzie z nim problemu z awaryjnoscia itp, bo nie ukrywam ze chcialbym miłą i przyjemna zabawe a nie grzebanie w silniku 2h by pojezdzic sobie 30min. Jeden z forumowiczów na PW przekonuje mnie ze traxxas revo 3.3 to super wybor, ktos ma na ten temat swoje zdanie? Lollo - Pią Gru 25, 2009 6:16 am " />Traxxas Revo 3.3? Dobry wybór, właściwie to wszystkie modele traxxasa to dobry wybór Lollo - Pią Gru 25, 2009 8:23 am " />Przepraszam za post pod postem ale dodam jeszcze, że jak kolega chcę model przyszłościowy technologicznie to niech kieruję się firmą Traxxas cichyp - Pią Gru 25, 2009 2:46 pm " />Wstępnie zdecydowałem się na TRAXXAS revo 3.3 ale na necie znalazłem dwie wersje #5309 i #5308 5309 5308 czy poza drobnymi roznicami w wymiarach są jakies zmiany? Andrzej Trzeciak - Pią Gru 25, 2009 3:03 pm " />Kod:Included Accessories: 1200mAh 5-cell receiver battery 1500mAh 6-cell EZ-Start pack Fuel filler bottle Extra glow plug Extra oiled air filter Long travel rockers & springs NEW wide-track body with custom graphics TQ 2.4GHz 3-CH radio system Four channel 2.4GHz micro receiver New 17mm hex Geode⢠mirror-chrome wheels with pre-glued on 6.3â Maxx-Sized Tires 17mm aluminum splined wheel hubs and nuts Large capacity 150cc fuel tank Hard-anodized TeflonÂŽ-coated GTR shocks with TiN shock shafts High flow dual-stage air filter Installed progressive 2 long travel rockers Dual 2075 digital high-torque, ball bearing steering servos deliver 250 oz-in & 0.16-sec transit time Blue-anodized chassis and chassis brace RX box includes 5-cell flat rechargeable RX pack Wersja 09 cichyp - Sob Gru 26, 2009 11:16 pm " />jeden ze znawców tematu poradził mi jednak 5308 bo bieg wsteczny to element ktory prawdopodobnie jako pierwszy sprawi mi proiblemy. Czy ma ktoś rade na problem z docieraniem samochodzika na niskich temperaturach, tak by w lecie nie było problemu z zpasowaniem tłoka w cylindrzse? Czy docieranie w domu z odprowadzeniem spalin za pomocą odkurzacza na zewnątrz rozwiązuje problem, czy docieranie musi być robione podczas obciążenia normalną jazdą? Proszę o rade bo nie wiem czy kupićmimo zimy teraz czy czekać do lata. Dysiu - Nie Gru 27, 2009 11:25 am " />Metody z odkurzaczem jeszcze nie słyszałem i raczej ją odradzam... Silnik powinno docierać się w ok temp. 10-20C i docierania w temperaturze minusowej nie jest raczej dobre. http://www.shaft.pl/info_pages.php?pages_id=6 Poczytaj to, dowiesz się jak poprawnie dotrzeć silnik. cichyp - Nie Gru 27, 2009 1:35 pm " />metoda na odkurzacz polegała by na tym ze w cieplutkim pokoju ponad 20 stopni chodzi sobie model z kołami w powietrzu (na biegu) a odkurzacz odsysa i wypycha spaliny poza mieszkanie przez okno by nikt się nie zatruł spalinami jak dla mnie metoda spełnia wymogi temperaturowe tylko nie wiem czy docieranie ma być pod obciązeniem - model ma jeżdzićczy wystarczy ze sie koła kreca a silnik działa. Dysiu - Nie Gru 27, 2009 2:28 pm " />Zajrzyj do tego linku który podałem wyżej tam jest napisane jak prawidłowo dotrzeć model. Aby dotrzeć model najpierw wypala się zbiornik jak model ma koła w powietrzu a końcowe fazy docierania są już na pełnym gazie więc raczej w pokoju się to nie uda. Najlepiej poczekać do wiosny i nie mieć potem żadnych problemów z silnikiem bo poprawne dotarcie to 80% sukcesu. Łukasz Potępa - Nie Gru 27, 2009 4:23 pm " />Postaw na jakiejś podstawce ale z założonymi kołami. Nigdy nie docieraj silnika ze ściągniętymi kołami. Popytaj się jakiś starszych modelarzy z okolicy oni ci to zrobią. Mi docierał każdy silnik lub pomagał w docieraniu Rafał Zeliaś, spec od silników spalinowych i wszystkie śmigają że aż miło. Docieranie w dużej mierze zależy od samego silnika. Miałem silnik na którego spędziłem z 4 baki na wolnych obrotach bo się klinował bez przerwy a bywały też silniki które po połowie baku na wolnych już kładłem na ziemie i spokojnie docierałem jeżdżąc. A w zimie najlepiej poszukać jakąś starą salę z dobrym odpowietrzeniem albo jak koniecznie chcesz to zrobić teraz to do garażu (oczywiście jeśli nie masz tam syberi) zrobić mały przeciąg lub otworzyć drzwi garażowe ale tak żeby nie przesadzić z zimnem i musisz trochę pocierpieć. Poza tym silnik przed docieraniem podgrzać (np suszarką jakąś silną powinno do 60 stopni się rozgrzać) i jazda. Dysiu - Nie Gru 27, 2009 9:33 pm " />Ale co szkodzi poczekać do wiosny i mieć dużą pewność że się nic z silnikiem w dalszej eksploatacji nie będzie działo? Modelem jeżdżenie w śniegu i tak jest ryzykowne, może pęknąć blok silnika przez nagłe różnice temp. albo można zalać elektronikę jak się ją dobrze nie uszczelni. Ja bym kupił model i poczekał do wiosny cichyp - Pon Gru 28, 2009 9:12 am " />bo jak się wciągnę w zabawę to na wiosnę kupie najwyżej nowy silnik... a tak swoja drogą to czy są mocniejsze silniki czy po prostu tuninguje sie te co są? Czy warto inwestować w aparaturę, bo niby aparatura to podstawa sukcesu, czy standardowe boxowe są wystarczające. Łukasz Potępa - Pon Gru 28, 2009 10:07 am " />Kup aparaturę ze spectrum. Używam już kawał czasu taką (dokładnie DX3) i jestem niesamowicie zadowolony. Problem miałem chwile na hali, ale wystarczyło rozebrać odbiornik przeciągnąć antenę inaczej niż oryginał i śmiga jak szalone. Naprawdę polecam! Teoretycznie można wymieniać sam tłok z cylindrem żeby znów chwycił kompresję, korbę bo lubią się wyrabiać, i łożyska - wiadomo chyba dlaczego. Ale to wszystko zależy od silnika. Ja kupuję po prostu nowy silnik. Żadnego tuningu (jeśli w ogóle jest) nie ma sensu wkładać. Lollo - Pon Gru 28, 2009 3:12 pm " /> ">Czy warto inwestować w aparaturę, bo niby aparatura to podstawa sukcesu, czy standardowe boxowe są wystarczające. Tak i lepiej zobacz jaką aparaturę wypuścił na rynek Traxxas kwasio5 - Pon Gru 28, 2009 4:22 pm " />Lollo !! ja nie wiem co ty piszesz ludziom !!! Jak ty ledwo co przejeździłeś swoim Jato 1Bak na docieraniu Wiec skąd twoje twierdzenia ze model jest najlepszy najszybszy najtrwalszy najnowszy i wogóle naj naj naj itp. chyba tak mówisz tylko dlatego ze masz taki. napisałeś ze od razu do oponowałeś. Jak mogłeś go opanować jak nawet go jeszcze nie dotarłeś? a i jak widzę Firma Traxxas to Dla Ciebie jest Bogiem. I co oni zrobią to jest najlepsze. nie twierdze ze traxxas jest złą firmą ale napewno nie jest najlepszą Firmą produkującą modele i jest dużo dużo lepszych modeli niż twoje Jato. I przestań go w każdym temacie go zachwalać! bo nawet sam nie wiesz jaki ten samochód jest bo po jednym baku to wiesz tyle co nic pozdrawiam Lollo - Wto Gru 29, 2009 3:58 pm " /> ">a i jak widzę Firma Traxxas to Dla Ciebie jest Bogiem Ba, zajrzyj głębiej w ich stronę. Łukasz Potępa - Wto Gru 29, 2009 6:38 pm " />Nie obrażając nikogo Jest wiele firm które są dużo lepsze od Traxxasa. Traxxas to bardziej profesjonalne zabawki. Lollo - Wto Gru 29, 2009 6:40 pm " /> ">Traxxas to bardziej profesjonalne zabawki. Co?! Niech ktoś zobaczy obeznany to co ja teraz. Dobra przepraszam za OT. Maciej Nowak - Wto Gru 29, 2009 7:01 pm " /> ">Traxxas to bardziej profesjonalne zabawki. Co?! Niech ktoś zobaczy obeznany to co ja teraz. Dobra przepraszam za OT. No zobaczyłem i jakoś na mnie wrażenia nie zrobiło, kolega użył tego określenia by sprowadzić Ciebie na ziemię. Firm produkujących modele jest wiele, modeli jeszcze więcej, i nie ma najlepszej, bo nie ma takiej, która jest najlepsza we wszystkim. Fakt jest taki, że traxxas nie robi sprzętu typowo zawodniczego, tylko celuje w grupę mniej/bardziej zaawansowanych hobbystów, i w tym są naprawdę dobrzy, ale dalej walki o tytuły w klasach IFMAR nie podejmują. Nie ma więc co się oburzać. Pewnie w końcu, i tak porzucisz swoje Jato, bo model jest dobry tylko tak długo jak nie ogranicza swojego właściciela, a potem zaczniesz szukać czegoś co spełni Twoje (już dużo wyższe) wymagania. Taka jest już kolej rzeczy, ja na początku też myślałem, że dla mojego TNX-a to ja zawsze będę ograniczeniem, a tu proszę zaskoczenie, chcę jechać szybciej, a z tego grata już nic więcej nie wycisnę, więc szukam nowego, lepszego... Lollo - Wto Gru 29, 2009 7:25 pm " /> ">No zobaczyłem i jakoś na mnie wrażenia nie zrobiło, kolega użył tego określenia by sprowadzić Ciebie na ziemię. Firm produkujących modele jest wiele, modeli jeszcze więcej, i nie ma najlepszej, bo nie ma takiej, która jest najlepsza we wszystkim. Fakt jest taki, że traxxas nie robi sprzętu typowo zawodniczego, tylko celuje w grupę mniej/bardziej zaawansowanych hobbystów, i w tym są naprawdę dobrzy, ale dalej walki o tytuły w klasach IFMAR nie podejmują. Nie ma więc co się oburzać. Pewnie w końcu, i tak porzucisz swoje Jato, bo model jest dobry tylko tak długo jak nie ogranicza swojego właściciela, a potem zaczniesz szukać czegoś co spełni Twoje (już dużo wyższe) wymagania. Taka jest już kolej rzeczy, ja na początku też myślałem, że dla mojego TNX-a to ja zawsze będę ograniczeniem, a tu proszę zaskoczenie, chcę jechać szybciej, a z tego grata już nic więcej nie wycisnę, więc szukam nowego, lepszego... Tyle, że ja mam już dwie spalinówki za sobą i szukałem czegoś na prawdę szybkiego no i trafiłem na Jato 3.3 Andrzej Trzeciak - Wto Gru 29, 2009 8:01 pm " />Oglądałeś PSY? Wiesz jak kończy Olo? A tak poważnie, przestań trollować! Lollo - Wto Gru 29, 2009 9:08 pm " /> ">Oglądałeś PSY? Wiesz jak kończy Olo? A tak poważnie, przestań trollować! Nie miałem okazji oglądać tego filmu A tak ogólniej to trochę spokojniej podchodźmy do tematu bo dla założyciela tego tematu na prawdę nie było by źle wybrać coś z pokroju elektrycznych/spalinowych Stadium Truck'ów. Warto dyskutować na temat tych modeli a jako, że jest coraz więcej posiadaczy Stadium Truck'ów Pan 'Festiwal Modelarstwa' Dodał post w jednym z tematów na tym forum, że już niedługo będzie Miał dla Nas dobre informacje na temat powstania klasy dla tych modeli. Przecież w Stanach jest to nadal bardzo pokaźna klasa. Przecież coś z pokroju HPI Firestorm, Traxxas Nitro Rustler 2.5R, Traxxas Jato 3.3, (ze zmianą wszystkich czterech opon na takie jak przykładowo w Firestormie lub Rustlerze. Dodam, że żywioły dla Stadium Trucków które zapewnią ich użytkownikom największą frajdę z jazdy to przykładowo żużel, szuter, piach, asfalt też. (Konstrukcja jak w buggy 2wd tylko napęd spalinowy). Podsumowując osobiście myślę, że będzie to przyszłościowa klasa w Polsce jeżeli już niedługo powstanie. A plany są poważne z tego co wiem i częściowo zostały zrealizowane. (Wiadomo, coś nowego, każdy będzie chciał spróbować nowej dawki emocji). Pozdrawiam Serdecznie, spokojnej nocy Łukasz Potępa - Wto Gru 29, 2009 9:22 pm " />Życzę szczęścia. I mam nadzieję że klasa powstanie tylko nie w cyklu Mistrzostw Polski. Nie jest to klasa efrowska z tego co mi wiadomo i nie ma potrzeby wprowadzać ją na zawody. Ale jak tylko jakiś producent czy dealer coś takiego zrobi to tylko życzyć powodzenia! Idea ogólnie fajna. Lollo - Wto Gru 29, 2009 9:24 pm " /> ">Życzę szczęścia. I mam nadzieję że klasa powstanie tylko nie w cyklu Mistrzostw Polski. Nie jest to klasa efrowska z tego co mi wiadomo i nie ma potrzeby wprowadzać ją na zawody. Ale jak tylko jakiś producent czy dealer coś takiego zrobi to tylko życzyć powodzenia! Idea ogólnie fajna. No fajna, fajna idea Tylko Wiesz Łukasz ... Potrzebne są też duże chęci i zaangażowanie oraz chęć wykazania się ze strony posiadaczy tego typu modeli. Klasa sama do Nas nie przyjdzie Łukasz Potępa - Wto Gru 29, 2009 9:48 pm " />No tak. Więc tym bardziej życzę szczęścia. Nie mam nic do nowych klas puki nie są w cyklu MP. Ale to chyba duuuuży Offtop. Andrzej Trzeciak - Śro Gru 30, 2009 8:26 am " />[quote="Lollo''] A tak ogólniej to trochę spokojniej podchodźmy do tematu ...[/quote] Jestem spokojny. Tyle, że autor tematu już w pierwszym poście zaznaczyl, że interesuje go TYLKO 4WD. Jeśli będę szukał samolotu, też polecisz mi Jato? tomy_29 - Śro Gru 30, 2009 9:31 am " />Witam,potrzebuje wsparcia.Planuje zakupic sobie Baja 5T spalinowke? Ma ktos moze takie autko? Jak to jest z częsciami?Czy sa dostepne w polsce i czy drogie? Gensior - Śro Gru 30, 2009 10:48 am " /> ">Jak to jest z częsciami?Czy sa dostepne w polsce i czy drogie? www.hpi.pl/sklep Lollo - Śro Gru 30, 2009 11:07 am " /> ">Jestem spokojny. Tyle, że autor tematu już w pierwszym poście zaznaczyl, że interesuje go TYLKO 4WD. Jeśli będę szukał samolotu, też polecisz mi Jato? Nie. Chciałem wzbudzić zainteresowanie takimi modelami u Autora tematu. Bo są na prawdę ciekawe kiersno - Śro Gru 30, 2009 12:39 pm " /> ">Witam,potrzebuje wsparcia.Planuje zakupic sobie Baja 5T spalinowke? Ma ktos moze takie autko? Jak to jest z częsciami?Czy sa dostepne w polsce i czy drogie? Poczytaj w dziale Petrol, jeśli będziesz miał pytania to zapraszam na gg lub napisz nowy temat kwasio5 - Śro Gru 30, 2009 10:47 pm " />Lollo napisałeś ze już miałeś kilka elektryków i 2 spalinówki coś nie wieże w te 2 spalinówki ponieważ nie wiedziałeś nawet co zrobić jak tłok się zablokował w górnym położeniu. Swoim Najlepszym Najukochańszym JATO 3,3:D . A nawet myślałeś ze silnik jest do wywalenia ! Ja się mało znam na modelarstwie a takie podstawy znam wiec nie wydaje mi się ze ty miałeś 2 spalinówki nie wiem po co kłamać Nie chce się wymądrzać ale wkurza mnie to jak ktoś się udziela a g***o wie !! Lollo zostaw doradzanie i polecanie czegoś modelarzom z doświadczeniem . Bo ktoś może uważać twoją poradę za fachową . I uszkodzić swój model lub kupić jakieś g***o pozdrawiam cichyp - Pią Sty 01, 2010 12:25 pm " />Kurde ludzie... z tematu co polecacie zrobił się temat "Jato 3.3 jest super VS jato 3.3 nie jest super" W sumie chwilowo doradzanie (przynajmniej mi) co wybrać niema sensu bo zdecydowałem się na Revo 3,3. Już do mnie leci używany model (było tanio to wziąłem - 700zł), zobaczę czy mi ten model się podoba jak tak to sobie kupie nowy, albo znajdę coś lepszego. Jato robi wrażenie na youtubie ale to nie to czego szukam. Na revo zdecydowałem się bo zafascynowało mnie zawieszenie i mam nadzieje że będzie OK. No może że ktoś ma niemiłe doświadczenia z Revo 3.3 to proszę napisać. @Lollo w wielu wątkach czytałem jak zachwalasz Jato, to lekka przesada, zamiast kogoś zachęcić tak naprawdę zniechęcasz, bo każdy kto chociaż trochę myśli zastanowi się, że coś jest nie tak skoro tak wychwalasz ten model, jak byś był głównym importerem tego samochodziku ... Przez to Twoje opinie są mało wiarygodne - co potwierdza sporo osób na forum atakując cie za to. Wyhamuj trochę z postami jeśli się nie znasz bo kogoś wprowadzisz w błąd swoimi opiniami. Zamiast pisać dużo postów skup się nad ich jakością ponieważ parę z poprzednich Twoich postów było napisane tak, że nie wiadomo o co chodzi, otworzyłeś dwa nawiasy a żadnego nie zamknąłeś, a przecinki są ci obce - CHAOS (bez urazy) Gensior - Pią Sty 01, 2010 12:36 pm " /> ">@Lollo w wielu wątkach czytałem jak zachwalasz Jato, to lekka przesada, zamiast kogoś zachęcić tak naprawdę zniechęcasz, bo każdy kto chociaż trochę myśli zastanowi się, że coś jest nie tak skoro tak wychwalasz ten model, jak byś był głównym importerem tego samochodziku ... Przez to Twoje opinie są mało wiarygodne - co potwierdza sporo osób na forum atakując cie za to. Wyhamuj trochę z postami jeśli się nie znasz bo kogoś wprowadzisz w błąd swoimi opiniami. Zamiast pisać dużo postów skup się nad ich jakością ponieważ parę z poprzednich Twoich postów było napisane tak, że nie wiadomo o co chodzi, otworzyłeś dwa nawiasy a żadnego nie zamknąłeś, a przecinki są ci obce - CHAOS (bez urazy) Widać po prostu, że Lollo bardzo lubi swój model:) a jego wypowiedzi trzeba brać z przymrużeniem oka Z Revo będziesz pewnie bardzo zadowolony, chociaż do spalin wcale mnie nie ciągnie, to i o nich trochę się naczytałem i wiele osób go poleca:) Cena bardzo ciekawa, 700zł za Revo to naprawdę bardzo dobra cena, ciekawe tylko, w jakim stanie dojdzie. No ale na Nowy Rok życzę Ci, żebyś z nowego modelu był zadowolony, tak jak Lollo ze swojego Jato. No i wogle żeby fajnie śmigał Lollo - Sob Sty 02, 2010 3:47 pm " />Jeżeli Ktoś ma jakieś wątpliwości, to może zobaczyć moje Jato 3.3 tutaj: Kod:http://img689.imageshack.us/i/traxxasjato33.jpg/ Bo może sobie jeszcze ubzduracie, że ja go nie posiadam Dorian Karczmarzyk - Sob Sty 02, 2010 4:22 pm " />A skąd mamy wiedzieć, że to twój? Może wziąłeś to zdjęcie z neta cichyp - Sob Sty 02, 2010 5:01 pm " />pewnie jego bo wygląda na niejeżdżony Lollo - Sob Sty 02, 2010 5:18 pm " />Zdjęcie robione, zaraz po wyjęciu z pudełka i obklejenia kwasio5 - Sob Sty 02, 2010 5:42 pm " />Lollo chciał zaszpanować ze ma JATO 3,3 ! Tak na serio to Lollo ma Jato bo na forum postawił wątek że mu się tłok zaklinował w górnym położeniu i nie wie co zrobić Pozdrawiam Cię Lollo jesteś moim fanem !! oczywiście innych też pozdrawiam Lollo - Sob Sty 02, 2010 9:04 pm " />kwasio5 chcę się pokazać przed Wami drodzy Panowie. Chcę pokazać na forum jaki to On mądry i inteligenty oraz wyrozumiały i popierający we wszelkich sprawach a szczególnie tych związanych z moim nickiem co powoli zaczyna mnie denerwować. kwasio5, jak masz do mnie jakieś żale to zapraszam na PW cichyp - Wto Lut 09, 2010 8:35 pm " />na podsumowanie tematu dodam: Kupiłem Revo 3.3, a żeby było do kompletu jeszcze E-revo BL, a zakładany budżet miał być 2000zł... jak widać na tym forum lepiej budżet dzielić na dwa i dopiero zakładać temat (żart) ale nie żałuje, jestem jak na razie wniebowzięty... kwasio5 - Śro Lut 10, 2010 11:47 am " />cichyp zdaj nam relacje z jazdy cichyp - Śro Lut 10, 2010 7:07 pm " />relacje: tu chyba nie wolno przeklinać więc relacja nie odda emocji Na razie jeździłem tylko E-revo BL, bo Revo jest u specjalisty który ma je wyleczyć, ustawić i stuningować. Jednym słowem potwór, nie da się go ogarnąć, jeżdżę na gazie wciśniętym w 1/3 bo ma za dużo mocy jak na panujące warunki: ubity śnieg, lud i oszroniony asfalt... Super zabawa, skoki na 2 metry w górę robi bez wysiłku, na razie ćwiczę więc lądowanie wybieram miękkie na nieubity śnieg. Po głębokim śniegu sunie jak rakieta, tylko białe obłoki widać. Żre prądu tyle co domek jednorodzinny - obecnie mam 8 pakietów które starczają mi na godzinę zabawy. Wszystko co wymieniłem to subiektywne odczucia, ale jedno co mi się rzuciło bardzo w oczy (juz to pisałem na forum gdzieś) jak wyskakuje w niekontrolowany sposób i spadnie na co najmniej jedno koło to odzyskuje szybko stabilność i jedzie dalej. Podnosiłem go tylko czasami ale nie dlatego że się wywrócił ale dlatego że się w głębokim śniegu zakopał, a dachowań było sporo (nierówna nawierzchnia zmrożonego śniegu) ale zazwyczaj sam lądował na kołach. Rozwaliłem sobie już jedną pół oś ale winą był: mróz + za duże i za ciężkie koła (średnicy 20cm) + jazda pod wpływem euforii (gaz w dechę i hamulec w dechę). kwasio5 - Śro Lut 10, 2010 8:32 pm " />zabezpieczyłeś elektronikę serwa itp. ? zobaczysz jak spaliniaka odbierzesz to dopiero będzie jazda ten dym hałas to dopiero bomba jak bym tak nie skakał w zimę ponieważ wahacze itp. robią się kruche i są dużo mniej wytrzymałe wiec nie polecam w lato skoki jak najbardziej cichyp - Sob Lut 13, 2010 8:02 pm " />Zabezpieczyłem elektronikę, tak że w środku sucho jak pieprz... no ale model nie wytrzymał zderzenia z wózkiem z supermarketu podczas driftu na pełnej prędkości... jak widziałem jak wózek wyskakuje w górę to wiedziałem że coś nie tak.. co prawda dalej model jechał, ale tylna oś się za nim wlekła. Za zimno, za szybko, za pewnie, a ciemno(był wieczór), za głupio... |